En ik maar denken..quote:Op zondag 30 september 2007 21:27 schreef bijdehand het volgende:
De stiften voor het bord verwisselen met permententeEn maar niet uitgeveegd krijgen
![]()
Ik las nog vandaag op FP een post van deze user, waar die zei dat de gevangenis 'geen pretje is, geloof me' :pquote:
Is heel simpel, je schrijft over het permanente heen met de niet permanente white board markers. Of je gebruikt een alcohol. Huppakéquote:
waarom quote je mij daarvoor?quote:Op zondag 30 september 2007 22:37 schreef RebornVampie het volgende:
[..]
Is heel simpel, je schrijft over het permanente heen met de niet permanente white board markers. Of je gebruikt een alcohol. Huppaké
Leuke grappenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Heeft er vrij weinig mee te maken. Je kunt geweldige VMBO-klassen hebben, godsgruwelijke ettertjes van het VWO en een leuke groep 8, maar een verschikkelijke groep 5.
[..]
Ik deed het juist andersom. Ik had zelf een keer snoepkrijtjes meegenomen en die voor de les in het krijtbakje gelegd. Ik schreef met een gewoon krijtje, en tijdens de uitleg zei ik iets in de geest van: "Trouwens, jullie weten toch dat krijtjes gemaakt zijn van kalk he, da's af en toe best lekker". Dus ik pakte zo'n snoepkrijtje en at het op. Je had de gezichten van die kinderen moeten zien![]()
Heb ook wel eens een leerling weggestuurd om het klassenboek te gaan halen (dat ik zélf al meegenomen had) en ben daarna met de klas één klaslokaal opgeschoven. Ach, wat geintjes utihalen kan geen kwaad. Het maakt het leven wat gezelliger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |