Het valt wel op, ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef NJlo het volgende:
Waarom zijn het toch altijd de Duits-leraren?
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.
Joints doorgeven door de klas, hij waarschuwen dat als ie ze niet terug kreeg dat dan niemand de klas uit mocht voor ie ze weer had enz.
Toen ie ze terug kreeg had ie er 3
Hmmm, waar doet me dit aandenken? Heb geloof ik dit verhaal al eerder gehoord en toen dezelfde quote geplaatst van bash:quote:Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.
Joints doorgeven door de klas, hij waarschuwen dat als ie ze niet terug kreeg dat dan niemand de klas uit mocht voor ie ze weer had enz.
Toen ie ze terug kreeg had ie er 3
Maja, als het echt gebeurd is, is het wel hilario.quote:<DaZE> at my school.. the cop from DARE passed around 3 joints to show everyone... and he said "if i dont get all three of these back this schools getting locked down and everyones getting searched till i find it.." and like 30 minutes later when everyone got to see 'em and they got passed back the cop had 4
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef koeii het volgende:
[..]
Hmmm, waar doet me dit aandenken? Heb geloof ik dit verhaal al eerder gehoord en toen dezelfde quote geplaatst van bash:
[..]
Maja, als het echt gebeurd is, is het wel hilario.
Oh wat jammer dat die ramen bij ons zo ielig smal zijn..quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef Yankee_One het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BwcbiWX-qvM
Super bekend al, maar mag niet ontbreken in het topic
Waar blijft het vervolgquote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef Yankee_One het volgende:
Hoe kan dit nou een havo-klas zijn? Er staat Grieks op het bord!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ken het.. Wiskundelehreres in de 3e.. Hadden we ook moeten doen XDquote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef yavanna het volgende:
Bij een inval lerares engels, ( die vre-se-lijk uit haar mond rook en dan ook nog de neiging had om heel dichtbij je te gaan staan en langdradig dingen uit te leggen, zodat je zowat verging door die monsterlijke lucht uit haar mond ) , van papier 'gasmakers' gemaakt en alle leerlingen deden die 'op'. Toen moest de lerares huilen en liep de klas uit. Achteraf wel triest, maar toen was het wel komisch.
3H hoef toch niet perse Havo te zijn. (3 A,B,C enz. kan ook).quote:Op woensdag 19 september 2007 21:54 schreef nickybol het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou een havo-klas zijn? Er staat Grieks op het bord!
Ik ben docent, ik kijk hier zodat ik weet wat leerlingen allemaal kunnen doen. Dan ben ik goed voorbereid!quote:
w8 maar tot je een kalibertje vladje op bezoek krijgtquote:Op donderdag 20 september 2007 17:08 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben docent, ik kijk hier zodat ik weet wat leerlingen allemaal kunnen doen. Dan ben ik goed voorbereid!![]()
Gelukkig zijn maar leerlingen tot nu toe altijd liefjes geweest!![]()
Ligt er ook wel beetje aan wat je geeft, VMBO vs VWO vs Basisschool..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:08 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben docent, ik kijk hier zodat ik weet wat leerlingen allemaal kunnen doen. Dan ben ik goed voorbereid!![]()
Gelukkig zijn maar leerlingen tot nu toe altijd liefjes geweest!![]()
Dat is wel stoer hoor...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
w8 maar tot je een kalibertje vladje op bezoek krijgt![]()
M'n ergste fratsen post ik hier nietawnt die gingen echt veel te ver
![]()
tja, ik zit hier nou eenmaal niet mn examen te maken ehquote:Op donderdag 20 september 2007 17:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat is wel stoer hoor...
Maar, kom maar langs, ik ben benieuwd!!
Nederlands kan ik jou in ieder geval wel bij leren....!
Yepp, heb je gelijk in. Geef nu en de afgelopen jaren havo les.. daarvoor vmbo basis-kader.. Tot nu toe geen grote verschillen betreft streken.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef NJlo het volgende:
[..]
Ligt er ook wel beetje aan wat je geeft, VMBO vs VWO vs Basisschool..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |