kon even niks verzinnenquote:Op zondag 16 september 2007 15:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Jammer, vorige deel had zo'n mooie titel
AZ
haha gaat lekker met onze nijmeegse vrienden......quote:Op zondag 16 september 2007 15:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Een eigen doelpunt van Demouge![]()
![]()
terwijl Koevermans op de tribune ook nog eens meekijktquote:Op zondag 16 september 2007 15:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
AZ![]()
Lekker voor je Van Gaal, Koevermans scoort de beslissende bij PSV bij zijn debuut en AZ komt niet tot scoren bij Sparta.![]()
wat een prijzenquote:Op zondag 16 september 2007 15:15 schreef Noshiba het volgende:
hmm
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=4668
ik ben bang dat na dit weekend die prijzen drastisch zullen dalen!
nou? je bent toch geen moslim?quote:Op zondag 16 september 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb honger.
Ah, jij bent zo een zielig en gefrustreerd ratje...quote:Op zondag 16 september 2007 15:21 schreef Stofje het volgende:
Had ik al verteld dat ik voor NAC ben?.
immers, Ajax speelt Champions League, domineert volledig op de Nederlandse voetbalveldenquote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarschijnlijk zullen na deze wedstrijd de eerste AZ-fans hun Ajax-shirtje weer uit de kast halen.
De droom is voorbij.
ik blijf toch lachen om dat 'Dordt-noord' van zequote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo een zielig en gefrustreerd ratje...
Demouge speelt tegenwoordig voor Willem II, en die club komt toch echt uit Tilburg.quote:Op zondag 16 september 2007 15:23 schreef djstoffel het volgende:
[..]
haha gaat lekker met onze nijmeegse vrienden......
AZ of Ajax, dat maakt op dit moment niet zoveel uitquote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarschijnlijk zullen na deze wedstrijd de eerste AZ-fans hun Ajax-shirtje weer uit de kast halen.
De droom is voorbij.
Stokbrood ligt al in de oven.quote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef ruud_fr het volgende:
nou? je bent toch geen moslim?
quote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
terwijl Koevermans op de tribune ook nog eens meekijkt![]()
![]()
Eet dan nietquote:Op zondag 16 september 2007 15:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Stokbrood ligt al in de oven..
Ajax pakt de punten ten minste nog. AZ is alweer op weg naar de middenmoot.quote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef AminBen het volgende:
[..]
immers, Ajax speelt Champions League, domineert volledig op de Nederlandse voetbalvelden
Ja, zó één.quote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Sparta of AZ-vak?quote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
terwijl Koevermans op de tribune ook nog eens meekijkt![]()
![]()
Wedstrijd is nog niet voorbij helaas.quote:Op zondag 16 september 2007 15:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ajax pakt de punten ten minste nog. AZ is alweer op weg naar de middenmoot.
dat was jij vorig jaar toch ook?quote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Was gisteren vergeten fatsoenlijk eten te kopen voor vandaag. Ga vanavond nog wel even bij mijn ouders langs.quote:
Donderstraal nou op met je videos.quote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jZE0tZSiJaI
hey superboer...................demouge komt uit nijmegen en is ex-nec. Daarnaast staat nec ook met 1-0 achter. dus dubbel mooi!quote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Demouge speelt tegenwoordig voor Willem II, en die club komt toch echt uit Tilburg.
Ik ben nooit zielig en al helemaal niet gefrustreerd. Zelfs vorig jaar niet.quote:Op zondag 16 september 2007 15:33 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat was jij vorig jaar toch ook?
Wel een lekker nummer wat ie post trouwensquote:Op zondag 16 september 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Donderstraal nou op met je videos.
Q-Base![]()
lolquote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jZE0tZSiJaI
quote:Op zondag 16 september 2007 15:21 schreef Stofje het volgende:
Had ik al verteld dat ik voor NAC ben?.
Mmwa ze hebben vele betere nummers vind ik.quote:Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer wat ie post trouwens
Maar toch heeft ie ooit in een ver verleden daar gespeeldquote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Demouge speelt tegenwoordig voor Willem II, en die club komt toch echt uit Tilburg.
idd , die dikke spits is ook al gebleseerd uitgevallenquote:Op zondag 16 september 2007 15:23 schreef djstoffel het volgende:
[..]
haha gaat lekker met onze nijmeegse vrienden......
okay, maar beschuldig anderen dan ook niet zonder enige aanleiding.quote:Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben nooit zielig en al helemaal niet gefrustreerd. Zelfs vorig jaar niet.
Gregor Salto zeker?quote:Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer wat ie post trouwens
Als het zo doorgaat wel ja. Ze laten zich zo makkelijk pakken en hebben aan 50 kansen in een wedstrijd nog niet genoeg om te scoren, helaasquote:Op zondag 16 september 2007 15:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ de deceptie van het jaar?
wie wel? een door DSB-bank opgebouwde kutclub zonder historie spreekt het grote publiek waarschijnlijk wel aan.quote:
Ik beschuldig niemand. Ik constateer op basis van het verleden.quote:Op zondag 16 september 2007 15:40 schreef djstoffel het volgende:
[..]
okay, maar beschuldig anderen dan ook niet zonder enige aanleiding.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Met kruidenboter david?![]()
Slecht afgedekt zeg. Sta je dan met 3 AZ-spelers op 1 man van Spartaquote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Ik constateer op basis van het verleden.
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef AminBen het volgende:
retteket wat een pret
glijdt ie nou uit terwijl ie schietquote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja echt heel achterlijk.quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef Nashje het volgende:
0,0 scoringsvermogen in Alkmaar. Kiezen voor nieuwe aankopen als Ari en Pelle, die nog niets hebben laten zien. En dan je topscorer van vorig jaar verzieken en verkopen
Ben benieuwd naar dat nieuwe stadion, groot stadion met 10.000 man als de resultaten tegenvallen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef toma het volgende:
[..]
Alleen succes-supporters sluiten zich daarbij aan.
Wat een topverdediging hebben ze ookquote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
[afbeelding]
jij bent echt traag van begrip....haal die stront eens uit je ogen!quote:Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef Sensation89 het volgende:
Je zei Nijmeegse vrienden, en je had het over Demouge.. Kijk eerst hoe je iets zegt voordat je op Reageren ramt.
Ik snap het dondersgoed maat, je praat alleen zo onduidelijk. Maargoed, laat maar zittenquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef djstoffel het volgende:
[..]
jij bent echt traag van begrip....haal die stront eens uit je ogen!![]()
Ik zie demouge komt uit nijmegen, scoort in eigen goal en nec staat achter.
Dus mag ik als vitessenaar concluderen dat het niet echt lekker gaat met onze nijmeegse vrienden?
heb nog niet eens vermeldt dat de hoer van gelderland (v beukering) ook nog zwaar geblesseerd is uitgevallen
quote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef IcewindNL het volgende:
[afbeelding]
AZ ALKMAAR
Scoor er ff 3 aub:(
En niet te vergeten de THUIS -Combiquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar dat nieuwe stadion, groot stadion met 10.000 man als de resultaten tegenvallen.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Even aan de luisteraars van Langs de Lijn. Dit nummer is een cover van...? Kan maar niet op de artiest en titel komen
Weet ik dat, joh. Ben te oud voor die ongein.quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Nee, die komt niet op Q-base, dit is hardstyle pannenkoek.
iets spaansquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Even aan de luisteraars van Langs de Lijn. Dit nummer is een cover van...? Kan maar niet op de artiest en titel komen
van jensen dacht ik te horenquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
en dat zegt een superboerquote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ik snap het dondersgoed maat, je praat alleen zo onduidelijk. Maargoed, laat maar zitten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jij_bent_zoquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet ik dat, joh. Ben te oud voor die ongein.
[afbeelding]
Ja maar deze pannekoek bedoel ik niet. Zijn nummer is namelijk een cover van een Spaanse artiest?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Bisbalquote:Op zondag 16 september 2007 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar deze pannekoek bedoel ik niet. Zijn nummer is namelijk een cover van een Spaanse artiest?
Pff je bent nog geen 25 toch?quote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn ja. Met welk nummer?quote:Op zondag 16 september 2007 15:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
van jensen dacht ik te horen
silenco ofzovan een italiaan
Silencio van een kutnaam (maar dat hoord je vast zelf ook wel)
?quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef djstoffel het volgende:
demouge is en blijft een nijmegenaar voor ons, al speelt ie in Arnhem
Danke doggquote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Bisbal
kom je volgende week ookquote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ga toch lekker naar die bioscoop van jullie.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef StarGazer het volgende:
Hihi dat wordt straks genieten op azfanpage.nl
Zoiets als: mwoehahahaha, wij wonnen wélquote:Op zondag 16 september 2007 15:49 schreef djstoffel het volgende:
wat zal koevermans denken op de tribune
quote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef Noshiba het volgende:
denneboom!! relneger van me!!
welkom aanstaande zaterdag (als je durft)quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
'Gelukkig heb ik de foto's nog....'quote:Op zondag 16 september 2007 15:49 schreef djstoffel het volgende:
wat zal koevermans denken op de tribune
Het stijgt ze echt een beetje teveel naar het hoofd. Meer TV-Geld, Thuiscombi, ....quote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een mogolen daar:
Primeur: buscombi voor thuispubliek
10.09.2007
Opnieuw heeft AZ een primeur in de voetbalwereld. Bij vele betaald clubs is de verplichte buscombi een bekend gebruik bij uitwedstrijden. AZ heeft nu het plan opgevat om deze formule ook te gaan gebruiken voor thuiswedstrijden. Seizoenkaarthouders worden na de uitbreiding van het Victorie-stadion verplicht om per bus naar het stadion te komen.
buscombi voor thuispubliekquote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een mogolen daar:
Primeur: buscombi voor thuispubliek
10.09.2007
Opnieuw heeft AZ een primeur in de voetbalwereld. Bij vele betaald clubs is de verplichte buscombi een bekend gebruik bij uitwedstrijden. AZ heeft nu het plan opgevat om deze formule ook te gaan gebruiken voor thuiswedstrijden. Seizoenkaarthouders worden na de uitbreiding van het Victorie-stadion verplicht om per bus naar het stadion te komen.
ik heb hier nog wat over. Heb alleen geen stokbroodquote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Een huisgenoot had dus de kruidenboter opgemaakt. MIJN kruidenboter. [afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Snoyl nu alweer eruit , net pas ingevallen , zeker nog niet goeg genoeg afgevallen
![]()
even een wedje leggen?quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef IcewindNL het volgende:
AZ wint. Let op mijn woorden
Volgende week misschien wel ja.quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef IcewindNL het volgende:
Alleenstaand wonen FTWquote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Een huisgenoot had dus de kruidenboter opgemaakt. MIJN kruidenboter. [afbeelding]
Ze zullen vast nog wel een wedstrijdje winnen dit jaar jaquote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef IcewindNL het volgende:
Ben het niet vaak met een 020=er eens, maar nuquote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ze zullen vast nog wel een wedstrijdje winnen dit jaar ja
Met een begroting van 10 miljoen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ado doet het ook lekker in de Jupiler League
Voorlaatste
Welke bioscoop?quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Gaat echt de kant van Fortuna Sittard op daar, nieuw stadion + geen prestaties = geen toeschouwers = financiele problemen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ado doet het ook lekker in de Jupiler League
Voorlaatste
iddquote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het stijgt ze echt een beetje teveel naar het hoofd. Meer TV-Geld, Thuiscombi, ....
Dat zegt niet alles. Je moet niet vergeten dat de lonen in Tsjechie veel lager liggen, en ook voor een speler uit de Tsjechische competitie wordt over het algemeen minder betaald. Die 5 miljoen staat dus niet echt in verhouding met een begroting van 5 miljoen van een Nederlandse club.quote:
Je zwansquote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Iemand nog tips wat ik op het stokbrood kan doen nu ik geen kruidenboter heb?
Zalm?quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
heb je daar niet andere fora voor hier. rot eens op met dat kruidenboter van jequote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Pindakaasquote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Ik hoorde 'Danny is te goed voor Alkmaar'quote:
Kipsate salade toevallig?quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Pindakaasquote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Vleugje boter met peterselie?quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef AminBen het volgende:
[..]
heb je daar niet andere fora voor hier. rot eens op met dat kruidenboter van je![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef AminBen het volgende:
[..]
heb je daar niet andere fora voor hier. rot eens op met dat kruidenboter van je![]()
Kaas is ook best lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 15:57 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb bijna niks in huis. Zal het met jam moeten doen.![]()
95% hier gaat over dat AZ moet verliezen hoorquote:Op zondag 16 september 2007 15:58 schreef rubbereend het volgende:
muziek, eten..... laten we het aub weer over de wedstrijden hebben, de rest mag in Hools over via MSN
Is het een keer gezellig hierquote:Op zondag 16 september 2007 15:58 schreef rubbereend het volgende:
muziek, eten..... laten we het aub weer over de wedstrijden hebben, de rest mag in Hools over via MSN
quote:Op zondag 16 september 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Ik ga maar even een paar saucijzenbroodjes opwarmen; Ik ben benieuwd naar de eindstand bij Sparta - AZ...
Beter dan stokbrood met jam.quote:Op zondag 16 september 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Ik ga maar even een paar saucijzenbroodjes opwarmen;
Ik typte dit bericht omdat ik ff niet gerefreshed had..IK HAD FUCKING GELIJKquote:Op zondag 16 september 2007 16:03 schreef IcewindNL het volgende:
Stomme LDL..reclames..nieuws..WIE BOEIT DAT NOU...
AZ gaat zo scoren...kunnen ze beter naar de verslaggever overschakelen voor directe verbinding..
je wist het welquote:Op zondag 16 september 2007 16:04 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Ik typte dit bericht omdat ik ff niet gerefreshed had..IK HAD FUCKING GELIJK
AZ![]()
![]()
![]()
Haha, tis wel zo dat zijn wissels erg vaak scoren, maar daartegenover kan je dan ook zeggen; waarom begonnen ze dan niet in de basis?quote:Op zondag 16 september 2007 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal"zodadelijk: "Ik wist dat Jenner en El Hamdaoui zouden scoren, daarom heb ik ze erin gebracht"wedden?
Dan kan Van Gaal zeggen dat ie goed wisseltquote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Haha, tis wel zo dat zijn wissels erg vaak scoren, maar daartegenover kan je dan ook zeggen; waarom begonnen ze dan niet in de basis?
Zo had van Gaal het voorspeld.quote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Haha, tis wel zo dat zijn wissels erg vaak scoren, maar daartegenover kan je dan ook zeggen; waarom begonnen ze dan niet in de basis?
Youri zou zeggen: Omdat je dan niet over een plan B beschikt.quote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2007 16:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Moet toegeven dat van Gaal de meest gelukkigste wissels van NL doet.
hij is heel goed in het herstellen van zn eigen foutenquote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet zouden scorenquote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat V Gaal altijd eigenlijk wel goed wisselt.quote:Op zondag 16 september 2007 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal"zodadelijk: "Ik wist dat Jenner en El Hamdaoui zouden scoren, daarom heb ik ze erin gebracht"wedden?
Ik heb ze wel eens beter gezienquote:Op zondag 16 september 2007 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, AZ schijnt veel beter te zijn
Ja... maar er zit een verschil tussen een team als ajax en een team als spartaquote:Op zondag 16 september 2007 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens beter gezien
quote:Op zondag 16 september 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar stond het ook 2-2 tegen PSV. Toen werd het alsnog 2-3 voor AZ in de 88ste minuut.
Door Koef![]()
Tijd voor Pellč !!quote:Op zondag 16 september 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar stond het ook 2-2 tegen PSV. Toen werd het alsnog 2-3 voor AZ in de 88ste minuut.
Door Koef![]()
Sparta moet winnenquote:Op zondag 16 september 2007 16:14 schreef koningdavid het volgende:
Wordt een gelijkspelletje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |