quote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef AminBen het volgende:
retteket wat een pret
glijdt ie nou uit terwijl ie schietquote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Ik constateer op basis van het verleden.
[afbeelding]
Ja echt heel achterlijk.quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef Nashje het volgende:
0,0 scoringsvermogen in Alkmaar. Kiezen voor nieuwe aankopen als Ari en Pelle, die nog niets hebben laten zien. En dan je topscorer van vorig jaar verzieken en verkopen
Ben benieuwd naar dat nieuwe stadion, groot stadion met 10.000 man als de resultaten tegenvallen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef toma het volgende:
[..]
Alleen succes-supporters sluiten zich daarbij aan.
Wat een topverdediging hebben ze ookquote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Ik constateer op basis van het verleden.
[afbeelding]
jij bent echt traag van begrip....haal die stront eens uit je ogen!quote:Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef Sensation89 het volgende:
Je zei Nijmeegse vrienden, en je had het over Demouge.. Kijk eerst hoe je iets zegt voordat je op Reageren ramt.
Ik snap het dondersgoed maat, je praat alleen zo onduidelijk. Maargoed, laat maar zittenquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef djstoffel het volgende:
[..]
jij bent echt traag van begrip....haal die stront eens uit je ogen!![]()
Ik zie demouge komt uit nijmegen, scoort in eigen goal en nec staat achter.
Dus mag ik als vitessenaar concluderen dat het niet echt lekker gaat met onze nijmeegse vrienden?
heb nog niet eens vermeldt dat de hoer van gelderland (v beukering) ook nog zwaar geblesseerd is uitgevallen
quote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef IcewindNL het volgende:
[afbeelding]
AZ ALKMAAR
Scoor er ff 3 aub:(
En niet te vergeten de THUIS -Combiquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar dat nieuwe stadion, groot stadion met 10.000 man als de resultaten tegenvallen.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Even aan de luisteraars van Langs de Lijn. Dit nummer is een cover van...? Kan maar niet op de artiest en titel komen
Weet ik dat, joh. Ben te oud voor die ongein.quote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Nee, die komt niet op Q-base, dit is hardstyle pannenkoek.
iets spaansquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Even aan de luisteraars van Langs de Lijn. Dit nummer is een cover van...? Kan maar niet op de artiest en titel komen
van jensen dacht ik te horenquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
en dat zegt een superboerquote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ik snap het dondersgoed maat, je praat alleen zo onduidelijk. Maargoed, laat maar zitten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jij_bent_zoquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet ik dat, joh. Ben te oud voor die ongein.
[afbeelding]
Ja maar deze pannekoek bedoel ik niet. Zijn nummer is namelijk een cover van een Spaanse artiest?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Bisbalquote:Op zondag 16 september 2007 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar deze pannekoek bedoel ik niet. Zijn nummer is namelijk een cover van een Spaanse artiest?
Pff je bent nog geen 25 toch?quote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet ik dat, joh. Ben te oud voor die ongein.
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn ja. Met welk nummer?quote:Op zondag 16 september 2007 15:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
van jensen dacht ik te horen
silenco ofzovan een italiaan
Silencio van een kutnaam (maar dat hoord je vast zelf ook wel)
?quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef djstoffel het volgende:
demouge is en blijft een nijmegenaar voor ons, al speelt ie in Arnhem
Danke doggquote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Bisbal
kom je volgende week ookquote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ga toch lekker naar die bioscoop van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |