Maar toch heeft ie ooit in een ver verleden daar gespeeldquote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Demouge speelt tegenwoordig voor Willem II, en die club komt toch echt uit Tilburg.
idd , die dikke spits is ook al gebleseerd uitgevallenquote:Op zondag 16 september 2007 15:23 schreef djstoffel het volgende:
[..]
haha gaat lekker met onze nijmeegse vrienden......
okay, maar beschuldig anderen dan ook niet zonder enige aanleiding.quote:Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben nooit zielig en al helemaal niet gefrustreerd. Zelfs vorig jaar niet.
Gregor Salto zeker?quote:Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer wat ie post trouwens
Als het zo doorgaat wel ja. Ze laten zich zo makkelijk pakken en hebben aan 50 kansen in een wedstrijd nog niet genoeg om te scoren, helaasquote:Op zondag 16 september 2007 15:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ de deceptie van het jaar?
wie wel? een door DSB-bank opgebouwde kutclub zonder historie spreekt het grote publiek waarschijnlijk wel aan.quote:
Ik beschuldig niemand. Ik constateer op basis van het verleden.quote:Op zondag 16 september 2007 15:40 schreef djstoffel het volgende:
[..]
okay, maar beschuldig anderen dan ook niet zonder enige aanleiding.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Met kruidenboter david?![]()
Slecht afgedekt zeg. Sta je dan met 3 AZ-spelers op 1 man van Spartaquote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Ik constateer op basis van het verleden.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |