kon even niks verzinnenquote:Op zondag 16 september 2007 15:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Jammer, vorige deel had zo'n mooie titel
AZ
haha gaat lekker met onze nijmeegse vrienden......quote:Op zondag 16 september 2007 15:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Een eigen doelpunt van Demouge![]()
![]()
terwijl Koevermans op de tribune ook nog eens meekijktquote:Op zondag 16 september 2007 15:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
AZ![]()
Lekker voor je Van Gaal, Koevermans scoort de beslissende bij PSV bij zijn debuut en AZ komt niet tot scoren bij Sparta.![]()
wat een prijzenquote:Op zondag 16 september 2007 15:15 schreef Noshiba het volgende:
hmm
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=4668
ik ben bang dat na dit weekend die prijzen drastisch zullen dalen!
nou? je bent toch geen moslim?quote:Op zondag 16 september 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb honger.
Ah, jij bent zo een zielig en gefrustreerd ratje...quote:Op zondag 16 september 2007 15:21 schreef Stofje het volgende:
Had ik al verteld dat ik voor NAC ben?.
immers, Ajax speelt Champions League, domineert volledig op de Nederlandse voetbalveldenquote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarschijnlijk zullen na deze wedstrijd de eerste AZ-fans hun Ajax-shirtje weer uit de kast halen.
De droom is voorbij.
ik blijf toch lachen om dat 'Dordt-noord' van zequote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo een zielig en gefrustreerd ratje...
Demouge speelt tegenwoordig voor Willem II, en die club komt toch echt uit Tilburg.quote:Op zondag 16 september 2007 15:23 schreef djstoffel het volgende:
[..]
haha gaat lekker met onze nijmeegse vrienden......
AZ of Ajax, dat maakt op dit moment niet zoveel uitquote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarschijnlijk zullen na deze wedstrijd de eerste AZ-fans hun Ajax-shirtje weer uit de kast halen.
De droom is voorbij.
Stokbrood ligt al in de oven.quote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef ruud_fr het volgende:
nou? je bent toch geen moslim?
quote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
terwijl Koevermans op de tribune ook nog eens meekijkt![]()
![]()
Eet dan nietquote:Op zondag 16 september 2007 15:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Stokbrood ligt al in de oven..
Ajax pakt de punten ten minste nog. AZ is alweer op weg naar de middenmoot.quote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef AminBen het volgende:
[..]
immers, Ajax speelt Champions League, domineert volledig op de Nederlandse voetbalvelden
Ja, zó één.quote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Sparta of AZ-vak?quote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
terwijl Koevermans op de tribune ook nog eens meekijkt![]()
![]()
Wedstrijd is nog niet voorbij helaas.quote:Op zondag 16 september 2007 15:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ajax pakt de punten ten minste nog. AZ is alweer op weg naar de middenmoot.
dat was jij vorig jaar toch ook?quote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Was gisteren vergeten fatsoenlijk eten te kopen voor vandaag. Ga vanavond nog wel even bij mijn ouders langs.quote:
Donderstraal nou op met je videos.quote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jZE0tZSiJaI
hey superboer...................demouge komt uit nijmegen en is ex-nec. Daarnaast staat nec ook met 1-0 achter. dus dubbel mooi!quote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Demouge speelt tegenwoordig voor Willem II, en die club komt toch echt uit Tilburg.
Ik ben nooit zielig en al helemaal niet gefrustreerd. Zelfs vorig jaar niet.quote:Op zondag 16 september 2007 15:33 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat was jij vorig jaar toch ook?
Wel een lekker nummer wat ie post trouwensquote:Op zondag 16 september 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Donderstraal nou op met je videos.
Q-Base![]()
lolquote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jZE0tZSiJaI
quote:Op zondag 16 september 2007 15:21 schreef Stofje het volgende:
Had ik al verteld dat ik voor NAC ben?.
Mmwa ze hebben vele betere nummers vind ik.quote:Op zondag 16 september 2007 15:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer wat ie post trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |