Ik typte dit bericht omdat ik ff niet gerefreshed had..IK HAD FUCKING GELIJKquote:Op zondag 16 september 2007 16:03 schreef IcewindNL het volgende:
Stomme LDL..reclames..nieuws..WIE BOEIT DAT NOU...
AZ gaat zo scoren...kunnen ze beter naar de verslaggever overschakelen voor directe verbinding..
je wist het welquote:Op zondag 16 september 2007 16:04 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Ik typte dit bericht omdat ik ff niet gerefreshed had..IK HAD FUCKING GELIJK
AZ![]()
![]()
![]()
Haha, tis wel zo dat zijn wissels erg vaak scoren, maar daartegenover kan je dan ook zeggen; waarom begonnen ze dan niet in de basis?quote:Op zondag 16 september 2007 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal"zodadelijk: "Ik wist dat Jenner en El Hamdaoui zouden scoren, daarom heb ik ze erin gebracht"wedden?
Dan kan Van Gaal zeggen dat ie goed wisseltquote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Haha, tis wel zo dat zijn wissels erg vaak scoren, maar daartegenover kan je dan ook zeggen; waarom begonnen ze dan niet in de basis?
Zo had van Gaal het voorspeld.quote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Haha, tis wel zo dat zijn wissels erg vaak scoren, maar daartegenover kan je dan ook zeggen; waarom begonnen ze dan niet in de basis?
Youri zou zeggen: Omdat je dan niet over een plan B beschikt.quote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2007 16:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Moet toegeven dat van Gaal de meest gelukkigste wissels van NL doet.
hij is heel goed in het herstellen van zn eigen foutenquote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet zouden scorenquote:Op zondag 16 september 2007 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat V Gaal altijd eigenlijk wel goed wisselt.quote:Op zondag 16 september 2007 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal"zodadelijk: "Ik wist dat Jenner en El Hamdaoui zouden scoren, daarom heb ik ze erin gebracht"wedden?
Ik heb ze wel eens beter gezienquote:Op zondag 16 september 2007 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, AZ schijnt veel beter te zijn
Ja... maar er zit een verschil tussen een team als ajax en een team als spartaquote:Op zondag 16 september 2007 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens beter gezien
quote:Op zondag 16 september 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar stond het ook 2-2 tegen PSV. Toen werd het alsnog 2-3 voor AZ in de 88ste minuut.
Door Koef![]()
Tijd voor Pellč !!quote:Op zondag 16 september 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar stond het ook 2-2 tegen PSV. Toen werd het alsnog 2-3 voor AZ in de 88ste minuut.
Door Koef![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |