quote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet ik dat, joh. Ben te oud voor die ongein.
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef StarGazer het volgende:
Hihi dat wordt straks genieten op azfanpage.nl
Zoiets als: mwoehahahaha, wij wonnen wélquote:Op zondag 16 september 2007 15:49 schreef djstoffel het volgende:
wat zal koevermans denken op de tribune
quote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef Noshiba het volgende:
denneboom!! relneger van me!!
welkom aanstaande zaterdag (als je durft)quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ga toch lekker naar die bioscoop van jullie.
'Gelukkig heb ik de foto's nog....'quote:Op zondag 16 september 2007 15:49 schreef djstoffel het volgende:
wat zal koevermans denken op de tribune
Het stijgt ze echt een beetje teveel naar het hoofd. Meer TV-Geld, Thuiscombi, ....quote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een mogolen daar:
Primeur: buscombi voor thuispubliek
10.09.2007
Opnieuw heeft AZ een primeur in de voetbalwereld. Bij vele betaald clubs is de verplichte buscombi een bekend gebruik bij uitwedstrijden. AZ heeft nu het plan opgevat om deze formule ook te gaan gebruiken voor thuiswedstrijden. Seizoenkaarthouders worden na de uitbreiding van het Victorie-stadion verplicht om per bus naar het stadion te komen.
buscombi voor thuispubliekquote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een mogolen daar:
Primeur: buscombi voor thuispubliek
10.09.2007
Opnieuw heeft AZ een primeur in de voetbalwereld. Bij vele betaald clubs is de verplichte buscombi een bekend gebruik bij uitwedstrijden. AZ heeft nu het plan opgevat om deze formule ook te gaan gebruiken voor thuiswedstrijden. Seizoenkaarthouders worden na de uitbreiding van het Victorie-stadion verplicht om per bus naar het stadion te komen.
ik heb hier nog wat over. Heb alleen geen stokbroodquote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Een huisgenoot had dus de kruidenboter opgemaakt. MIJN kruidenboter. [afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Snoyl nu alweer eruit , net pas ingevallen , zeker nog niet goeg genoeg afgevallen
![]()
even een wedje leggen?quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef IcewindNL het volgende:
AZ wint. Let op mijn woorden
Volgende week misschien wel ja.quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef IcewindNL het volgende:
Alleenstaand wonen FTWquote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Een huisgenoot had dus de kruidenboter opgemaakt. MIJN kruidenboter. [afbeelding]
Ze zullen vast nog wel een wedstrijdje winnen dit jaar jaquote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef IcewindNL het volgende:
Ben het niet vaak met een 020=er eens, maar nuquote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ze zullen vast nog wel een wedstrijdje winnen dit jaar ja
Met een begroting van 10 miljoen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ado doet het ook lekker in de Jupiler League
Voorlaatste
Welke bioscoop?quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ga toch lekker naar die bioscoop van jullie.
Gaat echt de kant van Fortuna Sittard op daar, nieuw stadion + geen prestaties = geen toeschouwers = financiele problemen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ado doet het ook lekker in de Jupiler League
Voorlaatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |