iddquote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het stijgt ze echt een beetje teveel naar het hoofd. Meer TV-Geld, Thuiscombi, ....
Dat zegt niet alles. Je moet niet vergeten dat de lonen in Tsjechie veel lager liggen, en ook voor een speler uit de Tsjechische competitie wordt over het algemeen minder betaald. Die 5 miljoen staat dus niet echt in verhouding met een begroting van 5 miljoen van een Nederlandse club.quote:
Je zwansquote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Iemand nog tips wat ik op het stokbrood kan doen nu ik geen kruidenboter heb?
Zalm?quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
heb je daar niet andere fora voor hier. rot eens op met dat kruidenboter van jequote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Pindakaasquote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Ik hoorde 'Danny is te goed voor Alkmaar'quote:
Kipsate salade toevallig?quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Pindakaasquote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
Vleugje boter met peterselie?quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
2-1 dus.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef AminBen het volgende:
[..]
heb je daar niet andere fora voor hier. rot eens op met dat kruidenboter van je![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef AminBen het volgende:
[..]
heb je daar niet andere fora voor hier. rot eens op met dat kruidenboter van je![]()
Kaas is ook best lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 15:57 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb bijna niks in huis. Zal het met jam moeten doen.![]()
95% hier gaat over dat AZ moet verliezen hoorquote:Op zondag 16 september 2007 15:58 schreef rubbereend het volgende:
muziek, eten..... laten we het aub weer over de wedstrijden hebben, de rest mag in Hools over via MSN
Is het een keer gezellig hierquote:Op zondag 16 september 2007 15:58 schreef rubbereend het volgende:
muziek, eten..... laten we het aub weer over de wedstrijden hebben, de rest mag in Hools over via MSN
quote:Op zondag 16 september 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Ik ga maar even een paar saucijzenbroodjes opwarmen; Ik ben benieuwd naar de eindstand bij Sparta - AZ...
Beter dan stokbrood met jam.quote:Op zondag 16 september 2007 16:00 schreef cultheld het volgende:
Ik ga maar even een paar saucijzenbroodjes opwarmen;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |