Zoquote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef jannet1234 het volgende:
Wat betekend TVP eigelijk? Zie het elke keer staan.
in de OP toch maar 2 keer bij de fotos ?quote:Op zondag 16 september 2007 13:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Zoik ben nog nooit zo vaak in een topic genoemd
TVP=Terug Vind Post, een verkapte book mark eigenlijk
psies en dat overkomt me nooitquote:Op zondag 16 september 2007 14:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in de OP toch maar 2 keer bij de fotos ?![]()
thanks!quote:Op zondag 16 september 2007 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
goede OP
hoezo opzich? Twas mooi weer, veel mensen, gezellig, drinken, eten, things 2 do. Top dag!quote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig op zich. Heb maar niet ge-abseild. Beetje saai
Opzich? niet zo heel erg dus? ;pquote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig op zich. Heb maar niet ge-abseild. Beetje saai
Tis niet het speciaalste fesival wat ik oooooit bezocht heb neequote:Op zondag 16 september 2007 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Opzich? niet zo heel erg dus? ;p
Okequote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tis niet het speciaalste fesival wat ik oooooit bezocht heb neeMaar vond t wel sfeer hebben heur...
![]()
ja las was er wat over in de Sneeker. Pink Floyd nummer toch? Antoni Kamerling en nog 2 mannen right? weet je zo waar het is en de kosten etc?quote:Op maandag 17 september 2007 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie gaan er donderdag naar het Noord Nederlands Orkest?
Nummers zelfsquote:Op maandag 17 september 2007 18:51 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ja las was er wat over in de Sneeker. Pink Floyd nummer toch? Antoni Kamerling en nog 2 mannen right? weet je zo waar het is en de kosten etc?
bedoelde ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nummers zelfsik heb geen idee, Noord Nederlands Orkest iig, de kolk (je weet wel, dat water naast de Waterpoort), en ;t is gratis
Als ;t maar gratis is he ;pquote:Op dinsdag 18 september 2007 06:55 schreef MagiLune het volgende:
[..]
bedoelde ik ook![]()
nou als ik het gratis is dan fiets ik er wel ffkes heen! nice!!!
doe je alquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Apotheose het volgende:
ze zijn al druk aan t opbouwen daar bij de waterpoort. Mag ik mee MagiLune?Please?
![]()
![]()
Ow en watskeburt in de Grote Kerkstraat? FIRE IN THA HOLE WALRUS
Heb er maar 1 foto van indd. Wou niet al te ramptoeristerig overkomen...![]()
maar nou heb ik nog geen antwoord op mn vraag hequote:
quote:
En ik dan!quote:
fik bij Start uitzendburoquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Apotheose het volgende:
ze zijn al druk aan t opbouwen daar bij de waterpoort. Mag ik mee MagiLune?Please?
![]()
![]()
Ow en watskeburt in de Grote Kerkstraat? FIRE IN THA HOLE WALRUS
[afbeelding]
Heb er maar 1 foto van indd. Wou niet al te ramptoeristerig overkomen...![]()
nah hier wat foto;s http://www.brandweerfotografiesneek.nl/pagina35.htmlquote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Apotheose het volgende:
Bij start?? Ze waren toch in de Walrus aan de gang als ik t goed gezien heb... Wat moesten ze daar dan?
En jij werkt dus bij Start uitzendburo? Nog leuke baantjes?
ooow daaro. Nice. Man in pak?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
nah hier wat foto;s http://www.brandweerfotografiesneek.nl/pagina35.html
kan best samen werking geweest zijn dat het oversloeg naar start, dat het begonnen is bij walrus
en nee ik zit niet bij startik zit aan de overkant
gemeente sneek
ik sta niet op een van de foto's aangezien ik in gebouw C werk wat aan de kruizerbroederstaat zit, wisten wij van niets. hoorde het pas in de middagquote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ooow daaro. Nice. Man in pak?![]()
Maar op de LC site stond al een stukje: http://www.leeuwardercourant.nl/article2447637.ece
ik hoop voor jullie ook, ik zit lekker bij 1408 in cine sneekquote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef MagiLune het volgende:
damn ik hoop dat het vanavond een beetje droog is!
Je wil ook met iedereen mee hèquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Apotheose het volgende:
![]()
![]()
Op donderdag 20 september 2007 13:53 schreef Apotheose het volgende:
die lijkt me vet! 1408! Mag ik mee ?![]()
Ja ik dacht ik nodig mezelf dan maar uit als niemand t doetquote:Op donderdag 20 september 2007 17:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je wil ook met iedereen mee hè![]()
helaas heb maar 2 gratis kaartjesquote:Op donderdag 20 september 2007 13:53 schreef Apotheose het volgende:
die lijkt me vet! 1408! Mag ik mee ?![]()
Ik ben wel nieuwsgierig naar iedereen gheghege!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef Angeliquetje het volgende:
Maar dames....Moeten er geem foto`s van jullie in de startpost?
Word wel nieuwschierig hehe
Foboquote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef Angeliquetje het volgende:
Maar dames....Moeten er geem foto`s van jullie in de startpost?
Word wel nieuwschierig hehe
Zegt hij die geen foto;s in zijn fobo heeft..quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar iedereen gheghege!![]()
![]()
![]()
Ik zal eens een foto in mijn FoBo plaatsen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Zegt hij die geen foto;s in zijn fobo heeft..
ik ook niet...ik heb toch een foto geplaatst...Wehehehequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:09 schreef Apotheose het volgende:
ik wil niet belaagd worden in de stad...![]()
Kan ;t niet groter?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:19 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik ook niet...ik heb toch een foto geplaatst...Wehehehe![]()
Ik weet toch al wie je bent, muahahahaquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:09 schreef Apotheose het volgende:
ik wil niet belaagd worden in de stad...![]()
ik fiets toch te snel voor jou mwhahahaquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ;t niet groter?
[..]
Ik weet toch al wie je bent, muahahaha
het is toch helemaal niet klein? of wil je posterformaat voor boven je bedquote:
regenachtig!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef jannet1234 het volgende:
hoe was het gisteravond? graag foto's
wat hij zegtquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
regenachtig!![]()
ik ben er niet geweest...het regende
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:45 schreef MagiLune het volgende:
[..]
maar vanaf het balkon kon ik wel wat horen![]()
Jij kon het niet horen iigquote:
aaah ok.. dan staat het verkeerd op jullie website :S Programmering zaterdag RadioAktief (ik vind met een C veeeeuuul mooierquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:20 schreef Apotheose het volgende:
Nee heb t niet kunnen horen maar dat bedoelde ik ook nietVanmiddag geen uitzending. Volgende week gaan we van start met t nieuwe programma van 15 - 18u op de zaterdagmiddag. Allemaal luisteren he!!
![]()
ja zag t op Omrop Fryslân. Sneek ligt er gelukkig nog anders kon dit topic ook gesloten wordenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand nog wat mee gekregen van de bom die gevonden is bij baggerwerk in de geeuw?
Meneer vandale.nl zegt met een C. en in het Fries is het geloof ik ook Aktyf (als ik het me goed heug van die oh zo belangrijke Friese lessen op de pabo)quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:36 schreef Apotheose het volgende:
Ja zie t nu.. Actief schrijf je met toch sowieso met een C... Zo schrijf ik t wel iig. En staat idd ook veeeuul stoerderTis geen Fries progr want we hebben besloten om het maar in t NL te doen. Verders staat er niet dat wij vandaag zouden beginnen... Nou ja, zal t wel ff veranderen haha
Als ik wil, haal ik je wel in, maar daar ben ik toch te lui voorquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik fiets toch te snel voor jou mwhahaha![]()
Ja, dan heb ik tenminste sop-materiaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:03 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
het is toch helemaal niet klein? of wil je posterformaat voor boven je bed
ja, geef je luiheid maar de schuldquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik wil, haal ik je wel in, maar daar ben ik toch te lui voor
Wat moet ik anders de schuld geven? ^^quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja, geef je luiheid maar de schuld![]()
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik tenminste sop-materiaal
of niet.
In ieder geval meer sopbaar, want nu hangt Marilyn Manson boven mijn bed
quote:Sneek 22 september - Bij de baggerwerkzaamheden in Sneek is gisteren een 50 cm lange mortiergranaat gevonden. Op dit moment wordt er gebaggerd in de Kolk bij de Waterpoort. Was het donderdagavond dus bijna echt een knallend optreden geworden.
De bom is gewoon tussen de reguliere baggerspecie afgevoerd naar het centraal depot aan de Houkesloot. Bij het zeven van de bagger werd het explosief pas ontdekt en is de politie gewaarschuwd. Met hulp van de politie is de bom vervolgens aan de wal gebracht.Medewerkers van de ingeschakelde Explosieven Opruimings Dienst (EOD) nemen het projectiel mee naar het naburige bouwterrein, waar de wijk Houkemar moet verrijzen. De granaat, die aan de kop iets is ingedeukt, wordt daar in een gat gelegd en tot ontploffing gebracht. Of het baggerwerk maandag wordt hervat, is afwachten.
Braafquote:
| 1 |
raar hoor.. lees ik eerst bericht over ontploffing van een bom en daarna over man die na klap verlost is van kleurenblindheid ... ik legde een link die er niet was maaaaaar goedquote:Op woensdag 26 september 2007 19:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ja ja Sneek heeft bijna de front page gehaald lees hier
Na klap verlost van kleurenblindheid
jij dacht dat de bom ontploft was en dat daardoor de man weer kleuren kon herkennen?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef MagiLune het volgende:
[..]
raar hoor.. lees ik eerst bericht over ontploffing van een bom en daarna over man die na klap verlost is van kleurenblindheid ... ik legde een link die er niet was maaaaaar goed
Friesland een keer positief op de frontpage!
Roep maar een dagquote:@ Apotheose: was gezellig vandaag! wanneer volgend bakje?![]()
Ik lees het al, MagiLune haar vader...quote:Zijn hele leven was hij al kleurenblind. Maar na een klap tegen zijn hoofd heeft de 65-jarige Auke van der Lune alle kleuren weer op een rijtje.
ik moest ff denken maar ik vat mquote:Op donderdag 27 september 2007 08:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik lees het al, MagiLune haar vader...
wehehequote:Op donderdag 27 september 2007 08:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
wahaha naaah alle gekhied op een stokske! geen familie.. familie woont in het pittoreske Heegquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jij dacht dat de bom ontploft was en dat daardoor de man weer kleuren kon herkennen?![]()
[..]
kom je toch bij mij slapen...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef MagiLune het volgende:
[..]
wahaha naaah alle gekhied op een stokske! geen familie.. familie woont in het pittoreske Heeg
Vind het maar snoei irri dat ze de wegen van en naar duinterpen vanaf de rondweg hebben geblockdtdt nou moek met mijn fietske zoooo ver om!!![]()
ja das wel korter iddquote:Op donderdag 27 september 2007 21:32 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
kom je toch bij mij slapen...
wou zeggen: goed voor de conditie , maar laat maarquote:
wehehe.. auto.. wel handig met dit weer....welke sportschool?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef DeToXiC het volgende:
Voor mijn conditie ga ik wel naar de sportschool...met de auto, dat wel.
das dezequote:Op vrijdag 28 september 2007 19:20 schreef DeToXiC het volgende:
Die in het oude zwembad zeg maar, ik weet niet hoe die heet.
daar zit ik ook!! haha vette sportschool is dat!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:42 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
das deze
Optisport Health Club Sneek b.v.
Burgemeester de Hooppark 5
8605 CR Sneek
T 0515-460891
E sneek@optisporthealthclub.nl
[[url=http://www.internetmr.nl/optisporthealthclub.nl/sneek/plaatjes/wijbrengenje.gif]afbeelding][/url]
gelukkig kom ik daar nooitquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:56 schreef MagiLune het volgende:
[..]
daar zit ik ook!! haha vette sportschool is dat!![]()
Ik ga binnekort naar een sportschool in Lemmerquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
gelukkig kom ik daar nooit![]()
eigenlijk bij geen een sportschool![]()
Erg leuk... op de fiets er naar toe?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga binnekort naar een sportschool in Lemmerook leuk =D
nee me neitherquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
gelukkig kom ik daar nooit![]()
eigenlijk bij geen een sportschool![]()
ik fiets/loop allesquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee me neitherHou t eerst maar gewoon nog ff bij fietsen, qua sport. Maar mn fiets zn achterband is lek
Moest ik vanmorgen op mn ouwe roestbak naar de studio
Gaan mn KM. Damn
![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Bekijk ;t maar, eerst een uur fietsen en dan nog een uur intensief paaldansen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:28 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Erg leuk... op de fiets er naar toe?
Ik zal eens opletten als ik aan het sporten ben of ik Magilune kan spotten.
Je herkent mij aan mijn sportkleding
Ik niet, ik ga altijd met de treinquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ik fiets/loop alles
heb geen eens een rijbewijsdus ik sport al genoeg
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
een uur intensief paaldansen?
same here. Al zou ik met dit weer wel een rijbewijs en auto willen hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ik fiets/loop alles
heb geen eens een rijbewijsdus ik sport al genoeg
![]()
wie is daar? Jonas?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:05 schreef Angeliquetje het volgende:
Tsja hiero ook. Maar vanavond ff naar de walrus?
Das nou de zender die sinds het niet meer LOS , vind ik persoonlijk niet meer om aan te horen is.quote:[b]Op zaterdag 29 september 2007 21:45
Iemand, behalve MagiLune, mij vanmiddag nog gehoord op het o zo wereldbekende radiostation in Sneek: Radio Markant?![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Das nou de zender die sinds het niet meer LOS , vind ik persoonlijk niet meer om aan te horen is.
Ben toen ook direct afgehaakt en ben niet meer terug gekomen. wat het ergste is wat ik hoorde is het lokale nieuws met die vrouwelijke stem als deze er nog is. dit hoorde ik op me werk waar dit wel aan stond.
maar ja iedereen is niet gelijk en als jullie er plezier in hebben vooral doorgaan
als ik me ooit eens verveel mik ik em nog wel eens aanquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
die vrouwelijke stem is er nog steeds ja.Maar goed, je hebt ons programma niet nog gehoord he?
Dus je weet niet of wij ook niet om aan te horen zijn of juist wel. Worth a try?
![]()
ik luister eigenlijk alleen op zaterdag maar het programma van Apotheosequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
als ik me ooit eens verveel mik ik em nog wel eens aan![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:30 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ik luister eigenlijk alleen op zaterdag maar het programma van Apotheose![]()
doe dat. Dan wel tussen 15 - 18u op de zaterdag.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
als ik me ooit eens verveel mik ik em nog wel eens aan![]()
dat moet je jouke maar eens vragenquote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
ja waarom moet er dan 1 wel betaald krijgen en de rest niet? Doe dan die ene ook niet - kunnen we dat geld weer gebruiken voor apparatuur enzo. Wel zo eerlijk.![]()
[..]
doe dat. Dan wel tussen 15 - 18u op de zaterdag.![]()
die heeft een goeie reden hiervoor dan?quote:Op zondag 30 september 2007 13:21 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
dat moet je jouke maar eens vragen
Daar kan je tenminste een beetje inpilsen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:05 schreef Angeliquetje het volgende:
Tsja hiero ook. Maar vanavond ff naar de walrus?
Begin er 1quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry...ik las paaldansen.. Ik mis een Good ol' Nudiebar in Sneek.![]()
(Maar dan wel zo'n amerikaanse..Dat is vet!!!)
Ik moest wel lachen anders.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:45 schreef Apotheose het volgende:
ja ik doelde eigenlijk op Jonas die in de Walvis zat . Maar das inderdaad geen Walrus dus die grap pakte toch minder strak uitZonde.[
Ik luister bijna nooit radio, en vooral gisteren niet, aangezien m;n halve familie hier was en ik daarna in Lemmer was.quote:Iemand, behalve MagiLune, mij vanmiddag nog gehoord op het o zo wereldbekende radiostation in Sneek: Radio Markant?![]()
hoop voor je dat ie de waarheid gaat spreken maar waarschijnlijk (weet het bijna wel zeker) gaat ie dat niet doen. wil het je wel vertellen hoor maar niet zo publiekelijk.quote:Op zondag 30 september 2007 13:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die heeft een goeie reden hiervoor dan?![]()
ow nou we gaan nog wel een flnke tijd door met t programma zoals t nu staat dus je hebt nog wel kansen :pquote:Op zondag 30 september 2007 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik luister bijna nooit radio, en vooral gisteren niet, aangezien m;n halve familie hier was en ik daarna in Lemmer was.
Komt er waarschijnlijk toch niet vanquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow nou we gaan nog wel een flnke tijd door met t programma zoals t nu staat dus je hebt nog wel kansen :p
Ik irriteer me er nu al aanquote:ps: wel ff wennen die nieuwe layout hehe
Ik luister eigenlijk nooit radio... of 's avonds maar dan meestal Juize.fm of zo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:52 schreef Apotheose het volgende:
Nou , het enthousiasme druipt er ook vanaf he.Nou ja, gelukkig hebben we ontelbare luisteraars
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef Angeliquetje het volgende:
Techno is wat we willen in die ether!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef Angeliquetje het volgende:
Techno is wat we willen in die ether!
waarom zouden wij dat draaien? Jullie luisteren toch niet naar Markant dusquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:06 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Juist...![]()
Of een beetje old-school rap![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:06 schreef DeToXiC het volgende:
Ik lees het al, het maakt niet uit wat de luisteraars willen...jullie doen toch je eigen zin
P.s. Wat een drama die wegwerkzaamheden overal!!!
je kan altijd je verzoekplaatjes doorgeven natuurlijk maar als dat niet gedaan wordt draaien wij wat we zelf leuk vinden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:06 schreef DeToXiC het volgende:
Ik lees het al, het maakt niet uit wat de luisteraars willen...jullie doen toch je eigen zin
P.s. Wat een drama die wegwerkzaamheden overal!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:23 schreef Angeliquetje het volgende:
Begin een uitzending over likken!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:23 schreef Angeliquetje het volgende:
Begin een uitzending over likken!
Draai ik speciaal voor jou zaterdag Another Level met Freak Me en dan zeg ik er wel ff bij dat ie speciaal voor jou is .quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:44 schreef Angeliquetje het volgende:
zolang t maar over likken gaat....
Ik hang aan je lippen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Draai ik speciaal voor jou zaterdag Another Level met Freak Me als t maar over likken gaat. Maar dan moet je wel luisteren!!![]()
ow das dan inderdaad wel weer jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:13 schreef Angeliquetje het volgende:
hahahah Dan is t maar goed dat mn echte naam hier niet bekend is.
Laat staan geslacht hehe
naah. we houden t wel bij RadioActief, maar bel gerust naar de studio zaterdag tussen 15 - 18u en meld ff wat JIJ graag wil horenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:03 schreef DeToXiC het volgende:
Je kan het programma ook 'The Lick' noemen... [ afbeelding ]
ik? waar dan..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
het neigt wel naar verkapte reclame...![]()
Niet zo hard schreeuwen...Of ben je een beetje doof door die Hardcore-meuk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
GA HARDCORE DRAAIEN DAN =D
happy hardcore ook goed?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
GA HARDCORE DRAAIEN DAN =D
Ow nice. Die hebben lekkere broodjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Net ff bij Bbakker Bart geweest! ( ff lunch halen)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:37 schreef Angeliquetje het volgende:
En hoe zit het met jou broodjes?
Hardcore is heel mooi hoor ^^quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niet zo hard schreeuwen...Of ben je een beetje doof door die Hardcore-meuk?
Jij weet dus blijkbaar niet wat hardcore is?quote:
Rykers is hardcore. Kut muziek!!. Werd ik ook nog op het podium gegooid door van die idioten! ik was gewoon wat aan het kijken met mijn vingers in mijn oren en toen hop werd ik opgetild en op het podium gesmeten bij die band.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hardcore is heel mooi hoor ^^
Maar ja, men weet tegenwoordig niet meer wat èchte hardcore is.
[..]
Jij weet dus blijkbaar niet wat hardcore is?
Dude...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:27 schreef Angeliquetje het volgende:
Andere dames mogen ook praten desgewenst over hun broodjes.
Ja heb de herrie wel es gehoord. 10 jaar geleden was het heel hot en liep de halve school rond in ausies en kale koppen te spastisch doen (en dan commentaar hebben op t jumpen!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij weet dus blijkbaar niet wat hardcore is?
quote:
das andere hardcore. Ook hardcore maar andere die devilswhore en ik bedoelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja heb de herrie wel es gehoord. 10 jaar geleden was het heel hot en liep de halve school rond in ausies en kale koppen te spastisch doen (en dan commentaar hebben op t jumpen!!) op
, wat sommigen noemen, muziek.Beetje zelfde gedreun constant.
Maar goed:
[..]
ow zijn er ook nog meerdere versies van die bagger?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:08 schreef MagiLune het volgende:
[..]
das andere hardcore. Ook hardcore maar andere die devilswhore en ik bedoelen.
ME SA GOING 2 INZELL 2DAY!!![]()
prettige vakantie allemaal!
De originele hardcore is een punkstromingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow zijn er ook nog meerdere versies van die bagger?Nou ja , whatever.
Prettige vakantie MagiLune!! Stjoerst ek in kaartsie?![]()
haha! Ja heb Freak Me gedraaid whehequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik vind het best klote nu met die afsluiting van de rondweg etc. Als ik ook maar weg wil uit Duinterpen moet je langs die zooi,.Maar goed, het is voor een betere rondweg. Gelukkig heb ik tot donderdag vrijgenomen. en dan ga ik maar op mijn fietsje naar 't werk...
Is er zaterdag nog gelikt op Radio Markant?( ik was out-of-town)
En opgedragen aan Angeliquetje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
haha! Ja heb Freak Me gedraaid whehe![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:23 schreef AlwaysConnected het volgende:
er is zelf een complete website met webcams
http://a7sneek.speak-projects.nl/pages/home.aspx
die is niet meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug in het mooie Frieslaaaaaaand!
In België was ;t mooier weer
Dus, wat is er met de Geeuwbrug gebeurt?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben er gister langsgefietst naar mijn werk...kreeg ik een lekke band.En dat was dus meteen de laatste keer dat ik met de fiets naar het werk gegaan ben...
wat sportief! Je gaat dus voortaan lopend?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben er gister langsgefietst naar mijn werk...kreeg ik een lekke band.En dat was dus meteen de laatste keer dat ik met de fiets naar het werk gegaan ben...
Is het een groot gapend gat?quote:
Een tetrisverslaving opgebouwdquote:
fietsenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:29 schreef DeToXiC het volgende:
Mijn fiets is weer gemaakt door de fietsenmaker ( hoe kan het ook anders hè)
Dus ik kan weer fietsen...
Doe het gewoon zelf joh ;p de volgende keer dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:29 schreef DeToXiC het volgende:
Mijn fiets is weer gemaakt door de fietsenmaker ( hoe kan het ook anders hè)
Dus ik kan weer fietsen...
Stel je niet aan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:00 schreef DeToXiC het volgende:
Nee, dan krijg ik vieze handen,en de lokale economie ondersteunen is ook belangrijk.
Afgelopen zaterdagavond nog even Sneek ingeweest...
Lekker!quote:
Oh?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:31 schreef Angeliquetje het volgende:
jaah idd. En je kan ook lekker smoken overal op straat. Behalve in bepaalde straten van t centrum
dat is wat ik ook zei tegen meneertje blauwe broek. Zijn reactie: 'Zo kunnen we aantonen dat het niet langer meer gedoogd is en is er geen discussie mogelijk.'quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat er een verbod is, wil niet zeggen dat het nageleefd wordAlleen bij de Waterpoort zo ongeveer
En je mag sowieso niet in het openbaar blowen, behalve in het Bolwerk.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef DeToXiC het volgende:
Alsof het stoer is om op straat te blowen...
Blowwerk!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:03 schreef MagiLune het volgende:
[..]
nou ja ach... Ik blow niet meer en toen ik dat nog wel deed deed ik dat niet in de stad maar idd in het BOLWERKof thuis
Nee, maar wel chill.quote:
Jij bent die Sinterklaas dude?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:14 schreef Apotheose het volgende:
binnenkort komt die sinterklaasdude ook weer aan in Snits. Als je me ziet lopen met rooie bodywarmer (daar was ie weer) dan wel ff wat zeggen mkay?
*checktquote:Op donderdag 1 november 2007 15:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Jij bent die Sinterklaas dude?
Het is geen bodywarmer maar een habijt hè. Geeft niks.
Maar goed, ik heb geen kids ofsow, dus mij zie je daar dus echt niet hè. Tenzij ik natuurlijk net heul lekker chill aan het smoken ben bij de Waterpoort wanneer sinterklaasdude daar met zijn chille pakjesboot langs komt cruisen, weet je...
* DeToXiC geeft Apotheose weinig kans, heb al 8 jaar niet geblowed.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Maar misschien zie ik je nog wel een blowtje roken bij de waterpoort
quote:...veel computers hebben Java reeds geinstalleerd, de uwe helaas nog niet. Installatie is eenvoudig, zie: www.JAVA.COM
leuk! Krijg ik er eindelijk wat een beter beeld vanquote:
Heegquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:14 schreef MagiLune het volgende:
er is zo een verbod in de hele stad als ik me niet vergis.
Politie kwam folders daarover brengen bij de VVV in Heeg haha... gebruik ze eigenlijk omdat er een goede plattegrond van het centrum in staat, lekker duidelijk
Nee man, IJlst!quote:
WAT!?!! Je woont in heeg? Scheer je weg!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 18:11 schreef Apotheose het volgende:
ik woon in heech maar hou t bij sneek. Betere memories liggen....![]()
nou eh.. beetje rustig jaquote:Op maandag 5 november 2007 09:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
WAT!?!! Je woont in heeg? Scheer je weg!!!!![]()
De topicstarter nota bene!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef Angeliquetje het volgende:
hhaha we hebben een illegale in ons midden. Maar goed. Alles goed?
Ben geboren in Sneek. Ik woon idd in Heeg maar dan heb je t ook gezegd.quote:
Cheater!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ben geboren in Sneek. Ik woon idd in Heeg maar dan heb je t ook gezegd.
Zal mijn snorkel weer uit het vet halen!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
Goed nieuws voor de schaatsliefhebbers, de schaatsbaanstaat al weer onderwater
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Zal mijn snorkel weer uit het vet halen!!!
Jeweet! en aight!quote:
Valt me tegen... Ik cruise lekker in mijn zwarte golf (quote:Op woensdag 7 november 2007 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jeweet! en aight!
Tot daar gaat m;n gangstah-vocabulaire.
opposites in het bolwerk toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Morgenavond nog wat leuks te beleven @ Sneek?
Achter de bibliotheek, als je zo bij de postbank langs ;t water loopt richting bibliotheek (niet de kant van ;t postkantoor) loop je er zo tegenaan, hangt een heul groot bord.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar waar is het bolwerk eigenlijk?
wel een Golf V TDI...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:50 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik ben alleen down mits in het bezit van een vr6 blokkie.
Uitbrakken?quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Iemand vandaag dan nog plannen?
Standaard.quote:
Gewoon pepernoten naar hem gooien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:33 schreef MagiLune het volgende:
ff sint van z'n baard beroven?
nee, ik val niet op zulke oude mannenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef MagiLune het volgende:
En Apotheose, nog gesjanst met de heilige man en z'n schimmel?
yup een andere camera heb ik nietquote:Op zondag 18 november 2007 14:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Leuk. Met je mobieltje gemaakt?
quote:Op zondag 18 november 2007 23:49 schreef jannet1234 het volgende:
jostieband voor advendo is leuk, jostieband voor rythem niet.
toen dat gemaakt werd zat ik nog thuisquote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Apotheose het volgende:
Wij hadden een mooi plekke!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ik zou niet weten wie het is en mischien heb ik het al wel eens gedaan perongeluk danquote:Op maandag 19 november 2007 21:26 schreef Angeliquetje het volgende:
Waarom fotograferen jullie elkaar niet eens?
echt waar? wat een sukkels. Bij de school waar ik werk (MBO) hebben ze niet gestaakt, tenminste niet op de afdeling waar ik werk. Of geldt het alleen voor voortgezet onderwijs?quote:Op maandag 26 november 2007 17:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bogerman, RSG en het AOC gingen ook al staken. Zijn ze bij de AH naar binnen gegaan en daar wat gesloopt ofzo
?
Volgens mij wel ja, ik ben er ook niet achteraan gelopenquote:Op maandag 26 november 2007 20:12 schreef MagiLune het volgende:
[..]
echt waar? wat een sukkels. Bij de school waar ik werk (MBO) hebben ze niet gestaakt, tenminste niet op de afdeling waar ik werk. Of geldt het alleen voor voortgezet onderwijs?
quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik ben er ook niet achteraan gelopen. Gaan ze alles vernielen. Nee, dat helpt
. Friese Poort btw?
Er stonden gisterochtend wel heul veul mensen bij de AH ja, toen ik in het treintje voorbijreed.quote:Op maandag 26 november 2007 17:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bogerman, RSG en het AOC gingen ook al staken. Zijn ze bij de AH naar binnen gegaan en daar wat gesloopt ofzo
?
maar waarom de AH? alsof die wat aan die urennorm kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er stonden gisterochtend wel heul veul mensen bij de AH ja, toen ik in het treintje voorbijreed.
daar hadden ze eieren gekocht ... En dan niet om te koken of te bakken ofzo denk ik...quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef MagiLune het volgende:
[..]
maar waarom de AH? alsof die wat aan die urennorm kunnen doen.
Die gingen ze toch binnen bij de AH kapot gooienquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar hadden ze eieren gekocht ... En dan niet om te koken of te bakken ofzo denk ik...Maar waarom idd bij de AH... Aldi is veul goedkoper of de Lidl...
whehequote:Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef MagiLune het volgende:
ff over sneek weer een liedje met clip![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=gZyzvTO5wzY
persoonlijk vond ik er geen **** aan maar goed, ik post um toch maar
nou, wanneer doen we de meeting? Es in t weekend dacht ik zo?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:15 schreef Angeliquetje het volgende:
Hahaha , we kunnen wel es met zn allen. Mooie foto voor de OP
Ja, beschrijf de fotoquote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef Angeliquetje het volgende:
Komt de foto dan ook even in jouw show?
Eerder een 'kijk jullie dom zijn' gevoel ofzoquote:Op woensdag 28 november 2007 12:10 schreef Angeliquetje het volgende:
Wat een moraal ridder gevoel zal jou broertje daar aan over gehouden hebben.
Ja, het wordt al een begrip hier die show van je...quote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef Angeliquetje het volgende:
Komt de foto dan ook even in jouw show?
voor als je nog es wat terug wil beluisteren of gewoon wat rond wil sneupen : http://radioactief.wordpress.com/quote:Op maandag 3 december 2007 14:12 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ja, het wordt al een begrip hier die show van je...
Heeft iemand al eens geluisterd?
Ik ben trouwe fan als ik tijd hebquote:Op maandag 3 december 2007 14:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
voor als je nog es wat terug wil beluisteren of gewoon wat rond wil sneupen : http://radioactief.wordpress.com/En vraag me dat ook af: heeft er wel es iemand geluisterd? Behalve MagiLune
ja ik sta met de burgemeester op de fotoquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:15 schreef Angeliquetje het volgende:
hahah.
Staat er ook een foto op die site van jou?
Let vooral dan eens op de hits na je positieve antwoord.
ik ook niet. Wel kerst though. Of jij dat ook niet?quote:
Éénn dag dit jaar maar denk ik...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:07 schreef Apotheose het volgende:
ik ook niet. Wel kerst though. Of jij dat ook niet?
that sucks.. Dan is xmas helemaal klote idd... Ken t gevoel. Helaasch...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |