Niet zo hard schreeuwen...Of ben je een beetje doof door die Hardcore-meuk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
GA HARDCORE DRAAIEN DAN =D
happy hardcore ook goed?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
GA HARDCORE DRAAIEN DAN =D
Ow nice. Die hebben lekkere broodjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Net ff bij Bbakker Bart geweest! ( ff lunch halen)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:37 schreef Angeliquetje het volgende:
En hoe zit het met jou broodjes?
Hardcore is heel mooi hoor ^^quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niet zo hard schreeuwen...Of ben je een beetje doof door die Hardcore-meuk?
Jij weet dus blijkbaar niet wat hardcore is?quote:
Rykers is hardcore. Kut muziek!!. Werd ik ook nog op het podium gegooid door van die idioten! ik was gewoon wat aan het kijken met mijn vingers in mijn oren en toen hop werd ik opgetild en op het podium gesmeten bij die band.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hardcore is heel mooi hoor ^^
Maar ja, men weet tegenwoordig niet meer wat èchte hardcore is.
[..]
Jij weet dus blijkbaar niet wat hardcore is?
Dude...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:27 schreef Angeliquetje het volgende:
Andere dames mogen ook praten desgewenst over hun broodjes.
Ja heb de herrie wel es gehoord. 10 jaar geleden was het heel hot en liep de halve school rond in ausies en kale koppen te spastisch doen (en dan commentaar hebben op t jumpen!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij weet dus blijkbaar niet wat hardcore is?
quote:
das andere hardcore. Ook hardcore maar andere die devilswhore en ik bedoelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja heb de herrie wel es gehoord. 10 jaar geleden was het heel hot en liep de halve school rond in ausies en kale koppen te spastisch doen (en dan commentaar hebben op t jumpen!!) op
, wat sommigen noemen, muziek.Beetje zelfde gedreun constant.
Maar goed:
[..]
ow zijn er ook nog meerdere versies van die bagger?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:08 schreef MagiLune het volgende:
[..]
das andere hardcore. Ook hardcore maar andere die devilswhore en ik bedoelen.
ME SA GOING 2 INZELL 2DAY!!![]()
prettige vakantie allemaal!
De originele hardcore is een punkstromingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow zijn er ook nog meerdere versies van die bagger?Nou ja , whatever.
Prettige vakantie MagiLune!! Stjoerst ek in kaartsie?![]()
haha! Ja heb Freak Me gedraaid whehequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik vind het best klote nu met die afsluiting van de rondweg etc. Als ik ook maar weg wil uit Duinterpen moet je langs die zooi,.Maar goed, het is voor een betere rondweg. Gelukkig heb ik tot donderdag vrijgenomen. en dan ga ik maar op mijn fietsje naar 't werk...
Is er zaterdag nog gelikt op Radio Markant?( ik was out-of-town)
En opgedragen aan Angeliquetje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
haha! Ja heb Freak Me gedraaid whehe![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:23 schreef AlwaysConnected het volgende:
er is zelf een complete website met webcams
http://a7sneek.speak-projects.nl/pages/home.aspx
die is niet meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug in het mooie Frieslaaaaaaand!
In België was ;t mooier weer
Dus, wat is er met de Geeuwbrug gebeurt?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben er gister langsgefietst naar mijn werk...kreeg ik een lekke band.En dat was dus meteen de laatste keer dat ik met de fiets naar het werk gegaan ben...
wat sportief! Je gaat dus voortaan lopend?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben er gister langsgefietst naar mijn werk...kreeg ik een lekke band.En dat was dus meteen de laatste keer dat ik met de fiets naar het werk gegaan ben...
Is het een groot gapend gat?quote:
Een tetrisverslaving opgebouwdquote:
fietsenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:29 schreef DeToXiC het volgende:
Mijn fiets is weer gemaakt door de fietsenmaker ( hoe kan het ook anders hè)
Dus ik kan weer fietsen...
Doe het gewoon zelf joh ;p de volgende keer dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:29 schreef DeToXiC het volgende:
Mijn fiets is weer gemaakt door de fietsenmaker ( hoe kan het ook anders hè)
Dus ik kan weer fietsen...
Stel je niet aan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:00 schreef DeToXiC het volgende:
Nee, dan krijg ik vieze handen,en de lokale economie ondersteunen is ook belangrijk.
Afgelopen zaterdagavond nog even Sneek ingeweest...
Lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |