Ik niet, ik ga altijd met de treinquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ik fiets/loop alles
heb geen eens een rijbewijsdus ik sport al genoeg
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
een uur intensief paaldansen?
same here. Al zou ik met dit weer wel een rijbewijs en auto willen hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
ik fiets/loop alles
heb geen eens een rijbewijsdus ik sport al genoeg
![]()
wie is daar? Jonas?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:05 schreef Angeliquetje het volgende:
Tsja hiero ook. Maar vanavond ff naar de walrus?
Das nou de zender die sinds het niet meer LOS , vind ik persoonlijk niet meer om aan te horen is.quote:[b]Op zaterdag 29 september 2007 21:45
Iemand, behalve MagiLune, mij vanmiddag nog gehoord op het o zo wereldbekende radiostation in Sneek: Radio Markant?![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Das nou de zender die sinds het niet meer LOS , vind ik persoonlijk niet meer om aan te horen is.
Ben toen ook direct afgehaakt en ben niet meer terug gekomen. wat het ergste is wat ik hoorde is het lokale nieuws met die vrouwelijke stem als deze er nog is. dit hoorde ik op me werk waar dit wel aan stond.
maar ja iedereen is niet gelijk en als jullie er plezier in hebben vooral doorgaan
als ik me ooit eens verveel mik ik em nog wel eens aanquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
die vrouwelijke stem is er nog steeds ja.Maar goed, je hebt ons programma niet nog gehoord he?
Dus je weet niet of wij ook niet om aan te horen zijn of juist wel. Worth a try?
![]()
ik luister eigenlijk alleen op zaterdag maar het programma van Apotheosequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
als ik me ooit eens verveel mik ik em nog wel eens aan![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:30 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ik luister eigenlijk alleen op zaterdag maar het programma van Apotheose![]()
doe dat. Dan wel tussen 15 - 18u op de zaterdag.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
als ik me ooit eens verveel mik ik em nog wel eens aan![]()
dat moet je jouke maar eens vragenquote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
ja waarom moet er dan 1 wel betaald krijgen en de rest niet? Doe dan die ene ook niet - kunnen we dat geld weer gebruiken voor apparatuur enzo. Wel zo eerlijk.![]()
[..]
doe dat. Dan wel tussen 15 - 18u op de zaterdag.![]()
die heeft een goeie reden hiervoor dan?quote:Op zondag 30 september 2007 13:21 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
dat moet je jouke maar eens vragen
Daar kan je tenminste een beetje inpilsen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:05 schreef Angeliquetje het volgende:
Tsja hiero ook. Maar vanavond ff naar de walrus?
Begin er 1quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry...ik las paaldansen.. Ik mis een Good ol' Nudiebar in Sneek.![]()
(Maar dan wel zo'n amerikaanse..Dat is vet!!!)
Ik moest wel lachen anders.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:45 schreef Apotheose het volgende:
ja ik doelde eigenlijk op Jonas die in de Walvis zat . Maar das inderdaad geen Walrus dus die grap pakte toch minder strak uitZonde.[
Ik luister bijna nooit radio, en vooral gisteren niet, aangezien m;n halve familie hier was en ik daarna in Lemmer was.quote:Iemand, behalve MagiLune, mij vanmiddag nog gehoord op het o zo wereldbekende radiostation in Sneek: Radio Markant?![]()
hoop voor je dat ie de waarheid gaat spreken maar waarschijnlijk (weet het bijna wel zeker) gaat ie dat niet doen. wil het je wel vertellen hoor maar niet zo publiekelijk.quote:Op zondag 30 september 2007 13:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die heeft een goeie reden hiervoor dan?![]()
ow nou we gaan nog wel een flnke tijd door met t programma zoals t nu staat dus je hebt nog wel kansen :pquote:Op zondag 30 september 2007 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik luister bijna nooit radio, en vooral gisteren niet, aangezien m;n halve familie hier was en ik daarna in Lemmer was.
Komt er waarschijnlijk toch niet vanquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow nou we gaan nog wel een flnke tijd door met t programma zoals t nu staat dus je hebt nog wel kansen :p
Ik irriteer me er nu al aanquote:ps: wel ff wennen die nieuwe layout hehe
Ik luister eigenlijk nooit radio... of 's avonds maar dan meestal Juize.fm of zo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:52 schreef Apotheose het volgende:
Nou , het enthousiasme druipt er ook vanaf he.Nou ja, gelukkig hebben we ontelbare luisteraars
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef Angeliquetje het volgende:
Techno is wat we willen in die ether!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef Angeliquetje het volgende:
Techno is wat we willen in die ether!
waarom zouden wij dat draaien? Jullie luisteren toch niet naar Markant dusquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:06 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Juist...![]()
Of een beetje old-school rap![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:06 schreef DeToXiC het volgende:
Ik lees het al, het maakt niet uit wat de luisteraars willen...jullie doen toch je eigen zin
P.s. Wat een drama die wegwerkzaamheden overal!!!
je kan altijd je verzoekplaatjes doorgeven natuurlijk maar als dat niet gedaan wordt draaien wij wat we zelf leuk vinden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:06 schreef DeToXiC het volgende:
Ik lees het al, het maakt niet uit wat de luisteraars willen...jullie doen toch je eigen zin
P.s. Wat een drama die wegwerkzaamheden overal!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:23 schreef Angeliquetje het volgende:
Begin een uitzending over likken!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:23 schreef Angeliquetje het volgende:
Begin een uitzending over likken!
Draai ik speciaal voor jou zaterdag Another Level met Freak Me en dan zeg ik er wel ff bij dat ie speciaal voor jou is .quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:44 schreef Angeliquetje het volgende:
zolang t maar over likken gaat....
Ik hang aan je lippen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Draai ik speciaal voor jou zaterdag Another Level met Freak Me als t maar over likken gaat. Maar dan moet je wel luisteren!!![]()
ow das dan inderdaad wel weer jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:13 schreef Angeliquetje het volgende:
hahahah Dan is t maar goed dat mn echte naam hier niet bekend is.
Laat staan geslacht hehe
naah. we houden t wel bij RadioActief, maar bel gerust naar de studio zaterdag tussen 15 - 18u en meld ff wat JIJ graag wil horenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:03 schreef DeToXiC het volgende:
Je kan het programma ook 'The Lick' noemen... [ afbeelding ]
ik? waar dan..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
het neigt wel naar verkapte reclame...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |