ik fiets toch te snel voor jou mwhahahaquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ;t niet groter?
[..]
Ik weet toch al wie je bent, muahahaha
het is toch helemaal niet klein? of wil je posterformaat voor boven je bedquote:
regenachtig!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef jannet1234 het volgende:
hoe was het gisteravond? graag foto's
wat hij zegtquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
regenachtig!![]()
ik ben er niet geweest...het regende
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:45 schreef MagiLune het volgende:
[..]
maar vanaf het balkon kon ik wel wat horen![]()
Jij kon het niet horen iigquote:
aaah ok.. dan staat het verkeerd op jullie website :S Programmering zaterdag RadioAktief (ik vind met een C veeeeuuul mooierquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:20 schreef Apotheose het volgende:
Nee heb t niet kunnen horen maar dat bedoelde ik ook nietVanmiddag geen uitzending. Volgende week gaan we van start met t nieuwe programma van 15 - 18u op de zaterdagmiddag. Allemaal luisteren he!!
![]()
ja zag t op Omrop Fryslân. Sneek ligt er gelukkig nog anders kon dit topic ook gesloten wordenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand nog wat mee gekregen van de bom die gevonden is bij baggerwerk in de geeuw?
Meneer vandale.nl zegt met een C. en in het Fries is het geloof ik ook Aktyf (als ik het me goed heug van die oh zo belangrijke Friese lessen op de pabo)quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:36 schreef Apotheose het volgende:
Ja zie t nu.. Actief schrijf je met toch sowieso met een C... Zo schrijf ik t wel iig. En staat idd ook veeeuul stoerderTis geen Fries progr want we hebben besloten om het maar in t NL te doen. Verders staat er niet dat wij vandaag zouden beginnen... Nou ja, zal t wel ff veranderen haha
Als ik wil, haal ik je wel in, maar daar ben ik toch te lui voorquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik fiets toch te snel voor jou mwhahaha![]()
Ja, dan heb ik tenminste sop-materiaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:03 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
het is toch helemaal niet klein? of wil je posterformaat voor boven je bed
ja, geef je luiheid maar de schuldquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik wil, haal ik je wel in, maar daar ben ik toch te lui voor
Wat moet ik anders de schuld geven? ^^quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja, geef je luiheid maar de schuld![]()
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik tenminste sop-materiaal
of niet.
In ieder geval meer sopbaar, want nu hangt Marilyn Manson boven mijn bed
quote:Sneek 22 september - Bij de baggerwerkzaamheden in Sneek is gisteren een 50 cm lange mortiergranaat gevonden. Op dit moment wordt er gebaggerd in de Kolk bij de Waterpoort. Was het donderdagavond dus bijna echt een knallend optreden geworden.
De bom is gewoon tussen de reguliere baggerspecie afgevoerd naar het centraal depot aan de Houkesloot. Bij het zeven van de bagger werd het explosief pas ontdekt en is de politie gewaarschuwd. Met hulp van de politie is de bom vervolgens aan de wal gebracht.Medewerkers van de ingeschakelde Explosieven Opruimings Dienst (EOD) nemen het projectiel mee naar het naburige bouwterrein, waar de wijk Houkemar moet verrijzen. De granaat, die aan de kop iets is ingedeukt, wordt daar in een gat gelegd en tot ontploffing gebracht. Of het baggerwerk maandag wordt hervat, is afwachten.
Braafquote:
| 1 |
raar hoor.. lees ik eerst bericht over ontploffing van een bom en daarna over man die na klap verlost is van kleurenblindheid ... ik legde een link die er niet was maaaaaar goedquote:Op woensdag 26 september 2007 19:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ja ja Sneek heeft bijna de front page gehaald lees hier
Na klap verlost van kleurenblindheid
jij dacht dat de bom ontploft was en dat daardoor de man weer kleuren kon herkennen?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef MagiLune het volgende:
[..]
raar hoor.. lees ik eerst bericht over ontploffing van een bom en daarna over man die na klap verlost is van kleurenblindheid ... ik legde een link die er niet was maaaaaar goed
Friesland een keer positief op de frontpage!
Roep maar een dagquote:@ Apotheose: was gezellig vandaag! wanneer volgend bakje?![]()
Ik lees het al, MagiLune haar vader...quote:Zijn hele leven was hij al kleurenblind. Maar na een klap tegen zijn hoofd heeft de 65-jarige Auke van der Lune alle kleuren weer op een rijtje.
ik moest ff denken maar ik vat mquote:Op donderdag 27 september 2007 08:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik lees het al, MagiLune haar vader...
wehehequote:Op donderdag 27 september 2007 08:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
wahaha naaah alle gekhied op een stokske! geen familie.. familie woont in het pittoreske Heegquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jij dacht dat de bom ontploft was en dat daardoor de man weer kleuren kon herkennen?![]()
[..]
kom je toch bij mij slapen...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef MagiLune het volgende:
[..]
wahaha naaah alle gekhied op een stokske! geen familie.. familie woont in het pittoreske Heeg
Vind het maar snoei irri dat ze de wegen van en naar duinterpen vanaf de rondweg hebben geblockdtdt nou moek met mijn fietske zoooo ver om!!![]()
ja das wel korter iddquote:Op donderdag 27 september 2007 21:32 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
kom je toch bij mij slapen...
wou zeggen: goed voor de conditie , maar laat maarquote:
wehehe.. auto.. wel handig met dit weer....welke sportschool?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef DeToXiC het volgende:
Voor mijn conditie ga ik wel naar de sportschool...met de auto, dat wel.
das dezequote:Op vrijdag 28 september 2007 19:20 schreef DeToXiC het volgende:
Die in het oude zwembad zeg maar, ik weet niet hoe die heet.
daar zit ik ook!! haha vette sportschool is dat!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:42 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
das deze
Optisport Health Club Sneek b.v.
Burgemeester de Hooppark 5
8605 CR Sneek
T 0515-460891
E sneek@optisporthealthclub.nl
[[url=http://www.internetmr.nl/optisporthealthclub.nl/sneek/plaatjes/wijbrengenje.gif]afbeelding][/url]
gelukkig kom ik daar nooitquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:56 schreef MagiLune het volgende:
[..]
daar zit ik ook!! haha vette sportschool is dat!![]()
Ik ga binnekort naar een sportschool in Lemmerquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
gelukkig kom ik daar nooit![]()
eigenlijk bij geen een sportschool![]()
Erg leuk... op de fiets er naar toe?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga binnekort naar een sportschool in Lemmerook leuk =D
nee me neitherquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:05 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
gelukkig kom ik daar nooit![]()
eigenlijk bij geen een sportschool![]()
ik fiets/loop allesquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee me neitherHou t eerst maar gewoon nog ff bij fietsen, qua sport. Maar mn fiets zn achterband is lek
Moest ik vanmorgen op mn ouwe roestbak naar de studio
Gaan mn KM. Damn
![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Bekijk ;t maar, eerst een uur fietsen en dan nog een uur intensief paaldansen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:28 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Erg leuk... op de fiets er naar toe?
Ik zal eens opletten als ik aan het sporten ben of ik Magilune kan spotten.
Je herkent mij aan mijn sportkleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |