Zoquote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef jannet1234 het volgende:
Wat betekend TVP eigelijk? Zie het elke keer staan.
in de OP toch maar 2 keer bij de fotos ?quote:Op zondag 16 september 2007 13:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Zoik ben nog nooit zo vaak in een topic genoemd
TVP=Terug Vind Post, een verkapte book mark eigenlijk
psies en dat overkomt me nooitquote:Op zondag 16 september 2007 14:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in de OP toch maar 2 keer bij de fotos ?![]()
thanks!quote:Op zondag 16 september 2007 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
goede OP
hoezo opzich? Twas mooi weer, veel mensen, gezellig, drinken, eten, things 2 do. Top dag!quote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig op zich. Heb maar niet ge-abseild. Beetje saai
Opzich? niet zo heel erg dus? ;pquote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig op zich. Heb maar niet ge-abseild. Beetje saai
Tis niet het speciaalste fesival wat ik oooooit bezocht heb neequote:Op zondag 16 september 2007 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Opzich? niet zo heel erg dus? ;p
Okequote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tis niet het speciaalste fesival wat ik oooooit bezocht heb neeMaar vond t wel sfeer hebben heur...
![]()
ja las was er wat over in de Sneeker. Pink Floyd nummer toch? Antoni Kamerling en nog 2 mannen right? weet je zo waar het is en de kosten etc?quote:Op maandag 17 september 2007 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie gaan er donderdag naar het Noord Nederlands Orkest?
Nummers zelfsquote:Op maandag 17 september 2007 18:51 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ja las was er wat over in de Sneeker. Pink Floyd nummer toch? Antoni Kamerling en nog 2 mannen right? weet je zo waar het is en de kosten etc?
bedoelde ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nummers zelfsik heb geen idee, Noord Nederlands Orkest iig, de kolk (je weet wel, dat water naast de Waterpoort), en ;t is gratis
Als ;t maar gratis is he ;pquote:Op dinsdag 18 september 2007 06:55 schreef MagiLune het volgende:
[..]
bedoelde ik ook![]()
nou als ik het gratis is dan fiets ik er wel ffkes heen! nice!!!
doe je alquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Apotheose het volgende:
ze zijn al druk aan t opbouwen daar bij de waterpoort. Mag ik mee MagiLune?Please?
![]()
![]()
Ow en watskeburt in de Grote Kerkstraat? FIRE IN THA HOLE WALRUS
Heb er maar 1 foto van indd. Wou niet al te ramptoeristerig overkomen...![]()
maar nou heb ik nog geen antwoord op mn vraag hequote:
quote:
En ik dan!quote:
fik bij Start uitzendburoquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Apotheose het volgende:
ze zijn al druk aan t opbouwen daar bij de waterpoort. Mag ik mee MagiLune?Please?
![]()
![]()
Ow en watskeburt in de Grote Kerkstraat? FIRE IN THA HOLE WALRUS
[afbeelding]
Heb er maar 1 foto van indd. Wou niet al te ramptoeristerig overkomen...![]()
nah hier wat foto;s http://www.brandweerfotografiesneek.nl/pagina35.htmlquote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Apotheose het volgende:
Bij start?? Ze waren toch in de Walrus aan de gang als ik t goed gezien heb... Wat moesten ze daar dan?
En jij werkt dus bij Start uitzendburo? Nog leuke baantjes?
ooow daaro. Nice. Man in pak?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
nah hier wat foto;s http://www.brandweerfotografiesneek.nl/pagina35.html
kan best samen werking geweest zijn dat het oversloeg naar start, dat het begonnen is bij walrus
en nee ik zit niet bij startik zit aan de overkant
gemeente sneek
ik sta niet op een van de foto's aangezien ik in gebouw C werk wat aan de kruizerbroederstaat zit, wisten wij van niets. hoorde het pas in de middagquote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ooow daaro. Nice. Man in pak?![]()
Maar op de LC site stond al een stukje: http://www.leeuwardercourant.nl/article2447637.ece
ik hoop voor jullie ook, ik zit lekker bij 1408 in cine sneekquote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef MagiLune het volgende:
damn ik hoop dat het vanavond een beetje droog is!
Je wil ook met iedereen mee hèquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Apotheose het volgende:
![]()
![]()
Op donderdag 20 september 2007 13:53 schreef Apotheose het volgende:
die lijkt me vet! 1408! Mag ik mee ?![]()
Ja ik dacht ik nodig mezelf dan maar uit als niemand t doetquote:Op donderdag 20 september 2007 17:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je wil ook met iedereen mee hè![]()
helaas heb maar 2 gratis kaartjesquote:Op donderdag 20 september 2007 13:53 schreef Apotheose het volgende:
die lijkt me vet! 1408! Mag ik mee ?![]()
Ik ben wel nieuwsgierig naar iedereen gheghege!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef Angeliquetje het volgende:
Maar dames....Moeten er geem foto`s van jullie in de startpost?
Word wel nieuwschierig hehe
Foboquote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef Angeliquetje het volgende:
Maar dames....Moeten er geem foto`s van jullie in de startpost?
Word wel nieuwschierig hehe
Zegt hij die geen foto;s in zijn fobo heeft..quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar iedereen gheghege!![]()
![]()
![]()
Ik zal eens een foto in mijn FoBo plaatsen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Zegt hij die geen foto;s in zijn fobo heeft..
ik ook niet...ik heb toch een foto geplaatst...Wehehehequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:09 schreef Apotheose het volgende:
ik wil niet belaagd worden in de stad...![]()
Kan ;t niet groter?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:19 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik ook niet...ik heb toch een foto geplaatst...Wehehehe![]()
Ik weet toch al wie je bent, muahahahaquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:09 schreef Apotheose het volgende:
ik wil niet belaagd worden in de stad...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |