wie heb je gezien... Motel Westcoast? Jeckjump en Hyde?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Tommeke het volgende:
Mwah, heb ze afgelopen KEIweek in Groningen gezien, was niet zoveel aan...
Misschien ga ik wel ff een kijkje nemen.
ik zag ze van het weekend op TV bij de Uitmarkt. Vind het echt 10000x niks haha maar goed ieder z'n smaak natuurlijkquote:
IN het Bolwerk? ;pquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef DeToXiC het volgende:
Echt wat een programma
Danceparty is dat buiten?
whahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Lol, ik ging zonet dus maar even de stad in, en ik fietste zo naar huis over ;t schelpenpaadje, fietste ik bijna tegen een schaap aan
Naar IJlst, ik kwam net uit de stadquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef DeToXiC het volgende:
Schelpenpaadje richting de stad...help me out here?
ik moet denk ik mijn fietsband weer eens op gaan pompen en op de fiets springen...![]()
nopes het weer is te instabiel en nog voor dokken ook d8 het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaan er vanavond en/of morgen allemaal genieten van de cultuur?
(en jeckyll & hyde)
Het is dat ik ;t nu pas lees, anders had ik m;n vader gevraagd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
nopes het weer is te instabiel en nog voor dokken ook d8 het niet
wil de gene die wel gaatff wat foto's nemen
![]()
Een vriendin van mij kon alles horenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:34 schreef Apotheose het volgende:
ben er vanavond alleen ff langsgefietst. Zag er wel goed uit (martiniplein) zo van achter die hekken![]()
ik!! met radioquote:Op woensdag 5 september 2007 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgende week zaterdag Drylts oer de grins! Wie gaat?
[ik zit miss achter de muntenverkoop ;p]
ik heb wel fotos - staan op de markant site (zit achter een andere comp dus heb ze hier niet staan) :quote:Op woensdag 5 september 2007 23:44 schreef jannet1234 het volgende:
wie was er ipv bastiaan ragas? kan me voorstellen dat die er niet was.
en heeft iemand foto's genomen?
ja ik ga!!! lijkt me vet!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgende week zaterdag Drylts oer de grins! Wie gaat?
[ik zit miss achter de muntenverkoop ;p]
Dus je was t wel! Fietste met MagiLune achter je en we hadden al een vermoedenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Morgenavond Pink Floyd nummers door ;t Noord Nederlands Orkest bij de Waterpoort
(@Apotheose: volgens mij zag ik jou vanmiddag fietsen)
that's mequote:Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dus je was t wel! Fietste met MagiLune achter je en we hadden al een vermoeden![]()
JA EN DAN VRAAG JE HET NIETEENS OFZO!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dus je was t wel! Fietste met MagiLune achter je en we hadden al een vermoeden![]()
Gaat niet door, ik ben er komend weekend nietquote:Op woensdag 12 september 2007 18:42 schreef MagiLune het volgende:
[..]
that's me![]()
tot zaterdag DevilsWhore. Kaart verkoop deed je toch?
we vonden het een beetje sneu om DEVILSWHORE of WHORE te roepenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA EN DAN VRAAG JE HET NIETEENS OFZO!
Ja en jij fietste snel, en ik had geen zin om te schreeuwen.
[..]
Gaat niet door, ik ben er komend weekend niet
Roep dan gewoon "HEUH FOK!ER"quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef MagiLune het volgende:
[..]
we vonden het een beetje sneu om DEVILSWHORE of WHORE te roepen![]()
ja is mn hobbyquote:Op woensdag 12 september 2007 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA EN DAN VRAAG JE HET NIETEENS OFZO!
Ja en jij fietste snel, en ik had geen zin om te schreeuwen.
ow das jammer. Hadden we wel ff geschreeuwd. Nou ja, ik kom er toch gratis in met de radioquote:Gaat niet door, ik ben er komend weekend niet
doen we volgende keer he Magi? Een beetje van mezelf en een beetje van Magi(lune)quote:Op woensdag 12 september 2007 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roep dan gewoon "HEUH FOK!ER"Dat deed ik ook bij Dont_Panic
nice.. codeword?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
En anders ga ik wel schreeuwen.
Euhh,, Geen idee? Verzin iets?quote:
Wat dacht je van: "Hoi!"quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euhh,, Geen idee? Verzin iets?
of "AAAAH HELP EEN ZOMBIE"quote:
Ja was wel gezellig op zich. Heb maar niet ge-abseild. Beetje saaiquote:Op zondag 16 september 2007 08:49 schreef MagiLune het volgende:
Festival in IJlst was top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |