Oh?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:31 schreef Angeliquetje het volgende:
jaah idd. En je kan ook lekker smoken overal op straat. Behalve in bepaalde straten van t centrum
dat is wat ik ook zei tegen meneertje blauwe broek. Zijn reactie: 'Zo kunnen we aantonen dat het niet langer meer gedoogd is en is er geen discussie mogelijk.'quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat er een verbod is, wil niet zeggen dat het nageleefd wordAlleen bij de Waterpoort zo ongeveer
En je mag sowieso niet in het openbaar blowen, behalve in het Bolwerk.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef DeToXiC het volgende:
Alsof het stoer is om op straat te blowen...
Blowwerk!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:03 schreef MagiLune het volgende:
[..]
nou ja ach... Ik blow niet meer en toen ik dat nog wel deed deed ik dat niet in de stad maar idd in het BOLWERKof thuis
Nee, maar wel chill.quote:
Jij bent die Sinterklaas dude?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:14 schreef Apotheose het volgende:
binnenkort komt die sinterklaasdude ook weer aan in Snits. Als je me ziet lopen met rooie bodywarmer (daar was ie weer) dan wel ff wat zeggen mkay?
*checktquote:Op donderdag 1 november 2007 15:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Jij bent die Sinterklaas dude?
Het is geen bodywarmer maar een habijt hè. Geeft niks.
Maar goed, ik heb geen kids ofsow, dus mij zie je daar dus echt niet hè. Tenzij ik natuurlijk net heul lekker chill aan het smoken ben bij de Waterpoort wanneer sinterklaasdude daar met zijn chille pakjesboot langs komt cruisen, weet je...
* DeToXiC geeft Apotheose weinig kans, heb al 8 jaar niet geblowed.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Maar misschien zie ik je nog wel een blowtje roken bij de waterpoort
quote:...veel computers hebben Java reeds geinstalleerd, de uwe helaas nog niet. Installatie is eenvoudig, zie: www.JAVA.COM
leuk! Krijg ik er eindelijk wat een beter beeld vanquote:
Heegquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:14 schreef MagiLune het volgende:
er is zo een verbod in de hele stad als ik me niet vergis.
Politie kwam folders daarover brengen bij de VVV in Heeg haha... gebruik ze eigenlijk omdat er een goede plattegrond van het centrum in staat, lekker duidelijk
Nee man, IJlst!quote:
WAT!?!! Je woont in heeg? Scheer je weg!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 18:11 schreef Apotheose het volgende:
ik woon in heech maar hou t bij sneek. Betere memories liggen....![]()
nou eh.. beetje rustig jaquote:Op maandag 5 november 2007 09:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
WAT!?!! Je woont in heeg? Scheer je weg!!!!![]()
De topicstarter nota bene!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef Angeliquetje het volgende:
hhaha we hebben een illegale in ons midden. Maar goed. Alles goed?
Ben geboren in Sneek. Ik woon idd in Heeg maar dan heb je t ook gezegd.quote:
Cheater!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ben geboren in Sneek. Ik woon idd in Heeg maar dan heb je t ook gezegd.
Zal mijn snorkel weer uit het vet halen!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
Goed nieuws voor de schaatsliefhebbers, de schaatsbaanstaat al weer onderwater
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Zal mijn snorkel weer uit het vet halen!!!
Jeweet! en aight!quote:
Valt me tegen... Ik cruise lekker in mijn zwarte golf (quote:Op woensdag 7 november 2007 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jeweet! en aight!
Tot daar gaat m;n gangstah-vocabulaire.
opposites in het bolwerk toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Morgenavond nog wat leuks te beleven @ Sneek?
Achter de bibliotheek, als je zo bij de postbank langs ;t water loopt richting bibliotheek (niet de kant van ;t postkantoor) loop je er zo tegenaan, hangt een heul groot bord.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar waar is het bolwerk eigenlijk?
wel een Golf V TDI...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:50 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik ben alleen down mits in het bezit van een vr6 blokkie.
Uitbrakken?quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Iemand vandaag dan nog plannen?
Standaard.quote:
Gewoon pepernoten naar hem gooien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:33 schreef MagiLune het volgende:
ff sint van z'n baard beroven?
nee, ik val niet op zulke oude mannenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef MagiLune het volgende:
En Apotheose, nog gesjanst met de heilige man en z'n schimmel?
yup een andere camera heb ik nietquote:Op zondag 18 november 2007 14:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Leuk. Met je mobieltje gemaakt?
quote:Op zondag 18 november 2007 23:49 schreef jannet1234 het volgende:
jostieband voor advendo is leuk, jostieband voor rythem niet.
toen dat gemaakt werd zat ik nog thuisquote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Apotheose het volgende:
Wij hadden een mooi plekke!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ik zou niet weten wie het is en mischien heb ik het al wel eens gedaan perongeluk danquote:Op maandag 19 november 2007 21:26 schreef Angeliquetje het volgende:
Waarom fotograferen jullie elkaar niet eens?
echt waar? wat een sukkels. Bij de school waar ik werk (MBO) hebben ze niet gestaakt, tenminste niet op de afdeling waar ik werk. Of geldt het alleen voor voortgezet onderwijs?quote:Op maandag 26 november 2007 17:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bogerman, RSG en het AOC gingen ook al staken. Zijn ze bij de AH naar binnen gegaan en daar wat gesloopt ofzo
?
Volgens mij wel ja, ik ben er ook niet achteraan gelopenquote:Op maandag 26 november 2007 20:12 schreef MagiLune het volgende:
[..]
echt waar? wat een sukkels. Bij de school waar ik werk (MBO) hebben ze niet gestaakt, tenminste niet op de afdeling waar ik werk. Of geldt het alleen voor voortgezet onderwijs?
quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik ben er ook niet achteraan gelopen. Gaan ze alles vernielen. Nee, dat helpt
. Friese Poort btw?
Er stonden gisterochtend wel heul veul mensen bij de AH ja, toen ik in het treintje voorbijreed.quote:Op maandag 26 november 2007 17:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bogerman, RSG en het AOC gingen ook al staken. Zijn ze bij de AH naar binnen gegaan en daar wat gesloopt ofzo
?
maar waarom de AH? alsof die wat aan die urennorm kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er stonden gisterochtend wel heul veul mensen bij de AH ja, toen ik in het treintje voorbijreed.
daar hadden ze eieren gekocht ... En dan niet om te koken of te bakken ofzo denk ik...quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef MagiLune het volgende:
[..]
maar waarom de AH? alsof die wat aan die urennorm kunnen doen.
Die gingen ze toch binnen bij de AH kapot gooienquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar hadden ze eieren gekocht ... En dan niet om te koken of te bakken ofzo denk ik...Maar waarom idd bij de AH... Aldi is veul goedkoper of de Lidl...
whehequote:Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef MagiLune het volgende:
ff over sneek weer een liedje met clip![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=gZyzvTO5wzY
persoonlijk vond ik er geen **** aan maar goed, ik post um toch maar
nou, wanneer doen we de meeting? Es in t weekend dacht ik zo?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:15 schreef Angeliquetje het volgende:
Hahaha , we kunnen wel es met zn allen. Mooie foto voor de OP
Ja, beschrijf de fotoquote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef Angeliquetje het volgende:
Komt de foto dan ook even in jouw show?
Eerder een 'kijk jullie dom zijn' gevoel ofzoquote:Op woensdag 28 november 2007 12:10 schreef Angeliquetje het volgende:
Wat een moraal ridder gevoel zal jou broertje daar aan over gehouden hebben.
Ja, het wordt al een begrip hier die show van je...quote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef Angeliquetje het volgende:
Komt de foto dan ook even in jouw show?
voor als je nog es wat terug wil beluisteren of gewoon wat rond wil sneupen : http://radioactief.wordpress.com/quote:Op maandag 3 december 2007 14:12 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ja, het wordt al een begrip hier die show van je...
Heeft iemand al eens geluisterd?
Ik ben trouwe fan als ik tijd hebquote:Op maandag 3 december 2007 14:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
voor als je nog es wat terug wil beluisteren of gewoon wat rond wil sneupen : http://radioactief.wordpress.com/En vraag me dat ook af: heeft er wel es iemand geluisterd? Behalve MagiLune
ja ik sta met de burgemeester op de fotoquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:15 schreef Angeliquetje het volgende:
hahah.
Staat er ook een foto op die site van jou?
Let vooral dan eens op de hits na je positieve antwoord.
ik ook niet. Wel kerst though. Of jij dat ook niet?quote:
Éénn dag dit jaar maar denk ik...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:07 schreef Apotheose het volgende:
ik ook niet. Wel kerst though. Of jij dat ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |