Ik heb er weer zin anquote:Op zondag 16 september 2007 12:00 schreef chansadres het volgende:
Lost [USA] #64: Februari the story continues![]()
Dan zijn we ook van die vraag af in dit topic![]()
Ik heb een hele andere theorie hierachter.quote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef magnifor het volgende:
Wat denken jullie wat het monster is?
Ik denk het resultaat van een mislukt experiment.
Weet je wel rond welke prijs het zit? Ik wacht op de grote klapper actie voor Seizoen 2 voor 20 a 30 euroquote:Op zondag 16 september 2007 12:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh, volgende week zaterdag begint het prijzencircus bij V&D. De Lostboxen zijn in de aanbieding! Ben alleen de prijs even vergeten, maar deze week komt de folder uit.
Mij staat bij dat het een half seizoen voor 16 euro was maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Weet je wel rond welke prijs het zit? Ik wacht op de grote klapper actie voor Seizoen 2 voor 20 a 30 euro![]()
32 euro voor een heel seizoen. Misschien doe ik het wel...quote:Op zondag 16 september 2007 13:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Mij staat bij dat het een half seizoen voor 16 euro was maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ik vind het zelf zonde om allemaal van die halve seizoenen te hebben, ik koop in 2010 wel alle seizoenen in een keer in een mooie box en tot die tijd download ik ze![]()
Interessant.quote:Op zondag 16 september 2007 12:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb een hele andere theorie hierachter.
Smokey is door de makers ook wel Cerberus genoemd. Op de kaart die Locke zag in de hatch, toen hij vast zat onder de deur, staat ook Cerberus op de muur geschreven. Ook zijn er foto's gelekt waar CERBERUS VENT op staat. Maar wat is Cerberus eigenlijk? Wiki zegt het volgende:
Cerberus is de bewaker van de onderwereld in de klassieke en christelijke beeldende kunst.[1] Hij zorgde ervoor dat de doden de onderwereld niet konden verlaten en dat de levenden er niet konden binnentreden. In ruil voor een veilige doorgang geven de zielen der doden hem honingtaart.
Erg interessant. Als ik de puzzelstukjes aan elkaar plak krijg ik het volgende.
Smokey/Cerberus is een beveiligingsysteem in het ondergrondse terrein (the hatches etc.) van Dharma. Het zorgde ervoor dat de labmensen op hun plaats bleven en dat er niemand naar binnen kon (daarom kan het zien wat voor persoon het is, het verleden wat vaker in Smokey te zien was). Echter, Smokey is ontsnapt. Hoe is nog niet duidelijk maar het zou bijvoorbeeld door Desmond gedaan kunnen zijn, toen hij voor de eerste keer de nummers niet had ingevoerd. De vent is opengesprongen en Smokey kon ontsnappen. Echter niet ver omdat het terrein is bewaakt door die hyperbollen (weet niet hoe ze heten maar die pilaren waar Kate en Locke overheen klommen).
Er is sowieso altijd een 3=2 actie voor dvd's bij het prijzencircus dus ook als ze niet zo goedkoop zijn is het misschien het overwegen waard.quote:Op zondag 16 september 2007 13:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
32 euro voor een heel seizoen. Misschien doe ik het wel...
Oh my god. Ik schaam me!quote:Op zondag 16 september 2007 15:38 schreef -Mo- het volgende:
Anders zet je even February in de TT ipv zo'n half Engelse TT. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
You can only pray to God that Mike is willing to help you out.quote:Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Oh my god. Ik schaam me! [afbeelding]
Dat het pas de dag erna komt?quote:Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef Young_David het volgende:
even een aantekening in m'n agenda gezet bij 6 februari
kweenie, staat het fout in de OP?quote:Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat het pas de dag erna komt? [afbeelding]
Woon je in Amerika?quote:Op zondag 16 september 2007 19:44 schreef Young_David het volgende:
[..]
kweenie, staat het fout in de OP?
Mooi zo, hebben we iets terug voor Prison Break en Heroes aangezien die tegen die tijd dan wel bijna afgelopen zijn?quote:Op zondag 16 september 2007 20:33 schreef Haunter het volgende:
Oja, Lost gaat in Amerika naar de beruchte maandagavond (Prison Break, Heroes, 24 etc) om 8 PM.
Jaquote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef dapluiz het volgende:
Wtf, dinsdag word een drukke dag dan voor me
Heroes en Prison Break eindigen net als Lost in mei dacht ik.quote:Op zondag 16 september 2007 21:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mooi zo, hebben we iets terug voor Prison Break en Heroes aangezien die tegen die tijd dan wel bijna afgelopen zijn?
Maar hoe is Smokey ontstaan?quote:Op zondag 16 september 2007 12:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Smokey is door de makers ook wel Cerberus genoemd. Op de kaart die Locke zag in de hatch, toen hij vast zat onder de deur, staat ook Cerberus op de muur geschreven. Ook zijn er foto's gelekt waar CERBERUS VENT op staat. Maar wat is Cerberus eigenlijk? Wiki zegt het volgende:
Cerberus is de bewaker van de onderwereld in de klassieke en christelijke beeldende kunst.[1] Hij zorgde ervoor dat de doden de onderwereld niet konden verlaten en dat de levenden er niet konden binnentreden. In ruil voor een veilige doorgang geven de zielen der doden hem honingtaart.
Smokey/Cerberus is een beveiligingsysteem in het ondergrondse terrein (the hatches etc.) van Dharma. Het zorgde ervoor dat de labmensen op hun plaats bleven en dat er niemand naar binnen kon (daarom kan het zien wat voor persoon het is, het verleden wat vaker in Smokey te zien was). Echter, Smokey is ontsnapt. Hoe is nog niet duidelijk maar het zou bijvoorbeeld door Desmond gedaan kunnen zijn, toen hij voor de eerste keer de nummers niet had ingevoerd. De vent is opengesprongen en Smokey kon ontsnappen. Echter niet ver omdat het terrein is bewaakt door die hyperbollen (weet niet hoe ze heten maar die pilaren waar Kate en Locke overheen klommen).
Ik vind het een boeiende theorie. Dit zet me aan het denken met in mijn achterhoofd de wetenschap dat in 'de normale wereld' het vliegtuig neer is gestort en alle inzittenden zijn overleden. Echter ze zijn er nog... maar waar? In een 'tussenstation' naar de dood (onderwereld) ?quote:Op zondag 16 september 2007 12:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kom je ook op mijn Lost-party de season opener kijken?quote:Op zondag 16 september 2007 22:02 schreef Zhenar het volgende:
Februari?! Da's nog maar vijf maanden!![]()
![]()
Dat wordt zeker net zo tof als je HIMYM party!quote:Op zondag 16 september 2007 23:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kom je ook op mijn Lost-party de season opener kijken? [afbeelding]
De makers hebben al bekend gemaakt dat het niets te maken heeft met een tussenstation tot de hemel om je zonde te overdenken (kan even niet op het officiële woord komen.quote:Op zondag 16 september 2007 22:27 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vind het een boeiende theorie. Dit zet me aan het denken met in mijn achterhoofd de wetenschap dat in 'de normale wereld' het vliegtuig neer is gestort en alle inzittenden zijn overleden. Echter ze zijn er nog... maar waar? In een 'tussenstation' naar de dood (onderwereld) ?
Deed Dharma misschien onderzoek naar the afterlife? Klonen kan hier ook best tussen passen. Zijn de Jack en Kate die we in de flash forward zagen misschien een soort van klonen? Want in 'de normale wereld' zijn ze dus dood. Maar toch zijn ze er weer. Blijkbaar ging het klonen nog niet van een leien dakje (zie konijnenfilmpje). Misschien is dat dan weer de reden dat Jack in de flash forward zo fucked up is.
Zou deze theorie ook kunnen verklaren waarom het kinderen krijgen op het eiland niet echt van harte gaat. Hoe kun je immers voortplanten als je zelf niet leeft, dat druist tegen heel wat natuurwetten in.
Of draaf ik nu door....? Hmmm, toch nog maar even een nachtje over slapen.
Tof!quote:Op zondag 16 september 2007 23:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kom je ook op mijn Lost-party de season opener kijken? [afbeelding]
Purgatory?quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
De makers hebben al bekend gemaakt dat het niets te maken heeft met een tussenstation tot de hemel om je zonde te overdenken (kan even niet op het officiële woord komen.
Juistem, dat dusquote:
Verdiend. Dit jaar geen grote winnaars. Alle awards zijn bijna eerlijk verdeeld over de series. Al vind ik wel dat Lost karig eraf komt dit seizoen...quote:
En terechtquote:
Vooral dat ze niet eens genomineerd zijn voor “best drama”quote:Op maandag 17 september 2007 09:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Verdiend. Dit jaar geen grote winnaars. Alle awards zijn bijna eerlijk verdeeld over de series. Al vind ik wel dat Lost karig eraf komt dit seizoen...
Ik heb één woord voor je: het wordt nóg toffer dan mijn HIMYM feestje.quote:Op zondag 16 september 2007 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat wordt zeker net zo tof als je HIMYM party!![]()
![]()
![]()
* Telt...quote:Op maandag 17 september 2007 16:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb één woord voor je: het wordt nóg toffer dan mijn HIMYM feestje.
Beetje lezen mag op zich wel...quote:Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef Kinga het volgende:
emmy's
Outstanding Supporting Actor in a Drama: Terry O’Quinn, Lost
Inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Die vrouw van Terry O Quinn is een fucking NIJLPAARD man
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:36 schreef Haunter het volgende:
Voor nieuwe spoilerige setfoto's, kijk hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
"THEY THOUGHT WRONG!"quote:Op woensdag 19 september 2007 23:08 schreef magnifor het volgende:
Promo S4:
http://www.youtube.com/watch?v=3YKvbSthRCU
Ik hoor nix, kwaliteit is bagger. Als ik gehyped wil worden, dan wel groot op mijn TV scherm en dat m'n buren het kunnen horen.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:08 schreef magnifor het volgende:
Promo S4:
http://www.youtube.com/watch?v=3YKvbSthRCU
Het was toch al overduidelijk dat de intruders die er aan komen nog minder goeds van plan zijn dan The Othersquote:Op woensdag 19 september 2007 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
Betekent dat nu dat The Others niet de bastards zijn?
Nee het betekent dat Jack aan de evil diarree gaatquote:Op woensdag 19 september 2007 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
Betekent dat nu dat The Others niet de bastards zijn?
Ohh, die was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het was toch al overduidelijk dat de intruders die er aan komen nog minder goeds van plan zijn dan The Others
Je hoeft niet te kijken.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:33 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik hoor nix, kwaliteit is bagger. Als ik gehyped wil worden, dan wel groot op mijn TV scherm en dat m'n buren het kunnen horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:41 schreef Marble het volgende:SimplySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 64% gewijzigd door chansadres op 21-09-2007 10:55:47 ]We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:41 schreef Marble het volgende:Goed nieuws, maar ik had ook niet minder verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse mark the anniversary of the crash of flight 815 in this special podcast, hosted by ABC.com.
Hij zag daar toch Walt en ging er toen uit. Want in de laatste epi zit ie ook. Dan komt hij ze tegen houden maar Jack werd pissig ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef remlof het volgende:
Locke lag toch nog in dat massagraf, of is ie er in season 3 al uitgeklommen?
Ik kan het met niet goed meer herinneren, zal de laatste episodes nog eens kijken, als ik tijd heb voor februariquote:Op maandag 24 september 2007 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zag daar toch Walt en ging er toen uit. Want in de laatste epi zit ie ook. Dan komt hij ze tegen houden maar Jack werd pissig ofzo?.
Nog 5 maandenquote:Op maandag 24 september 2007 10:59 schreef FoXje het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN MOET LOST ZIEN AAAAAAAAAh
![]()
Neer schoot toch?quote:Op maandag 24 september 2007 07:57 schreef dapluiz het volgende:
Jack werd pissig omdat hij die vrouw van dat aankomende schip neerstak
Hier kost die lekker maar 1,50 ofsoquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is een nieuwe podcast! en s3 kost maar ong. 38euro in Zweden, dus die haal ik weer daarvandaan
[..]
Klopt, Locke vermoorde Naomi door een mes in haar rug te gooien, vervolgens trok hij z'n pistool en dreigde hij Jack te vermoorden. Jack negeerde hem en beantwoorde de walkietalkie waarna Locke afdroop.quote:Op maandag 24 september 2007 15:38 schreef dapluiz het volgende:
Hm, ik dacht dat hij op de zijn bekende manier een mes in der rug gooide, maar i could be wrong
Nee, klopt ookquote:
Ow ja, dat was het!quote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Symer het volgende:
Klopt, Locke vermoorde Naomi door een mes in haar rug te gooien, vervolgens trok hij z'n pistool en dreigde hij Jack te vermoorden. Jack negeerde hem en beantwoorde de walkietalkie waarna Locke afdroop.
Moet ik dus ook nog maar eens doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:35 schreef magnifor het volgende:
Vanavond de laatste afleveringen van seizoen 3 kijken.
Lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:05 schreef Waltero het volgende:
http://bp0.blogger.com/_v(...)holloway_whisper.jpg
Hmm op die rechter foto lijkt wel of sarah van prison break er staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Kantar op 26-09-2007 11:52:36 ]
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:47 schreef Kantar het volgende:
Nieuwe promo (of hoe je het ook wilt noemen): klik6?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
edit: ow er staat nu een plaatje, dacht al.
Misschien een indicatie tot hoe lang het door gaat.
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:47 schreef Kantar het volgende:
Nieuwe promo (of hoe je het ook wilt noemen): klikWie het weet mag het zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:John Locke : Good God, Holmes!
Dan zit Sawyer bij the Companyquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:05 schreef Waltero het volgende:
http://bp0.blogger.com/_v(...)holloway_whisper.jpg
Hmm op die rechter foto lijkt wel of sarah van prison break er staat?
Heerlijk die bloopersquote:Op woensdag 26 september 2007 20:29 schreef DaFrenk het volgende:
De dvd's van seizoen 3 zijn uit, interessante extra's! De bloopers waren ook erg grappig
http://darkufo.blogspot.com/2007/09/season-3-dvd-bloopers.html
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 00:37 schreef krioro het volgende:
februari is nog veel te ver weg![]()
met de hete groetjes aan qube![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 12:18 schreef Treveo het volgende:
Oh, dat was een flash forward? Ik dacht een flash back en dat Kate en Jack elkaar al kenden en ervoor hebben gezorgd dat de vliegtuig ging neerstorten etc :/
quote:Op zondag 30 september 2007 12:18 schreef Treveo het volgende:
Oh, dat was een flash forward? Ik dacht een flash back en dat Kate en Jack elkaar al kenden en ervoor hebben gezorgd dat de vliegtuig ging neerstorten etc :/
Het zou ook een beetje een farçe zijnquote:Op zondag 30 september 2007 12:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dan wordt het anders wel heel ingewikkeld, hé?
onder welke steen heb jij gezetenquote:Op zondag 30 september 2007 12:18 schreef Treveo het volgende:
Hmmmm, dat is allemaal al laten zien met dat gedoe met Desmondquote:Op zondag 30 september 2007 12:18 schreef Treveo het volgende:
Het is je vergevenquote:Op zondag 30 september 2007 12:18 schreef Treveo het volgende:
Wel, want ze hadden hele nieuwe mobieltjes.quote:Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef Treveo het volgende:
Sure... je kon het nergens zien dat het een flash forward was... of heb ik het mis?
geweldig hahaquote:Op woensdag 26 september 2007 20:29 schreef DaFrenk het volgende:
De dvd's van seizoen 3 zijn uit, interessante extra's! De bloopers waren ook erg grappig
http://darkufo.blogspot.com/2007/09/season-3-dvd-bloopers.html
[..]
"We have to go back!" impliceert ergens ook wel dat hun tijd op het eiland in het verleden ligt. Evenals 'the golden pas' die ze van Oceanic Air hebben gekregen als goedmakertje voor de crash.quote:Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef Treveo het volgende:
Sure... je kon het nergens zien dat het een flash forward was... of heb ik het mis?
Nopequote:Op zondag 30 september 2007 14:41 schreef Treveo het volgende:
True, ik vat hem nu. Dan is nu de vraag waarom ze een fout hebben gemaakt om daar weg te gaan. Weet iemand btw wie die dode is?
quote:Op internet wordt druk gespeculeerd over de inhoud van het bericht. Beeld stilzetten, inzoomen en ontcijferen. Dan wordt al een hoop duidelijk. Desondanks blijven veel woorden onleesbaar. Na wat improvisatie zou het om de volgende tekst gaan:
Man found dead in downtown loft
The body of John Lantham of New York was found shortly after 4 am in the 4300 block of Grand Avenue. Ted Worden, a doorman at the Tower Lofts complex, heard loud noises coming from the victim's loft. Concerned for tenants' safety, he entered the loft and found the body hanging from a beam in the living room. According to Jaime Ortiz, a police spokesman, the incident was deemed a suicide after medical tests. Latham (sic) is survived by one teenaged son.
John Lantham. Kennen we die? Volgens veel kijkers gaat het om een bestaand personage met een andere naam. In het bericht staat ‘Survived by one teenaged son’. Dan moet het Michael zijn, vader van Walt en voor de crash woonachtig in New York. Maar dat is wel erg voor de hand liggend en absoluut geen reden voor Jack om zelfmoord te plegen. En waarom zou Kate dan niet naar de begrafenis gaan? Echte speurneuzen beweren dat John Lantham een aftreksel is van filosoof Jeremy Bentham. Met Bentham zouden de schrijvers Ben bedoelen. En zonder Ben is de kans klein dat Jack ooit nog naar het eiland zal terugkeren. Eerder werden in Lost al namen van de filosofen Rousseau en Locke gebruikt.
Ik zie de connectie tussen 'Jeremy Bentham' en 'Benjamin Linus' niet, behalve dat een paar letters overeenkomen. Net zo als ik begrijp hoe echte speurneuzen 'Jeremy Bentham' uit 'John Lantham' halen.quote:
Theoristen op Lostpedia hebben berekend dat degene in de kist kleiner moet zijn dan 1m55. Dan is Vincent idd 1 van de weinige die overblijft.quote:Op zondag 30 september 2007 15:49 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat vergezocht allemaaldan kan het net zo goed Vincent zijn.
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 september 2007 15:51 schreef Treveo het volgende:
Het kan iig geen Hurley zijn.... hij past niet in dat ding
alsof alles precies helemaal realistisch is in de hele seriequote:Op zondag 30 september 2007 15:54 schreef Symer het volgende:
Theoristen op Lostpedia hebben berekend dat degene in de kist kleiner moet zijn dan 1m55. Dan is Vincent idd 1 van de weinige die overblijft.
Het kan best zijn dat iemand zijn naam heeft veranderd.quote:Op zondag 30 september 2007 15:27 schreef Symer het volgende:
De naam van die kisteigenaar staat in het krantenartikeltje wat Jack las: John Lantham.
Ik gok dus dat het iemand is die we nog niet kennen.
Ik wil je 300 avatar back!quote:Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat iemand zijn naam heeft veranderd.![]()
Ik zie mijn avatar nog gewoon hoorquote:
Die is allang bezigquote:
Die 6 staat voor 6 februari....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lost Six Video
Deze promo isook opgedoken, ABC zegt dat hij 'officieel' is, maar wat hij betekent..en vooral die 6 aan het einde?
Ik hoorde het idd. Het laatste stuk kon ik net niet verstaan, maar het was een SAM dus?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:59 schreef dapluiz het volgende:
Volgens de serie "Chuck" is flight 815 neergeschoten door een surface to air missle
Kijk dan Heroes?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:18 schreef Autoreply het volgende:
Godverdomme. Uit pure wanhoop maar begonnen 24 te kijken, maar daar ga ik het gat tot Lost ook niet mee opvullen![]()
Heroesquote:
Wordt in Amerika uitgezonden dus downloaden via minder legale wegenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe en waar kijken jullie LOST in Februari ???
Via welk kanaal, site ?
Omdat het een tenenkrommende serie is. Ik volg veel (Lost, Prison Break, 24, CSI achtige series en laatste tijd weer Twin Peaks) maar Heroes vind ik wel heel erg slecht. Vooral het acteren krijg ik de bibbers van. Om maar het lachwekkende einde niet te verhullen. Ik heb het 6 afleveringen uitgehouden maar daarna ben ik maar weer Lost gaan kijken (beginnen bij S01 dus).quote:
Al begint Nederland in te lopen op Lost dus als je geluk hebt is een half jaar later Lost S04 hier ook aan het draaienquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wordt in Amerika uitgezonden dus downloaden via minder legale wegensites mogen niet besproken worden.
Helemaal mee eensquote:
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik heb Heroes en PB nog nooit gezien, dus ga een poging wagenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
De sterkte van Heroes is juist dat ze alle verhaallijnen netjes uitwerken en niet overhaast "antwoorden" moeten geven. Maar goed ieder z'n mening, Lost blijft toch 't beste.
Ja, wat heb jij met je PM gedaan. Ben ik geblokt of zoquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, wat heb jij met je PM gedaan. Ben ik geblokt of zo. Je bent niet beschikbaar staat er
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx
All I need is for my man to live up to his role
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef chansadres het volgende:
Nu iedereen uw schreeuw gehoord kon hebben praten we er niet over...![]()
Ik ben ooit begonnen maar ik heb na een tijdje zoiets van: Ja dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben met Sleeper Cell begonnen, 5 episodes op weg en erg gaaf.
Op Veronica zenden ze nu seizoen 1 uit, als je daar een episode kijkt kom je erachter hoe weinig je nog weet (vooral de belangrijke details en alle personages uit de flashbacks). Maar om nou nog een keer 3 seizoenen te gaan kijken.
'Doe vooral inlezen want om op alle standaard vragen weer antwoord te moeten geven, daar hebben we denk ik geen trek meer in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:28 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ik was vannacht helemaal verdrietig![]()
Charly dood, rare ontknopingmet die kist, geen reddingsactie die je zag
![]()
Echt, verslavings alarm![]()
Heb hier niet eerder gepost/ gelezen ivm spoilers, dus nu kan ik me pas gaan inlezen![]()
okidokiquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
'Doe vooral inlezen want om op alle standaard vragen weer antwoord te moeten geven, daar hebben we denk ik geen trek meer in.![]()
Je kan die 2 series gewoon niet met elkaar vergelijken... Lost gaat over een mysterieze eiland en Heroes over mensen met de gaven... Hoe kan je zoiets dan met elkaar vergelijken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
De sterkte van Heroes is juist dat ze alle verhaallijnen netjes uitwerken en niet overhaast "antwoorden" moeten geven. Maar goed ieder z'n mening, Lost blijft toch 't beste.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:13 schreef EvilMarc het volgende:
Met Lost worden alle mysterieuse dingen die geintroduceerd worden binnen een paar afleveringen opgelost.
Ja, lijkt mij ook... Bij Lost moet je soms wel 1 heel seizoen wachten om iets te weten ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:09 schreef Symer het volgende:
Denk dat ie daar Heroes bedoelt.
Ik heb van Heroes en Lost alles gezien tot nu toe...quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
, de verhaallijnen zijn langer en worden meer uitgewerkt (het lijkt dus "trager"). Het is wel de moeite waard om te blijven kijken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
, de verhaallijnen zijn langer en worden meer uitgewerkt (het lijkt dus "trager"). Het is wel de moeite waard om te blijven kijken.
Klopt, daarom vind ik ook dat je die 2 series gewoon niet met elkaar kan gaan vergelijken... Het is gewoon wat je persoonlijk leuker vindt... geen van de 2 is een "betere"quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:03 schreef EvilMarc het volgende:
En zodra je de personages wat beter kent zal het allemaal wat interessanter worden. De personages is namelijk waar de serie over gaat, de gaves komen vaak maar 2 of 3 keer in een aflevering voor.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UwTbNkzPC9g![]()
Oké, dat was geniaalquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
Hehequote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
Haha geniaalquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
Aw... cute <3... nog maar een halve dagquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef EvilMarc het volgende:
Oja Trev, ik heb je sig gejat!
Nog maar 1 dag tot Heroes!
Ja, juiste topic ja![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, Heroes, leuke serie (mijn favo serie naast Lost), maar uiteindelijk toch minder qua acteerprestaties, scripting, locaties, muziek, camera en sfeer dan Lostquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef EvilMarc het volgende:
Oja Trev, ik heb je sig gejat!
Nog maar 1 dag tot Heroes!
Ja, juiste topic ja![]()
![]()
![]()
![]()
Prima verwoord! Heroes is voor mij een opwarmertje voordat Lost weer begintquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:52 schreef Jovatov het volgende:
Heroes haalt het bij lange na niet bij Lost imo, maar Heroes mag er best zijn hoor
en Lost duurt nog zo lang...
Ik andersom juistquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:41 schreef Treveo het volgende:
Ik vind Lost prima, maar beetje te langzaam en te mysterieus... ik weet dat het zo bedoeld is. Heroes past gewoon beter bij mij en ik heb S1 gewoon echt in 2 dagen helemaal gezien. Ik heb denk ik voor de 3 seizoenen van Lost iets van 2 maanden over gedaan...
Laatst werd hier trouwens gemeld dat Lost voortaan 's maandags zou komen. Dat is nu weer woensdag.quote:I am sorely tempted to charge that Heroes is Lost for those with short attention spans, but that would vastly oversimplify the former’s appeal and the latter’s dilemma.
Ja, ik las het.. maar misschien héquote:[b]Op maandag 8 oktober 2007 22:15
Laatst werd hier trouwens gemeld dat Lost voortaan 's maandags zou komen. Dat is nu weer woensdag.
Geschreven door iemand die Lost leuker vind..quote:I am sorely tempted to charge that Heroes is Lost for those with short attention spans, but that would vastly oversimplify the former’s appeal and the latter’s dilemma.
Dat staat er ook. Heroes beantwoordt vragen veel sneller en is daarom erg aantrekkelijk terwijl Lost op dat gebied een (imho klein) probleem heeft (of had, die quote is van halverwege seizoen 3).quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:54 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Geschreven door iemand die Lost leuker vind..
Ik verdedig Heroes absoluut niet, dat is ook niet nodig imho maar je mag niet zeggen dat Heroes echt onderdoet voor Lost. De storytelling is nu eenmaal anders.
Juist, Heroes heeft ook beetje comics stijl... vind allebei gewoon erg leuk maar zijn niet met elkaar te vergelijken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:12 schreef Jovatov het volgende:
Maar bij Lost draait de serie rond alle mysteries/vragen.
Heroes is meer gewoon een serie met een 'gewone' verhaallijn.
Dat zeggen ze...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:37 schreef heus het volgende:
Alleen maar flash forwards vanaf nu toch?
Moet je dus goed opletten of je naar een forward of back kijktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:14 schreef dapluiz het volgende:
Nee, zoals in de podcast al verteld is komen er nu flash forwards en flashbacks
Gewoon naar de telefoontjes/anagrammen kijken toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Moet je dus goed opletten of je naar een forward of back kijkt
Ik denk dat je het einde nog niet hebt gezien. Ze komen misschien van het eiland af, maar er gaat veel meer gebeuren, zegt mijn gevoel. Ik ben overtuigd dat Jack een manier gaat vinden om terug te kunnen naar het eiland. Hoe het eindigt weet je niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:08 schreef Jovatov het volgende:
Vind het wel jammer eigenlijk, dat je al weet hoe het afloopt, soort spoiler in de serie zelf
Gaaf juist, het Star Wars gevoelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:08 schreef Jovatov het volgende:
Vind het wel jammer eigenlijk, dat je al weet hoe het afloopt, soort spoiler in de serie zelf
Ben ik de enige die een box per seizoen aanschaft?quote:
£90 (¤ 120).quote:
Ik zou zoiets ook nooit kopen, stel je voor dat er na elk seizoen zo'n box gaat komen. Heb ik straks 6x seizoen 1 op de plank staanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een box per seizoen aanschaft?Staat ook veel mooier op mn plank, vind ik.
![]()
Ja inderdaad, en ik ga ook niet wachten tot het helemaal is afgelopen om het in één keer te kopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:43 schreef Symer het volgende:
[..]
£90 (¤ 120).
[..]
Ik zou zoiets ook nooit kopen, stel je voor dat er na elk seizoen zo'n box gaat komen. Heb ik straks 6x seizoen 1 op de plank staan![]()
Maar hij's wel mooi.
Première partie de la deuxième saisonquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:52 schreef DaFrenk het volgende:
Zo lang er hier in Nederland "Les Disparos" (oid) op blijft staan zal ik ze nooit kopen. Al dat Franstalige gedoe op DVD's.. zonde.
Lekker importeren dus![]()
Waar mensen zich om druk maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:52 schreef DaFrenk het volgende:
Zo lang er hier in Nederland "Les Disparos" (oid) op blijft staan zal ik ze nooit kopen. Al dat Franstalige gedoe op DVD's.. zonde.
Daar kotsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:52 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ook en box 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb wel seizoen 1 gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Second that! Weet alleen nog niet of het dan de High Definition box wordt of toch maar DVD.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Download alles gewoon, en koop uiteindelijk de 5 seizoenenbox.
En dan de 6e er alsnog los bij moeten kopen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Download alles gewoon, en koop uiteindelijk de 5 seizoenenbox.
Damn je hebt gelijk, er zijn 3 lange seizoenen geweest en er komen 3 seizoenen bij met de totale lengte van de 2 oude seizoenenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:58 schreef Addict89 het volgende:
En dan de 6e er alsnog los bij moeten kopen?.
je hebt gelijk, er zijn 3 lange seizoenen geweest en er komen 3 seizoenen bij met de totale lengte van 2 oude seizoenenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn je hebt gelijk, er zijn 3 lange seizoenen geweest en er komen 3 seizoenen bij met de totale lengte van de 2 oude seizoenen.
Klopt ook niet, hoe zit 't nou echt?
Ik heb het gevoel dat ik bejaard ben ten tijde van S06quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:24 schreef Symer het volgende:
[..]
je hebt gelijk, er zijn 3 lange seizoenen geweest en er komen 3 seizoenen bij met de totale lengte van 2 oude seizoenen
quote:AMSTERDAM - De Zuid-Koreaanse acteur Daniel Dae Kim is donderdag op Hawaï gearresteerd op verdenking van rijden onder invloed.
ANP
De 39-jarige acteur speelt de rol van de stoere Jin-Soo Kwon in de populaire televisieserie Lost, die wordt opgenomen op het eiland. Hij is de vierde acteur uit de serie die in aanraking komt met de politie.
Arrestaties
In 2005 werden Michelle Rodriguez en Cynthia Watros gearresteerd voor rijden onder invloed. Rodriguez vertolkte de rol van beveiligingsagente Ana Lucia Cortez, Watros speelde psychologe Libby.
Nadat zij schuld bekenden, werden hun personages uit de serie geschreven. Of dat verband hield met hun arrestaties, is niet duidelijk.
Een jaar geleden werd Adewale Akinnuoye-Agbaje, die Mr. Eko speelde, beschuldigd van het rijden zonder rijbewijs. Hij zou ook een bevel van een agent genegeerd hebben. De aanklacht werd ingetrokken, maar ook Agbaje werd uit de serie geschreven.
Gestrand
Lost gaat over een groep mensen die na een vliegtuigcrash op een tropisch eiland is gestrand.
Als Jin nu ook uit de serie geschreven gaat worden door zijn arrestatie... kan Sun mooi met Michael verder, als die weer terug komtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:41 schreef chansadres het volgende:
Ik ga hem denk ik niet missen...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
neee niet Michael.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als Jin nu ook uit de serie geschreven gaat worden door zijn arrestatie... kan Sun mooi met Michael verder, als die weer terug komtOpgelost
![]()
Even los van het feit of Daniel Dae Kim er nou wel of niet uit wordt geschreven; er is wel een groot verschil tussen hem en Kiefer Sutherland; 24 zou 24 niet meer zijn als ze de hoofdrolspeler er uitschrijven. Die hele serie draait om hem en bij Lost is dat anders, daar zouden zijn mede-eilandbewoners waarschijnlijk zelfs blij zijn met de paar minuten extra screentime...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:31 schreef Haunter het volgende:
Maar waarom uit de serie schrijven? Puur uit principe, of te weinig tijd ivm eventuele straffen? Ik bedoel Kiefer Sutherland als hoofdpersoon is ook opgepakt, en belemmert de opnames ook niet...
Ja daarom juist, iemand met een kleinere rol -> minder draaitijd.. daarom zal het het in dit geval toch minder belemmerend werken vergeleken met Kiefer Sutherland? En er als er al gefilmd kan worden met een gearresteerde hoofdrolspeler (Kiefer dus), dan moet het toch helemaal kunnen met Daniel Dae Kim en zijn kleinere rol?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:55 schreef Kantar het volgende:
[..]
Even los van het feit of Daniel Dae Kim er nou wel of niet uit wordt geschreven; er is wel een groot verschil tussen hem en Kiefer Sutherland; 24 zou 24 niet meer zijn als ze de hoofdrolspeler er uitschrijven. Die hele serie draait om hem en bij Lost is dat anders, daar zouden zijn mede-eilandbewoners waarschijnlijk zelfs blij zijn met de paar minuten extra screentime...![]()
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het dus juist veel makkelijker is om iemand met een kleine rol te ontslaan dan iemand die de hoofdrol heeft, maar dat lijkt me vrij logisch. Waarom ze die mensen ontslaan, Joost mag het weten, maar ik zou het wel ontzettend gaaf vinden als ze nu ook gewoon stug doorgaan met het ontslaan van DUI'ende Losties.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja daarom juist, iemand met een kleinere rol -> minder draaitijd.. daarom zal het het in dit geval toch minder belemmerend werken vergeleken met Kiefer Sutherland? En er als er al gefilmd kan worden met een gearresteerde hoofdrolspeler (Kiefer dus), dan moet het toch helemaal kunnen met Daniel Dae Kim en zijn kleinere rol?
Bij de MM in Rotterdam Centrum ¤39,-quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef chansadres het volgende:
Voor de lostfans in de regio Eindhoven.
Season 3 dvdset kost bij de Mediamarkt 39,99 ipv 59,99
In Maastricht kost hij 5 euro meer: 44,99.
Hier precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 november 2007 22:41 schreef PimD het volgende:
Ik had er maar 5 goed
Vragen als 'hoeveel rijen zaten Boone/Shannon van Jack vandaan in het vliegtuig?' weet ik écht niet
Zulke vragenquote:Op zondag 4 november 2007 22:41 schreef PimD het volgende:
Ik had er maar 5 goed
Vragen als 'hoeveel rijen zaten Boone/Shannon van Jack vandaan in het vliegtuig?' weet ik écht niet
Leuk om enkele belangrijke aspecten al te gaan verklappen iddquote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef MadSteven het volgende:
"Lost gaat over een groep mensen die na een vliegtuigcrash op een tropisch eiland is gestrand."
Met zulke beschrijvingen is het geen wonder dat ik de aanvankelijke uitzendingen gemist heb. De poolberen, ex-rolstoelgebruikers en Dharma interesseren een stuk meer...
Duidelijkquote:Op zondag 4 november 2007 12:54 schreef Symer het volgende:
Of ben ik echt zo'n Lost-nerd?
Same here.quote:Op zondag 4 november 2007 23:54 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Duidelijk. 6 goed hier, met een paar wilde gokken.
quote:Op zondag 4 november 2007 23:54 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Duidelijk. 6 goed hier, met een paar wilde gokken.
quote:“Lost” exec producers Damon Lindelof and Carlton Cuse joined other writers picketing in front of the Walt Disney studio’s front gate, holding up “WGA on Strike” signs and joining a few pro-union chants.
“Everybody’s a little saddened and surprised and shocked to be out here,” Lindelof said. “A lot of these people weren’t here in 1988 and don’t know what the word ‘strike’ feels like.”
Lindelof and Cuse hit the picket line at 8:30 a.m. with plans to spend several hours. The scribes said the spent much of the weekend putting the finishing touches on episode eight of “Lost,” submitting the script to the network on Friday and tweaking it over the weekend.
“We finished writing by mid-afternoon yesterday,” said Cuse, who noted the script was ready to be shot.
Lindelof and Cuse said the episode happens to include a small cliffhanger – although not enough to end a season on, should the strike progress and the show not resume production this year.
“It will feel like an incomplete season,” Lindelof said. “It will be like putting down a ‘Harry Potter’ book in the middle, at the end of a chapter.”
Will those eight remaining segs be rolled to next year – making for a 24-episode season, as opposed to 16?
“It’s just too early to say,” Cuse said. “It all depends on whether there’s a quick resolution or not.”
Ik dacht dat Kristin van E!Online beweerde dat 14 vd 16 afleveringen al geschreven en klaar om te filmen waren?quote:
Die zijn altijd onderhevig aan re-writesquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kristin van E!Online beweerde dat 14 vd 16 afleveringen al geschreven en klaar om te filmen waren?![]()
Basically: 8 afleveringen zijn geschreven en kunnen worden opgenomen. De andere 8 niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:09 schreef Haunter het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer met die stakingen? Op darkufo las ik eerst dat Lost er geen hinder van ondervond, maar nu juist weer wel? Kan iemand uitleggen wat er nu precies aan de hand is...![]()
Ah, wordt iets duidelijker zo.. en is het al bekend wanneer wel, hebben ze bijvoorbeeld een datum vastgesteld dat er sowiezo weer gewerkt gaat worden? Of blijven ze staken totdat er progressie is geboekt voor hun..?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Basically: 8 afleveringen zijn geschreven en kunnen worden opgenomen. De andere 8 niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:19 schreef Haunter het volgende:
Ze blijven staken totdat er progressie is geboekt.
Hij gaat het einde openbaar maken als ze geen loonsverhoging krijgen? F*ck it, geen cent meer geven zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Carlton Cuse [afbeelding]
Nee je krijgt het nooit te weten als de staking niet opgelost gaat worden, bedoelt hij.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:25 schreef chansadres het volgende:
Hij gaat het einde openbaar maken als ze geen loonsverhoging krijgen? F*ck it, geen cent meer geven zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |