Kijk dan Heroes?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:18 schreef Autoreply het volgende:
Godverdomme. Uit pure wanhoop maar begonnen 24 te kijken, maar daar ga ik het gat tot Lost ook niet mee opvullen![]()
Heroesquote:
Wordt in Amerika uitgezonden dus downloaden via minder legale wegenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe en waar kijken jullie LOST in Februari ???
Via welk kanaal, site ?
Omdat het een tenenkrommende serie is. Ik volg veel (Lost, Prison Break, 24, CSI achtige series en laatste tijd weer Twin Peaks) maar Heroes vind ik wel heel erg slecht. Vooral het acteren krijg ik de bibbers van. Om maar het lachwekkende einde niet te verhullen. Ik heb het 6 afleveringen uitgehouden maar daarna ben ik maar weer Lost gaan kijken (beginnen bij S01 dus).quote:
Al begint Nederland in te lopen op Lost dus als je geluk hebt is een half jaar later Lost S04 hier ook aan het draaienquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wordt in Amerika uitgezonden dus downloaden via minder legale wegensites mogen niet besproken worden.
Helemaal mee eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik heb Heroes en PB nog nooit gezien, dus ga een poging wagenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
De sterkte van Heroes is juist dat ze alle verhaallijnen netjes uitwerken en niet overhaast "antwoorden" moeten geven. Maar goed ieder z'n mening, Lost blijft toch 't beste.
Ja, wat heb jij met je PM gedaan. Ben ik geblokt of zoquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, wat heb jij met je PM gedaan. Ben ik geblokt of zo. Je bent niet beschikbaar staat er
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:11 schreef chansadres het volgende:
Nu iedereen uw schreeuw gehoord kon hebben praten we er niet over...![]()
Ik ben ooit begonnen maar ik heb na een tijdje zoiets van: Ja dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben met Sleeper Cell begonnen, 5 episodes op weg en erg gaaf.
Op Veronica zenden ze nu seizoen 1 uit, als je daar een episode kijkt kom je erachter hoe weinig je nog weet (vooral de belangrijke details en alle personages uit de flashbacks). Maar om nou nog een keer 3 seizoenen te gaan kijken.
'Doe vooral inlezen want om op alle standaard vragen weer antwoord te moeten geven, daar hebben we denk ik geen trek meer in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:28 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ik was vannacht helemaal verdrietig![]()
Charly dood, rare ontknopingmet die kist, geen reddingsactie die je zag
![]()
Echt, verslavings alarm![]()
Heb hier niet eerder gepost/ gelezen ivm spoilers, dus nu kan ik me pas gaan inlezen![]()
okidokiquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
'Doe vooral inlezen want om op alle standaard vragen weer antwoord te moeten geven, daar hebben we denk ik geen trek meer in.![]()
Je kan die 2 series gewoon niet met elkaar vergelijken... Lost gaat over een mysterieze eiland en Heroes over mensen met de gaven... Hoe kan je zoiets dan met elkaar vergelijken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
De sterkte van Heroes is juist dat ze alle verhaallijnen netjes uitwerken en niet overhaast "antwoorden" moeten geven. Maar goed ieder z'n mening, Lost blijft toch 't beste.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:13 schreef EvilMarc het volgende:
Met Lost worden alle mysterieuse dingen die geintroduceerd worden binnen een paar afleveringen opgelost.
Ja, lijkt mij ook... Bij Lost moet je soms wel 1 heel seizoen wachten om iets te weten ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:09 schreef Symer het volgende:
Denk dat ie daar Heroes bedoelt.
Ik heb van Heroes en Lost alles gezien tot nu toe...quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
, de verhaallijnen zijn langer en worden meer uitgewerkt (het lijkt dus "trager"). Het is wel de moeite waard om te blijven kijken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
, de verhaallijnen zijn langer en worden meer uitgewerkt (het lijkt dus "trager"). Het is wel de moeite waard om te blijven kijken.
Klopt, daarom vind ik ook dat je die 2 series gewoon niet met elkaar kan gaan vergelijken... Het is gewoon wat je persoonlijk leuker vindt... geen van de 2 is een "betere"quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:03 schreef EvilMarc het volgende:
En zodra je de personages wat beter kent zal het allemaal wat interessanter worden. De personages is namelijk waar de serie over gaat, de gaves komen vaak maar 2 of 3 keer in een aflevering voor.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UwTbNkzPC9g![]()
Oké, dat was geniaalquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
Hehequote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
Haha geniaalquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:57 schreef Omaha het volgende:
Aw... cute <3... nog maar een halve dagquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef EvilMarc het volgende:
Oja Trev, ik heb je sig gejat!
Nog maar 1 dag tot Heroes!
Ja, juiste topic ja![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, Heroes, leuke serie (mijn favo serie naast Lost), maar uiteindelijk toch minder qua acteerprestaties, scripting, locaties, muziek, camera en sfeer dan Lostquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef EvilMarc het volgende:
Oja Trev, ik heb je sig gejat!
Nog maar 1 dag tot Heroes!
Ja, juiste topic ja![]()
![]()
![]()
![]()
Prima verwoord! Heroes is voor mij een opwarmertje voordat Lost weer begintquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:52 schreef Jovatov het volgende:
Heroes haalt het bij lange na niet bij Lost imo, maar Heroes mag er best zijn hoor
en Lost duurt nog zo lang...
Ik andersom juistquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:41 schreef Treveo het volgende:
Ik vind Lost prima, maar beetje te langzaam en te mysterieus... ik weet dat het zo bedoeld is. Heroes past gewoon beter bij mij en ik heb S1 gewoon echt in 2 dagen helemaal gezien. Ik heb denk ik voor de 3 seizoenen van Lost iets van 2 maanden over gedaan...
Laatst werd hier trouwens gemeld dat Lost voortaan 's maandags zou komen. Dat is nu weer woensdag.quote:I am sorely tempted to charge that Heroes is Lost for those with short attention spans, but that would vastly oversimplify the former’s appeal and the latter’s dilemma.
Ja, ik las het.. maar misschien héquote:[b]Op maandag 8 oktober 2007 22:15
Laatst werd hier trouwens gemeld dat Lost voortaan 's maandags zou komen. Dat is nu weer woensdag.
Geschreven door iemand die Lost leuker vind..quote:I am sorely tempted to charge that Heroes is Lost for those with short attention spans, but that would vastly oversimplify the former’s appeal and the latter’s dilemma.
Dat staat er ook. Heroes beantwoordt vragen veel sneller en is daarom erg aantrekkelijk terwijl Lost op dat gebied een (imho klein) probleem heeft (of had, die quote is van halverwege seizoen 3).quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:54 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Geschreven door iemand die Lost leuker vind..
Ik verdedig Heroes absoluut niet, dat is ook niet nodig imho maar je mag niet zeggen dat Heroes echt onderdoet voor Lost. De storytelling is nu eenmaal anders.
Juist, Heroes heeft ook beetje comics stijl... vind allebei gewoon erg leuk maar zijn niet met elkaar te vergelijken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:12 schreef Jovatov het volgende:
Maar bij Lost draait de serie rond alle mysteries/vragen.
Heroes is meer gewoon een serie met een 'gewone' verhaallijn.
Dat zeggen ze...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:37 schreef heus het volgende:
Alleen maar flash forwards vanaf nu toch?
Moet je dus goed opletten of je naar een forward of back kijktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:14 schreef dapluiz het volgende:
Nee, zoals in de podcast al verteld is komen er nu flash forwards en flashbacks
Gewoon naar de telefoontjes/anagrammen kijken toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Moet je dus goed opletten of je naar een forward of back kijkt
Ik denk dat je het einde nog niet hebt gezien. Ze komen misschien van het eiland af, maar er gaat veel meer gebeuren, zegt mijn gevoel. Ik ben overtuigd dat Jack een manier gaat vinden om terug te kunnen naar het eiland. Hoe het eindigt weet je niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:08 schreef Jovatov het volgende:
Vind het wel jammer eigenlijk, dat je al weet hoe het afloopt, soort spoiler in de serie zelf
Gaaf juist, het Star Wars gevoelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:08 schreef Jovatov het volgende:
Vind het wel jammer eigenlijk, dat je al weet hoe het afloopt, soort spoiler in de serie zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |