Aw... cute <3... nog maar een halve dagquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef EvilMarc het volgende:
Oja Trev, ik heb je sig gejat!
Nog maar 1 dag tot Heroes!
Ja, juiste topic ja![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, Heroes, leuke serie (mijn favo serie naast Lost), maar uiteindelijk toch minder qua acteerprestaties, scripting, locaties, muziek, camera en sfeer dan Lostquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef EvilMarc het volgende:
Oja Trev, ik heb je sig gejat!
Nog maar 1 dag tot Heroes!
Ja, juiste topic ja![]()
![]()
![]()
![]()
Prima verwoord! Heroes is voor mij een opwarmertje voordat Lost weer begintquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:52 schreef Jovatov het volgende:
Heroes haalt het bij lange na niet bij Lost imo, maar Heroes mag er best zijn hoor
en Lost duurt nog zo lang...
Ik andersom juistquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:41 schreef Treveo het volgende:
Ik vind Lost prima, maar beetje te langzaam en te mysterieus... ik weet dat het zo bedoeld is. Heroes past gewoon beter bij mij en ik heb S1 gewoon echt in 2 dagen helemaal gezien. Ik heb denk ik voor de 3 seizoenen van Lost iets van 2 maanden over gedaan...
Laatst werd hier trouwens gemeld dat Lost voortaan 's maandags zou komen. Dat is nu weer woensdag.quote:I am sorely tempted to charge that Heroes is Lost for those with short attention spans, but that would vastly oversimplify the former’s appeal and the latter’s dilemma.
Ja, ik las het.. maar misschien héquote:[b]Op maandag 8 oktober 2007 22:15
Laatst werd hier trouwens gemeld dat Lost voortaan 's maandags zou komen. Dat is nu weer woensdag.
Geschreven door iemand die Lost leuker vind..quote:I am sorely tempted to charge that Heroes is Lost for those with short attention spans, but that would vastly oversimplify the former’s appeal and the latter’s dilemma.
Dat staat er ook. Heroes beantwoordt vragen veel sneller en is daarom erg aantrekkelijk terwijl Lost op dat gebied een (imho klein) probleem heeft (of had, die quote is van halverwege seizoen 3).quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:54 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Geschreven door iemand die Lost leuker vind..
Ik verdedig Heroes absoluut niet, dat is ook niet nodig imho maar je mag niet zeggen dat Heroes echt onderdoet voor Lost. De storytelling is nu eenmaal anders.
Juist, Heroes heeft ook beetje comics stijl... vind allebei gewoon erg leuk maar zijn niet met elkaar te vergelijken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:12 schreef Jovatov het volgende:
Maar bij Lost draait de serie rond alle mysteries/vragen.
Heroes is meer gewoon een serie met een 'gewone' verhaallijn.
Dat zeggen ze...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:37 schreef heus het volgende:
Alleen maar flash forwards vanaf nu toch?
Moet je dus goed opletten of je naar een forward of back kijktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:14 schreef dapluiz het volgende:
Nee, zoals in de podcast al verteld is komen er nu flash forwards en flashbacks
Gewoon naar de telefoontjes/anagrammen kijken toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Moet je dus goed opletten of je naar een forward of back kijkt
Ik denk dat je het einde nog niet hebt gezien. Ze komen misschien van het eiland af, maar er gaat veel meer gebeuren, zegt mijn gevoel. Ik ben overtuigd dat Jack een manier gaat vinden om terug te kunnen naar het eiland. Hoe het eindigt weet je niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:08 schreef Jovatov het volgende:
Vind het wel jammer eigenlijk, dat je al weet hoe het afloopt, soort spoiler in de serie zelf
Gaaf juist, het Star Wars gevoelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:08 schreef Jovatov het volgende:
Vind het wel jammer eigenlijk, dat je al weet hoe het afloopt, soort spoiler in de serie zelf
Ben ik de enige die een box per seizoen aanschaft?quote:
£90 (¤ 120).quote:
Ik zou zoiets ook nooit kopen, stel je voor dat er na elk seizoen zo'n box gaat komen. Heb ik straks 6x seizoen 1 op de plank staanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een box per seizoen aanschaft?Staat ook veel mooier op mn plank, vind ik.
![]()
Ja inderdaad, en ik ga ook niet wachten tot het helemaal is afgelopen om het in één keer te kopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:43 schreef Symer het volgende:
[..]
£90 (¤ 120).
[..]
Ik zou zoiets ook nooit kopen, stel je voor dat er na elk seizoen zo'n box gaat komen. Heb ik straks 6x seizoen 1 op de plank staan![]()
Maar hij's wel mooi.
Première partie de la deuxième saisonquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:52 schreef DaFrenk het volgende:
Zo lang er hier in Nederland "Les Disparos" (oid) op blijft staan zal ik ze nooit kopen. Al dat Franstalige gedoe op DVD's.. zonde.
Lekker importeren dus![]()
Waar mensen zich om druk maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:52 schreef DaFrenk het volgende:
Zo lang er hier in Nederland "Les Disparos" (oid) op blijft staan zal ik ze nooit kopen. Al dat Franstalige gedoe op DVD's.. zonde.
Daar kotsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:52 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ook en box 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb wel seizoen 1 gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Second that! Weet alleen nog niet of het dan de High Definition box wordt of toch maar DVD.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Download alles gewoon, en koop uiteindelijk de 5 seizoenenbox.
En dan de 6e er alsnog los bij moeten kopen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Download alles gewoon, en koop uiteindelijk de 5 seizoenenbox.
Damn je hebt gelijk, er zijn 3 lange seizoenen geweest en er komen 3 seizoenen bij met de totale lengte van de 2 oude seizoenenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:58 schreef Addict89 het volgende:
En dan de 6e er alsnog los bij moeten kopen?.
je hebt gelijk, er zijn 3 lange seizoenen geweest en er komen 3 seizoenen bij met de totale lengte van 2 oude seizoenenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn je hebt gelijk, er zijn 3 lange seizoenen geweest en er komen 3 seizoenen bij met de totale lengte van de 2 oude seizoenen.
Klopt ook niet, hoe zit 't nou echt?
Ik heb het gevoel dat ik bejaard ben ten tijde van S06quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:24 schreef Symer het volgende:
[..]
je hebt gelijk, er zijn 3 lange seizoenen geweest en er komen 3 seizoenen bij met de totale lengte van 2 oude seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |