Wel, want ze hadden hele nieuwe mobieltjes.quote:Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef Treveo het volgende:
Sure... je kon het nergens zien dat het een flash forward was... of heb ik het mis?
geweldig hahaquote:Op woensdag 26 september 2007 20:29 schreef DaFrenk het volgende:
De dvd's van seizoen 3 zijn uit, interessante extra's! De bloopers waren ook erg grappig
http://darkufo.blogspot.com/2007/09/season-3-dvd-bloopers.html
[..]
"We have to go back!" impliceert ergens ook wel dat hun tijd op het eiland in het verleden ligt. Evenals 'the golden pas' die ze van Oceanic Air hebben gekregen als goedmakertje voor de crash.quote:Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef Treveo het volgende:
Sure... je kon het nergens zien dat het een flash forward was... of heb ik het mis?
Nopequote:Op zondag 30 september 2007 14:41 schreef Treveo het volgende:
True, ik vat hem nu. Dan is nu de vraag waarom ze een fout hebben gemaakt om daar weg te gaan. Weet iemand btw wie die dode is?
quote:Op internet wordt druk gespeculeerd over de inhoud van het bericht. Beeld stilzetten, inzoomen en ontcijferen. Dan wordt al een hoop duidelijk. Desondanks blijven veel woorden onleesbaar. Na wat improvisatie zou het om de volgende tekst gaan:
Man found dead in downtown loft
The body of John Lantham of New York was found shortly after 4 am in the 4300 block of Grand Avenue. Ted Worden, a doorman at the Tower Lofts complex, heard loud noises coming from the victim's loft. Concerned for tenants' safety, he entered the loft and found the body hanging from a beam in the living room. According to Jaime Ortiz, a police spokesman, the incident was deemed a suicide after medical tests. Latham (sic) is survived by one teenaged son.
John Lantham. Kennen we die? Volgens veel kijkers gaat het om een bestaand personage met een andere naam. In het bericht staat ‘Survived by one teenaged son’. Dan moet het Michael zijn, vader van Walt en voor de crash woonachtig in New York. Maar dat is wel erg voor de hand liggend en absoluut geen reden voor Jack om zelfmoord te plegen. En waarom zou Kate dan niet naar de begrafenis gaan? Echte speurneuzen beweren dat John Lantham een aftreksel is van filosoof Jeremy Bentham. Met Bentham zouden de schrijvers Ben bedoelen. En zonder Ben is de kans klein dat Jack ooit nog naar het eiland zal terugkeren. Eerder werden in Lost al namen van de filosofen Rousseau en Locke gebruikt.
Ik zie de connectie tussen 'Jeremy Bentham' en 'Benjamin Linus' niet, behalve dat een paar letters overeenkomen. Net zo als ik begrijp hoe echte speurneuzen 'Jeremy Bentham' uit 'John Lantham' halen.quote:
Theoristen op Lostpedia hebben berekend dat degene in de kist kleiner moet zijn dan 1m55. Dan is Vincent idd 1 van de weinige die overblijft.quote:Op zondag 30 september 2007 15:49 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat vergezocht allemaaldan kan het net zo goed Vincent zijn.
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 september 2007 15:51 schreef Treveo het volgende:
Het kan iig geen Hurley zijn.... hij past niet in dat ding
alsof alles precies helemaal realistisch is in de hele seriequote:Op zondag 30 september 2007 15:54 schreef Symer het volgende:
Theoristen op Lostpedia hebben berekend dat degene in de kist kleiner moet zijn dan 1m55. Dan is Vincent idd 1 van de weinige die overblijft.
Het kan best zijn dat iemand zijn naam heeft veranderd.quote:Op zondag 30 september 2007 15:27 schreef Symer het volgende:
De naam van die kisteigenaar staat in het krantenartikeltje wat Jack las: John Lantham.
Ik gok dus dat het iemand is die we nog niet kennen.
Ik wil je 300 avatar back!quote:Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat iemand zijn naam heeft veranderd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |