Je hoeft niet te kijken.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:33 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik hoor nix, kwaliteit is bagger. Als ik gehyped wil worden, dan wel groot op mijn TV scherm en dat m'n buren het kunnen horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:41 schreef Marble het volgende:SimplySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 64% gewijzigd door chansadres op 21-09-2007 10:55:47 ]We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:41 schreef Marble het volgende:Goed nieuws, maar ik had ook niet minder verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse mark the anniversary of the crash of flight 815 in this special podcast, hosted by ABC.com.
Hij zag daar toch Walt en ging er toen uit. Want in de laatste epi zit ie ook. Dan komt hij ze tegen houden maar Jack werd pissig ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef remlof het volgende:
Locke lag toch nog in dat massagraf, of is ie er in season 3 al uitgeklommen?
Ik kan het met niet goed meer herinneren, zal de laatste episodes nog eens kijken, als ik tijd heb voor februariquote:Op maandag 24 september 2007 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zag daar toch Walt en ging er toen uit. Want in de laatste epi zit ie ook. Dan komt hij ze tegen houden maar Jack werd pissig ofzo?.
Nog 5 maandenquote:Op maandag 24 september 2007 10:59 schreef FoXje het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN MOET LOST ZIEN AAAAAAAAAh
![]()
Neer schoot toch?quote:Op maandag 24 september 2007 07:57 schreef dapluiz het volgende:
Jack werd pissig omdat hij die vrouw van dat aankomende schip neerstak
Hier kost die lekker maar 1,50 ofsoquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is een nieuwe podcast! en s3 kost maar ong. 38euro in Zweden, dus die haal ik weer daarvandaan
[..]
Klopt, Locke vermoorde Naomi door een mes in haar rug te gooien, vervolgens trok hij z'n pistool en dreigde hij Jack te vermoorden. Jack negeerde hem en beantwoorde de walkietalkie waarna Locke afdroop.quote:Op maandag 24 september 2007 15:38 schreef dapluiz het volgende:
Hm, ik dacht dat hij op de zijn bekende manier een mes in der rug gooide, maar i could be wrong
Nee, klopt ookquote:
Ow ja, dat was het!quote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Symer het volgende:
Klopt, Locke vermoorde Naomi door een mes in haar rug te gooien, vervolgens trok hij z'n pistool en dreigde hij Jack te vermoorden. Jack negeerde hem en beantwoorde de walkietalkie waarna Locke afdroop.
Moet ik dus ook nog maar eens doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:35 schreef magnifor het volgende:
Vanavond de laatste afleveringen van seizoen 3 kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |