Meer Thea:quote:Thea (Tetje) Moear richtte samen met Klaas Bruinsma in het midden van de jaren zeventig de Midden jaren tachtig ging Thea Moear met 'pensioen', maar zij bleef als aandeelhouder van de 'firma' wel nauw betrokken bij de organisatie. Eind jaren negentig
Na de liquidatie van Klaas Bruinsma in 1991, vestigde Thea Moear zich in Latijns-Amerika. In de zomer van 2000 werd zij gearresteerd in Panama. De rechtbank in Panama-Stad heeft Thea 'Godmother' Moear en haar Italiaanse partner Antonio Brusamolin beiden tot tien jaar gevangenisstraf veroordeeld wegens samenzwering tot het smokkelen van partijen drugs van Europa naar Panama.
In april 2005 werd Moear vrijgelaten uit de gevangenis in Panama.
Curiosity killed the cat?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jeetje man laat men lekker Sherlocken. Het is toch lachen om te speculeren hierover? Neem alles niet zo serieus hierover… serieus hoor!Leef op zeg! Desbetreffende personen zullen wel belangrijkere dingen aan hun hoofd hebben dan dit, neem ik aan. Ik moet alleen wel lachen dat nu ineens een account op VOL met Thea is aangemaakt op VOL wordt gezegd dat er op Fok een heel topic over aan wordt gewijd en op Fok wordt gezegd dat de speculatie op VOL is begonnen.
Komisch, dat wel
en dat Copycat zou moeten vrezen voor haar leven hiervoor…. Ik hoop dat het een grapje is want dat is helemaal van de zotte natuurlijk.
Als ik Thea was had ik me tieten uit mijn shirt gelachen hierom,…. So to speak dan he?
![]()
Copycat - CSI Fok, you go girl!
"De Snor" was de bijnaam van Jan Femer, is ook geliquideertquote:Op donderdag 13 september 2007 17:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zal ik mn laatste berichtje hier ook nog es posten CC?
(met het boekverslag van the godmother)
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef RSie het volgende:
Ik begin me inmiddels af te vragen wie nou precies de zus is van Thea. de mysterieuze "Y YO"
ik ben al aan het zoeken geweest maar kan nergens iets over een 2e dochter van Blonde greet vinden. maar gezien de foto van de zus die wel vrij veel op Deborah lijkt en Amanda al eens had gemeld dat d'r moeder op d'r zus lijkt zit ik nu in die richting te denken.
dus mocht er iemand meer info hebben over Thea haar zus,..
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:09 schreef ruby het volgende:
Betekent "y yo" niet gewoon "en ik"? (Spaans).
Dus wat je bij die foto ziet staan is volgens mij: mijn zus en ik.
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef ruby het volgende:
Oké ik lees uit dit stuk dat Thea een dochter is uit het eerste huwelijk van Blonde greet.
http://www.christiaans.org/br-frm4.htm
Blonde Greet is dus drie keer getrouwd.
VII.27 Gijsje (Blonde Greet) BALK, geboren te Velsen, dochter van Wilhelmus (Rinus) BALK en Tetje SCHRANDER (zie VI.8).
Gehuwd (1) met Boksel MOEAR, geboren te Madura, overleden ca 1970.
Gehuwd (2) met Jawi DJAOEWI. naam van haar zus dus?
Gehuwd (3) met Yusup ALCATIRI.
Uit het eerste huwelijk:
1. Tetje Fatima Martje (Thea) MOEAR, geboren te Amsterdam.
Gehuwd met Hugo FERROL.
Verder staat er niet vermeld welke kinderen uit de latere huwelijken kwamen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:34 schreef nachtzuster het volgende:
Iemand betaald lid op schoolbank?
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:31 schreef RSie het volgende:
ik las ergens op Thea haar hyve dat ze waarschijnlijk een zoon heeft.
over eventuele dochters heb ik nog niks kunnen terugvinden. maar ik ben bij het teruglezen (gestart bij de laatste krabbelpagina) pas op pagina 100 dus heb nog heel wat krabbels te lezen.
verder nog helemaal niks kunnen terugvinden over Amanda, Danielle en Deborah.
begin nu dus (ondanks de sterk lijkende foto's) steeds meer te denken dat thea weinig tot niks met Amanda te maken heeft anders had er toch minimaal wel 1 klein dingetje in moeten staan.
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:57 schreef Copycat het volgende:
Dat van die zoon zit me ook dwars. Staat één zoon in crimi-codetaal wellicht gelijk aan drie dochters?
![]()
Een oude academievriend werkt bij Revu. Maar doet volgens mij vooral muziek.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
Typisch Nieuwe Revu onderwerp trouwens (eventueel Aktueel, als we ons concentreren op het sexueel losbandige gedrag van Amanda). Is er nog iemand met connecties in die hoek? Een oud klasgenoot van de school voor journalistiek werkt bij de Aktueel,maar ik kan me zijn naam niet meer herinneren.
Mijn moeder ookquote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Amanda het er ooit wel eens over gehad wanneer haar moeder jarig is ??
Thea is op 23 augustus jarig![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Amanda het er ooit wel eens over gehad wanneer haar moeder jarig is ??
Thea is op 23 augustus jarig![]()
Helaas...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:23 schreef Varen het volgende:
Amanda haar moeder is 47 en wordt 1 november 48. Ze schrijft 1 keer in de anderhalve maand een brief.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:22 schreef kybe het volgende:
Heeft iemand Amanda ooit de naam van de vriend van haar moeder horen zeggen.
Gaat geloof ik niet goed met mij,ik zit nu al bij de Belgische kamer van koophandel om informatie over zonnebankstudio's op te zoeken.![]()
Dan toch maar over op het jongere zusje van Thea, Dianequote:
Misschien niet zo heel duidelijk, maar toch.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan toch maar over op het jongere zusje van Thea, Diane![]()
De gelijkenis met haar en Deborah is vrij treffend (iemand al een cap kunnen vinden van Deborah?).
En Diane / Tiane (zoals Amanda verkondigde hoe je het schreef, maar het uitsprak als Diane) lijkt daar toch ook wel heel erg op![]()
Als Amanda d'r moeder op 1 november 48 wordt dan is ze dus in 1959 geboren... lijkt me lastig om met dat geboortejaar op klassenfoto's uit 1958 te staanquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:03 schreef kybe het volgende:
Op schoolbank.nl kan je inderdaad de zus van Thea vinden zij staat ook op twee klassenfoto's.
Zacharias Janssenschool,klassenfoto jaar 1957-1958
Ik vind Deborah veel op die vrouw lijken.
een eerdere quotequote:Ferry Koch heet gewoon Ferry de Kok
Balk Kok? En voeg daar nu eens de achternaam van een vroegere partner van sjonnie tussen;quote:Amanda Balk zegt dat haar moeder 'een echte Amsterdamse' is die op Patty Brard lijkt.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:57 schreef Inukshuk het volgende:
Balk Kok? En voeg daar nu eens de achternaam van een vroegere partner van sjonnie tussen;
Joop van de ...
En dan te bedenken dat Wim Kok ook boodschappen bij AH koopt, AH weer filialen heeft in de VS en sjonnie net DGK heeft verkocht aan ABC, die ook kinderprogramma's uitzend, net zoals in NL Theo & Thea werd uitgezonden, nou daar druipt de toeval echt van afEr hangt inderdaad een vies verdacht luchtje aan de hele zaak
![]()
Ik blijf het van afstand (ondergedoken in het buitenland) op de voet volgen![]()
Die vrouw Marjan Djaoewie is van 1952 dus lijkt me ook sterk,zij is wel echt de zus van Thea.Thea heeft het ook over haar:"mijn zus marjan djaoewie zat een klas lager dan ik''quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een groter complot dan ik ooit kon bevroeden!
Begin me nu toch wel echt zorgen te maken over mijn veiligheid. Is die cel waar Wilders zat alweer leeg?
Tot die tijd: de geboortedag van Thea M. lijkt dus niet te kloppen met die van de moeder van Amanda. Maar de zus van Thea, die echt verdomd veel op Deborah lijkt (tenminste als die vrouw de zus is) , is nog in de picture als link.
Wie heeft een betaald schoolbankaccount en kan daar eens gaan snuffelen?
Het ging even niet om de leeftijd,de leeftijd van Thea klopt ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Amanda d'r moeder op 1 november 48 wordt dan is ze dus in 1959 geboren... lijkt me lastig om met dat geboortejaar op klassenfoto's uit 1958 te staan![]()
Als ik het me goed herinner heet hij Siegfried.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:22 schreef kybe het volgende:
Heeft iemand Amanda ooit de naam van de vriend van haar moeder horen zeggen.
Gaat geloof ik niet goed met mij,ik zit nu al bij de Belgische kamer van koophandel om informatie over zonnebankstudio's op te zoeken.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:01 schreef avonne het volgende:
Dus wat hebben we nu?
- Een bejaarde snol heet Balk
- Haar geadopteerde dochter ziet er uit als Patty Brard
- Daar de zus van lijkt op Deborah
- Alle mannen in dit verhaal zijn onvindbaar.
Verder kloppen noch achternamen, noch geboortedata,
Conclusie "as detectives we fail"
quote:Denk jij dat je moeder trots op je is? Al dat slappe geklets van je over neptieten ben je vergeten dat je moeder deze ook heeft met zoutoplossing. Ik heb je dan een tijdje meegemaakt al zou jij niet meer weten wie ik ben ik kan me jou en je zusjes heel erg goed herinneren je oudste zus is een schat die altijd voor jou en danielle zorgde.
Toen mijn ex-man verkering kreeg met jou moeder en haar uit het clubleven haalde dacht ik even dit gaat lukken ik heb jullie vaak genoeg in huis gehad in bad gedaan eten gemaakt naar de paarden gebracht ik vond alles prima jullie waren drie heerlijke meiden prachtig donker haar maar dat was toen. Ik schaam me zoals jeje nu gedraagt heb je dan helemaal geen normen en waarde snap je dan totaal niet hoe jij jezelf voor lul zet, ben je dan zo achterlijk dat je geloofd dat je wat betekend voor wie dan ook. Als je mijn dochter was Amanda en je kent mijn dochter ook ik had je echt opgeborgen totdat je iets van het leven snapt het moet voor je moeder Diana toch ook verschrikkelijk zijn je zo te zien je moet je ogen uit je kop schamen. Kom tot je zelf en stop met dat hoerige gedrag voor de buis hou op met die Brian die misbruikt je alleen de enige die een beetje inhoud heeft is Huub trek je daar aan op denk is een beetje na bij wat je doet.Ik ben echt boos op je je zet niet alleen jezelf maar ook de rest van de familie voor schut.Doe normaal Amanda en word niet de nationale tv hoer HOU ER MEE OP.
Een bezorgde moeder
Thanks,Weet je misschien ook waar in belgie?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heet hij Siegfried.
De woonplaats is Brasschaat , maar als ik Cc begrijp kunnen we de zoektocht staken omdat ze denkt dat Moear niet Amanda's moer is, helaas.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Thanks,Weet je misschien ook waar in belgie?
Hoho!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
De woonplaats is Brasschaat , maar als ik Cc begrijp kunnen we de zoektocht staken omdat ze denkt dat Moear niet Amanda's moer is, helaas.![]()
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar de moeder van Amanda geworden.Wie het ook mag zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
De woonplaats is Brasschaat , maar als ik Cc begrijp kunnen we de zoektocht staken omdat ze denkt dat Moear niet Amanda's moer is, helaas.![]()
Ok, that's the spirit, de speurtocht gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho!
We blijven ons in deze zaak vastbijten. Is Moear haar moer niet, dan is het wellicht haar tante. Of zo.
Ik wil niet opgeven.
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan toch maar over op het jongere zusje van Thea, Diane![]()
De gelijkenis met haar en Deborah is vrij treffend (iemand al een cap kunnen vinden van Deborah?).
En Diane / Tiane (zoals Amanda verkondigde hoe je het schreef, maar het uitsprak als Diane) lijkt daar toch ook wel heel erg op![]()
Ze worden iig niet standaard gegenereerd, maar als ze kan zien wie er langs geweest is dan heb je haar hyves iig bezocht terwijl je ingelogd wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:48 schreef Charmian het volgende:
Ik heb een Hyves-uitnodiging van die Thea Moear gehad, ik ken dat hele mens niet en heb alleen maar via de link hier haar hyve bezocht. Worden die uitnodigingen soms automatisch gegenereerd als je zo'n hyve bezoekt of kan zij (waarschijnlijk goldmember) zien wie er langs is geweest?
Weird!![]()
dat laatste dusquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze worden iig niet standaard gegenereerd, maar als ze kan zien wie er langs geweest is dan heb je haar hyves iig bezocht terwijl je ingelogd was
Volgens mij zijn ze wel allemaal naar dezelfde wenkbrauwtattooBob geweest. Deborah lijkt het meeste op de vermeende familie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:06 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]
Thea vroeger
[afbeelding]
Thea nu
[afbeelding]
[afbeelding]
Deborah
[afbeelding]
Amanda
Was het een korte achternaam?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
.....
Dat strookt ook weer met geruchten dat de moeder van Amanda werkzaam zou zijn (geweest) in een van de sekshuizen van Jan wiens achternaam ik even kwijt ben ...
Zou je kunnen doen, maar volgens mij is het vrij zeker dat Amanda haar dochter niet is....quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat laatste dussoms ben ik zo slim
![]()
ik kan natuurlijk wel een krabbeltje neerplempen en gewoon vragen of Amanda haar dochter is![]()
Volgens mij was het Bik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Was het een korte achternaam?
Jan Bikquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
Om nog even terug te komen op Theo & Thea, ik zie daar zelf wel een aanknopingspuntje met Nadia in![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
hoi hoi superspeurders!
ik wou even kwijt dat ik onwijs van deze topic heb genoten en dan met name van deel 1!
jammer dat er niet meer echt nieuwe feiten boven tafel komen, zodat het nog even spannend blijft
ik denk overigens nog wel dat er wel in de goede hoek gezocht wordt anders zijn er wel veel toevalligheden......
veel s6 met verder zoeken en ik blijf het volgen!
ja idd. ze is zo primair dat ze drie dingen zegt:quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:32 schreef foko het volgende:
Hee Copycat!!!
Las op Nowlive over je speurwerk! Super joh!!!
Wat een hoop toevalligheden! Maar of het waar is????
Ik denk dat de zus van die Greet de moeder wel eens zou kunnen zijn, ongelofelijk, wat een gelijkenis met deborah!
Dit hele verhaal zou wel een hoop verklaren.
Misschien een ideetje om Amanda vannacht te vragen bij 3 fm: "Weet je wie Thea Moear is?".
Haar reactie zal je vertellen of je op het juiste spoor zit.
ik zit lekker thuis. moet ik giel anders even bellen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:54 schreef Copycat het volgende:
Ik ga Giel even mailen met het verzoek Amanda te vragen of ze Thea Moear kent. En zo ja, in welke hoedanigheid.
Alleen radio luisteren wordt een beetje moeilijk vannacht. Aan de bar, met een mojito.
Dus ...![]()
Goed plan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit lekker thuis. moet ik giel anders even bellen?
quote:Hoi Giel,
Vannacht heb je Lieke en Amanda uit De Gouden Kooi te gast in de studio. Zou je mij -en een aardig aantal andere FOK!kers- een enorm plezier willen doen? (En daarmee ook meteen wat users van VOL en Nowlife)
In het topic Is Godmother Thea Moear Amanda's moer? en het vervolg daarop Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2
zoeken we al een paar dagen naar de eventuele familieband tussen Amanda Balk en Thea Moear, the godmother van de Hollandse onderwereld. Okay vergezocht, maar ook niet helemaal, zoals je zult lezen. En het is verdomd vermakelijk!
Er zijn (te) veel overeenkomsten, toevalligheden. Maar eerlijkheidshalve: er zijn ook veel zaken die niet stroken met deze wilde theorie.
Dus, als jij nou eens op de man af vraagt of Amanda Thea kent en op welke wijze, dan kan ik weer rustig slapen zonder dat knagende gevoel van onwetendheid.
Alvast bedankt!
Groet,
Copycat
Lulquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoe laat wordt dat uitgezonden ong?
http://omroep.vara.nl/Nachtegiel.1052.0.htmlquote:Voor de échte liefhebbers van Giel Beelen is het nachtprogramma 'Nachtegiel', elke nacht van vrijdag op zaterdag tussen 01.00 en 04.00 uur op radio 3FM, te beluisteren.
Nachtdieren, goedemorgen!
Giel gebruikt de nacht om ultiem te freaken. Soms alleen maar gelul, soms alleen maar muziek en soms iets daartussen. Je weet nooit wat er is, maar er is altijd wat. Ad uit Zwijndrecht, Peter de ranzige dichter, DC Lama en nog wat andere oude nachtdieren komen hier nog regelmatig langs. Kortom de zin en onzin van het leven. Bellen kan naar 0909-1336 en sms'en kan altijd naar 3333, of mailen met beelen via giel(at)3fm.nl en wie weet kom je wel in de uitzending! Giel maakt op de zaterdagnacht ook een moment vrij voor erotische verhalen en is er elke week aandacht voor de leukste nieuwste liedjes die staan in de Freak11... Nieuwsgierig? Luister dan naar Nachtegiel op 3FM, iedere zaterdagnacht tussen 01.00 en 04.00 uur en daarna gaat de vrijdag freakn8 door met Gerard Ekdom.
Chat mee met Giel!
Giel is tijdens elke Nachtegiel-uitzending online. Wil je met hem chatten of gewoon een opmerking plaatsen, check dan elke zaterdagnacht tussen 01.00 en 04.00 uur de chat.
Als die moeder haar had willen bezoeken was dat allang gebeurd maar punt is juist dat ze geen publiciteit wilquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:12 schreef BarryK het volgende:
Amanda heeft van Eric 150 CeePee's gehad. Eric stelde voor om Amanda d'r moeder er is van uit te nodigen... wie weet krijgen jullie dan een antwoord.
wat een lul! hij zei nog dat ie er iets aan zou wijden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef Copycat het volgende:
Giel heeft niets gevraagd, vannacht?
Ik werd net gebeld door iemand die via mijn connectie van ons 'onderzoekje' hoorde en er erg in is geïnteresseerd én ook weer wat ingangen heeft om verder te speuren. Deze persoon kennende moet de onderste steen boven komen.
Alvast thanks H.!
![]()
PS: Dat een deel van mijn vriendenkring nu van mijn alter ego op FOK! weet, neem ik dan maar voor lief.
Wanneer zei hij dat? Had jij nog gebeld?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
wat een lul! hij zei nog dat ie er iets aan zou wijden.
had ik gisteravond toch al gedaan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer zei hij dat? Had jij nog gebeld?
Ik weet dat je het van plan was te gaan doen, niet dat je het daadwerkelijk gedaan hebt!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
had ik gisteravond toch al gedaan?
hij komt wel als het allemaal wat duidelijker is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet dat je het van plan was te gaan doen, niet dat je het daadwerkelijk gedaan hebt!
Thanks, in ieder geval! Maar toen zei ie dus dat ie het erover zou hebben? De doerak.
Ik heb nu alle vertrouwen in mijn nieuwe speurneus!
Als Paris Hilton er niet in had gespeeld zou ik hem hebben willen zienquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:32 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja nog iets: http://www.8weekly.nl/index.php?art=1843
kan t niet zijn dat thea hier mee leest en hem of afgekocht heeft, of bedreig heeft........quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een lul! hij zei nog dat ie er iets aan zou wijden.
nou ja, het net sluit zich langzaam rond amanda, de trailerpenosehoer.
nee, daar is mijn kennis te goed voor! dat zou jij als geen ander moeten weten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
kan t niet zijn dat thea hier mee leest en hem of afgekocht heeft, of bedreig heeft........
jaha daar had je niet aan gedacht he![]()
Uit de COS, nieuw aanknopingspunt??quote:Op zondag 16 september 2007 17:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De moeder van Amanda kon heel goed kunstschaatsen en gaf ze altijd les
Er zijn maar weinig mensen die zich regelmatig op glad ijs begeven zonder te kunnen schaatsenquote:Op zondag 16 september 2007 18:47 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Uit de COS, nieuw aanknopingspunt??
Spannend verhaal, heb me al helemaal ziek gegoogled![]()
Nou het kan niet anders, maar dat moet Sjoukje Dijkstra zijn geweest dus.quote:Op zondag 16 september 2007 18:47 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Uit de COS, nieuw aanknopingspunt??
Spannend verhaal, heb me al helemaal ziek gegoogled![]()
Volgens mij zag ik ergens een berichtje dat Thea naar een pannenkoekenhuis in het bos ging...quote:Op maandag 17 september 2007 10:11 schreef yvonne het volgende:
Zeg, is er ergens een connectie, Flens, Balk, Moear?
Hou er ook rekening mee dat Amanda niet weet hoe ze haar eigen naam schrijft.quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Amanda net zeggen dat haar 4e naam Menje is, Mensje zonder s, net als haar oma.
Ik dacht dat ik die naam hier ben tegengekomen maar weet het niet meer zeker, iemand?
Bederf mijn speurneuzerij nou niet, ik ben bloedserieus bezig.quote:Op maandag 17 september 2007 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou er ook rekening mee dat Amanda niet weet hoe ze haar eigen naam schrijft.![]()
Alles wat ze heeft verteld, heeft ze wel vaker verteld.quote:Op maandag 17 september 2007 16:01 schreef RSie het volgende:
vinden jullie het ook niet iets te toevallig dat sinds deze zoakactie begonnen is dat Amanda ineens zomaar lukraak wat achtergrondinfo over zichzelf verteld op de streams terwijl ze daarvoor nagenoeg niks losliet?
zou me niks verbazen als de redactie een soort onduidelijkheidmaak actie is begonnen.
Ben ik het niet mee eens, het viel mij ook al op dat ze met meer info over haar moeder komt waar niemand naar vraagtquote:Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Alles wat ze heeft verteld, heeft ze wel vaker verteld.
het is nietszeggende informatie die ze geeftquote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het viel mij ook al op dat ze met meer info over haar moeder komt waar niemand naar vraagt
Lijkt me logischquote:Op maandag 17 september 2007 17:25 schreef kolana het volgende:
[..]
het is nietszeggende informatie die ze geeft
was wel leuk geweest, maar ze is ook te oud.quote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
hm... ik dacht even de jackpot te hebben, maar helaas...
van Wiki
Dianne Margaret de Leeuw is een voormalig Nederlands kunstrijdster op de schaats
maar...
De Leeuw is currently a figure skating coach at Westminster Ice Palace in Westminster, California
De datum 8 januari waarop die antonie balk is overleden komt wel overeen met de datum van het treinongelukquote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Misschien is dit iets? heeft ze naast portugees en antiliaans ook indisch bloed?
is haar oma misschien uiteindelijk naar amsterdam verhuisd?
Menje Pieternella, born in Oost- en West Souburg on March 7, 1934.
She was married in Hengelo on April 19, 1956 (1) to Antonie Balk, born in Batavia, Ned. Indi on June 7, 1931, died on January 8, 1962, son of Gerrit Balk and Alida Veening.
Leuk die zoektocht!![]()
hee, dit lijkt er al op.quote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Misschien is dit iets? heeft ze naast portugees en antiliaans ook indisch bloed?
She was married in Hengelo on April 19, 1956 (1) to Antonie Balk, born in Batavia, Ned. Indi on June 7, 1931, died on January 8, 1962, son of Gerrit Balk and Alida Veening.
Leuk die zoektocht!![]()
ik denk dan dat dit de opa en oma van amanda zijn, haar moeder zal dan 2 zijn geweest toen amanda's opa overleed.quote:Op maandag 17 september 2007 23:01 schreef easy-going het volgende:
De treinramp in Harmelen was op 8 januari 1962
http://nl.wikipedia.org/wiki/Treinramp_Harmelen
nee, lijkt er niet op, in die draaiende kubus leek ze wel op Amandaquote:Op maandag 17 september 2007 23:13 schreef Gigageil het volgende:
Is dit niet de zus van Amanda? Volgens mij is deze recent. Ze wordt Goldy of Goldsgenoemd.....die neger heet Johnny, aldus comments op deze foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Leuk die zoektocht!![]()
Maaaaar mama is kennelijk blank en australisch, tenzij oma naar australie is geemigreerd natuurlijk, papa is antilliaans/portugees.quote:Op maandag 17 september 2007 23:13 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik denk dan dat dit de opa en oma van amanda zijn, haar moeder zal dan 2 zijn geweest toen amanda's opa overleed.
Die oma is dan op June 9, 1966 (2) opnieuw getrouwd met Henry Vrielink, born in Almelo on May 11, 1936, living in Aadorp
dit is de link:http://home.planet.nl/~albert10/anema/Anema_ried_english.HTM
stiefvader Henry Vrielink ?quote:Op maandag 17 september 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaar mama is kennelijk blank en australisch, tenzij oma naar australie is geemigreerd natuurlijk, papa is antilliaans/portugees.
Volgens mij lult Amanda maar wat over het feit dat haar biologische vader Antilliaans/Portugees is. Ze ziet er volop Indonesisch uit.quote:Op maandag 17 september 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaar mama is kennelijk blank en australisch, tenzij oma naar australie is geemigreerd natuurlijk, papa is antilliaans/portugees.
Ik zei het toch, Amanda zei dat haar 4e naam Menje is, vernoemd naar haar oma, dus dat klopt dan.quote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Leuk die zoektocht!![]()
Dit lijkt er inderdaad erg op.quote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Leuk die zoektocht!![]()
Haar stiefvoorouders?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:40 schreef RSie het volgende:
dan zijn dit haar aangetrouwde voorouders:
de Leeuw, Wiechertje Hendrica
Vrouw
* 13-03-1904 in Hengelo (Ov)
+ 21-04-1999 in Almelo (Ov)
Beroep : Naaister
Ouders : Jurrien de Leeuw en Gezina Smit
Gehuwd : 19-10-1929 in Almelo (Ov) met :
Gerrit Jan Vrielink
Man
* 04-01-1901 in Almelo (Ov)
+ 01-01-1993 in Almelo (Ov)
Beroep : Behanger, Stoffeerder
Ouders : Hendrik Vrielink en Zwaantje Hinnen
Kinderen :
Zwaantje Hendrika Vrielink * 24-06-1933 in Almelo + 21-02-1980 in Almelo
Henry Vrielink * 11-05-1936 in Almelo
bron: http://www.stamboomdeleeuw.com/WIECHERTJEHENDRICA13031904.htm
let vooral ook even op het beroep van haar overgrootoma :-)
Australisch bloed, wil toch nog niet zeggen dat ze uit australie komt?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:59 schreef kybe het volgende:
Ik ben even de weg kwijt,er klopt geen moer van de informatie die Amanda geeft.
Hoe kan het dat haar oma een Nederlandse is en haar moeder uit Australie komt.
Ik heb Amanda een paar keer horen zeggen dat haar moeder uit Autralie komt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Australisch bloed, wil toch nog niet zeggen dat ze uit australie komt?
Wie heeft het over 'lastig vallen'?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:05 schreef avonne het volgende:
Ze leven blijkbaar allebei nog, en hoeven door overijverige DGK-fans niet lastig gevallen te worden.
Thea is ook nog in leven en daar kon wel naar gezocht worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:05 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat de oma en stiefopa geïdentificeerd hebben.
En het is niet Blonde Greet en haar lover.
Ze leven blijkbaar allebei nog, en hoeven door overijverige DGK-fans niet lastig gevallen te worden.
Daarom stel ik voor het hierbij te laten.
Thea Moear is een publiek figuur, die zelf actief de publiciteit heeft gezocht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Thea is ook nog in leven en daar kon wel naar gezocht worden.
We gaan niemand lastig vallen
Hoe oud was Amanda ook al weer toen hij stierf?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
vader Amanda heet edwin hoor ik net op de streams
2 jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
We hebben nog wel deze mysterieuze man die uit het raam gevallen, dan wel geliquideerd is
[..]
Hoe oud was Amanda ook al weer toen hij stierf?
Op zeker dat die niets loslaat over dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:29 schreef chufi het volgende:
Heeft niemand contact met Nena, misschien dat zij ons duidelijkheid kan verschaffen in zake de echte achtergronden van Amanda
Wie is Bartquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:44 schreef chufi het volgende:
Was het niet zo dat Amanda kind aan huis was bij Nena omdat haar moeder er nooit was ? Mogelijk dat bart wat weet, maar die zal niks vertellen vermoed ik zo, goeie gozer trouwens.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chet_Bakerquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
We hebben nog wel deze mysterieuze man die uit het raam gevallen is
[..]
Hoe oud was Amanda ook al weer toen hij stierf?
haar vader heet Edwin, helaas.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chet_Baker
Zei ze ook niet dat ze zo muzikaal was?
quote:Op maandag 17 september 2007 23:57 schreef Nasp het volgende:
[..]
Volgens mij lult Amanda maar wat over het feit dat haar biologische vader Antilliaans/Portugees is. Ze ziet er volop Indonesisch uit.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef sunny16947 het volgende:
Waar kom je eigenlijk vandaan?”, vraagt Anita Doth aan Amanda. “Nou mijn vader is Indonesisch en mijn moeder gewoon Nederlands
Nou breekt mn klompquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef sunny16947 het volgende:
Waar kom je eigenlijk vandaan?”, vraagt Anita Doth aan Amanda. “Nou mijn vader is Indonesisch en mijn moeder gewoon Nederlands
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef sunny16947 het volgende:
misschien haalt ze zelf wel de nationaliteit van haar vader en stiefvader door elkaarquote:Op woensdag 19 september 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou breekt mn klompDie man is altijd antilliaans-portugees geweest
En moeders australisch
![]()
Wat deed hij ook alweer voor werk?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef noekje het volgende:
Opeens bedenk ik me iets nav de streams. Moederlief haar vriend heet Siegfried. Dat zei Deborah ooit in een telefoongesprek.
Of ze vond Antilliaans/Portugees wel interessant klinken?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
misschien haalt ze zelf wel de nationaliteit van haar vader en stiefvader door elkaar
I dunno. Hij heeft toch wel een zonnestudio aan moederlief gegeven?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat deed hij ook alweer voor werk?
Haar moeder heeft een zonnestudio in belgie, maar of ze die van haar vriend heeft gekregen weet ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:09 schreef noekje het volgende:
[..]
I dunno. Hij heeft toch wel een zonnestudio aan moederlief gegeven?
Zou Edwin de half broer van Bryan Roy zijn of haar stiefvader?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef avonne het volgende:zou het dan toch
Net nu Thea Moear op TV is, moeten de bewoners weer op de bank.
Doen ze altijd, he... als er iets op TV is, gauw de streams spannender maken.
We MOGEN dus niet naar TV kijken.
Zou Edwin er ook in voor komen????
Ze had hetzelfde gezicht, dezelfde stem, hetzelfde accent, hetzelfde houdinkje...quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
Kut, gemist .
Overeenkomsten tussen Thea en Amanda?
In welk programma was 'ze' te zien?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef avonne het volgende:zou het dan toch
Net nu Thea Moear op TV is, moeten de bewoners weer op de bank.
Doen ze altijd, he... als er iets op TV is, gauw de streams spannender maken.
We MOGEN dus niet naar TV kijken.
In de COS wordt gezegd dat de stem van Thea Moear net die van Amanda is.
Zou Edwin ook in het programma voorkomen????
Dat zou ook nog kunnen, maar dat mens wat net op tv wasquote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef RSie het volgende:
Thea is NIET Amanda's moer.
hooguit d'r tante!
Van haar echte vader, maar dat gaat niet op als meneer vader indonesisch wasquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou Edwin de half broer van Bryan Roy zijn of haar stiefvader?
Dank je. Hopelijk wordt het herhaald op 'Uitzending gemist'quote:Op woensdag 19 september 2007 21:40 schreef Copycat het volgende:
Hoge bomen.
Vanavond hoorde ik Amanda zeggen dat 'r moeder in Australië geboren is. Dus misschien dat ze maar heel eventjes in Australië heeft gewoond (als ze er überhaupt gewoond heeft) en al snel in Nederland zat?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou breekt mn klompDie man is altijd antilliaans-portugees geweest
En moeders australisch
![]()
Ja dat zal zeker want de vorige staan er ook opquote:Op woensdag 19 september 2007 22:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Dank je. Hopelijk wordt het herhaald op 'Uitzending gemist'
Van VOL:quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou Edwin de half broer van Bryan Roy zijn of haar stiefvader?
Ik vind het wel typisch dat ze sinds dit topic er is blijkbaar ineens veel over haar familie aan het vertellen is. Of valt het alleen meer op doordat dit topic er is?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
Amanda vertelt.
Haar ouders waren niet getrouwd, dus toen haar vader overleed (Danielle was 0, Amanda "bijna 2" en Deborah 4 jaar oud) ging zijn vermogen naar zijn familie. Waaronder Brian Roy en ene Nando (circa 30 jaar). Nando heeft zijn erfdeel aan Amanda's moeder gegeven.
Daarna had Mama een Turkse vriend, die ook is overleden.
Daarna ene Erik uit Oud-Loosdrecht (die ook in Monaco woonde)
Een goede vriend van Amanda's vader heet Henk, zit in de horeca (bevoorrading, denk ik) en heeft paarden. Hij is ongetrouwd en heeft een zoon.
dat genealogie-staatje gaat over de ouders van Amanda´s moeder. Die had tenslotte een vader die omkwam bij een treinongeluk toen zij 2 jaar was.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Van haar echte vader, maar dat gaat niet op als meneer vader indonesisch was![]()
de trainer van Jaapquote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
Amanda vertelt.
Haar ouders waren niet getrouwd, dus toen haar vader overleed (Danielle was 0, Amanda "bijna 2" en Deborah 4 jaar oud) ging zijn vermogen naar zijn familie. Waaronder Brian Roy en ene Nando (circa 30 jaar). Nando heeft zijn erfdeel aan Amanda's moeder gegeven.
...
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:32 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
de trainer van Jaap![]()
the plot thickens...
oh ja... liet me even meeslepen. .quote:Op donderdag 20 september 2007 18:21 schreef avonne het volgende:
[..]
18 jaar geleden was hij rond de 30
Antonie Balk kan zelf gemengd bloed zijn geweest (bijv. zijn grootvader was blond). Dan kan hij er super indisch uitzien en toch een blonde dochter krijgen.
Amanda is écht blond???quote:Op donderdag 20 september 2007 18:34 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
oh ja... liet me even meeslepen. .![]()
![]()
en dat van dat gemende bloed kan idd. ook. Zijn indonesische achtergrond hoeft in ieder geval geen belemmering te zijn voor een blonde dochter.
Nee, ze heeft het er duidelijk vaker over!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch dat ze sinds dit topic er is blijkbaar ineens veel over haar familie aan het vertellen is. Of valt het alleen meer op doordat dit topic er is?
Halfbroer zei ze de afgelopen week.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Van VOL:
lojanda - vrijdag 14 september 2007 @ 09:44 Reageer met quote
Ik moet wel lachen hoor om dit topic
Mensen halen zich vanalles in hun hoofd, en fantaseren er op los, misschien omdat ze willen dat het zo is.
Maar zoals ik het heb begrepen van wat Amanda meerdere malen heeft gezegd over haar ouders is: De moeder van Amanda is helemaal blank en geboren in Australie, ze is 48 jaar heeft heel blond haar en heet Diana (je schrijft het iets anders maar je spreekt het wel zo uit). Haar vader is van Antilliaanse afkomst en is een broer van Brian Roy.
Gezien. Dank je.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat zal zeker want de vorige staan er ook op
www.uitzendinggemist.nl
Ma Amanda MOET dus geblondeerd zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 22:12 schreef kybe het volgende:
Een blanke blonde moeder die zoals Amanda zelf zegt ,veel op Patty Brard lijkt??????
Dan doen ze ook iets met makelaarij. Er zijn meerdere apartementen, huizen en winkelruimtes te huur/koop in Spanje en Belgie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:49 schreef monique.t het volgende:
http://cgi.benl.ebay.be/C(...)140892QQcmdZViewItem
zou dit het pand kunnen zijn?
Van: http://misdaadjournalist.web-log.nl/misdaadjournalist/quote:Vrijdag 28 september: Thea Moear & Amanda, Hörchner
Op sommige internetpagina's schijnt een discussie te zijn ontstaan over ene Amanda uit de Gouden Kooi. Er wordt gesuggereerd dat ze een dochter zou zijn van Thea Moear, aka de Godmother. Ik heb het Thea zelf maar even gevraagd, we hadden het er gisteren ook nog zijdelings over maar toen snapte ik al niet waar het over ging. Thea's moeder heet Balk van haar achternaam, Amanda heet ook Balk. Maar Thea heeft helemaal geen kinderen van zichzelf. En ze kent ook geen Amanda. Het zou nog een ver nichtje kunnen zijn. Ze is haar stamboom nog aan het uitvlooien, dus wie weet.
tijd om het los te laten meissie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
Thea M. is inmiddels op de hoogte van onze speculaties:
[..]
Van: http://misdaadjournalist.web-log.nl/misdaadjournalist/
Die halfzus, daar moeten we onze pijlen dus op gaan richten?quote:ik vertelde mijn zus trouwens over de gelijkenis van de foto en ze zei: dat zij zich herrinnerde dat ze vroeger had gehoord, dat ze een half zus zou hebben. de laatste tijd, dacht ze er zelfs aan.
toen ik het hoorde, zei ik tegen haar, jij bent ook geschikt om je aan te melden op dit soort sites!!!
cool!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef theamoear het volgende:
hier ben ik dan!!! een tijdje geleden heb ik een reactie op vol.nl gezet, omdat dat de eerste link was die me toegestuurd werd. later heb ik via een oude vriendin van me, die mijn berichtje gelezen had en mij op valsheid wou controleren (ben geslaagd!!) heb ik een mailtje gehad, met de fok link erbij. doordat ik het te druk heb gehad ik het me niet gelukt hier eerder een reactie te plaatsen, maar nu ik mijn mailtjes aan het beantwoorden was en weer een link van iets tegen kwam, heb ik maar de tijd genomen, om hier ook een reactie van me neer te kalken.
vol bewondering ben ik over de tijd die jullie nemen en de moeite die het kost om er achter te komen of amanda mijn dochter is. laat ik eerst de persoon bedanken die mij aan mijn stamboom heeft geholpen, iets wat ik altijd wou bezitten, maar door tijd gebrek nooit heb uit gezocht.
echt vet om die zomaar in je schoot geworpen te krijgen. het is fantastisch gedaan.
ik las zelfs dat iemand mijn krabbels vanaf de eerste bladzijde aan het uitspitten was!!! ik kan je zeggen dat je nog heel wat bladzijde hebt te gaan, lol.
ik zoek zelf wel eens iets terug, maar kom niet verder dan een paar bladzijde dan vind ik het wel mooi geweest. GROOT is jullie uithoudings vermogen!!!
zelfs in de wikepedia, las ik een keer dat ik de stiefdochter van mijn moeder ben! wat een onzin!!!
kan me wel voorstellen, dat door dit soort informatie bronnen een roddel begint en op laatst een eigen leven gaat leiden, maar degene die de link van amanda balk, met mijn moeder, greet balk (roep naam : greet} heeft gelegd moet wel heel erg geobsedeerd zijn in mijn persoon, want zelfs bekende van mij, zullen hier echt niet aan denken. misschien kan ik jullie een beetje helpen met de volgende informatie en zijn jullie misschien voldoende geinformeerd en kunnen jullie dit topic met een tevreden gevoel sluiten.
amanda is mijn dochter niet.
deborah is mijn zusje niet.
mijn zusje is mijn zus zus niet. (voor mij is het de beste, en enige zus die ik heb en ooit zou willen hebben).
mijn zus heet djaoewi en ik heet moear.
op de lagere school stond ik bekend als thea djaoewi.
op de mulo stond ik ingeschreven als thea moear.
mijn moeder is niet de blonde greet uit de film "wat zie ik" . (ik lees in bepaalde berichten dat dit gedacht word, maar dat is dan ook opgelost).
wanneer degene van de stamboom in de richting mijn opa een (balk) had verder gegaan, was er een grotere kans in kans geweest, dat hij was hij er misschien wel uit gekomen.
WIL DE WARE MOEDER VAN AMANDA OPSTAAN!!!! lmao (laugh my ass off) .
ik zet dit er maar bij, voordat daar weer een topic over komt, ik zag namelijk dat er al vragen waren over het geheimzinnige tekstje onder een foto "y yo". gelukkig is er iemand bij die spaans spreekt en het goede antwoord heeft gegeven, 10 punten voor jou! het had ook , en ik, et moi of ich auch kunnen zijn.
zo ik hoop dat jullie er nu uit zijn en tevreden kunt slapen.
ik vertelde mijn zus trouwens over de gelijkenis van de foto en ze zei: dat zij zich herrinnerde dat ze vroeger had gehoord, dat ze een half zus zou hebben. de laatste tijd, dacht ze er zelfs aan.
toen ik het hoorde, zei ik tegen haar, jij bent ook geschikt om je aan te melden op dit soort sites!!!
zo, ik hoop dat ik jullie vragen nu beantwoord zijn. ik hoef hier ook geen foto op mijn profiel te zetten, want er zijn er al genoeg van mijn hyves gepikt!!!
succes!!!
thea moear.
Je moet dus de stamboom vab Opa Balk uit gaan zoeken, misschien heeft hij een broer die richting Amanda haar moeder gaat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Als je echt Thea bent, top dat je zo uitgebreid reageert! Blijkbaar wel, want geverifieerd. Dus: top!
Jouw moeder is dus niet Blonde Greet? Of is de film Blonde Greet een andere Blonde Greet?
Oh, en ik ben diegene die die link heeft gelegd. Niets obsessiefs, maar een toevalligheid waar ik op stuitte en die dus resulteerde in deze tweedelige speculatie reeks.
[..]
Die halfzus, daar moeten we onze pijlen dus op gaan richten?
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef theamoear het volgende:
hier ben ik dan!!! een tijdje geleden heb ik een reactie op vol.nl gezet, omdat dat de eerste link was die me toegestuurd werd. later heb ik via een oude vriendin van me, die mijn berichtje gelezen had en mij op valsheid wou controleren (ben geslaagd!!) heb ik een mailtje gehad, met de fok link erbij. doordat ik het te druk heb gehad ik het me niet gelukt hier eerder een reactie te plaatsen, maar nu ik mijn mailtjes aan het beantwoorden was en weer een link van iets tegen kwam, heb ik maar de tijd genomen, om hier ook een reactie van me neer te kalken.
vol bewondering ben ik over de tijd die jullie nemen en de moeite die het kost om er achter te komen of amanda mijn dochter is. laat ik eerst de persoon bedanken die mij aan mijn stamboom heeft geholpen, iets wat ik altijd wou bezitten, maar door tijd gebrek nooit heb uit gezocht.
echt vet om die zomaar in je schoot geworpen te krijgen. het is fantastisch gedaan.
ik las zelfs dat iemand mijn krabbels vanaf de eerste bladzijde aan het uitspitten was!!! ik kan je zeggen dat je nog heel wat bladzijde hebt te gaan, lol.
ik zoek zelf wel eens iets terug, maar kom niet verder dan een paar bladzijde dan vind ik het wel mooi geweest. GROOT is jullie uithoudings vermogen!!!
zelfs in de wikepedia, las ik een keer dat ik de stiefdochter van mijn moeder ben! wat een onzin!!!
kan me wel voorstellen, dat door dit soort informatie bronnen een roddel begint en op laatst een eigen leven gaat leiden, maar degene die de link van amanda balk, met mijn moeder, greet balk (roep naam : greet} heeft gelegd moet wel heel erg geobsedeerd zijn in mijn persoon, want zelfs bekende van mij, zullen hier echt niet aan denken. misschien kan ik jullie een beetje helpen met de volgende informatie en zijn jullie misschien voldoende geinformeerd en kunnen jullie dit topic met een tevreden gevoel sluiten.
amanda is mijn dochter niet.
deborah is mijn zusje niet.
mijn zusje is mijn zus zus niet. (voor mij is het de beste, en enige zus die ik heb en ooit zou willen hebben).
mijn zus heet djaoewi en ik heet moear.
op de lagere school stond ik bekend als thea djaoewi.
op de mulo stond ik ingeschreven als thea moear.
mijn moeder is niet de blonde greet uit de film "wat zie ik" . (ik lees in bepaalde berichten dat dit gedacht word, maar dat is dan ook opgelost).
wanneer degene van de stamboom in de richting mijn opa een (balk) had verder gegaan, was er een grotere kans in kans geweest, dat hij was hij er misschien wel uit gekomen.
WIL DE WARE MOEDER VAN AMANDA OPSTAAN!!!! lmao (laugh my ass off) .
ik zet dit er maar bij, voordat daar weer een topic over komt, ik zag namelijk dat er al vragen waren over het geheimzinnige tekstje onder een foto "y yo". gelukkig is er iemand bij die spaans spreekt en het goede antwoord heeft gegeven, 10 punten voor jou! het had ook , en ik, et moi of ich auch kunnen zijn.
zo ik hoop dat jullie er nu uit zijn en tevreden kunt slapen.
ik vertelde mijn zus trouwens over de gelijkenis van de foto en ze zei: dat zij zich herrinnerde dat ze vroeger had gehoord, dat ze een half zus zou hebben. de laatste tijd, dacht ze er zelfs aan.
zo, ik hoop dat ik jullie vragen nu beantwoord zijn. ik hoef hier ook geen foto op mijn profiel te zetten, want er zijn er al genoeg van mijn hyves gepikt!!!
succes!!!
thea moear.
quote:Moear was vrijwel vanaf het begin betrokken bij het drugsimperium van Klaas Bruinsma dat opgericht werd in het midden van de jaren zeventig, een groot en gewelddadig misdaadsyndicaat. Terwijl Bruinsma zich binnen "de firma" vooral met de aankoop, het transport en de distributie van de handelswaar bemoeide, beheerde Moear de financiën. Zij hield de inkomsten en uitgaven bij en was ook verantwoordelijk voor uitbetaling aan mensen die werden ingehuurd om personen uit de weg te ruimen die zich niet aan de regels hadden gehouden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thea_Moear
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:18 schreef zoalshetis het volgende:
bruinsma is de joker van het echte criminele milieu. dat kan thea moear volgens mij best bevestigen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
En dat heeft verder geen ruk te maken met de vraag of zij de moeder van Amanda zou zijn () en de achterlijke Doe Maar-achtige fanreacties als een tweedelijns moordenaar in dit topic reageert.
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:25 schreef APK het volgende:
tweedelijns moordenaar
weet jij veel... neem het je niet kwalijk.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eeeh registratie datum en datum eerste reactie zit 2 weken tussen....
das op zn minst opmerkelijk
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:50 schreef ppi het volgende:
er zouden zelfs foto's van circuleren hier op FOK.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:18 schreef SteveBallmer het volgende:
Luister, je begrijpt het niet; Ruby kan nu bij iedere multinational naar binnen met de tekst: "ik heb 10 punten van Thea Moear!"
Knappe jongen/meisje die haar dan nog tegenhoudt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:18 schreef SteveBallmer het volgende:
Luister, je begrijpt het niet; Ruby kan nu bij iedere multinational naar binnen met de tekst: "ik heb 10 punten van Thea Moear!"
Knappe jongen/meisje die haar dan nog tegenhoudt.
Dat verklaart wel in 1 klap al die volle vriezers van hemquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Thea schijnt gezien te zijn in het gezelschap van Lekker Simpel, er zouden zelfs foto's van circuleren hier op FOK.
Hier zit dan waarschijnlijk ook de link met de Soca-boys. Het opperhoofd van dat clubje (Auke of zo iets) had toch een autobedrijf annex groothandel in gebruikte metalen, samen met z'n vader. Eerst kwam hij een paar keer in Hotel Big Brother en later 'n keer in DGK.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
een autobedrijf in noord-holland heeft bijna al het criminele geld destijds witgewassen vandaar dat ze naast hun schoenen gingen lopen. gevaarlijk zeg maar.
En nu lees ik dit:quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Thea schijnt gezien te zijn in het gezelschap van Lekker Simpel, er zouden zelfs foto's van circuleren hier op FOK.
jeetje, het is wel opvallend rustig in dit topic sinds Tea's laatste schrijfsel hier verscheen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef theamoear het volgende:
ik moet toegeven, dat er ballen voor nodig zijn, om onder een schuilnaam dingen over mensen te zeggen, die je nog nooit van je leven persoonlijk gesproken hebt, dat is zeker een -10 waard!
hebben jullie nou echt niets anders te doen, dan te kakelen als een kip zonder kop?
bij jullie kun je echt zeggen: maakt niet uit wat ze lullen, ze verzinnen wel wat om te lullen!
daarbij bedoel ik zeker niet, de personen die wel degelijk serieus gezocht en zonder meer veel werk hebben besteed om wel achter de waarheid te komen, maar de rest zit gewoon slap uit zijn nek te kletsen, zonder de moeite te nemen om uit te zoeken of ze gelijk hebben, wat in dit geval makkelijker is dan al het werk dat degene heeft besteed aan een stamboom. schaam jullie luie donders!!!!
nou ik zou zeggen, leef jullie uit en maak me aan het lachen dan zijn jullie nog ergens goed voor!!
Wat is precies de hoax volgens jou?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:36 schreef JohnDope het volgende:
CSI Fok is er eindelijk achter dat het een hoax is?
Dat mevrouw Moear geen moeder van Amanda is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is precies de hoax volgens jou?
Dat was geen hoax, maar een speculaasje. Ik hoax niet, zou niet weten hoequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:04 schreef JohnDope het volgende:
Dat mevrouw Moear geen moeder van Amanda is.
Mijn contactpersonen in de media zijn inderdaad ook niet verder gekomen, dus het speculaasje kan weer terug de koektrommel in. Maar vermakelijk vond ik het wel. Zeker nadat Thea zelf haar 'gezicht' liet zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:06 schreef JohnDope het volgende:
En precies zoals ik al zei, want als dit wel zo was geweest, dan was dit allaaaang uitgelekt in de media.
Dit komt meestal ook niet bij de bureaureporters vandaan, maar dit zou dan moeten lekken uit de privewereld van amanda.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn contactpersonen in de media zijn inderdaad ook niet verder gekomen, dus het speculaasje kan weer terug de koektrommel in.
Ik vroeg me al af waarom het in eens zo rustig was in dit topicquote:Maar vermakelijk vond ik het wel. Zeker nadat Thea zelf haar 'gezicht' liet zien.
Mja, maar mocht het waar zijn, dan lopen die niet snel te lekken, lijkt mij. En als ze wél zouden lekken, dan waren mijn contactpersonen de aangewezen personen geweest, want banden met de juiste kanalen. Maar van niets kan je nog steeds niet iets maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:15 schreef JohnDope het volgende:
Dit komt meestal ook niet bij de bureaureporters vandaan, maar dit zou dan moeten lekken uit de privewereld van amanda.
Net als SteveBallmer wil niemand eindigen tussen de vissen in de Maas.quote:Ik vroeg me al af waarom het in eens zo rustig was in dit topic![]()
Ik weet niet of je amanda een beetje gevolgd hebt in de GoudenKooi, dan kan ik me goed voorstellen dat er meisjes jaloers op amanda zijn of haten om een andere reden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, maar mocht het waar zijn, dan lopen die niet snel te lekken, lijkt mij. En als ze wél zouden lekken, dan waren mijn contactpersonen de aangewezen personen geweest, want banden met de juiste kanalen. Maar van niets kan je nog steeds niet iets maken.
[..]
quote:Dit is niet amanda haar moeder bij de way haar moeder is nederlands en hoogblond
Ja dat was Thea, ongetwijfeldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn contactpersonen in de media zijn inderdaad ook niet verder gekomen, dus het speculaasje kan weer terug de koektrommel in. Maar vermakelijk vond ik het wel. Zeker nadat Thea zelf haar 'gezicht' liet zien.
Welke Cos Linkje?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
Maaaaaaaaaar, de vader hebben we nog niet besproken, of stiefvader, of weetikveelwat:
[ afbeelding ]
Zie de COS
datum klopt ook al niet , moet 10 jaar geleden zijn gebeurd, of nog langer geleden.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:09 schreef yvonne het volgende:
DGK[COS#2807] Huub oefent het Feyenoordlied.
Chufi heeft het al onderuit geschopt
en? heb je nog gelachen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef theamoear het volgende:
ik moet toegeven, dat er ballen voor nodig zijn, om onder een schuilnaam dingen over mensen te zeggen, die je nog nooit van je leven persoonlijk gesproken hebt, dat is zeker een -10 waard!
hebben jullie nou echt niets anders te doen, dan te kakelen als een kip zonder kop?
bij jullie kun je echt zeggen: maakt niet uit wat ze lullen, ze verzinnen wel wat om te lullen!
daarbij bedoel ik zeker niet, de personen die wel degelijk serieus gezocht en zonder meer veel werk hebben besteed om wel achter de waarheid te komen, maar de rest zit gewoon slap uit zijn nek te kletsen, zonder de moeite te nemen om uit te zoeken of ze gelijk hebben, wat in dit geval makkelijker is dan al het werk dat degene heeft besteed aan een stamboom. schaam jullie luie donders!!!!
nou ik zou zeggen, leef jullie uit en maak me aan het lachen dan zijn jullie nog ergens goed voor!!
Dat is Cor van Houtquote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
Maaaaaaaaaar, de vader hebben we nog niet besproken, of stiefvader, of weetikveelwat:
[ afbeelding ]
Zie de COS
joh...quote:
quote:
Deze is al eens voorbij gekomen. Ik zie een sterke gelijkenis met Deborah, jij ook?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat zelfs een foto op![]()
of is dit een nepsite
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Deze is al eens voorbij gekomen. Ik zie een sterke gelijkenis met Deborah, jij ook?
Zet er nog maar eens op hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 22:01 schreef Varen het volgende:
[..]
zeker!
Is die andere foto ook bekend, er staat er nog een op
ik vond dit:quote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef lorence1 het volgende:
van vol: Amanda's moeder had een zonnestudio in Brasschaat, de enige zonnestudio staat te koop wegens vertrek naar het Buitenland.
Was het overigens wel Brasschaat?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vond dit:
http://www.bedrijventekoop.be/profiel.php?ref=8637
heeft wel een nederlandse eigenaar blijkt echter ene veerle berghmans te zijn dus lijkt me niet relevant.
volgens mij is die veerle berghmans een vastgoedmakelaar..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vond dit:
http://www.bedrijventekoop.be/profiel.php?ref=8637
heeft wel een nederlandse eigenaar blijkt echter ene veerle berghmans te zijn dus lijkt me niet relevant.
o, dat is dan die vriend van haar moeder (geen minnaar) van wie Amanda de paarden en andere dingen kreeg.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zet er nog maar eens op hoor![]()
Overigens heb ik even gezocht op wiens naam zonnestudioathena.nl staat geregistreerd. Staat op naam van een Johnny Benjamins BV. een horecaleverancier. Er staat ook een foto op van de eigenaar, een bekende van Mamanda?:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
Een goede vriend van Amanda's vader heet Henk, zit in de horeca (bevoorrading, denk ik) en heeft paarden. Hij is ongetrouwd en heeft een zoon.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef ThomasSlayer het volgende:
Arme schapen.
ben ik gisteren niet duidelijk geweest?
Het gaat hier om miljoenen. Weet je wat er gebeurt als er ergens miljoenen te halebn valt?
pcies, dan wordt de onderwereld wakker.
En omdat ze John allang in de tang hebben (of denken jullie dat het normaal is dat je zoontje vrijelijk door Amsterdam beweegt als papa een miljard of twee heeft?) krijgen ze deze paar centen ook nog.
Hoe ? Via Amanda.
Hoezo? Check eerdere postings.
Begrijp dat wanneer je in de provincie woont gelooft dat de hemel blauw is en je alleen weet van die gekke meneer in het dorp waarvan iedereen weet waar die woont. Maar zisisderielworld.
Wake up call.Echt geld
Daar wordt niet mee gespeeld.
Dat zou uiterst lame zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:
Zou me helemaal niets verbazen als die constructie heel dicht bij de werkelijkheid ligt.
Dat wel, maar het past naar mijn mening perfect in het schimmige spel dat DGK blijkt te zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Dementor het volgende:
Dat zou uiterst lame zijn.
Ik weet ook niet wat het boeit als het zo zou zijn (wat ik niet denk, anders is het wel een ouwe hoerquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:04 schreef eusjuh het volgende:
Del's moeder is waarschijnlijk een hoer net als Del.Wat boeit het??Over duidelijk is het wel toch?
quote:De moeder van Amanda is Diana B
Goudgeel blond haar met extensions, en de ogen en mond komen overeen met die van Danielle.
Zij is vroeger langdurig mishandeld door haar ex die overleden is.
Haar lievelingsgeurtje is Light Blue van Dolcis Gabana, en haar lingerie kocht zij bij La Perla waar zij tegen een speciale prijs de lingerie kocht die niet meer goed liep.
De reden dat zij waarschijnlijk niet op TV wil is omdat zij in het verleden klanten opgelicht heeft die zij vooruit liet betalen en dan niet kwam opdagen. Haar werknaam was Amanda. Zij is stevig en niet echt slim, zij liegt enorm veel en een fantast.
Ben ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:11 schreef Super_Girl het volgende:
Als je meer erover wilt lezen moet je je even aanmelden op nowlive
quote:2 russen die binnen komen enn het eerste wat ze zeggen is wij gaan er voor zorgen dat Huub weg gaat en toevallig hun coke bij Natas en co halen.
Misschien doelt Amanda op Patty's IQ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:39 schreef Vandaag... het volgende:
ediit: ze lijkt trouwens niet op patty brard
Hoe kom jij aan deze informatie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef fabrice het volgende:
Hij hHij heet Glenn Crawfurd
-knip-
dit is ook een ex vriendje van mama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |