Kan ze toch ook niet weten. Ze komt zelf uit een ei.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik ben 1 (?) maand te vroeg geboren"
Amanda : "Heb je dan geen navelstreng ?"
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik ben 1 (?) maand te vroeg geboren"
Amanda : "Heb je dan geen navelstreng ?"
Kan jij mij uitleggen waarom het voor J. d M. 'om technische redenen niet mogelijk is om de internet uitzendingen te stoppen'?quote:
Vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen waarom het voor J. d M. 'om technische redenen niet mogelijk is om de internet uitzendingen te stoppen'?
Je moet er rekening mee houden dan je tot de laatste dag kan betalen. Maar die laatste dag is het natuurlijk niet de bedoeling dat je voor een maand kan bestellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen waarom het voor J. d M. 'om technische redenen niet mogelijk is om de internet uitzendingen te stoppen'?
Commercieel-technische redenen ........quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
John had beter Jaap de Mol kunnen heten, oftewel zijn technische problemen bestaan uit het stoppen van de geldstromen afkomstig uit streamsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goed teruggelezen van pagina 4 ..... Zie [COS # 2331] Dat heb ik liever niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef demins het volgende:
Gouden Kooi dit jaar van de buis
Van onze verslaggever Wilco Dekker
......
En wat dacht je van die graftak, iets meer naar links achter de stoelen ........quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
en nu 2 fontijntjes stuk![]()
Ik zie Palma nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat dacht je van die graftak, iets meer naar links achter de stoelen ........
quote:
WTF je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat dacht je van die graftak, iets meer naar links achter de stoelen ........
Hij moet net als ieder ander met enige regelmaat opgeven aan de FEBO hoeveel hij er heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat Brian nooit wil vertellen hoeveel ceepees hij heeft. Hoe zou dat nu komen?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF je hebt gelijk![]()
Bedoel je dat bosje roze droogbloemen ?
Vond ik ook. Ik hoorde Amanda zeggen dat haar vader dacht dat ze een jongetje was, door de navelstreng. Maar toen hij er achter kwam dat het de navalstreng was, wist hij dat het toch een meisje was. Herma vond het rot om kindjes zo lang achter te laten en Huub zn vader was eerst piano leraar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Varen het volgende:
Was een leuk gesprek tussen Amanda, Huub en de huishouding!
En wat voor bewijs meen je daarin te kunnen vinden ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij moet net als ieder ander met enige regelmaat opgeven aan de FEBO hoeveel hij er heeft.![]()
Op recept van de siesoloog mag Brian iedere maand extra cpt's halen bij de apotheek ..... verlatingsangst !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat Brian nooit wil vertellen hoeveel ceepees hij heeft. Hoe zou dat nu komen?
Inderdaad, was een van de betere gesprekken van de laatste paar dagen ... zegt al meer dan genoeg helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Varen het volgende:
Was een leuk gesprek tussen Amanda, Huub en de huishouding!
Je hebt er zin in!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[ COS # 2332] Waar Sjon de vijver checkt hier zo verder![]()
Er er wordt hier wel gesuggereerd dat er gesjoemeld wordt met die CP's.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat voor bewijs meen je daarin te kunnen vinden ?
Aha, nu snap ik hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op recept van de siesoloog mag Brian iedere maand extra cpt's halen bij de apotheek ..... verlatingsangst !
Ja, en Sinterklaas bestaat ook echt ......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Er er wordt hier wel gesuggereerd dat er gesjoemeld wordt met die CP's.
Maar dat kan dus niet, want er is controle op. Brian heeft gewoon niet zo'n zin dat iedereen weet hoeveel punten hij heeft. Tegen Amanda verteld hij het wel (deed hij laatst ook) als ze er naar vraagt.
Brian ziet het als een betaalmiddel voor bepaalde dingen, en hij laat op straat ook niet iemand in je knip laat kijken. Opzich een goed punt.![]()
Kijk jij nou echt niet eens wat meer naar boven in deze zelfde pagina ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)dit_jaar_van_de_buis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |