Edwin de Roy Zuidewijn misschien ????quote:Op woensdag 12 september 2007 20:20 schreef schatje het volgende:
Edwin is de naam van haar vader? En dat is toch een halfbroer van Brian Roy?
Hé BB Kelly was eerst ook een zoonquote:Op woensdag 12 september 2007 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar we dwalen af. Dat van die zoon zit me ook dwars. Staat één zoon in crimi-codetaal wellicht gelijk aan drie dochters?
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar we dwalen af. Dat van die zoon zit me ook dwars. Staat één zoon in crimi-codetaal wellicht gelijk aan drie dochters?
![]()
BenniBwen = Thea op VOLquote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een rectificatie?
We stellen niets, we speculeren slechts.
En met ons VOL: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9438
Waar zich ene theamoear heeft gemeld...
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar pumps aantrekken![]()
Ze is in een kikker veranderd!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Hmmmmmmmmmmmm Suzanne Balk uit GTST.... Was óók een dame van lichte zeden...
Ik schakel nu Peter R in, dit moet uitgezocht worden!
ja dit zaakje riekt CCquote:Op donderdag 13 september 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is in een kikker veranderd!
Die achternaam is natuurlijk niet voor niets gekozen... Bij GTST zijn ze ook niet op hun achterhoofd gevallen!
Als Brian Amanda een dezer dagen van de trap afgooit, weten we het helemaal zeker!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef tutjehola het volgende:
Bewijs is niet meer nodig. Ik ben er heilig van overtuigd dat er een link is. Amanda moet familie zijn. Gelijkenis is treffend. Zoals ook het gedrag. Ik denk zelfs dat Brian ook bedreigd wordt door Balkjes. Brian heeft opdracht van Balk-familie om Amanda zich thuis te laten voelen in de kooi. Daarom behandeld hij haar zo.![]()
Brian zelf is echt een vrede stichter, die zou zoiets uit zichzelf niet doen![]()
En Susanne Balk had een rol in GTSTquote:Op donderdag 13 september 2007 10:55 schreef RSie het volgende:
Suzanne Balk komt uit Alphen aan den Rijn.
weer een dood spoor dus.
Alhoewel,..... Lieke en Dennix komen
ook uit Alphen aan den Rijn...............
Sorry dat ik gisteren niet gelijk antwoorde op je vraag. Fox was zeer traag, er was geen door komen meer aan. Ook nu heb ik erg weinig tijd, maar wil toch even reageren. Dat je toevallig op een aanzien stuitte (met de nadruk op toevallig), geloof ik niks van, maar dat moet je zelf weten. Wees een speurneus zoveel je zelf wilt, maar kwets of haal hiermee mensen niet naar beneden. Probeer ook niet over de rug van een ander de goede speurneus uit te hangen. Ik stel niet dat jij beschuldigingen uit , maar wel dat je overtuigd bent van je zelf, dat je het enige juiste hebt opgespeurd. Of het je beter of slechter maakt weet ik niet. Ik ben benieuwd wie het volgende slagtoffer is ? Huub misschien, of durf je dat hier niet aan te halen !!!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Ik stuitte er gisteren toevallig op en aangezien ik een groot fan ben van speurneuzen (en momenteel speurschapen, maar that's a whole different blaatgame) ben ik verder gaan snuffelen. Absoluut niet bedoeld om mij beter dan wel slechter te maken. Of Amanda of Thea, for that matter.
Maar, kun je mij vertellen wie ik waar beschuldig?
Bij Huub weten we alwie zijn ouders zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry dat ik gisteren niet gelijk antwoorde op je vraag. Fox was zeer traag, er was geen door komen meer aan. Ook nu heb ik erg weinig tijd, maar wil toch even reageren. Dat je toevallig op een aanzien stuitte (met de nadruk op toevallig), geloof ik niks van, maar dat moet je zelf weten. Wees een speurneus zoveel je zelf wilt, maar kwets of haal hiermee mensen niet naar beneden. Probeer ook niet over de rug van een ander de goede speurneus uit te hangen. Ik stel niet dat jij beschuldigingen uit , maar wel dat je overtuigd bent van je zelf, dat je het enige juiste hebt opgespeurd. Of het je beter of slechter maakt weet ik niet. Ik ben benieuwd wie het volgende slagtoffer is ? Huub misschien, of durf je dat hier niet aan te halen !!!!!
En voelt dat beter?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij Huub weten we alwie zijn ouders zijn
Of soort kent soort...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef tutjehola het volgende:
Bewijs is niet meer nodig. Ik ben er heilig van overtuigd dat er een link is. Amanda moet familie zijn. Gelijkenis is treffend. Zoals ook het gedrag. Ik denk zelfs dat Brian ook bedreigd wordt door Balkjes. Brian heeft opdracht van Balk-familie om Amanda zich thuis te laten voelen in de kooi. Daarom behandeld hij haar zo.![]()
Brian zelf is echt een vrede stichter, die zou zoiets uit zichzelf niet doen![]()
Brian denk ik maar die trol van een moeder kennen we ook al.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het volgende slagtoffer is ?
Kan zijn dat je niet gelooft dat ik er bij toeval op stuitte. Het is wel zo, maar ik hoef jou niet te overtuigen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef coldstar het volgende:
Sorry dat ik gisteren niet gelijk antwoorde op je vraag. Fox was zeer traag, er was geen door komen meer aan. Ook nu heb ik erg weinig tijd, maar wil toch even reageren. Dat je toevallig op een aanzien stuitte (met de nadruk op toevallig), geloof ik niks van, maar dat moet je zelf weten. Wees een speurneus zoveel je zelf wilt, maar kwets of haal hiermee mensen niet naar beneden. Probeer ook niet over de rug van een ander de goede speurneus uit te hangen. Ik stel niet dat jij beschuldigingen uit , maar wel dat je overtuigd bent van je zelf, dat je het enige juiste hebt opgespeurd. Of het je beter of slechter maakt weet ik niet. Ik ben benieuwd wie het volgende slagtoffer is ? Huub misschien, of durf je dat hier niet aan te halen !!!!!
Ik begin eigenlijk wel benieuwd te worden naar de moeder van Dennis!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
Brian denk ik maar die trol van een moeder kennen we ook al.![]()
Zijn vader nog niet toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian denk ik maar die trol van een moeder kennen we ook al.![]()
vrij normaal vrouwtje. gescheiden en woonachtig boven een winkel in een soort apartementencomplex, loopt vaak op zaterdag met d'r dochter een rondje over de markt en door de stad.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk wel benieuwd te worden naar de moeder van Dennis!
Betekent "y yo" niet gewoon "en ik"? (Spaans).quote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef RSie het volgende:
Ik begin me inmiddels af te vragen wie nou precies de zus is van Thea. de mysterieuze "Y YO"
ik ben al aan het zoeken geweest maar kan nergens iets over een 2e dochter van Blonde greet vinden. maar gezien de foto van de zus die wel vrij veel op Deborah lijkt en Amanda al eens had gemeld dat d'r moeder op d'r zus lijkt zit ik nu in die richting te denken.
dus mocht er iemand meer info hebben over Thea haar zus,..
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jeetje man laat men lekker Sherlocken. Het is toch lachen om te speculeren hierover? Neem alles niet zo serieus hierover… serieus hoor!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 13 september 2007 12:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Betekent "y yo" niet gewoon "en ik"? (Spaans).
Dus wat je bij die foto ziet staan is volgens mij: mijn zus en ik.
Het is lang geleden dat ik Spaans kreeg op school maar ik meen me zoiets te herinneren.
ROFFFLLLLLquote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jeetje man laat men lekker Sherlocken. Het is toch lachen om te speculeren hierover? Neem alles niet zo serieus hierover… serieus hoor!Leef op zeg! Desbetreffende personen zullen wel belangrijkere dingen aan hun hoofd hebben dan dit, neem ik aan. Ik moet alleen wel lachen dat nu ineens een account op VOL met Thea is aangemaakt op VOL wordt gezegd dat er op Fok een heel topic over aan wordt gewijd en op Fok wordt gezegd dat de speculatie op VOL is begonnen.
Komisch, dat wel
en dat Copycat zou moeten vrezen voor haar leven hiervoor…. Ik hoop dat het een grapje is want dat is helemaal van de zotte natuurlijk.
Als ik Thea was had ik me tieten uit mijn shirt gelachen hierom,…. So to speak dan he?
![]()
Copycat - CSI Fok, you go girl!
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 13 september 2007 13:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ROFFFLLLLL
en jij zegt tegen anderen dat ze t niet zo serieus moeten nemen...
![]()
![]()
![]()
wahahahahahaha ben je nou zelf net zo stom?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natasia?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
Iemand nog een stoere bodyguard in de aanbieding?
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze zaak mag niet in de doofpot worden gestopt. Kan ook niet, want de DGK-doofpot zit al nokkie vol.
Nee. Ik wacht op het boek van haar zoon of dochter!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:39 schreef JohnDope het volgende:![]()
Jij gaat ook dat boek kopen van Natasia wanneer het uit komt?
Iemand betaald lid op schoolbank?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef RSie het volgende:
Ik begin me inmiddels af te vragen wie nou precies de zus is van Thea. de mysterieuze "Y YO"
ik ben al aan het zoeken geweest maar kan nergens iets over een 2e dochter van Blonde greet vinden. maar gezien de foto van de zus die wel vrij veel op Deborah lijkt en Amanda al eens had gemeld dat d'r moeder op d'r zus lijkt zit ik nu in die richting te denken.
Ik las gisteren ergens dat Thea de stiefdochter is van blonde greet.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef RSie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |