Vind die Thea Moear er nou niet bepaald als een diva uitzien die om mooie kleding geeftquote:Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zegt jouw kennis ook dat hij gek is op de PC en praat hij steeds over Versace etc...?
Nou..nou...nou...?![]()
Ze heeft het nooit over halfzusjes gehad dus ze zullen wel gewoon dezelfde vader hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:48 schreef Mii het volgende:
Volgens mij zei Amanda dat haar zusje Deborah op haar vader Edwin lijkt. Hebben ze wel dezelfde vader of zijn het halfzussen?
Lijkt me een leuke vrouw, die ligt gewoon alleen maar dubbel als ze deze speculaties leestquote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef willem-jozef het volgende:
Leuk topic, Cc.
Kiek wel uut voor toornige Thea![]()
Ik vind eigenlijk dat jou speculaties best erg ver gaan. Ik zou wel eens willen weten wat dit nu allemaal toe voegt aan alles. Wat en wie maak je er nou beter of slechter van, om zulke beschuldigingen te uitte. Alles is gebakken luchtquote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn weten hoeven onschuldige speculaties niet gerectificeerd te worden, John dun Dooper.
![]()
dubbelloops....quote:Op woensdag 12 september 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke vrouw, die ligt gewoon alleen maar dubbel als ze deze speculaties leest
niet zo raar lullen, kotser..het is erg leuk om te lezen en het speculatieve valt allemaal best meequote:Op woensdag 12 september 2007 20:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat jou speculaties best erg ver gaan. Ik zou wel eens willen weten wat dit nu allemaal toe voegt aan alles. Wat en wie maak je er nou beter of slechter van, om zulke beschuldigingen te uitte. Alles is gebakken lucht![]()
Ja da's waar. Dat kan alleen de echte Thea weten natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:31 schreef RSie het volgende:
zou best eens kunnen dat de Thea Moear die eerder vandaag postte op VOl de echte is.
Ik heb namelijk op haar Hyves ook ergens gelezen dat ze een zoon heeft en dat bevestigd ze ook op VOL.
Gevoel voor humor in combi met speculatie, niks mee mis. Verdiep je in alles wat hier gepost is, dan is de speculatie zo gek nog niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat jou speculaties best erg ver gaan. Ik zou wel eens willen weten wat dit nu allemaal toe voegt aan alles. Wat en wie maak je er nou beter of slechter van, om zulke beschuldigingen te uitte. Alles is gebakken lucht![]()
Doe effe niet zo sacho manquote:Op woensdag 12 september 2007 20:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee dank je, lust alleen moorkoppen. Het feit dat je met je kop op tv bent, wil nog niet zeggen dat het nodig is iemands privè leven in te duiken. Wie denk je wel wie je bent om dat recht te hebben. Vervolgens zijn het ook nog allemaal kut praatjes ook die van geen kant kloppen. Hier kots ik dus op. En verder.....mag ik misschien zelf uit maken waar ik mijn man/vrouw van daan haalquote:Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet zo raar lullen, kotser..het is erg leuk om te lezen en het speculatieve valt allemaal best mee.
als iemand zonodig met z'n reet in dgk kooi moet of op hyves zoekt naar een man en oja, ooit ook nog moordenaars betaalde, vraag je om speculaties.
speculaasje, jonguh?![]()
Ik doe helemaal niet sacho, ik reageer alleen hoe ik er over denk. Ik vind als je heel graag iemand de kroon van zijn/haar kop wil halen, je wel met echt bewijzen moet komen en niet met speculatie. Zelfs als dit vehaal op waarheid berust zou zijn, dan nog vind ik dat je als kind niet aangerekend kan en mag worden wat je ouders misschien ooit wel eens verkeerd gedaan hebben. Vandaar dat ik het ook niets vind toevoegen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe effe niet zo sacho man![]()
Heeft die miljoenen dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind die Thea Moear er nou niet bepaald als een diva uitzien die om mooie kleding geeft
Ging erom dat die moeder gek was op de PC en Versace etc.etc.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft die miljoenen dan?
Het lijkt mij dat dit onderzoek een kant opgaat die niet leuk is. We hebben nieuwe criminelen nodig..
Oh ja, het onderzoek is nog niet afgerond. Bij deze dus nog meer bewijzen dat Thea niet de moeder is.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ging erom dat die moeder gek was op de PC en Versace etc.etc.
Ik vind Amanda haar zusje Deborah wel weer lijken op die vrouw links op de foto.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:15 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]
Dan moet dit Amanda haar oma zijn
Van Thea Moear haar hyves
Dat vind ik dus ook ! Wie is de vrouw hier links op de fotoquote:Op woensdag 12 september 2007 22:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind Amanda haar zusje Deborah wel weer lijken op die vrouw links op de foto.
Het is tegenwoordig al een beschuldiging om voor de moeder van Amanda versleten te worden?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Thea haar zusquote:Op woensdag 12 september 2007 22:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook ! Wie is de vrouw hier links op de foto![]()
[afbeelding]
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:59 schreef coldstar het volgende:
Nee. En dat terwijl hij deep down in fashion zit. The bastard!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
Maar zegt jouw kennis ook dat hij gek is op de PC en praat hij steeds over Versace etc...?
Nou..nou...nou...?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |