abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53130436
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar zegt jouw kennis ook dat hij gek is op de PC en praat hij steeds over Versace etc...?
Nou..nou...nou...?
Vind die Thea Moear er nou niet bepaald als een diva uitzien die om mooie kleding geeft
  woensdag 12 september 2007 @ 20:48:36 #227
186877 Mii
Life is what you make it ...
pi_53131103
Volgens mij zei Amanda dat haar zusje Deborah op haar vader Edwin lijkt. Hebben ze wel dezelfde vader of zijn het halfzussen?
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts.
pi_53131213
Leuk topic, Cc.
Kiek wel uut voor toornige Thea
pi_53131249
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:48 schreef Mii het volgende:
Volgens mij zei Amanda dat haar zusje Deborah op haar vader Edwin lijkt. Hebben ze wel dezelfde vader of zijn het halfzussen?
Ze heeft het nooit over halfzusjes gehad dus ze zullen wel gewoon dezelfde vader hebben
pi_53131294
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef willem-jozef het volgende:
Leuk topic, Cc.
Kiek wel uut voor toornige Thea
Lijkt me een leuke vrouw, die ligt gewoon alleen maar dubbel als ze deze speculaties leest
pi_53131473
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Naar mijn weten hoeven onschuldige speculaties niet gerectificeerd te worden, John dun Dooper.
Ik vind eigenlijk dat jou speculaties best erg ver gaan. Ik zou wel eens willen weten wat dit nu allemaal toe voegt aan alles. Wat en wie maak je er nou beter of slechter van, om zulke beschuldigingen te uitte. Alles is gebakken lucht
pi_53131611
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Lijkt me een leuke vrouw , die ligt gewoon alleen maar dubbel als ze deze speculaties leest
dubbelloops....
pi_53131745
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:59 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat jou speculaties best erg ver gaan. Ik zou wel eens willen weten wat dit nu allemaal toe voegt aan alles. Wat en wie maak je er nou beter of slechter van, om zulke beschuldigingen te uitte. Alles is gebakken lucht
niet zo raar lullen, kotser..het is erg leuk om te lezen en het speculatieve valt allemaal best mee .
als iemand zonodig met z'n reet in dgk kooi moet of op hyves zoekt naar een man en oja, ooit ook nog moordenaars betaalde, vraag je om speculaties.
speculaasje, jonguh?
  woensdag 12 september 2007 @ 21:10:09 #234
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_53131838
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:31 schreef RSie het volgende:
zou best eens kunnen dat de Thea Moear die eerder vandaag postte op VOl de echte is.
Ik heb namelijk op haar Hyves ook ergens gelezen dat ze een zoon heeft en dat bevestigd ze ook op VOL.
Ja da's waar. Dat kan alleen de echte Thea weten natuurlijk.
Prrrrr
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 21:12:38 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_53131902
quote:

[..]

Gevoel voor humor in combi met speculatie, niks mee mis. Verdiep je in alles wat hier gepost is, dan is de speculatie zo gek nog niet.
Wel de artikelen en aangeboden sites lezen , anders kun je het niet volgen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53132052
Leuk speurwerk trouwens Cc. Je lijkt wel een Miss Marple (Mm). Ik las je stukje gisteren al maar reageer nu pas . Misschien zit je wel dichter bij de waarheid dan dat wat de redactie wil wat naar buiten komt.

Doe je regenjas maar weer aan en zorg voor beveiliging tot het tegendeel is bewezen.
pi_53132079
quote:

[..]

Doe effe niet zo sacho man
pi_53132100
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

niet zo raar lullen, kotser..het is erg leuk om te lezen en het speculatieve valt allemaal best mee .
als iemand zonodig met z'n reet in dgk kooi moet of op hyves zoekt naar een man en oja, ooit ook nog moordenaars betaalde, vraag je om speculaties.
speculaasje, jonguh?
Nee dank je, lust alleen moorkoppen. Het feit dat je met je kop op tv bent, wil nog niet zeggen dat het nodig is iemands privè leven in te duiken. Wie denk je wel wie je bent om dat recht te hebben. Vervolgens zijn het ook nog allemaal kut praatjes ook die van geen kant kloppen. Hier kots ik dus op. En verder.....mag ik misschien zelf uit maken waar ik mijn man/vrouw van daan haal
pi_53132424
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Doe effe niet zo sacho man
Ik doe helemaal niet sacho, ik reageer alleen hoe ik er over denk. Ik vind als je heel graag iemand de kroon van zijn/haar kop wil halen, je wel met echt bewijzen moet komen en niet met speculatie. Zelfs als dit vehaal op waarheid berust zou zijn, dan nog vind ik dat je als kind niet aangerekend kan en mag worden wat je ouders misschien ooit wel eens verkeerd gedaan hebben. Vandaar dat ik het ook niets vind toevoegen.
pi_53132889
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Vind die Thea Moear er nou niet bepaald als een diva uitzien die om mooie kleding geeft
Heeft die miljoenen dan?

Het lijkt mij dat dit onderzoek een kant opgaat die niet leuk is. We hebben nieuwe criminelen nodig..
Go hard or go home
pi_53133348
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Heeft die miljoenen dan?

Het lijkt mij dat dit onderzoek een kant opgaat die niet leuk is. We hebben nieuwe criminelen nodig..
Ging erom dat die moeder gek was op de PC en Versace etc.etc.
pi_53133477
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ging erom dat die moeder gek was op de PC en Versace etc.etc.
Oh ja, het onderzoek is nog niet afgerond. Bij deze dus nog meer bewijzen dat Thea niet de moeder is.

Dan zou Thea nog wel een tante kunnen zijn natuurlijk.
Go hard or go home
  woensdag 12 september 2007 @ 22:06:13 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_53133509
Terugvindpenose.

Leuk topic cc
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_53133628
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:15 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]

Dan moet dit Amanda haar oma zijn

Van Thea Moear haar hyves
Ik vind Amanda haar zusje Deborah wel weer lijken op die vrouw links op de foto.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_53133835
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:14 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik vind Amanda haar zusje Deborah wel weer lijken op die vrouw links op de foto.
Dat vind ik dus ook ! Wie is de vrouw hier links op de foto
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53133914
quote:

[..]

Het is tegenwoordig al een beschuldiging om voor de moeder van Amanda versleten te worden?

[ Bericht 1% gewijzigd door mootie op 12-09-2007 22:38:46 ]
pi_53133923
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:26 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook ! Wie is de vrouw hier links op de foto
[afbeelding]
Thea haar zus
  woensdag 12 september 2007 @ 22:54:57 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53134327
quote:
Dat mag je vinden.
Ik stuitte er gisteren toevallig op en aangezien ik een groot fan ben van speurneuzen (en momenteel speurschapen, maar that's a whole different blaatgame) ben ik verder gaan snuffelen. Absoluut niet bedoeld om mij beter dan wel slechter te maken. Of Amanda of Thea, for that matter.

Maar, kun je mij vertellen wie ik waar beschuldig?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 september 2007 @ 22:57:20 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53134358
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
Maar zegt jouw kennis ook dat hij gek is op de PC en praat hij steeds over Versace etc...?
Nou..nou...nou...?
Nee. En dat terwijl hij deep down in fashion zit. The bastard!

Maar we dwalen af. Dat van die zoon zit me ook dwars. Staat één zoon in crimi-codetaal wellicht gelijk aan drie dochters?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 september 2007 @ 23:14:33 #250
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_53134626
dit is echt smullen!

thnx CC!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')