Ik schat haar gewoon niet intelligent genoeg in om een leugen over haar leeftijd chronologisch correct lang vol te houden.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef demins het volgende:
Dus ze loog vorig jaar ook al over haar leeftijd...![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:17 schreef m1sse het volgende:
[..]
Ik schat haar gewoon niet intelligent genoeg in om een leugen over haar leeftijd chronologisch correct lang vol te houden.![]()
Daar heb je een punt!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:17 schreef m1sse het volgende:
[..]
Ik schat haar gewoon niet intelligent genoeg in om een leugen over haar leeftijd chronologisch correct lang vol te houden.![]()
Als ze het bestaan van haar dochters inderdaad in nevelen hult, dan zal ze daar ook niet eerlijk op antwoorden.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als die Thea Moear op Hyves staat, en ze regelmatig haar krabbels leest en beantwoord dan kan de vraag natuurlijk ook direct aan haar gesteld worden...waarom zo'n omweg?
Die is onvindbaar die wordt veel te vaak bedreigdquote:Op woensdag 12 september 2007 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze het bestaan van haar dochters inderdaad in nevelen hult, dan zal ze daar ook niet eerlijk op antwoorden.
Iemand het telefoonnummer/emailadres van Bart Middelburg die het boek De Godmother geschreven heeft?
![]()
Die is heus wel te vinden hoor...quote:Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die is onvindbaar die wordt veel te vaak bedreigd
Ja gewoon via de uitgeverquote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die is heus wel te vinden hoor...
Precies.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja gewoon via de uitgever
Qua uiterlijk zou dit goed matchen maar anders is het gewoon Bettien Martens oftewel Bella Bettienquote:Op woensdag 12 september 2007 18:52 schreef blomst het volgende:
Ik denk ook niet dat dit haar moeder is, maar ik ben wel nieuwschierig naar haar echte moeder
Een rectificatie?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef JohnDope het volgende:
Ik zie al vast uit naar een rectificatie.
Dat wordt een rectificatietje dus CopyKetsquote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
Waar zich ene theamoear heeft gemeld...
Naar mijn weten hoeven onschuldige speculaties niet gerectificeerd te worden, John dun Dooper.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:07 schreef JohnDope het volgende:
Dat wordt een rectificatietje dus CopyKets
rectificatie waarvan?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef JohnDope het volgende:
Ik zie al vast uit naar een rectificatie.
Ik zat ook maar een beetje te dollen...quote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn weten hoeven onschuldige speculaties niet gerectificeerd te worden, John dun Dooper.
![]()
OMG!!! De Dominee!!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn weten hoeven onschuldige speculaties niet gerectificeerd te worden, John dun Dooper.
![]()
Ik ga even onze registraties bekijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een rectificatie?
We stellen niets, we speculeren slechts.
En met ons VOL: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9438
Waar zich ene theamoear heeft gemeld...
Maar zegt jouw kennis ook dat hij gek is op de PC en praat hij steeds over Versace etc...?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Een kennis van me is ook miljonair (in eerlijke bizniz) en die loopt het liefst in verwassen HEMA T-shirts en kapotgedragen jeans.
Neenee, ik ben niet voor een gat in de sok te vangen!
Juist en daar kwam niemand vanmiddag nog verder meequote:Op woensdag 12 september 2007 20:20 schreef schatje het volgende:
Edwin is de naam van haar vader? En dat is toch een halfbroer van Brian Roy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |