Edwin de Roy Zuidewijn misschien ????quote:Op woensdag 12 september 2007 20:20 schreef schatje het volgende:
Edwin is de naam van haar vader? En dat is toch een halfbroer van Brian Roy?
Hé BB Kelly was eerst ook een zoonquote:Op woensdag 12 september 2007 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar we dwalen af. Dat van die zoon zit me ook dwars. Staat één zoon in crimi-codetaal wellicht gelijk aan drie dochters?
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar we dwalen af. Dat van die zoon zit me ook dwars. Staat één zoon in crimi-codetaal wellicht gelijk aan drie dochters?
![]()
BenniBwen = Thea op VOLquote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een rectificatie?
We stellen niets, we speculeren slechts.
En met ons VOL: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9438
Waar zich ene theamoear heeft gemeld...
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar pumps aantrekken![]()
Ze is in een kikker veranderd!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Hmmmmmmmmmmmm Suzanne Balk uit GTST.... Was óók een dame van lichte zeden...
Ik schakel nu Peter R in, dit moet uitgezocht worden!
ja dit zaakje riekt CCquote:Op donderdag 13 september 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is in een kikker veranderd!
Die achternaam is natuurlijk niet voor niets gekozen... Bij GTST zijn ze ook niet op hun achterhoofd gevallen!
Als Brian Amanda een dezer dagen van de trap afgooit, weten we het helemaal zeker!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef tutjehola het volgende:
Bewijs is niet meer nodig. Ik ben er heilig van overtuigd dat er een link is. Amanda moet familie zijn. Gelijkenis is treffend. Zoals ook het gedrag. Ik denk zelfs dat Brian ook bedreigd wordt door Balkjes. Brian heeft opdracht van Balk-familie om Amanda zich thuis te laten voelen in de kooi. Daarom behandeld hij haar zo.![]()
Brian zelf is echt een vrede stichter, die zou zoiets uit zichzelf niet doen![]()
En Susanne Balk had een rol in GTSTquote:Op donderdag 13 september 2007 10:55 schreef RSie het volgende:
Suzanne Balk komt uit Alphen aan den Rijn.
weer een dood spoor dus.
Alhoewel,..... Lieke en Dennix komen
ook uit Alphen aan den Rijn...............
Sorry dat ik gisteren niet gelijk antwoorde op je vraag. Fox was zeer traag, er was geen door komen meer aan. Ook nu heb ik erg weinig tijd, maar wil toch even reageren. Dat je toevallig op een aanzien stuitte (met de nadruk op toevallig), geloof ik niks van, maar dat moet je zelf weten. Wees een speurneus zoveel je zelf wilt, maar kwets of haal hiermee mensen niet naar beneden. Probeer ook niet over de rug van een ander de goede speurneus uit te hangen. Ik stel niet dat jij beschuldigingen uit , maar wel dat je overtuigd bent van je zelf, dat je het enige juiste hebt opgespeurd. Of het je beter of slechter maakt weet ik niet. Ik ben benieuwd wie het volgende slagtoffer is ? Huub misschien, of durf je dat hier niet aan te halen !!!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Ik stuitte er gisteren toevallig op en aangezien ik een groot fan ben van speurneuzen (en momenteel speurschapen, maar that's a whole different blaatgame) ben ik verder gaan snuffelen. Absoluut niet bedoeld om mij beter dan wel slechter te maken. Of Amanda of Thea, for that matter.
Maar, kun je mij vertellen wie ik waar beschuldig?
Bij Huub weten we alwie zijn ouders zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry dat ik gisteren niet gelijk antwoorde op je vraag. Fox was zeer traag, er was geen door komen meer aan. Ook nu heb ik erg weinig tijd, maar wil toch even reageren. Dat je toevallig op een aanzien stuitte (met de nadruk op toevallig), geloof ik niks van, maar dat moet je zelf weten. Wees een speurneus zoveel je zelf wilt, maar kwets of haal hiermee mensen niet naar beneden. Probeer ook niet over de rug van een ander de goede speurneus uit te hangen. Ik stel niet dat jij beschuldigingen uit , maar wel dat je overtuigd bent van je zelf, dat je het enige juiste hebt opgespeurd. Of het je beter of slechter maakt weet ik niet. Ik ben benieuwd wie het volgende slagtoffer is ? Huub misschien, of durf je dat hier niet aan te halen !!!!!
En voelt dat beter?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij Huub weten we alwie zijn ouders zijn
Of soort kent soort...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef tutjehola het volgende:
Bewijs is niet meer nodig. Ik ben er heilig van overtuigd dat er een link is. Amanda moet familie zijn. Gelijkenis is treffend. Zoals ook het gedrag. Ik denk zelfs dat Brian ook bedreigd wordt door Balkjes. Brian heeft opdracht van Balk-familie om Amanda zich thuis te laten voelen in de kooi. Daarom behandeld hij haar zo.![]()
Brian zelf is echt een vrede stichter, die zou zoiets uit zichzelf niet doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |