Die vergelijking durf ik niet eens te maken, dat is appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
en toch vind ik ze gewoon netjes praten. Het komt ook niet over als een ruzie maar gewoon een punt waar ze het niet over eens zijn. Het iig 100x beschaafder dan een woordenwisseling tussen Brian en Amanda.
wie?quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat de bottom line bij lieke en huub is dat ze zich stierlijk vervelen. Ze hebben geen ruk te doen, plannetjes die ze verzinnen mogen niet. Het bespelen van de 5 heeft niet echt een korte-termijn effect en voor de rest zitten ze aan te hikken tegen nog een aantal maanden leven op deze manier.
Zou ik persoonlijk knettergek van worden.
Het enige dat er nog te doen is, is een beetje op elkaar gaan zitten katten en kijken of je met een discussie elkaar nog wat vliegen af kan vangen.
Het bezoek van Eric heeft eens te meer duidelijk gemaakt dat er maar twee min of meer gelijkwaardige spelers in de kooi zitten en dat de rest vulling is of zo achterbaks als de neten.
Onbegonnen werk om daar een spel mee te spelen en dat dringt denk ik langzaam tot huub en lieke door....
Dat maakt dan de Febo wel uit in het verleden moesten Huub en Jaap ook samen spelen met elkaar.quote:Op zondag 16 september 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Huub durft wel met de uitspraak, Jaap zal ook Huub er niet in houden, en dat komt doordat Huub zo hoog in de popupol staat.
Als Lieker eruit is, volgt Huub heel snel.
slaat natuurlijk nergens op, je hebt een internet verbinding of niet lijkt mijquote:Op zondag 16 september 2007 17:25 schreef SIRA het volgende:
Brian komt met een filmlijst en meld tussen neus en lippen even dat hij "soms"wel op internet kan, maar je moet dan natuurlijk wel verstand van zaken hebben.
die rat mag dus wel gewoon op het internet
Waarom verdient Lieke dat niet? Wat zeggen ze erover?quote:Op zondag 16 september 2007 17:37 schreef SIRA het volgende:
haha, Brian en Amanda meteen weer over de zeik ivm dat uitje voor Lieke
goed man
Eric rekende het haar wel aan.Hij zei het met wat andere woorden maar het kwam er wel op neer.quote:Op zondag 16 september 2007 17:01 schreef noekje het volgende:
[..]
En valt dat dan Lieke aan te rekenen? Jij zei dat zij ervoor heeft gezorgd dat Huub alleen is komen te staan. Nu komt het door haar dat Sylvia en Eric moesten gaan. Dan is het gezond verstand van Huub en de mensen achter wat mij betreft. Ik kan daar Lieke niet verantwoordelijk voor houden.
Klopt, morgen in Utrecht :quote:Op zondag 16 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Oh, Lieke loopt dus mee in een show van DOB. Had ik eerder niet meegekregen.
Gaaf dat het doorgaat.Zal Lieke goed doen.En die wijven zijn natuurlijk nu jaloers.quote:Op zondag 16 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Amanda begrijpt niet dat Lieke mee mag lopen , ze heeft daar niet eens een cursus voor gevolgd.quote:Op zondag 16 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Klopt. Waarbij Amanda steevast uit de maat pas liep.quote:Op zondag 16 september 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda begrijpt niet dat Lieke mee mag lopen , ze heeft daar niet eens een cursus voor gevolgd.
Ik meen me toch te herinneren dat ze allemaal die catwalk cursus hebben gedaan, maar dat zal ze inmiddels wel vergeten zijn.
Nog ordinairder maken van ordinaire sloeries is nou niet echt een mooi visitekaartje voor DOB. Lieke heeft bovendien het mooiste haar van de 3.quote:Op zondag 16 september 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda vraagt zich nu vast af waarom DOB voor het manwijf heeft gekozen, en niet voor het prinsesje
Als Christine le Duc mensen nodig heeft om te showen is Amanda vast weer aan de beurtquote:Op zondag 16 september 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda vraagt zich nu vast af waarom DOB voor het manwijf heeft gekozen, en niet voor het prinsesje
Alles beter dan Patty Brard.quote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
Deze Diva's of Dance komen? http://www.youtube.com/watch?v=2JFZoyRTjqk
Dat is een goeie. En het zou best eens waar kunnen zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
Nou, Amanda ik snap het wel, DOB doet al jullie haren gratis, en nu staat iemand van de kooi voor haar klaar, en nee jij bent er niet voor gevraagd, jij met je vieze haren bent geen reclame voor DOB.
Het klinkt anders als dertien in een dozijn; en Patty vind ik ondanks alles best hartelijk (leuke presentatie BB destijds).quote:
Denk het ja http://www.divasofdance.com/quote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
En gelijk hebben zequote:Op zondag 16 september 2007 18:00 schreef Shayndel het volgende:
De waarheid is eigelijk dat de modeshowgasten amanda en nadia niets vonden voor de catwalk.
Lieke ziet erveel natuurlijke en beter uit.![]()
Heu, Mike Starink. Is het toch nog wat geworden na "The Lounge". Waar was dat ook al weer op? ah, hebbes. http://www.youtube.com/watch?v=z52nL0ewO_Yquote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
Is ze dan vergeten dat ze samen met Brian naar de "Nederlandse" kampioenschappen visagie is geweest ?? En dat daar Brian z'n hele familie er ook wasquote:Op zondag 16 september 2007 18:00 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda kan er niet tegen dat Lieke er heen mag.
Ze zegt het gaat altijd via een stemming zo iets.
Het golven is daar ook wel is een stemming voor geweesd?
Niet over dat Brian mee gaat nu maar toe zei al ging met Natasia.
Dat wel maar het clysmagebeuren ben ik nog niet vergeten.quote:Op zondag 16 september 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt anders als dertien in een dozijn; en Patty vind ik ondanks alles best hartelijk (leuke presentatie BB destijds).
Getver, wat een pleurisherrie.quote:Op zondag 16 september 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk het ja http://www.divasofdance.com/
Dat zou DOB natuurlijk ook gewoon eerlijk tegen Amanda kunnen zeggen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een goeie. En het zou best eens waar kunnen zijn.
Ik heb wel eens gezien dat ze commentaar hadden op hoe ze het behandelde.quote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zou DOB natuurlijk ook gewoon eerlijk tegen Amanda kunnen zeggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |