Van mij mag het, ik heb deze keuterschool wel gezien, gooi er maar wat nieuwe ( eventueel tijedlijke ) mensen in.quote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch sloegen heel veel mensen om na de 6 -2 terreur. Mogen we hier een nieuwe omslag tegemoet zien![]()
Nope, omdat hij die niet had en zijn handje ophield bij pappiequote:Op zondag 16 september 2007 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanwege grote staatsbelangen zeker?
Ze is misschien idd één van de fatsoenlijkste daar maar ik mag haar totaal nietquote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook met Lieke.Vind haar wel de netste van die meiden,maar vertrouwen doe ik haar niet.En ze heeft ervoor gezorgd dat Huub alleen nog maar haar heeft.
Dat bezoek van Eric was een meesterzet - in 1 keer je hele streamgeld voor een maand eruit.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij mag het, ik heb deze keuterschool wel gezien, gooi er maar wat nieuwe ( eventueel tijedlijke ) mensen in.
En valt dat dan Lieke aan te rekenen? Jij zei dat zij ervoor heeft gezorgd dat Huub alleen is komen te staan. Nu komt het door haar dat Sylvia en Eric moesten gaan. Dan is het gezond verstand van Huub en de mensen achter wat mij betreft. Ik kan daar Lieke niet verantwoordelijk voor houden.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat door Lieke Sylvia moest gaan en Eric ook.
Ze komt weer met de verhalen over niet willen veranderen maar wel een Huub wil zien die zij leuk vindt.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
Huub wil het plezierig hebben in zijn leven, hij wil niet alleen gezeur. Hij heeft het gevoel dat Lieke te vaak aankomt met dingen die niet aan hem deugen.
Ik denk dat Huub uitstekend in staat is om zelf afkeer bij de anderen op te roepen.quote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook met Lieke.Vind haar wel de netste van die meiden,maar vertrouwen doe ik haar niet.En ze heeft ervoor gezorgd dat Huub alleen nog maar haar heeft.
Ik vermoed dat ze in het echte leven in een relatie ook meer zal afdwingen dat de ander zich gedraagt zoals zij wil. Niet trouwen, Huubquote:Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze komt weer met de verhalen over niet willen veranderen maar wel een Huub wil zien die zij leuk vindt.
Kijk ik soms naar een herhaling?![]()
Eric en Syl zijn duidelijk getoneelhaakt, maar het is wel opvallend dat zowel Eric als Syl een bloedhekel hebben aan Lieke. Eric en Syl hebben het beste met Huub voor, daarom heb ik al een tijdlang mijn twijfels over Lieke.quote:Op zondag 16 september 2007 17:01 schreef noekje het volgende:
[..]
En valt dat dan Lieke aan te rekenen? Jij zei dat zij ervoor heeft gezorgd dat Huub alleen is komen te staan. Nu komt het door haar dat Sylvia en Eric moesten gaan. Dan is het gezond verstand van Huub en de mensen achter wat mij betreft. Ik kan daar Lieke niet verantwoordelijk voor houden.
Heeft Eric een bloedhekel aan Lieke? Ik heb de streams de laatste tijd niet aan gehad.quote:Op zondag 16 september 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric en Syl zijn duidelijk getoneelhaakt, maar het is wel opvallend dat zowel Eric als Syl een bloedhekel hebben aan Lieke. Eric en Syl hebben het beste met Huub voor, daarom heb ik al een tijdlang mijn twijfels over Lieke.
Dan verdenk ik Lieke ervan dat ze 3 weken per maand last heeft van PMS.quote:Op zondag 16 september 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Het leuke is, ik ben hier heel objectief naar aan het kijken en vind dat Lieke zeikt en zeurt. Ondertussen kan ik dat zelf ook doen irl. Dan vind ik altijd dat ik een heel goed punt heb enzo..of ik moet ongesteld worden.
Dat had hij wel ja, en terecht. Ze heeft hem zwaar op de huid gezeten tot zijn vertrek. Hij heeft daar een gesprek met haar over gehad vrijdagnacht, het was vrij vaag maar hij was beleefd en vriendelijk. Hij vond dat ze niet zichzelf was en meer zichzelf moest worden.quote:Op zondag 16 september 2007 17:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric een bloedhekel aan Lieke? Ik heb de streams de laatste tijd niet aan gehad.
Ik vond dat Eric ook iets teveel op haar huid heeft gezeten. Ik kan me nog steeds het jurkincident voor de geest halen.quote:Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had hij wel ja, en terecht. Ze heeft hem zwaar op de huid gezeten tot zijn vertrek. Hij heeft daar een gesprek met haar over gehad vrijdagnacht, het was vrij vaag maar hij was beleefd en vriendelijk. Hij vond dat ze niet zichzelf was en meer zichzelf moest worden.
Ik kreeg de indruk (van hun gesprek) dat hij moeite doet haar te accepteren (misschien alleen als vriendinnetje van zijn vriend Huub). Ze hebben niet vervelend tegen elkaar gedaan, maar ook niet echt hartelijk.quote:Op zondag 16 september 2007 17:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Eric ook iets teveel op haar huid heeft gezeten. Ik kan me nog steeds het jurkincident voor de geest halen.
Maar heeft hij nu nog een bloedhekel aan haar en komt dat door die toneelhaak?
Als Lieke aan zou geven zullen we er dan maar mee stoppen dan is dat ook weer niet goed.quote:Op zondag 16 september 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Huub vindt het veel te ingewikkeld, en daarom vindt hij 'er geen fuck meer aan'.
Preciesquote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
en toch vind ik ze gewoon netjes praten. Het komt ook niet over als een ruzie maar gewoon een punt waar ze het niet over eens zijn. Het iig 100x beschaafder dan een woordenwisseling tussen Brian en Amanda.
Je hebt wel een punt maar Lieke en Huub hebben alleen maar elkaars dekking. Lieke zou in dit geval Huub moeten accepteren zoals hij is, dat wist ze immers van te voren.quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef Verida het volgende:
Onbegonnen werk om daar een spel mee te spelen en dat dringt denk ik langzaam tot huub en lieke door....
Maar dat weet Huub niet!quote:Op zondag 16 september 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Huub durft wel met de uitspraak, Jaap zal ook Huub er niet in houden, en dat komt doordat Huub zo hoog in de popupol staat.
Als Lieker eruit is, volgt Huub heel snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |