quote:
Deze is al eens voorbij gekomen. Ik zie een sterke gelijkenis met Deborah, jij ook?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat zelfs een foto op![]()
of is dit een nepsite
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Deze is al eens voorbij gekomen. Ik zie een sterke gelijkenis met Deborah, jij ook?
Zet er nog maar eens op hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 22:01 schreef Varen het volgende:
[..]
zeker!
Is die andere foto ook bekend, er staat er nog een op
ik vond dit:quote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef lorence1 het volgende:
van vol: Amanda's moeder had een zonnestudio in Brasschaat, de enige zonnestudio staat te koop wegens vertrek naar het Buitenland.
Was het overigens wel Brasschaat?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vond dit:
http://www.bedrijventekoop.be/profiel.php?ref=8637
heeft wel een nederlandse eigenaar blijkt echter ene veerle berghmans te zijn dus lijkt me niet relevant.
volgens mij is die veerle berghmans een vastgoedmakelaar..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vond dit:
http://www.bedrijventekoop.be/profiel.php?ref=8637
heeft wel een nederlandse eigenaar blijkt echter ene veerle berghmans te zijn dus lijkt me niet relevant.
o, dat is dan die vriend van haar moeder (geen minnaar) van wie Amanda de paarden en andere dingen kreeg.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zet er nog maar eens op hoor![]()
Overigens heb ik even gezocht op wiens naam zonnestudioathena.nl staat geregistreerd. Staat op naam van een Johnny Benjamins BV. een horecaleverancier. Er staat ook een foto op van de eigenaar, een bekende van Mamanda?:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
Een goede vriend van Amanda's vader heet Henk, zit in de horeca (bevoorrading, denk ik) en heeft paarden. Hij is ongetrouwd en heeft een zoon.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef ThomasSlayer het volgende:
Arme schapen.
ben ik gisteren niet duidelijk geweest?
Het gaat hier om miljoenen. Weet je wat er gebeurt als er ergens miljoenen te halebn valt?
pcies, dan wordt de onderwereld wakker.
En omdat ze John allang in de tang hebben (of denken jullie dat het normaal is dat je zoontje vrijelijk door Amsterdam beweegt als papa een miljard of twee heeft?) krijgen ze deze paar centen ook nog.
Hoe ? Via Amanda.
Hoezo? Check eerdere postings.
Begrijp dat wanneer je in de provincie woont gelooft dat de hemel blauw is en je alleen weet van die gekke meneer in het dorp waarvan iedereen weet waar die woont. Maar zisisderielworld.
Wake up call.Echt geld
Daar wordt niet mee gespeeld.
Dat zou uiterst lame zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:
Zou me helemaal niets verbazen als die constructie heel dicht bij de werkelijkheid ligt.
Dat wel, maar het past naar mijn mening perfect in het schimmige spel dat DGK blijkt te zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Dementor het volgende:
Dat zou uiterst lame zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |