quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:18 schreef zoalshetis het volgende:
bruinsma is de joker van het echte criminele milieu. dat kan thea moear volgens mij best bevestigen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:25 schreef APK het volgende:
[..]
En dat heeft verder geen ruk te maken met de vraag of zij de moeder van Amanda zou zijn () en de achterlijke Doe Maar-achtige fanreacties als een tweedelijns moordenaar in dit topic reageert.
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:25 schreef APK het volgende:
tweedelijns moordenaar
weet jij veel... neem het je niet kwalijk.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eeeh registratie datum en datum eerste reactie zit 2 weken tussen....
das op zn minst opmerkelijk
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:50 schreef ppi het volgende:
er zouden zelfs foto's van circuleren hier op FOK.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:18 schreef SteveBallmer het volgende:
Luister, je begrijpt het niet; Ruby kan nu bij iedere multinational naar binnen met de tekst: "ik heb 10 punten van Thea Moear!"
Knappe jongen/meisje die haar dan nog tegenhoudt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:18 schreef SteveBallmer het volgende:
Luister, je begrijpt het niet; Ruby kan nu bij iedere multinational naar binnen met de tekst: "ik heb 10 punten van Thea Moear!"
Knappe jongen/meisje die haar dan nog tegenhoudt.
Dat verklaart wel in 1 klap al die volle vriezers van hemquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Thea schijnt gezien te zijn in het gezelschap van Lekker Simpel, er zouden zelfs foto's van circuleren hier op FOK.
Hier zit dan waarschijnlijk ook de link met de Soca-boys. Het opperhoofd van dat clubje (Auke of zo iets) had toch een autobedrijf annex groothandel in gebruikte metalen, samen met z'n vader. Eerst kwam hij een paar keer in Hotel Big Brother en later 'n keer in DGK.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
een autobedrijf in noord-holland heeft bijna al het criminele geld destijds witgewassen vandaar dat ze naast hun schoenen gingen lopen. gevaarlijk zeg maar.
En nu lees ik dit:quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Thea schijnt gezien te zijn in het gezelschap van Lekker Simpel, er zouden zelfs foto's van circuleren hier op FOK.
jeetje, het is wel opvallend rustig in dit topic sinds Tea's laatste schrijfsel hier verscheen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef theamoear het volgende:
ik moet toegeven, dat er ballen voor nodig zijn, om onder een schuilnaam dingen over mensen te zeggen, die je nog nooit van je leven persoonlijk gesproken hebt, dat is zeker een -10 waard!
hebben jullie nou echt niets anders te doen, dan te kakelen als een kip zonder kop?
bij jullie kun je echt zeggen: maakt niet uit wat ze lullen, ze verzinnen wel wat om te lullen!
daarbij bedoel ik zeker niet, de personen die wel degelijk serieus gezocht en zonder meer veel werk hebben besteed om wel achter de waarheid te komen, maar de rest zit gewoon slap uit zijn nek te kletsen, zonder de moeite te nemen om uit te zoeken of ze gelijk hebben, wat in dit geval makkelijker is dan al het werk dat degene heeft besteed aan een stamboom. schaam jullie luie donders!!!!
nou ik zou zeggen, leef jullie uit en maak me aan het lachen dan zijn jullie nog ergens goed voor!!
Wat is precies de hoax volgens jou?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:36 schreef JohnDope het volgende:
CSI Fok is er eindelijk achter dat het een hoax is?
Dat mevrouw Moear geen moeder van Amanda is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is precies de hoax volgens jou?
Dat was geen hoax, maar een speculaasje. Ik hoax niet, zou niet weten hoequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:04 schreef JohnDope het volgende:
Dat mevrouw Moear geen moeder van Amanda is.
Mijn contactpersonen in de media zijn inderdaad ook niet verder gekomen, dus het speculaasje kan weer terug de koektrommel in. Maar vermakelijk vond ik het wel. Zeker nadat Thea zelf haar 'gezicht' liet zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:06 schreef JohnDope het volgende:
En precies zoals ik al zei, want als dit wel zo was geweest, dan was dit allaaaang uitgelekt in de media.
Dit komt meestal ook niet bij de bureaureporters vandaan, maar dit zou dan moeten lekken uit de privewereld van amanda.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn contactpersonen in de media zijn inderdaad ook niet verder gekomen, dus het speculaasje kan weer terug de koektrommel in.
Ik vroeg me al af waarom het in eens zo rustig was in dit topicquote:Maar vermakelijk vond ik het wel. Zeker nadat Thea zelf haar 'gezicht' liet zien.
Mja, maar mocht het waar zijn, dan lopen die niet snel te lekken, lijkt mij. En als ze wél zouden lekken, dan waren mijn contactpersonen de aangewezen personen geweest, want banden met de juiste kanalen. Maar van niets kan je nog steeds niet iets maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:15 schreef JohnDope het volgende:
Dit komt meestal ook niet bij de bureaureporters vandaan, maar dit zou dan moeten lekken uit de privewereld van amanda.
Net als SteveBallmer wil niemand eindigen tussen de vissen in de Maas.quote:Ik vroeg me al af waarom het in eens zo rustig was in dit topic![]()
Ik weet niet of je amanda een beetje gevolgd hebt in de GoudenKooi, dan kan ik me goed voorstellen dat er meisjes jaloers op amanda zijn of haten om een andere reden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, maar mocht het waar zijn, dan lopen die niet snel te lekken, lijkt mij. En als ze wél zouden lekken, dan waren mijn contactpersonen de aangewezen personen geweest, want banden met de juiste kanalen. Maar van niets kan je nog steeds niet iets maken.
[..]
quote:Dit is niet amanda haar moeder bij de way haar moeder is nederlands en hoogblond
Ja dat was Thea, ongetwijfeldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn contactpersonen in de media zijn inderdaad ook niet verder gekomen, dus het speculaasje kan weer terug de koektrommel in. Maar vermakelijk vond ik het wel. Zeker nadat Thea zelf haar 'gezicht' liet zien.
Welke Cos Linkje?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
Maaaaaaaaaar, de vader hebben we nog niet besproken, of stiefvader, of weetikveelwat:
[ afbeelding ]
Zie de COS
datum klopt ook al niet , moet 10 jaar geleden zijn gebeurd, of nog langer geleden.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:09 schreef yvonne het volgende:
DGK[COS#2807] Huub oefent het Feyenoordlied.
Chufi heeft het al onderuit geschopt
en? heb je nog gelachen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef theamoear het volgende:
ik moet toegeven, dat er ballen voor nodig zijn, om onder een schuilnaam dingen over mensen te zeggen, die je nog nooit van je leven persoonlijk gesproken hebt, dat is zeker een -10 waard!
hebben jullie nou echt niets anders te doen, dan te kakelen als een kip zonder kop?
bij jullie kun je echt zeggen: maakt niet uit wat ze lullen, ze verzinnen wel wat om te lullen!
daarbij bedoel ik zeker niet, de personen die wel degelijk serieus gezocht en zonder meer veel werk hebben besteed om wel achter de waarheid te komen, maar de rest zit gewoon slap uit zijn nek te kletsen, zonder de moeite te nemen om uit te zoeken of ze gelijk hebben, wat in dit geval makkelijker is dan al het werk dat degene heeft besteed aan een stamboom. schaam jullie luie donders!!!!
nou ik zou zeggen, leef jullie uit en maak me aan het lachen dan zijn jullie nog ergens goed voor!!
Dat is Cor van Houtquote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
Maaaaaaaaaar, de vader hebben we nog niet besproken, of stiefvader, of weetikveelwat:
[ afbeelding ]
Zie de COS
joh...quote:
quote:
Deze is al eens voorbij gekomen. Ik zie een sterke gelijkenis met Deborah, jij ook?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat zelfs een foto op![]()
of is dit een nepsite
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Deze is al eens voorbij gekomen. Ik zie een sterke gelijkenis met Deborah, jij ook?
Zet er nog maar eens op hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 22:01 schreef Varen het volgende:
[..]
zeker!
Is die andere foto ook bekend, er staat er nog een op
ik vond dit:quote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef lorence1 het volgende:
van vol: Amanda's moeder had een zonnestudio in Brasschaat, de enige zonnestudio staat te koop wegens vertrek naar het Buitenland.
Was het overigens wel Brasschaat?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vond dit:
http://www.bedrijventekoop.be/profiel.php?ref=8637
heeft wel een nederlandse eigenaar blijkt echter ene veerle berghmans te zijn dus lijkt me niet relevant.
volgens mij is die veerle berghmans een vastgoedmakelaar..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vond dit:
http://www.bedrijventekoop.be/profiel.php?ref=8637
heeft wel een nederlandse eigenaar blijkt echter ene veerle berghmans te zijn dus lijkt me niet relevant.
o, dat is dan die vriend van haar moeder (geen minnaar) van wie Amanda de paarden en andere dingen kreeg.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zet er nog maar eens op hoor![]()
Overigens heb ik even gezocht op wiens naam zonnestudioathena.nl staat geregistreerd. Staat op naam van een Johnny Benjamins BV. een horecaleverancier. Er staat ook een foto op van de eigenaar, een bekende van Mamanda?:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
Een goede vriend van Amanda's vader heet Henk, zit in de horeca (bevoorrading, denk ik) en heeft paarden. Hij is ongetrouwd en heeft een zoon.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef ThomasSlayer het volgende:
Arme schapen.
ben ik gisteren niet duidelijk geweest?
Het gaat hier om miljoenen. Weet je wat er gebeurt als er ergens miljoenen te halebn valt?
pcies, dan wordt de onderwereld wakker.
En omdat ze John allang in de tang hebben (of denken jullie dat het normaal is dat je zoontje vrijelijk door Amsterdam beweegt als papa een miljard of twee heeft?) krijgen ze deze paar centen ook nog.
Hoe ? Via Amanda.
Hoezo? Check eerdere postings.
Begrijp dat wanneer je in de provincie woont gelooft dat de hemel blauw is en je alleen weet van die gekke meneer in het dorp waarvan iedereen weet waar die woont. Maar zisisderielworld.
Wake up call.Echt geld
Daar wordt niet mee gespeeld.
Dat zou uiterst lame zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:
Zou me helemaal niets verbazen als die constructie heel dicht bij de werkelijkheid ligt.
Dat wel, maar het past naar mijn mening perfect in het schimmige spel dat DGK blijkt te zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Dementor het volgende:
Dat zou uiterst lame zijn.
Ik weet ook niet wat het boeit als het zo zou zijn (wat ik niet denk, anders is het wel een ouwe hoerquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:04 schreef eusjuh het volgende:
Del's moeder is waarschijnlijk een hoer net als Del.Wat boeit het??Over duidelijk is het wel toch?
quote:De moeder van Amanda is Diana B
Goudgeel blond haar met extensions, en de ogen en mond komen overeen met die van Danielle.
Zij is vroeger langdurig mishandeld door haar ex die overleden is.
Haar lievelingsgeurtje is Light Blue van Dolcis Gabana, en haar lingerie kocht zij bij La Perla waar zij tegen een speciale prijs de lingerie kocht die niet meer goed liep.
De reden dat zij waarschijnlijk niet op TV wil is omdat zij in het verleden klanten opgelicht heeft die zij vooruit liet betalen en dan niet kwam opdagen. Haar werknaam was Amanda. Zij is stevig en niet echt slim, zij liegt enorm veel en een fantast.
Ben ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:11 schreef Super_Girl het volgende:
Als je meer erover wilt lezen moet je je even aanmelden op nowlive
quote:2 russen die binnen komen enn het eerste wat ze zeggen is wij gaan er voor zorgen dat Huub weg gaat en toevallig hun coke bij Natas en co halen.
Misschien doelt Amanda op Patty's IQ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:39 schreef Vandaag... het volgende:
ediit: ze lijkt trouwens niet op patty brard
Hoe kom jij aan deze informatie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef fabrice het volgende:
Hij hHij heet Glenn Crawfurd
-knip-
dit is ook een ex vriendje van mama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |