En nu lees ik dit:quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Thea schijnt gezien te zijn in het gezelschap van Lekker Simpel, er zouden zelfs foto's van circuleren hier op FOK.
jeetje, het is wel opvallend rustig in dit topic sinds Tea's laatste schrijfsel hier verscheen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef theamoear het volgende:
ik moet toegeven, dat er ballen voor nodig zijn, om onder een schuilnaam dingen over mensen te zeggen, die je nog nooit van je leven persoonlijk gesproken hebt, dat is zeker een -10 waard!
hebben jullie nou echt niets anders te doen, dan te kakelen als een kip zonder kop?
bij jullie kun je echt zeggen: maakt niet uit wat ze lullen, ze verzinnen wel wat om te lullen!
daarbij bedoel ik zeker niet, de personen die wel degelijk serieus gezocht en zonder meer veel werk hebben besteed om wel achter de waarheid te komen, maar de rest zit gewoon slap uit zijn nek te kletsen, zonder de moeite te nemen om uit te zoeken of ze gelijk hebben, wat in dit geval makkelijker is dan al het werk dat degene heeft besteed aan een stamboom. schaam jullie luie donders!!!!
nou ik zou zeggen, leef jullie uit en maak me aan het lachen dan zijn jullie nog ergens goed voor!!
Wat is precies de hoax volgens jou?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:36 schreef JohnDope het volgende:
CSI Fok is er eindelijk achter dat het een hoax is?
Dat mevrouw Moear geen moeder van Amanda is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is precies de hoax volgens jou?
Dat was geen hoax, maar een speculaasje. Ik hoax niet, zou niet weten hoequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:04 schreef JohnDope het volgende:
Dat mevrouw Moear geen moeder van Amanda is.
Mijn contactpersonen in de media zijn inderdaad ook niet verder gekomen, dus het speculaasje kan weer terug de koektrommel in. Maar vermakelijk vond ik het wel. Zeker nadat Thea zelf haar 'gezicht' liet zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:06 schreef JohnDope het volgende:
En precies zoals ik al zei, want als dit wel zo was geweest, dan was dit allaaaang uitgelekt in de media.
Dit komt meestal ook niet bij de bureaureporters vandaan, maar dit zou dan moeten lekken uit de privewereld van amanda.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn contactpersonen in de media zijn inderdaad ook niet verder gekomen, dus het speculaasje kan weer terug de koektrommel in.
Ik vroeg me al af waarom het in eens zo rustig was in dit topicquote:Maar vermakelijk vond ik het wel. Zeker nadat Thea zelf haar 'gezicht' liet zien.
Mja, maar mocht het waar zijn, dan lopen die niet snel te lekken, lijkt mij. En als ze wél zouden lekken, dan waren mijn contactpersonen de aangewezen personen geweest, want banden met de juiste kanalen. Maar van niets kan je nog steeds niet iets maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:15 schreef JohnDope het volgende:
Dit komt meestal ook niet bij de bureaureporters vandaan, maar dit zou dan moeten lekken uit de privewereld van amanda.
Net als SteveBallmer wil niemand eindigen tussen de vissen in de Maas.quote:Ik vroeg me al af waarom het in eens zo rustig was in dit topic![]()
Ik weet niet of je amanda een beetje gevolgd hebt in de GoudenKooi, dan kan ik me goed voorstellen dat er meisjes jaloers op amanda zijn of haten om een andere reden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, maar mocht het waar zijn, dan lopen die niet snel te lekken, lijkt mij. En als ze wél zouden lekken, dan waren mijn contactpersonen de aangewezen personen geweest, want banden met de juiste kanalen. Maar van niets kan je nog steeds niet iets maken.
[..]
quote:Dit is niet amanda haar moeder bij de way haar moeder is nederlands en hoogblond
Ja dat was Thea, ongetwijfeldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn contactpersonen in de media zijn inderdaad ook niet verder gekomen, dus het speculaasje kan weer terug de koektrommel in. Maar vermakelijk vond ik het wel. Zeker nadat Thea zelf haar 'gezicht' liet zien.
Welke Cos Linkje?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
Maaaaaaaaaar, de vader hebben we nog niet besproken, of stiefvader, of weetikveelwat:
[ afbeelding ]
Zie de COS
datum klopt ook al niet , moet 10 jaar geleden zijn gebeurd, of nog langer geleden.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:09 schreef yvonne het volgende:
DGK[COS#2807] Huub oefent het Feyenoordlied.
Chufi heeft het al onderuit geschopt
en? heb je nog gelachen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef theamoear het volgende:
ik moet toegeven, dat er ballen voor nodig zijn, om onder een schuilnaam dingen over mensen te zeggen, die je nog nooit van je leven persoonlijk gesproken hebt, dat is zeker een -10 waard!
hebben jullie nou echt niets anders te doen, dan te kakelen als een kip zonder kop?
bij jullie kun je echt zeggen: maakt niet uit wat ze lullen, ze verzinnen wel wat om te lullen!
daarbij bedoel ik zeker niet, de personen die wel degelijk serieus gezocht en zonder meer veel werk hebben besteed om wel achter de waarheid te komen, maar de rest zit gewoon slap uit zijn nek te kletsen, zonder de moeite te nemen om uit te zoeken of ze gelijk hebben, wat in dit geval makkelijker is dan al het werk dat degene heeft besteed aan een stamboom. schaam jullie luie donders!!!!
nou ik zou zeggen, leef jullie uit en maak me aan het lachen dan zijn jullie nog ergens goed voor!!
Dat is Cor van Houtquote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
Maaaaaaaaaar, de vader hebben we nog niet besproken, of stiefvader, of weetikveelwat:
[ afbeelding ]
Zie de COS
joh...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |