Ben ik het niet mee eens, het viel mij ook al op dat ze met meer info over haar moeder komt waar niemand naar vraagtquote:Op maandag 17 september 2007 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Alles wat ze heeft verteld, heeft ze wel vaker verteld.
het is nietszeggende informatie die ze geeftquote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, het viel mij ook al op dat ze met meer info over haar moeder komt waar niemand naar vraagt
Lijkt me logischquote:Op maandag 17 september 2007 17:25 schreef kolana het volgende:
[..]
het is nietszeggende informatie die ze geeft
was wel leuk geweest, maar ze is ook te oud.quote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
hm... ik dacht even de jackpot te hebben, maar helaas...
van Wiki
Dianne Margaret de Leeuw is een voormalig Nederlands kunstrijdster op de schaats
maar...
De Leeuw is currently a figure skating coach at Westminster Ice Palace in Westminster, California
De datum 8 januari waarop die antonie balk is overleden komt wel overeen met de datum van het treinongelukquote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Misschien is dit iets? heeft ze naast portugees en antiliaans ook indisch bloed?
is haar oma misschien uiteindelijk naar amsterdam verhuisd?
Menje Pieternella, born in Oost- en West Souburg on March 7, 1934.
She was married in Hengelo on April 19, 1956 (1) to Antonie Balk, born in Batavia, Ned. Indi on June 7, 1931, died on January 8, 1962, son of Gerrit Balk and Alida Veening.
Leuk die zoektocht!![]()
hee, dit lijkt er al op.quote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Misschien is dit iets? heeft ze naast portugees en antiliaans ook indisch bloed?
She was married in Hengelo on April 19, 1956 (1) to Antonie Balk, born in Batavia, Ned. Indi on June 7, 1931, died on January 8, 1962, son of Gerrit Balk and Alida Veening.
Leuk die zoektocht!![]()
ik denk dan dat dit de opa en oma van amanda zijn, haar moeder zal dan 2 zijn geweest toen amanda's opa overleed.quote:Op maandag 17 september 2007 23:01 schreef easy-going het volgende:
De treinramp in Harmelen was op 8 januari 1962
http://nl.wikipedia.org/wiki/Treinramp_Harmelen
nee, lijkt er niet op, in die draaiende kubus leek ze wel op Amandaquote:Op maandag 17 september 2007 23:13 schreef Gigageil het volgende:
Is dit niet de zus van Amanda? Volgens mij is deze recent. Ze wordt Goldy of Goldsgenoemd.....die neger heet Johnny, aldus comments op deze foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Leuk die zoektocht!![]()
Maaaaar mama is kennelijk blank en australisch, tenzij oma naar australie is geemigreerd natuurlijk, papa is antilliaans/portugees.quote:Op maandag 17 september 2007 23:13 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik denk dan dat dit de opa en oma van amanda zijn, haar moeder zal dan 2 zijn geweest toen amanda's opa overleed.
Die oma is dan op June 9, 1966 (2) opnieuw getrouwd met Henry Vrielink, born in Almelo on May 11, 1936, living in Aadorp
dit is de link:http://home.planet.nl/~albert10/anema/Anema_ried_english.HTM
stiefvader Henry Vrielink ?quote:Op maandag 17 september 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaar mama is kennelijk blank en australisch, tenzij oma naar australie is geemigreerd natuurlijk, papa is antilliaans/portugees.
Volgens mij lult Amanda maar wat over het feit dat haar biologische vader Antilliaans/Portugees is. Ze ziet er volop Indonesisch uit.quote:Op maandag 17 september 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaar mama is kennelijk blank en australisch, tenzij oma naar australie is geemigreerd natuurlijk, papa is antilliaans/portugees.
Ik zei het toch, Amanda zei dat haar 4e naam Menje is, vernoemd naar haar oma, dus dat klopt dan.quote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Leuk die zoektocht!![]()
Dit lijkt er inderdaad erg op.quote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
Leuk die zoektocht!![]()
Haar stiefvoorouders?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:40 schreef RSie het volgende:
dan zijn dit haar aangetrouwde voorouders:
de Leeuw, Wiechertje Hendrica
Vrouw
* 13-03-1904 in Hengelo (Ov)
+ 21-04-1999 in Almelo (Ov)
Beroep : Naaister
Ouders : Jurrien de Leeuw en Gezina Smit
Gehuwd : 19-10-1929 in Almelo (Ov) met :
Gerrit Jan Vrielink
Man
* 04-01-1901 in Almelo (Ov)
+ 01-01-1993 in Almelo (Ov)
Beroep : Behanger, Stoffeerder
Ouders : Hendrik Vrielink en Zwaantje Hinnen
Kinderen :
Zwaantje Hendrika Vrielink * 24-06-1933 in Almelo + 21-02-1980 in Almelo
Henry Vrielink * 11-05-1936 in Almelo
bron: http://www.stamboomdeleeuw.com/WIECHERTJEHENDRICA13031904.htm
let vooral ook even op het beroep van haar overgrootoma :-)
Australisch bloed, wil toch nog niet zeggen dat ze uit australie komt?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:59 schreef kybe het volgende:
Ik ben even de weg kwijt,er klopt geen moer van de informatie die Amanda geeft.
Hoe kan het dat haar oma een Nederlandse is en haar moeder uit Australie komt.
Ik heb Amanda een paar keer horen zeggen dat haar moeder uit Autralie komt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Australisch bloed, wil toch nog niet zeggen dat ze uit australie komt?
Wie heeft het over 'lastig vallen'?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:05 schreef avonne het volgende:
Ze leven blijkbaar allebei nog, en hoeven door overijverige DGK-fans niet lastig gevallen te worden.
Thea is ook nog in leven en daar kon wel naar gezocht worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:05 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat de oma en stiefopa geïdentificeerd hebben.
En het is niet Blonde Greet en haar lover.
Ze leven blijkbaar allebei nog, en hoeven door overijverige DGK-fans niet lastig gevallen te worden.
Daarom stel ik voor het hierbij te laten.
Thea Moear is een publiek figuur, die zelf actief de publiciteit heeft gezocht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Thea is ook nog in leven en daar kon wel naar gezocht worden.
We gaan niemand lastig vallen
Hoe oud was Amanda ook al weer toen hij stierf?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
vader Amanda heet edwin hoor ik net op de streams
2 jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
We hebben nog wel deze mysterieuze man die uit het raam gevallen, dan wel geliquideerd is
[..]
Hoe oud was Amanda ook al weer toen hij stierf?
Op zeker dat die niets loslaat over dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:29 schreef chufi het volgende:
Heeft niemand contact met Nena, misschien dat zij ons duidelijkheid kan verschaffen in zake de echte achtergronden van Amanda
Wie is Bartquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:44 schreef chufi het volgende:
Was het niet zo dat Amanda kind aan huis was bij Nena omdat haar moeder er nooit was ? Mogelijk dat bart wat weet, maar die zal niks vertellen vermoed ik zo, goeie gozer trouwens.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chet_Bakerquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
We hebben nog wel deze mysterieuze man die uit het raam gevallen is
[..]
Hoe oud was Amanda ook al weer toen hij stierf?
haar vader heet Edwin, helaas.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chet_Baker
Zei ze ook niet dat ze zo muzikaal was?
quote:Op maandag 17 september 2007 23:57 schreef Nasp het volgende:
[..]
Volgens mij lult Amanda maar wat over het feit dat haar biologische vader Antilliaans/Portugees is. Ze ziet er volop Indonesisch uit.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef sunny16947 het volgende:
Waar kom je eigenlijk vandaan?”, vraagt Anita Doth aan Amanda. “Nou mijn vader is Indonesisch en mijn moeder gewoon Nederlands
Nou breekt mn klompquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef sunny16947 het volgende:
Waar kom je eigenlijk vandaan?”, vraagt Anita Doth aan Amanda. “Nou mijn vader is Indonesisch en mijn moeder gewoon Nederlands
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef sunny16947 het volgende:
misschien haalt ze zelf wel de nationaliteit van haar vader en stiefvader door elkaarquote:Op woensdag 19 september 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou breekt mn klompDie man is altijd antilliaans-portugees geweest
En moeders australisch
![]()
Wat deed hij ook alweer voor werk?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef noekje het volgende:
Opeens bedenk ik me iets nav de streams. Moederlief haar vriend heet Siegfried. Dat zei Deborah ooit in een telefoongesprek.
Of ze vond Antilliaans/Portugees wel interessant klinken?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
misschien haalt ze zelf wel de nationaliteit van haar vader en stiefvader door elkaar
I dunno. Hij heeft toch wel een zonnestudio aan moederlief gegeven?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat deed hij ook alweer voor werk?
Haar moeder heeft een zonnestudio in belgie, maar of ze die van haar vriend heeft gekregen weet ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:09 schreef noekje het volgende:
[..]
I dunno. Hij heeft toch wel een zonnestudio aan moederlief gegeven?
Zou Edwin de half broer van Bryan Roy zijn of haar stiefvader?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef avonne het volgende:zou het dan toch
Net nu Thea Moear op TV is, moeten de bewoners weer op de bank.
Doen ze altijd, he... als er iets op TV is, gauw de streams spannender maken.
We MOGEN dus niet naar TV kijken.
Zou Edwin er ook in voor komen????
Ze had hetzelfde gezicht, dezelfde stem, hetzelfde accent, hetzelfde houdinkje...quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
Kut, gemist .
Overeenkomsten tussen Thea en Amanda?
In welk programma was 'ze' te zien?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef avonne het volgende:zou het dan toch
Net nu Thea Moear op TV is, moeten de bewoners weer op de bank.
Doen ze altijd, he... als er iets op TV is, gauw de streams spannender maken.
We MOGEN dus niet naar TV kijken.
In de COS wordt gezegd dat de stem van Thea Moear net die van Amanda is.
Zou Edwin ook in het programma voorkomen????
Dat zou ook nog kunnen, maar dat mens wat net op tv wasquote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef RSie het volgende:
Thea is NIET Amanda's moer.
hooguit d'r tante!
Van haar echte vader, maar dat gaat niet op als meneer vader indonesisch wasquote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou Edwin de half broer van Bryan Roy zijn of haar stiefvader?
Dank je. Hopelijk wordt het herhaald op 'Uitzending gemist'quote:Op woensdag 19 september 2007 21:40 schreef Copycat het volgende:
Hoge bomen.
Vanavond hoorde ik Amanda zeggen dat 'r moeder in Australië geboren is. Dus misschien dat ze maar heel eventjes in Australië heeft gewoond (als ze er überhaupt gewoond heeft) en al snel in Nederland zat?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou breekt mn klompDie man is altijd antilliaans-portugees geweest
En moeders australisch
![]()
Ja dat zal zeker want de vorige staan er ook opquote:Op woensdag 19 september 2007 22:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Dank je. Hopelijk wordt het herhaald op 'Uitzending gemist'
Van VOL:quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou Edwin de half broer van Bryan Roy zijn of haar stiefvader?
Ik vind het wel typisch dat ze sinds dit topic er is blijkbaar ineens veel over haar familie aan het vertellen is. Of valt het alleen meer op doordat dit topic er is?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
Amanda vertelt.
Haar ouders waren niet getrouwd, dus toen haar vader overleed (Danielle was 0, Amanda "bijna 2" en Deborah 4 jaar oud) ging zijn vermogen naar zijn familie. Waaronder Brian Roy en ene Nando (circa 30 jaar). Nando heeft zijn erfdeel aan Amanda's moeder gegeven.
Daarna had Mama een Turkse vriend, die ook is overleden.
Daarna ene Erik uit Oud-Loosdrecht (die ook in Monaco woonde)
Een goede vriend van Amanda's vader heet Henk, zit in de horeca (bevoorrading, denk ik) en heeft paarden. Hij is ongetrouwd en heeft een zoon.
dat genealogie-staatje gaat over de ouders van Amanda´s moeder. Die had tenslotte een vader die omkwam bij een treinongeluk toen zij 2 jaar was.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Van haar echte vader, maar dat gaat niet op als meneer vader indonesisch was![]()
de trainer van Jaapquote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
Amanda vertelt.
Haar ouders waren niet getrouwd, dus toen haar vader overleed (Danielle was 0, Amanda "bijna 2" en Deborah 4 jaar oud) ging zijn vermogen naar zijn familie. Waaronder Brian Roy en ene Nando (circa 30 jaar). Nando heeft zijn erfdeel aan Amanda's moeder gegeven.
...
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:32 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
de trainer van Jaap![]()
the plot thickens...
oh ja... liet me even meeslepen. .quote:Op donderdag 20 september 2007 18:21 schreef avonne het volgende:
[..]
18 jaar geleden was hij rond de 30
Antonie Balk kan zelf gemengd bloed zijn geweest (bijv. zijn grootvader was blond). Dan kan hij er super indisch uitzien en toch een blonde dochter krijgen.
Amanda is écht blond???quote:Op donderdag 20 september 2007 18:34 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
oh ja... liet me even meeslepen. .![]()
![]()
en dat van dat gemende bloed kan idd. ook. Zijn indonesische achtergrond hoeft in ieder geval geen belemmering te zijn voor een blonde dochter.
Nee, ze heeft het er duidelijk vaker over!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch dat ze sinds dit topic er is blijkbaar ineens veel over haar familie aan het vertellen is. Of valt het alleen meer op doordat dit topic er is?
Halfbroer zei ze de afgelopen week.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Van VOL:
lojanda - vrijdag 14 september 2007 @ 09:44 Reageer met quote
Ik moet wel lachen hoor om dit topic
Mensen halen zich vanalles in hun hoofd, en fantaseren er op los, misschien omdat ze willen dat het zo is.
Maar zoals ik het heb begrepen van wat Amanda meerdere malen heeft gezegd over haar ouders is: De moeder van Amanda is helemaal blank en geboren in Australie, ze is 48 jaar heeft heel blond haar en heet Diana (je schrijft het iets anders maar je spreekt het wel zo uit). Haar vader is van Antilliaanse afkomst en is een broer van Brian Roy.
Gezien. Dank je.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat zal zeker want de vorige staan er ook op
www.uitzendinggemist.nl
Ma Amanda MOET dus geblondeerd zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 22:12 schreef kybe het volgende:
Een blanke blonde moeder die zoals Amanda zelf zegt ,veel op Patty Brard lijkt??????
Dan doen ze ook iets met makelaarij. Er zijn meerdere apartementen, huizen en winkelruimtes te huur/koop in Spanje en Belgie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:49 schreef monique.t het volgende:
http://cgi.benl.ebay.be/C(...)140892QQcmdZViewItem
zou dit het pand kunnen zijn?
Van: http://misdaadjournalist.web-log.nl/misdaadjournalist/quote:Vrijdag 28 september: Thea Moear & Amanda, Hörchner
Op sommige internetpagina's schijnt een discussie te zijn ontstaan over ene Amanda uit de Gouden Kooi. Er wordt gesuggereerd dat ze een dochter zou zijn van Thea Moear, aka de Godmother. Ik heb het Thea zelf maar even gevraagd, we hadden het er gisteren ook nog zijdelings over maar toen snapte ik al niet waar het over ging. Thea's moeder heet Balk van haar achternaam, Amanda heet ook Balk. Maar Thea heeft helemaal geen kinderen van zichzelf. En ze kent ook geen Amanda. Het zou nog een ver nichtje kunnen zijn. Ze is haar stamboom nog aan het uitvlooien, dus wie weet.
tijd om het los te laten meissie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
Thea M. is inmiddels op de hoogte van onze speculaties:
[..]
Van: http://misdaadjournalist.web-log.nl/misdaadjournalist/
Die halfzus, daar moeten we onze pijlen dus op gaan richten?quote:ik vertelde mijn zus trouwens over de gelijkenis van de foto en ze zei: dat zij zich herrinnerde dat ze vroeger had gehoord, dat ze een half zus zou hebben. de laatste tijd, dacht ze er zelfs aan.
toen ik het hoorde, zei ik tegen haar, jij bent ook geschikt om je aan te melden op dit soort sites!!!
cool!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef theamoear het volgende:
hier ben ik dan!!! een tijdje geleden heb ik een reactie op vol.nl gezet, omdat dat de eerste link was die me toegestuurd werd. later heb ik via een oude vriendin van me, die mijn berichtje gelezen had en mij op valsheid wou controleren (ben geslaagd!!) heb ik een mailtje gehad, met de fok link erbij. doordat ik het te druk heb gehad ik het me niet gelukt hier eerder een reactie te plaatsen, maar nu ik mijn mailtjes aan het beantwoorden was en weer een link van iets tegen kwam, heb ik maar de tijd genomen, om hier ook een reactie van me neer te kalken.
vol bewondering ben ik over de tijd die jullie nemen en de moeite die het kost om er achter te komen of amanda mijn dochter is. laat ik eerst de persoon bedanken die mij aan mijn stamboom heeft geholpen, iets wat ik altijd wou bezitten, maar door tijd gebrek nooit heb uit gezocht.
echt vet om die zomaar in je schoot geworpen te krijgen. het is fantastisch gedaan.
ik las zelfs dat iemand mijn krabbels vanaf de eerste bladzijde aan het uitspitten was!!! ik kan je zeggen dat je nog heel wat bladzijde hebt te gaan, lol.
ik zoek zelf wel eens iets terug, maar kom niet verder dan een paar bladzijde dan vind ik het wel mooi geweest. GROOT is jullie uithoudings vermogen!!!
zelfs in de wikepedia, las ik een keer dat ik de stiefdochter van mijn moeder ben! wat een onzin!!!
kan me wel voorstellen, dat door dit soort informatie bronnen een roddel begint en op laatst een eigen leven gaat leiden, maar degene die de link van amanda balk, met mijn moeder, greet balk (roep naam : greet} heeft gelegd moet wel heel erg geobsedeerd zijn in mijn persoon, want zelfs bekende van mij, zullen hier echt niet aan denken. misschien kan ik jullie een beetje helpen met de volgende informatie en zijn jullie misschien voldoende geinformeerd en kunnen jullie dit topic met een tevreden gevoel sluiten.
amanda is mijn dochter niet.
deborah is mijn zusje niet.
mijn zusje is mijn zus zus niet. (voor mij is het de beste, en enige zus die ik heb en ooit zou willen hebben).
mijn zus heet djaoewi en ik heet moear.
op de lagere school stond ik bekend als thea djaoewi.
op de mulo stond ik ingeschreven als thea moear.
mijn moeder is niet de blonde greet uit de film "wat zie ik" . (ik lees in bepaalde berichten dat dit gedacht word, maar dat is dan ook opgelost).
wanneer degene van de stamboom in de richting mijn opa een (balk) had verder gegaan, was er een grotere kans in kans geweest, dat hij was hij er misschien wel uit gekomen.
WIL DE WARE MOEDER VAN AMANDA OPSTAAN!!!! lmao (laugh my ass off) .
ik zet dit er maar bij, voordat daar weer een topic over komt, ik zag namelijk dat er al vragen waren over het geheimzinnige tekstje onder een foto "y yo". gelukkig is er iemand bij die spaans spreekt en het goede antwoord heeft gegeven, 10 punten voor jou! het had ook , en ik, et moi of ich auch kunnen zijn.
zo ik hoop dat jullie er nu uit zijn en tevreden kunt slapen.
ik vertelde mijn zus trouwens over de gelijkenis van de foto en ze zei: dat zij zich herrinnerde dat ze vroeger had gehoord, dat ze een half zus zou hebben. de laatste tijd, dacht ze er zelfs aan.
toen ik het hoorde, zei ik tegen haar, jij bent ook geschikt om je aan te melden op dit soort sites!!!
zo, ik hoop dat ik jullie vragen nu beantwoord zijn. ik hoef hier ook geen foto op mijn profiel te zetten, want er zijn er al genoeg van mijn hyves gepikt!!!
succes!!!
thea moear.
Je moet dus de stamboom vab Opa Balk uit gaan zoeken, misschien heeft hij een broer die richting Amanda haar moeder gaat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Als je echt Thea bent, top dat je zo uitgebreid reageert! Blijkbaar wel, want geverifieerd. Dus: top!
Jouw moeder is dus niet Blonde Greet? Of is de film Blonde Greet een andere Blonde Greet?
Oh, en ik ben diegene die die link heeft gelegd. Niets obsessiefs, maar een toevalligheid waar ik op stuitte en die dus resulteerde in deze tweedelige speculatie reeks.
[..]
Die halfzus, daar moeten we onze pijlen dus op gaan richten?
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef theamoear het volgende:
hier ben ik dan!!! een tijdje geleden heb ik een reactie op vol.nl gezet, omdat dat de eerste link was die me toegestuurd werd. later heb ik via een oude vriendin van me, die mijn berichtje gelezen had en mij op valsheid wou controleren (ben geslaagd!!) heb ik een mailtje gehad, met de fok link erbij. doordat ik het te druk heb gehad ik het me niet gelukt hier eerder een reactie te plaatsen, maar nu ik mijn mailtjes aan het beantwoorden was en weer een link van iets tegen kwam, heb ik maar de tijd genomen, om hier ook een reactie van me neer te kalken.
vol bewondering ben ik over de tijd die jullie nemen en de moeite die het kost om er achter te komen of amanda mijn dochter is. laat ik eerst de persoon bedanken die mij aan mijn stamboom heeft geholpen, iets wat ik altijd wou bezitten, maar door tijd gebrek nooit heb uit gezocht.
echt vet om die zomaar in je schoot geworpen te krijgen. het is fantastisch gedaan.
ik las zelfs dat iemand mijn krabbels vanaf de eerste bladzijde aan het uitspitten was!!! ik kan je zeggen dat je nog heel wat bladzijde hebt te gaan, lol.
ik zoek zelf wel eens iets terug, maar kom niet verder dan een paar bladzijde dan vind ik het wel mooi geweest. GROOT is jullie uithoudings vermogen!!!
zelfs in de wikepedia, las ik een keer dat ik de stiefdochter van mijn moeder ben! wat een onzin!!!
kan me wel voorstellen, dat door dit soort informatie bronnen een roddel begint en op laatst een eigen leven gaat leiden, maar degene die de link van amanda balk, met mijn moeder, greet balk (roep naam : greet} heeft gelegd moet wel heel erg geobsedeerd zijn in mijn persoon, want zelfs bekende van mij, zullen hier echt niet aan denken. misschien kan ik jullie een beetje helpen met de volgende informatie en zijn jullie misschien voldoende geinformeerd en kunnen jullie dit topic met een tevreden gevoel sluiten.
amanda is mijn dochter niet.
deborah is mijn zusje niet.
mijn zusje is mijn zus zus niet. (voor mij is het de beste, en enige zus die ik heb en ooit zou willen hebben).
mijn zus heet djaoewi en ik heet moear.
op de lagere school stond ik bekend als thea djaoewi.
op de mulo stond ik ingeschreven als thea moear.
mijn moeder is niet de blonde greet uit de film "wat zie ik" . (ik lees in bepaalde berichten dat dit gedacht word, maar dat is dan ook opgelost).
wanneer degene van de stamboom in de richting mijn opa een (balk) had verder gegaan, was er een grotere kans in kans geweest, dat hij was hij er misschien wel uit gekomen.
WIL DE WARE MOEDER VAN AMANDA OPSTAAN!!!! lmao (laugh my ass off) .
ik zet dit er maar bij, voordat daar weer een topic over komt, ik zag namelijk dat er al vragen waren over het geheimzinnige tekstje onder een foto "y yo". gelukkig is er iemand bij die spaans spreekt en het goede antwoord heeft gegeven, 10 punten voor jou! het had ook , en ik, et moi of ich auch kunnen zijn.
zo ik hoop dat jullie er nu uit zijn en tevreden kunt slapen.
ik vertelde mijn zus trouwens over de gelijkenis van de foto en ze zei: dat zij zich herrinnerde dat ze vroeger had gehoord, dat ze een half zus zou hebben. de laatste tijd, dacht ze er zelfs aan.
zo, ik hoop dat ik jullie vragen nu beantwoord zijn. ik hoef hier ook geen foto op mijn profiel te zetten, want er zijn er al genoeg van mijn hyves gepikt!!!
succes!!!
thea moear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |