Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben gewoon heel bezitterig over "mijn" kindje. Ook tegenover mijn man.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Ticootje, wat me opvalt is dat je het steeds over 'mijn kindje' hebt. Het is niet alleen jouw kindje, voor je man is er al helemaal geen verschil in gevoel t.o.v Priscil, want het wordt zijn tweede. Misschien is het voor hem daarom ook wél vanzelfsprekend om Priscil er bij te betrekken? Ik zou, net als anderen al zeiden, er heel goed op letten om haar niet het idee te geven dat ze er maar half bijhoort of zo. Meegaan met zo'n echo is juist ook een goede manier om jullie eenheid als gezin te benadrukken.
Oke dan.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben gewoon heel bezitterig over "mijn" kindje. Ook tegenover mijn man.
Het is "wij" tegen de rest..![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:55 schreef Spuuglokje het volgende:
BE wat ben je snel!Ik was er nog niet aan toegekomen om het aan te passen.
Ik dacht ik moet snel zijn, want anders opent iemand anders hem eerderquote:Op donderdag 13 september 2007 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]En dat terwijl ik jou zo snel vond met het nieuwe topic openen, en toen dacht ik 'ach, ik pak dat linkje even mee'.
![]()
Hoever ben je dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef flowerbox het volgende:
Jeuh! Eind oktober de eerste echo. Ik heb er nu al zin in!
Denken jullie dat ze dan ook het geslacht kunnen bepalen?
Meestal heb je wel een minuutje of anderhalf hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik dacht ik moet snel zijn, want anders opent iemand anders hem eerder![]()
hmm, ben nu 7 weken en dan ongeveer 14 weken. Dus ik denk dat het dan nog net te vroeg is.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoever ben je dan?
Bij ongeveer 17 weken kunnen ze het zien.
14 weken is tevroeg... Dan is de piemel net zo groot als de clitoris.. (Tenminste dat zei mijn gyn)quote:Op donderdag 13 september 2007 15:14 schreef flowerbox het volgende:
[..]
hmm, ben nu 7 weken en dan ongeveer 14 weken. Dus ik denk dat het dan nog net te vroeg is.
Jammer![]()
Wat zeg je dat heerlijk plastisch hahaquote:Op donderdag 13 september 2007 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
14 weken is tevroeg... Dan is de piemel net zo groot als de clitoris.. (Tenminste dat zei mijn gyn)
Dat hoop ik wel jaquote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat zeg je dat heerlijk plastisch haha. Maar jouw gyn zal er wel verstand van hebben.
Ik heb dat ook hoor.... het is MIJN kindje, in MIJN buik!!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben gewoon heel bezitterig over "mijn" kindje. Ook tegenover mijn man.
Het is "wij" tegen de rest..![]()
Tja geduld is een schone zaak en niet een van mijn sterkste kantenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja![]()
Bij de 20 weken echo kunnen ze het wel zien. Daar heb je gewoon recht op, wordt ook gewoon betaald door je verzekering. Dus nog even wachten.
Dat doe ik ook wel zoquote:Op donderdag 13 september 2007 15:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.... het is MIJN kindje, in MIJN buik!!
Hoewel... Als ik het er met vriendlief voer heb, dan is het ZIJN kind...
(je kind schopt, of slaapt ofzo... )
Als het kindje wil dat je het ziet tenminste. Het kan ook vervelend dwars gaan liggen zodat je niets zietquote:Op donderdag 13 september 2007 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja![]()
Bij de 20 weken echo kunnen ze het wel zien. Daar heb je gewoon recht op, wordt ook gewoon betaald door je verzekering. Dus nog even wachten.
Ja hier lag het kindje idd dwars. Met de 20 wk echo niet maar met de pretecho wel. En dat deed erg veel zeer om het te laten zien. En ons meisje vertikte het om ook maar een milimeter te bewegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef hestria het volgende:
vertel mij wat, miesje hielt ook haar beentjes bij elkaar, dus we zagen helemaal niks!
daarom ben ik ook zo blij met die extra echo's, met 3 echo's moeten we het toch wel kunnen zien he!
nog maar 5 daagjes en dan mogen we weer even spieken, kan niet wachten.
Ja, maar dat zou je dan nog kunnen verklaren met het feit dat je de dag zelf toch al een hormonaal wandelend monster bent vanwege alle zenuwen omdat het een medische echo is en dat je je toch zorgen maakt ook al ga je ervanuit dat alles goed en verzin maar watquote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
Maar sowieso zou het wel een beetje lullig geweeest zijn als er eerst al gezegd is dat ze mee mag, om dan op de dag zelf alsnog te zeggen 'sorry, toch niet'.![]()
Ik snap je punt Pruk.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:34 schreef Pruk het volgende:
Ik zit er een beetje mee met wat Spuug zegt. Ik vind het wel vanzelf sprekend dat je Priscil bij de zwangerschap betrekt, maar zeker niet vanzelfsprekend dat een kind (!!!) meegaat naar een medische echo.
Misschien heb je nog wat aan dit topi Maneki: Zegt de eerste zwangerschap iets over de tweede?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Spuug, nu jij hier toch bentHoe was het verschil in bevallingen bij jouw kinders? Steeds sneller, of makkelijker of juist helemaal anders? En beviel je bij alledrie ongeveer rond dezelfde tijd van de uitgerekende datum?
Andere vrouwen die al meer dan 2 keer zijn bevallen mogen ook antwoorden hoor
Ik zal mn geheugen eens op gaan frissen! Heb zo wel het gevoel dat het na d eeerste steeds sneller ging... Niet perse makkelijker maar wel sneller... Bij nr 4 was de vlos zelfs te laat!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Spuug, nu jij hier toch bentHoe was het verschil in bevallingen bij jouw kinders? Steeds sneller, of makkelijker of juist helemaal anders? En beviel je bij alledrie ongeveer rond dezelfde tijd van de uitgerekende datum?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Jeetje jullie gaan hard...
Priscil is gewoon meegegaan, en alles was helemaal goed. We weten ook wat het wordt, maar ik weet nog niet of ik het ga vertellen...
Ik ga even foto's maken en dan zet ik ze online...
Tuurlijk ga je het vertellenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Jeetje jullie gaan hard...
Priscil is gewoon meegegaan, en alles was helemaal goed. We weten ook wat het wordt, maar ik weet nog niet of ik het ga vertellen...
Ik ga even foto's maken en dan zet ik ze online...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Foto's (van de foto's met mijn telefoon... sorry voor de crappy kwaliteit.)
[afbeelding]
Voet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Baby![]()
Ja daar kan ik niet bij op mn werk. Nee jullie moeten het maar doen met de foto's...quote:
Ik heb de eerste keer een keizersnede gehad, dus ik tel niet echt mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
ook weer een beetje van beide is dat ik hier regelmatiger zou komen als het wat makkelijker instappen was...tis toch wel beetje eenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Een beetje van beide gok ik...
Je geeft zelf al aan dat je niet zo heel vaak meer komt en dat het hier vaak heel snel gaat.
Feit blijft (of althans... ongeschreven regel meer, of nou ja, de ervaring leert dat...) dat je hier wat regelmatiger langs moet komen om de handjes op elkaar te krijgen.![]()
ach , ik trek me vandaag de dag toch alles te snel aan.. denk dat het dan gelijk aan mij ligtquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef Ticootje het volgende:
Nanalune, ik had gewoon over je heen gelezen. Ik was vanmorgen zo bezig met de foto's... Sorry..
www.justeat.nlquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:58 schreef Nijna het volgende:
Nana, hoe oud is jullie eerste (gewoon nieuwsgierigheid...)?
Hmmz, ik heb in mn hoofd zitten dat ik frietjes wil vanavond... Manlief heeft een etentje dus ik moet alleen eten. Ik had eigenlijk een blikje kippensoep (helpt toch bij verkoudheid?) en brood voor vanavond bedacht. Maar de frietjes laten me niet los. Nadeel is dan wel dat ik nog even richting dorp moet fietsen en daar heb ik dan toch niet zo'n zin in met mn snotkop.
Aan de andere kant... de drang naar frietjes is wel groot... dilemma's
Kan ook nog... offe... en... en...quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nijna, nu lekker eten wat je in huis hebt en dan manlief morgen frietjes laten halen?
Wat Yppy net onder je zegt, gewoon 'even' een paar oogkleppen opzetten en lekker meeposten, voor je het weet klep je weer mee als vanouds.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:05 schreef nanalune het volgende:
[..]
ook weer een beetje van beide is dat ik hier regelmatiger zou komen als het wat makkelijker instappen was...tis toch wel beetje een- moment..
![]()
ach wat enorm zieligquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:22 schreef Lishe het volgende:
Even een korte 'update'
Een minder goeie deze keer...
Lena is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met koorts. In 2 uur tijd liep die op van 38.2 gr naar 39.3. Er is bloed afgenomen, een urinemonster en heel vreselijk, een lumbaalpunctie. De uitslag van de laatste was gelukkig goed.
Ondertussen heeft ze antibiotica en is de koorts gedaald. gedacht word aan een virale of bacteriele infectie. Bactirieel is te behandelen met antibiotica, viraal moet zelf weggaan. Zondag hopen we meer te weten.
Ze is vandaag 2 keer wakker geweest en heeft super verzorging. ze heeft nu gelukkig ook 2 keer goed gegeten en lijkt iets op te knappen.
Ik ben zo trots op mijn dappere kleine heldin. Ze werkt zo hard en doet zo haar best.
Ik hoop snel nog beter nieuws te hebben.
Wat fijn dat ze zo goed drinkt!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:18 schreef Lishe het volgende:
dank jullie welvoor de lieve woorden. Het voelt zo gek het gezin te zijn wat sterkte nodig heeft.
Gistereenavond heeft ze heeeeel goed gedronken. Onze kleinee heldin. De verpleegkundige verwacht vandaag de uitslagen van het bloedonderzoek en dus ook het vervolgplan. Na gisterenavond kunnen we weer positief denken en iik heb al kleertjes klaar voor een spetterend welkom thuis feest.
Lena ziet er heel goed uit, mooie rose kleur, en gewoon, heel dapper.
Ik ben nu aan het kolven en ga dan gauw weer naar haar toe!
quote:Op zondag 16 september 2007 08:37 schreef miss_sly het volgende:
Ook hier bedankt
Werd vanochtend wakker en wist meteen weer wat er anderrs was dan voorheen
Een stukje berusting was er ook al wel, hoor. Ik ben natuurlijk bijna 39, dus het is wel een beetje een laatste kans traject waar we aan begonnen waren. Dat het zo onverwacht tot dit resultaat heeft geleid, vind ik nog steeds ongelofelijk.quote:Op zondag 16 september 2007 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, ik vind het nog steeds zulk supernieuws!
Soms las ik een beetje berusting in je postjes, op de een of andere manier vind ik het daarom extra gaaf dat het gelukt is!
Ik wil er graag wat aan toevoegen:quote:Op zondag 16 september 2007 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat zolang je geen rauwe dingen eet dat je dan al een heel eind bent. De meeste dingen worden dan wel gedood door het kook/bak-proces.
Beterschap Lenaquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:22 schreef Lishe het volgende:
Even een korte 'update'
Een minder goeie deze keer...
Lena is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met koorts. In 2 uur tijd liep die op van 38.2 gr naar 39.3. Er is bloed afgenomen, een urinemonster en heel vreselijk, een lumbaalpunctie. De uitslag van de laatste was gelukkig goed.
Ondertussen heeft ze antibiotica en is de koorts gedaald. gedacht word aan een virale of bacteriele infectie. Bactirieel is te behandelen met antibiotica, viraal moet zelf weggaan. Zondag hopen we meer te weten.
Ze is vandaag 2 keer wakker geweest en heeft super verzorging. ze heeft nu gelukkig ook 2 keer goed gegeten en lijkt iets op te knappen.
Ik ben zo trots op mijn dappere kleine heldin. Ze werkt zo hard en doet zo haar best.
Ik hoop snel nog beter nieuws te hebben.
Ik ken het wel uit mijn omgeving. Mijn schoonzusje draagt van nature een virus bij zich dat de baby heel erg ziek kan maken, hoe gezond het ook was bij de geboorte. Het uit zich pas na een paar dagen. Ik vind het eng om te horen. Mijn nichtje is er erg ziek van geweest destijds, longontsteking. Als ze weer een baby krijgt zal deze de eerste paar dagen ws standaard in het ziekenhuis blijven en volgens mij bij voorbaat antibiotica krijgen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Beterschap Lena![]()
Dit is al de 3de baby die vrij snel naar de geboorte opgenomen word in het ziekenhuis met hoge koorts....
Allemaal een virusje... appart
Wat ik beschreef van mjn schoonzusje komt niet veel voor hoor, het is maar een klein percentage moeders die hun kind met iets kunnen besmetten. Denk dat een ziekenhuis toch al een haard is met virussen en bacterien dat je iets makkelijker daar iets oploopt dan thuis. En als jezelf de griep ed hebt zal een baby het niet snel krijgen hoor, deze heeft als het goed is wel wat afweerstoffen daartegen opgebouwd door jou.quote:Op zondag 16 september 2007 15:33 schreef Nijna het volgende:
Iemand die weet hoe het zit als je zelf ziek bent zeg maar (griep/verkouden) als je bevalt. Krijgt het kind het dan ook mee of is dat maar net afhankelijk van vanalles en nog wat?
Niet dat ik al van plan ben om te bevallen hoor, alles nog hardstikke rustig hier (gelukkig, want ik was zelf van plan om eerst maar op te knappen voordat beeb buiten komt spelen).
Even zoeken bij producten op 'Dynair' en dan krijg je een rijtje producten. Ziet er op zich goed uit, en het scheelt je die bal heen en weer slepen.quote:Het balkussen waar ik het over had heb ik aangeschaft bij
http://www.fitwebwinkel.nl/
Ik heb het Dynair kussen van 36 cm. Het geeft een lekker actieve zit, en ik heb er veel aan in tijden van bekken-en onderrug klachten. (Was een fijne tip van de Mensendieck therapeute)
quote:Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat ziet er wel goed uit en is inderdaad wat practischer
Fijn!!!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:54 schreef Lishe het volgende:
Even een update! En wat voor 1!!!!!
De uitslagen zijn gedubbelcheckt, en als het goed is mag Lena morgen naar huis!!!! !
Nou, het stomme is, we hadden eerst mijn ouders, schoonouders enzo allemaal gevraagd om in onze plaats te gaan omdat het voor mij eigenlijk gewoon te druk zou zijn, maar als wij allebei al met een zere rug uit bed komen, dan was het voo rmijn pa helemaal erg geweest (die heeft een herniaquote:Op maandag 17 september 2007 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Hotelletjes in Parijs... tja ik kan erover meepraten Pruk. Ik vind het dan juist meer om te lachen..
Heb je het verder wel een beetje naar je zin gehad??
Ja, maar die doen niet mee aan die bonquote:Op maandag 17 september 2007 12:05 schreef Anitra het volgende:
Hotelletjes is parijs kan beter lekker een ibiza of mecure nemen dan weet je wat je krijgtvervelend van de pruk, maar hopenlijk wel genoten!
oh lekker BE gewoon nog ff weg, lekkr knuss!
Lekker dat Lena naar huis mag
Kijk, dit klinkt toch veel aantrekkelijker dan Parijsquote:Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Net een weekendje Texel geboekt voor in November.Nog een keertje samen even lekker weg. Op een Landal Greenpark dus 's avonds gewoon lekker kneuteren bij de Open Haard en overdag lekker stukken fietsen enzo.
Was toevallig nog een aanbieding ook in het weekend dat wij wilden, 99 euro voor 3 nachten. Komt natuurlijk nog wel het eea bij, maar goed, op zich niet duur dus.
Haha, nou dan doe je toch nog een testje. Koop een predictor, die blijft lang goed, dan kan je voor de zekerheid nog een paar keer terugkijken.quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit gewoon nog lekker op mijn roze wolk, nergens last van
Vanochtend even het ziekenhuis gebeld om het te melden. Meteen een afspraak gemaakt voor de 8 weken-echo: 12 oktober!
Ik vroeg of ze niet ook nog een test wilden doen in het ziekenhuis, omdat die thuistesten toch vast niet alles waren, en ze zei: die testen zijn gewoon helemaal betrouwbaar, dus dat hoeft niet.
Vond ik wel een fijne geruststelling, want hoe langer het geleden is dat ik die test heb gedaan, hoe meer ik me verbaas over de enorme impact van zo'n klein dingetje...en ga ik twijfelen of het allemaal wel klopt...misschien morgen nog maar even een testje doen
Ik wilde al gaan vragen of je al nog een keer getest had.quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit gewoon nog lekker op mijn roze wolk, nergens last van
Vanochtend even het ziekenhuis gebeld om het te melden. Meteen een afspraak gemaakt voor de 8 weken-echo: 12 oktober!
Ik vroeg of ze niet ook nog een test wilden doen in het ziekenhuis, omdat die thuistesten toch vast niet alles waren, en ze zei: die testen zijn gewoon helemaal betrouwbaar, dus dat hoeft niet.
Vond ik wel een fijne geruststelling, want hoe langer het geleden is dat ik die test heb gedaan, hoe meer ik me verbaas over de enorme impact van zo'n klein dingetje...en ga ik twijfelen of het allemaal wel klopt...misschien morgen nog maar even een testje doen
Kijk, dat zijn de betere berichten.quote:Op maandag 17 september 2007 13:44 schreef LadyS het volgende:
oh, BE, dat omdraaien n bed (of liever gezegd: het NIET KUNNEN omdraaien in bed) is zo herkenbaar van de zwangerschap van Amber. Ik moest me altijd half optrekken aan Peter en aan de spijlen van het hoofdeind en weet ik het wat voor capriolen ik uit moest halen
. Gelukkig was het vrijwel direct na de bevalling over (toen kon ik me nog 6 weken lang niet omdraaien in bed, maar dat was vanwege de KS, maar van heuepen/bekken geen last meer)
Maar goed, daar heb je nu niks aanSucces ermee
miss-sly! Wat goedGefeliciteerd zeg!
Nou ik heb echt 1000 maal gewenst dat ik zo'n ding had! Zeker met een KS uit bed komen is heel lastig!quote:Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere berichten.
Dit is ook het enige waarvan ik echt denk 'is het al zover', ik zat gisteren al geintjes te maken over dat ik zo'n handvat aan het plafond wilde om mezelf overeind te hijsen.
Das toevallig ! Wij ook ! Ook kneuter de kneuter met de flensjes naar Texel ! Hun eerste vakantiequote:Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Net een weekendje Texel geboekt voor in November.Nog een keertje samen even lekker weg. Op een Landal Greenpark dus 's avonds gewoon lekker kneuteren bij de Open Haard en overdag lekker stukken fietsen enzo.
Was toevallig nog een aanbieding ook in het weekend dat wij wilden, 99 euro voor 3 nachten. Komt natuurlijk nog wel het eea bij, maar goed, op zich niet duur dus.
Ik moet er even van slikken. Staan we zomaar in het rijtjequote:Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, is helemaal niet raar! Leef je uit!
Ik ga je in de OP plakken hoor! Niks te vroeg!![]()
En zo is de eerste mei uitgerekende een feit...quote:Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet er even van slikken. Staan we zomaar in het rijtje![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Goed hè!
Alsof dit echter is dan de test, maar toch... het staat er maar mooi wel!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet er even van slikken. Staan we zomaar in het rijtje![]()
Sterker nog: tijdens de bevalling had ik er ook al geen last meer van. Kon gewoon de pershouding aannemen. Dat lukte eerst nietquote:Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere berichten.
Dit is ook het enige waarvan ik echt denk 'is het al zover', ik zat gisteren al geintjes te maken over dat ik zo'n handvat aan het plafond wilde om mezelf overeind te hijsen.
hihi ik ga liesje omkopenquote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef DeLiedje het volgende:
(Hee progje)
Ik ben even bij Lishe geweest, ze is zo blij! Haar mooie lieve knappe meisje weer thuis en ze doet het zo goed!
Ze zag er echt heel goed uit, lekkere wangen en zo wakker![]()
en ik flapte er door mijn traantjes heen zomaar het geslacht van onze Punkie uit...![]()
![]()
Hestria moet ook binnenkort.quote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef lcicle het volgende:
Dat klinkt super allemaal Randa_v! Gefeliciteerd met de goede uitslag!
Ik dacht dat Hestria vandaag een echo had, heb haar waarschijnlijk met jou verward.
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef hestria het volgende:
daarom ben ik ook zo blij met die extra echo's, met 3 echo's moeten we het toch wel kunnen zien he!
nog maar 5 daagjes en dan mogen we weer even spieken, kan niet wachten.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef dutchie het volgende:
E.T. ik sta hier nog steeds perplex van jullie wondertje.
Ik ook, echt zo ongelofelijk zo'n wondertjequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef dutchie het volgende:
E.T. ik sta hier nog steeds perplex van jullie wondertje.
quote:O ja en hij heeft een wip neusje
Lekker toch! Lekker zo hoog op die blauwe wolk blijven zitten hoor!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:19 schreef hestria het volgende:
oeps, kennelijk iets te fanatiek
. Nou ja ben ook helemaal in de zevende hemel, het liefst zou ik naar de winkel rennen om gelijk pakjes en dingetjes te halen, maar heb manlief belooft om nog even te wachten tot we met vakantie gaan, dan gaan we een dagje shoppen in lelystad dus dan kunnen we heerlijk gaan kijken bij al die kleertjes!
Lekker stuiteren hoor, geweldig tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:19 schreef hestria het volgende:
oeps, kennelijk iets te fanatiek
. Nou ja ben ook helemaal in de zevende hemel, het liefst zou ik naar de winkel rennen om gelijk pakjes en dingetjes te halen, maar heb manlief belooft om nog even te wachten tot we met vakantie gaan, dan gaan we een dagje shoppen in lelystad dus dan kunnen we heerlijk gaan kijken bij al die kleertjes! Tjonge word helemaal gek van mezelf, loop hier zo onderhand heel het huis door te stuiteren van verliefdheid.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef E.T. het volgende:
Best stom trouwens.. voorheen snapte ik dat geharrewar over die datum allemaal niet zo (juist omdat 't bij bijna tot op de minuut bekend was), maar nu heb ik het zelf ookIk vind 't wel heel grappig om nu een 'gewone' zwangerschap mee te maken en te merken dat er echt verschillen zijn
![]()
Als het goed is kom ik binnenkort die kant op, dan wil ik gewoon Brent van dichtbij zien en moeten we gewoon afsprekenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En ik zou heel graag eens een zwangerschap van begin tot eind meemaken. Het 'spannende' gedeelte... Ik ben heel blij met ons lot hoor. Begrijp me niet verkeerd maar van een planning is gewoon niet te spreken. En achteraf heeft het me best een klap gegeven dat Brent gewoon ver overdragen was. Ik moet er niet aan denken dat het verkeerd had kunnen gaan...
Pruk, lieve echo. Heel duidelijk ookNieuwe buikfoto! Nu we weten wat erin zit wil ik de buitenkant ook kunnen beoordelen
Hestria, beetje hyper? zoveel herkenning hier soms. Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |