Ja daar kan ik niet bij op mn werk. Nee jullie moeten het maar doen met de foto's...quote:
Ik heb de eerste keer een keizersnede gehad, dus ik tel niet echt mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Spuug, nu jij hier toch bentHoe was het verschil in bevallingen bij jouw kinders? Steeds sneller, of makkelijker of juist helemaal anders? En beviel je bij alledrie ongeveer rond dezelfde tijd van de uitgerekende datum?
Andere vrouwen die al meer dan 2 keer zijn bevallen mogen ook antwoorden hoor
ook weer een beetje van beide is dat ik hier regelmatiger zou komen als het wat makkelijker instappen was...tis toch wel beetje eenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Een beetje van beide gok ik...
Je geeft zelf al aan dat je niet zo heel vaak meer komt en dat het hier vaak heel snel gaat.
Feit blijft (of althans... ongeschreven regel meer, of nou ja, de ervaring leert dat...) dat je hier wat regelmatiger langs moet komen om de handjes op elkaar te krijgen.![]()
ach , ik trek me vandaag de dag toch alles te snel aan.. denk dat het dan gelijk aan mij ligtquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef Ticootje het volgende:
Nanalune, ik had gewoon over je heen gelezen. Ik was vanmorgen zo bezig met de foto's... Sorry..
www.justeat.nlquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:58 schreef Nijna het volgende:
Nana, hoe oud is jullie eerste (gewoon nieuwsgierigheid...)?
Hmmz, ik heb in mn hoofd zitten dat ik frietjes wil vanavond... Manlief heeft een etentje dus ik moet alleen eten. Ik had eigenlijk een blikje kippensoep (helpt toch bij verkoudheid?) en brood voor vanavond bedacht. Maar de frietjes laten me niet los. Nadeel is dan wel dat ik nog even richting dorp moet fietsen en daar heb ik dan toch niet zo'n zin in met mn snotkop.
Aan de andere kant... de drang naar frietjes is wel groot... dilemma's
Kan ook nog... offe... en... en...quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nijna, nu lekker eten wat je in huis hebt en dan manlief morgen frietjes laten halen?
Wat Yppy net onder je zegt, gewoon 'even' een paar oogkleppen opzetten en lekker meeposten, voor je het weet klep je weer mee als vanouds.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:05 schreef nanalune het volgende:
[..]
ook weer een beetje van beide is dat ik hier regelmatiger zou komen als het wat makkelijker instappen was...tis toch wel beetje een- moment..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |