ach wat enorm zieligquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:22 schreef Lishe het volgende:
Even een korte 'update'
Een minder goeie deze keer...
Lena is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met koorts. In 2 uur tijd liep die op van 38.2 gr naar 39.3. Er is bloed afgenomen, een urinemonster en heel vreselijk, een lumbaalpunctie. De uitslag van de laatste was gelukkig goed.
Ondertussen heeft ze antibiotica en is de koorts gedaald. gedacht word aan een virale of bacteriele infectie. Bactirieel is te behandelen met antibiotica, viraal moet zelf weggaan. Zondag hopen we meer te weten.
Ze is vandaag 2 keer wakker geweest en heeft super verzorging. ze heeft nu gelukkig ook 2 keer goed gegeten en lijkt iets op te knappen.
Ik ben zo trots op mijn dappere kleine heldin. Ze werkt zo hard en doet zo haar best.
Ik hoop snel nog beter nieuws te hebben.
Wat fijn dat ze zo goed drinkt!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:18 schreef Lishe het volgende:
dank jullie welvoor de lieve woorden. Het voelt zo gek het gezin te zijn wat sterkte nodig heeft.
Gistereenavond heeft ze heeeeel goed gedronken. Onze kleinee heldin. De verpleegkundige verwacht vandaag de uitslagen van het bloedonderzoek en dus ook het vervolgplan. Na gisterenavond kunnen we weer positief denken en iik heb al kleertjes klaar voor een spetterend welkom thuis feest.
Lena ziet er heel goed uit, mooie rose kleur, en gewoon, heel dapper.
Ik ben nu aan het kolven en ga dan gauw weer naar haar toe!
quote:Op zondag 16 september 2007 08:37 schreef miss_sly het volgende:
Ook hier bedankt
Werd vanochtend wakker en wist meteen weer wat er anderrs was dan voorheen
Een stukje berusting was er ook al wel, hoor. Ik ben natuurlijk bijna 39, dus het is wel een beetje een laatste kans traject waar we aan begonnen waren. Dat het zo onverwacht tot dit resultaat heeft geleid, vind ik nog steeds ongelofelijk.quote:Op zondag 16 september 2007 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, ik vind het nog steeds zulk supernieuws!
Soms las ik een beetje berusting in je postjes, op de een of andere manier vind ik het daarom extra gaaf dat het gelukt is!
Ik wil er graag wat aan toevoegen:quote:Op zondag 16 september 2007 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat zolang je geen rauwe dingen eet dat je dan al een heel eind bent. De meeste dingen worden dan wel gedood door het kook/bak-proces.
Beterschap Lenaquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:22 schreef Lishe het volgende:
Even een korte 'update'
Een minder goeie deze keer...
Lena is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met koorts. In 2 uur tijd liep die op van 38.2 gr naar 39.3. Er is bloed afgenomen, een urinemonster en heel vreselijk, een lumbaalpunctie. De uitslag van de laatste was gelukkig goed.
Ondertussen heeft ze antibiotica en is de koorts gedaald. gedacht word aan een virale of bacteriele infectie. Bactirieel is te behandelen met antibiotica, viraal moet zelf weggaan. Zondag hopen we meer te weten.
Ze is vandaag 2 keer wakker geweest en heeft super verzorging. ze heeft nu gelukkig ook 2 keer goed gegeten en lijkt iets op te knappen.
Ik ben zo trots op mijn dappere kleine heldin. Ze werkt zo hard en doet zo haar best.
Ik hoop snel nog beter nieuws te hebben.
Ik ken het wel uit mijn omgeving. Mijn schoonzusje draagt van nature een virus bij zich dat de baby heel erg ziek kan maken, hoe gezond het ook was bij de geboorte. Het uit zich pas na een paar dagen. Ik vind het eng om te horen. Mijn nichtje is er erg ziek van geweest destijds, longontsteking. Als ze weer een baby krijgt zal deze de eerste paar dagen ws standaard in het ziekenhuis blijven en volgens mij bij voorbaat antibiotica krijgen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Beterschap Lena![]()
Dit is al de 3de baby die vrij snel naar de geboorte opgenomen word in het ziekenhuis met hoge koorts....
Allemaal een virusje... appart
Wat ik beschreef van mjn schoonzusje komt niet veel voor hoor, het is maar een klein percentage moeders die hun kind met iets kunnen besmetten. Denk dat een ziekenhuis toch al een haard is met virussen en bacterien dat je iets makkelijker daar iets oploopt dan thuis. En als jezelf de griep ed hebt zal een baby het niet snel krijgen hoor, deze heeft als het goed is wel wat afweerstoffen daartegen opgebouwd door jou.quote:Op zondag 16 september 2007 15:33 schreef Nijna het volgende:
Iemand die weet hoe het zit als je zelf ziek bent zeg maar (griep/verkouden) als je bevalt. Krijgt het kind het dan ook mee of is dat maar net afhankelijk van vanalles en nog wat?
Niet dat ik al van plan ben om te bevallen hoor, alles nog hardstikke rustig hier (gelukkig, want ik was zelf van plan om eerst maar op te knappen voordat beeb buiten komt spelen).
Even zoeken bij producten op 'Dynair' en dan krijg je een rijtje producten. Ziet er op zich goed uit, en het scheelt je die bal heen en weer slepen.quote:Het balkussen waar ik het over had heb ik aangeschaft bij
http://www.fitwebwinkel.nl/
Ik heb het Dynair kussen van 36 cm. Het geeft een lekker actieve zit, en ik heb er veel aan in tijden van bekken-en onderrug klachten. (Was een fijne tip van de Mensendieck therapeute)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |