ach wat enorm zieligquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:22 schreef Lishe het volgende:
Even een korte 'update'
Een minder goeie deze keer...
Lena is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met koorts. In 2 uur tijd liep die op van 38.2 gr naar 39.3. Er is bloed afgenomen, een urinemonster en heel vreselijk, een lumbaalpunctie. De uitslag van de laatste was gelukkig goed.
Ondertussen heeft ze antibiotica en is de koorts gedaald. gedacht word aan een virale of bacteriele infectie. Bactirieel is te behandelen met antibiotica, viraal moet zelf weggaan. Zondag hopen we meer te weten.
Ze is vandaag 2 keer wakker geweest en heeft super verzorging. ze heeft nu gelukkig ook 2 keer goed gegeten en lijkt iets op te knappen.
Ik ben zo trots op mijn dappere kleine heldin. Ze werkt zo hard en doet zo haar best.
Ik hoop snel nog beter nieuws te hebben.
Wat fijn dat ze zo goed drinkt!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:18 schreef Lishe het volgende:
dank jullie welvoor de lieve woorden. Het voelt zo gek het gezin te zijn wat sterkte nodig heeft.
Gistereenavond heeft ze heeeeel goed gedronken. Onze kleinee heldin. De verpleegkundige verwacht vandaag de uitslagen van het bloedonderzoek en dus ook het vervolgplan. Na gisterenavond kunnen we weer positief denken en iik heb al kleertjes klaar voor een spetterend welkom thuis feest.
Lena ziet er heel goed uit, mooie rose kleur, en gewoon, heel dapper.
Ik ben nu aan het kolven en ga dan gauw weer naar haar toe!
quote:Op zondag 16 september 2007 08:37 schreef miss_sly het volgende:
Ook hier bedankt
Werd vanochtend wakker en wist meteen weer wat er anderrs was dan voorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |