Nee, elke dag.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Was dat trouwens nooi op maandag OA?
Vorige week is iemand daarmee bezig geweest....quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding]. Arm ding.
Vrijdag TG?
Tofquote:
Wacht maar tot je ooit gaat werken. Ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
ik vergader nooit, en drink ook nooit thee
Tegenwoordig, de laatste dagen iig, is het wel zinnig.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding]. Arm ding.
Vrijdag TG?
Ohw stoer! Promotie?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:03 schreef OA het volgende:
Tegenwoordig, de laatste dagen iig, is het wel zinnig.
We hebben elke dag een hoop te bespreken.![]()
Dat is voornamelijk mijn schuld... ik coördineer sinds kort alle intercontinentale transporten en daar heb ik elke dag wel nieuws over.![]()
Eer, wanneer staat je doktersbezoek op het program?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
ik vergader nooit, en drink ook nooit thee
duurt nog wel effequote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ooit gaat werken. Ofzo.
Nee...quote:
doktersprogram staat op de planning als die fucking pijn is weggetrokken (dmv een pilletje).quote:Op woensdag 12 september 2007 09:03 schreef OA het volgende:
[..]
Eer, wanneer staat je doktersbezoek op het program?
En wanneer begint die school nou eens?![]()
Ohw, ook leuk.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef OA het volgende:
Nee...![]()
Slechts een 'verdieping' van mijn taken....![]()
Je kunt beter met de pijn naar het ziekenhuis, dan dat je daar niet meer weet wat je aan moet wijzen? Ik weet niet wat je hebt?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
doktersprogram staat op de planning als die fucking pijn is weggetrokken (dmv een pilletje).
Dan stap ik in de auto en scheur zum hospitaal
Whehehe......quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef maffemuts het volgende:
Denk aan je rust en aan je koffie-drink-tijd OA ^^
Ik ben serieus aan het werk joh. Tegenwoordig. Zo druk heb ik het 't hele afgelopen jaar nog niet gehad.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef OA het volgende:
Whehehe......![]()
Ik en niet aan rust denken...![]()
Is het je al eens opgevallen hoe vaak ik hier aanwezig ben en hoeveel ik post elke dag?![]()
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
oh, en ik verwacht dat ik maandag begin.
Slechts de eerste 2 weken gemist
Ach so....quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doktersprogram staat op de planning als die fucking pijn is weggetrokken (dmv een pilletje).
Dan stap ik in de auto en scheur zum hospitaal
Meer dan ikquote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe......![]()
Ik en niet aan rust denken...![]()
Is het je al eens opgevallen hoe vaak ik hier aanwezig ben en hoeveel ik post elke dag?![]()
Koffie drinken doe ik trouwens niet meer zo heel veel als voorheen. Gewoon 2 of 3 bakkies per dag.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, ook leuk.
[..]
Je kunt beter met de pijn naar het ziekenhuis, dan dat je daar niet meer weet wat je aan moet wijzen? Ik weet niet wat je hebt?
Nu denk je eraan. Dus hup. Wat zoek je? Of verkoop je.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef OA het volgende:
Ik wil al 2 weken lang een V&A topic openen, maar ik vergeet het telkens....![]()
iddquote:Op woensdag 12 september 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Meer dan ikmja k ben dan ook nieuw in KSC
dus komt vanzelf
![]()
Nou, ik kan je bij deze vertellen dat dit aantal binnen afzienbare tijd verveelvoudigt....quote:Aantal posts: 79
Ohw, dus je moet je "ontlasting" inleveren? Dat is zo gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb er inmiddels zo'n week of 3 last van, dacht dat het wel weg zou trekken, maar het lijkt erger te worden.
Nogal problemen met de ontlasting zeg maar, gister kwam er goed veel bloed mee, dus toen werd het me te gortig. Huisarts gesproken, die zei: ga maar naar het ziekenhuis met een sample, dan krijg je asap uitslag.
Ik ga dus niet echt ter ziekenhuis om daar behandeld te worden vooralsnog, hoewel dat stiekem wel om een hoekje staat te kijken.
Ja, die ene dude die had gewonnen had niet eens meegedaan met de wedstrijd. Vandaag wordt een nieuwe winnaar bekend gemaakt.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:08 schreef crossover het volgende:
En nog steeds zie je users met die domme usericon
Ik verkoop.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu denk je eraan. Dus hup. Wat zoek je? Of verkoop je.
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, dus je moet je "ontlasting" inleveren? Dat is zo gedaan.
En doe dat nou snel, des te eerder heb je uitslag.
Ohhw. Oké. Niet iets wat ik ga kopen van je dan.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:10 schreef OA het volgende:
Ik verkoop.
Maar om het topic te starten moet ik eerst even kijken, wat ik precies te bieden heb...![]()
Het gaat om een Neukia, maar ik weet dus niet wat ik er nog allemaal bij heb...![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, die ene dude die had gewonnen had niet eens meegedaan met de wedstrijd. Vandaag wordt een nieuwe winnaar bekend gemaakt.
Ik hoop het voor je... is de verloochening van je UI niet voor niets geweest!quote:Ik hoop dat er staat:
Kuukske
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:08 schreef crossover het volgende:
En nog steeds zie je users met die domme usericon
Laat je dan brengen?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
het zit al in een potje
Maar ik kan niks nu joh, als ik ga staan ga ik al kapot.
Denk niet dat autorijden dan zo soepel gaat
Ikga wel effe onder de douche zitten nu, heb ik dat ook weer gehad.
Dat is ook helemaal niet nodig... als iemand anders het maar wel doet.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohhw. Oké. Niet iets wat ik ga kopen van je dan.
het lijkt erop danquote:Op woensdag 12 september 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laat je dan brengen?. Misschien heb je wel blinde darm ontsteking. Dan kun je meestal niet staan. En verga je enzo.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 12 september 2007 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Knulligheid ten top...
![]()
[..]
Ik hoop het voor je... is de verloochening van je UI niet voor niets geweest!![]()
![]()
Pas op hoor.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
het lijkt erop dan
Ik ga nu iig effe douchen, dan zie ik wel verder.
Tot zo
Geen everzwijnen gezienquote:Op woensdag 12 september 2007 09:09 schreef crossover het volgende:
oja, honger, op jacht. Ik ga een everzwijn vangen ofzo, maak het vuur maar vast aan!
Oeh. Wil je voor mij ook een kopje koffie vangen X?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:15 schreef crossover het volgende:
Geen everzwijnen gezienIk heb wel een boterham met pindakaas en een kopje koffie gevangen!!!
Wij staan naast elkaar in de OP!quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh. Wil je voor mij ook een kopje koffie vangen X?
Tofjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef crossover het volgende:
Tuurlijkhier lopen er nog genoeg wild rond!
Dus ik kan ook winnen?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, die ene dude die had gewonnen had niet eens meegedaan met de wedstrijd. Vandaag wordt een nieuwe winnaar bekend gemaakt.
Ik hoop dat er staat:
Kuukske
Nu niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 09:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus ik kan ook winnen?![]()
![]()
Leuk, niet meedoen.
Nee, je bent te laat Papjeequote:
Niet eerlijkquote:
Wie?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:29 schreef crossover het volgende:
Angelina Jolie heeft knokkelknieën![]()
Dat staat er toch?quote:
Is dat een dodelijke ziekte?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:29 schreef crossover het volgende:
It's a shamequote:Op woensdag 12 september 2007 09:29 schreef crossover het volgende:
Vermagering. Ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dat een dodelijke ziekte?![]()
Ja, maar wie is het?quote:
Tomb Raider films enzo. Gebruik eens google.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Ja, maar wie is het?
Waar moet ik haar van kennen?
Je kent Jolie toch wel? Actrice?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar wie is het?
Waar moet ik haar van kennen?
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tomb Raider films enzo. Gebruik eens google.
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Je kent Jolie toch wel? Actrice?
Wat een woede OA. Cursusje Anger Management nodig?quote:
Ja wat mot jequote:
Stoppelbaardjes.quote:
jaquote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij staan naast elkaar in de OP!
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een woede OA. Cursusje Anger Management nodig?
Whehe!quote:
Ik heb me net geschoren vanochtend....quote:
Gezellig.quote:
Oeh. De gedachtequote:Op woensdag 12 september 2007 09:44 schreef OA het volgende:
Ik heb me net geschoren vanochtend....![]()
Na 4 dagen, dat wel.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Mja dat is fok, een deel nieuws en een deel show.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Whehe!![]()
Weet heus wel wie het is hoor, maar dat zoiets compleet niet boeiends weer nieuws moet zijn...![]()
Sommige mensen hebben echt niets beters te doen...![]()
Hele volksstammen eigenlijk, al die roddelbladen enzo![]()
quote:
Doe ik altijd zo. Ik ga me echt niet elke dag scheren!quote:
Zijn wij dezelfde persoon??quote:
Ik ben niet jaloers.quote:
Jij wilt geen baardgroei? Verstandig!!quote:
Nee hoor. Bovendien ziet ie er danquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef OA het volgende:
Maar jij vindt het dus niet erg als JD na een paar dagen niet scheren stekelig aanvoelt aan jouw gezicht?![]()
Womanquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet trekken
Wijfquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
Erg hequote:
Trek een toffe broek aan, hippe schoenen en een gaaf shirt. Het is prachtig weer buiten. Hoewel de eerste wolken Breda alweer binnen komen drijven.quote:
Hier in Den Haag ookquote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trek een toffe broek aan, hippe schoenen en een gaaf shirt. Het is prachtig weer buiten. Hoewel de eerste wolken Breda alweer binnen komen drijven.
Het is meestal de kunst voor mij om iets bij de schoenen en broek te zoeken. Ik heb nu een lichtblauw lowlands shirt met dat unicef logo en daar een witte longsleeve er onderquote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trek een toffe broek aan, hippe schoenen en een gaaf shirt. Het is prachtig weer buiten. Hoewel de eerste wolken Breda alweer binnen komen drijven.
Niets meer aan doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:06 schreef crossover het volgende:
Het is meestal de kunst voor mij om er iets bij te zoeken. schoenen en broek is niet zo'n probleem. Ik heb nu een lichtblauw lowlands shirt met dat unicef logo en daar een witte longsleeve er onder
stoppelbaardquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Jij wilt geen baardgroei? Verstandig!!![]()
Vrouwen met overmatige beharing...![]()
Maar jij vindt het dus niet erg als JD na een paar dagen niet scheren stekelig aanvoelt aan jouw gezicht?![]()
KOMT DAT ZIEN KOMT DAT ZIEN! DE VROUW MET DE BAARD JA DAMES EN HEREN! NU BIJ CIRCUS BIERD.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrouwen moeten geen baarden hebben
uhm ik denk kleren ^^ of je kan een dagje als nudist leven en daar morgen uitgebreid verslag van doenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
Dat is nog niet eens zo'n heel slecht idee.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef maffemuts het volgende:
uhm ik denk kleren ^^ of je kan een dagje als nudist leven en daar morgen uitgebreid verslag van doen![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef crossover het volgende:
[..]
KOMT DAT ZIEN KOMT DAT ZIEN! DE VROUW MET DE BAARD JA DAMES EN HEREN! NU BIJ CIRCUS BIERD.
Welkequote:Op woensdag 12 september 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zat van de week nog een film te kijken waar dat soort mensen inzit
Ik wil het niet horenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zat van de week nog een film te kijken waar dat soort mensen inzit
Ik ben benieuwd naar je keuzequote:Op woensdag 12 september 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n heel slecht idee.
Het is fris mèn!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel hè? Ik merk het nu ook. Met het raam openquote:Op woensdag 12 september 2007 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
Het is fris mèn!
Nou, dan ben ik toch aan het werk. Dus dat geeft niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef JortK het volgende:
Nog 1,5 uur voordat Fok er weer uitligt
Sick sick sick.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef crossover het volgende:
Goddamn wat een tegenvaller is de nieuwe cd van QOTSA
ja echt?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef crossover het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
En oja! Ik heb een MySpace. Ik was dat alweer vergeten.
Kots aquote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef crossover het volgende:
In Ondiep....quote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MySpace
Kuukske toch...
Ik bedenk me net dat m'n ramen nog open staan.
Was ok in de veronderstelling dat ik gister gewoon thuis zou komen
Lenny, ben jij het?quote:
Bakkes!!quote:
Wat een geluk zeg...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zit op de 2e verdieping, en woon niet écht in ondiep
Je kan het ook met een javascriptje invoeren..quote:
oh, okquote:Op woensdag 12 september 2007 10:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Je kan het ook met een javascriptje invoeren..
Zie je mij al iets met javascriptjes doen??quote:Op woensdag 12 september 2007 10:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Je kan het ook met een javascriptje invoeren..
Weet je hoe lang ik dat ding al heb?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
MySpace
Kuukske toch...
Ik bedenk me net dat m'n ramen nog open staan.
Was ok in de veronderstelling dat ik gister gewoon thuis zou komen
KUUK EN ZOPIE.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:38 schreef maffemuts het volgende:
alweer n beetje opgewarmd iedereen of wordt het tijd voor koek en sopie ?
Heb net warme sjokiemel gedronken en een bedrijfstrui aangetrokken!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:38 schreef maffemuts het volgende:
alweer n beetje opgewarmd iedereen of wordt het tijd voor koek en sopie ?
jaja...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je mij al iets met javascriptjes doen??![]()
Ik zou niet weten hoe of wat...![]()
deleten danquote:Op woensdag 12 september 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dat ding al heb?. Sinds 2003 ofzo.
Ik lig weer in bedquote:Op woensdag 12 september 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga me toch ook maar aan een trui wagen.
Raam open, hellquote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel hè? Ik merk het nu ook. Met het raam open.
** Afbeelding aan censuur onderhevigquote:Op woensdag 12 september 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jaja...
Hoe doe je het dan?
Die nieuwe layout heb je niet
Ben je gek. Ik heb keiveul vrindjes.quote:
Ik ben groen bij jou?quote:
Luiwammes.quote:
Goed antwoord wel.quote:
Jij bent blauw bij mijquote:
Voor alsnog ben ik gewoon wakkerquote:Op woensdag 12 september 2007 10:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je nog maar wakker word straks
quote:
WCz.quote:
Get ur ass to le Hospital geque.quote:
Oeh. Tof.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik heb keiveul vrindjes.
Mijn prntscrn gezien?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor alsnog ben ik gewoon wakker
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Get ur ass to le Hospital geque.
Iddquote:Op woensdag 12 september 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle. Wanneer wordt Fok gemaakt.
quote:
Nee...quote:
Ik ben nog nooit zovaak geprintscreent in één shot. Ofzoquote:Op woensdag 12 september 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[afbeelding,link]
Blauw = eigen post
Groen = TS
Paarsig = post waarin mijn naam voorkomt of waarin ik ben gequote
![]()
niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle. Wanneer wordt Fok gemaakt.
Oh goed bezig!!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
Daar ben ik al lang en breed geweest
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 12 september 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[afbeelding,link]
Blauw = eigen post
Groen = TS
![]()
That would be mequote:Op woensdag 12 september 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Wie zei er ook alweer om half 11, dat het nog anderhalf uur zou duren voordat fok kapot ging
Het is nu al
Hendig is dat jaquote:Op woensdag 12 september 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/kleurtjes.JPG]afbeelding][/url]
Blauw = eigen post
Groen = TS
![]()
Doe eens niet zo lelijkquote:Op woensdag 12 september 2007 10:57 schreef Sjowhan het volgende:
niet.
Kan je allemaal via FQR instellenquote:
Paarsig?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/kleurtjes.JPG]afbeelding][/url]
Blauw = eigen post
Groen = TS
![]()
Dan is je scherm hendig kleurenblind geworden.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
Paarsig?
Lichtblauw zie ik het hier in jouw printscreen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is je scherm hendig kleurenblind geworden.
Hm. Dan weet'ie gewoon niet wat een toffe kleur is.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:02 schreef eer-ik het volgende:
Voor de rest zie ik alles puik ende perfect, qua kleuren.
Doeeeiiiquote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef crossover het volgende:
Ik moet weg, haast, trein, college, daag!
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is je scherm hendig kleurenblind geworden.
Waarom doe ik mee aan de Hoi. Doei. Dag. Welkom terug. Hoera je bent er weer. - Post hype?quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom doe ik mee aan de Hoi. Doei. Dag. Welkom terug. Hoera je bent er weer. - Post hype?
Nah, paars vind ik niet zo'n toffe kleurquote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Dan weet'ie gewoon niet wat een toffe kleur is.
GIJ HEIDEN.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
Nah, paars vind ik niet zo'n toffe kleur
Ik vind dat het verboden moet worden. Gewoon klinkklaar verboden.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Doe ik zo min mogelijk!
Alleen hoi des al dagfipo en doei als daglapo![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind dat het verboden moet worden. Gewoon klinkklaar verboden.
Niet zo miepen jij.quote:
Botjeblauw! Ik moet wel toegeven dat ik mijn eigen posts ook blauw gekleurd heb hoorquote:
Ok.quote:
Botjeblauw is een mooie kleur jaquote:Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Botjeblauw! Ik moet wel toegeven dat ik mijn eigen posts ook blauw gekleurd heb hoor.
doei kuuk.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Welnu. Het is tijd, om te gaan werken. Dag Koffieteutjes.
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Welnu. Het is tijd, om te gaan werken. Dag Koffieteutjes.
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:51 schreef JortK het volgende:
OA, MPG en ik hebben dezelfde baardgroei
quote:
Jij ook mogguh MPGquote:Op woensdag 12 september 2007 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook
Mogge allemaal trouwens![]()
JJ gefeliciteerd met je zoontje
Heey Mutsquote:
Met mij ook jaquote:
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gefeliciteerd met je zoontje, mocht je de eerdere post niet hebben gezien
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik neem aan dat je gewoon op de uni zit?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Met mij ook jaNet even een lekker bakkie koffie naar binnen geslurpt. Zo even mn krantje uitlezen
![]()
Correct. Ik ga zometeen aan de huiswerkopgaven van Velden werken, met twee jaargenoten. Helaas zijn deze falende figuren tot op dit moment nog niet op komen dagen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon op de uni zit?![]()
Je mag dan wel een roostervrije dag hebben, maar dat betekent geenszins dat die dag ook is bedoeld als studievrije dag!! [afbeelding]
Whehe.....quote:Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
GODVER. Voor niets een hele week voor lul gelopen met die lillike grafavatar [afbeelding]
Ene Pjotrik is er vandoor met de wii![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
GODVER. Voor niets een hele week voor lul gelopen met die lillike grafavatar [afbeelding]
Ene Pjotrik is er vandoor met de wii![]()
Idem hier. Ik heb tenminste 3 vergaderingen per 2 weken. (1 wekelijks, daar ben ik de voorzitter, 1 2-wekelijks, daar ben ik enkel af en toe notulist). Elke vergadering impliceert de consumptie van tenminste 2 koppen koffiequote:
Maikuuul alertquote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.....![]()
PWND !!!11~1!1~ einz..!!!@11!11``!1![]()
Ja...quote:
ik heb er maar 1 per maand gelukkigquote:Op woensdag 12 september 2007 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier. Ik heb tenminste 3 vergaderingen per 2 weken. (1 wekelijks, daar ben ik de voorzitter, 1 2-wekelijks, daar ben ik enkel af en toe notulist). Elke vergadering impliceert de consumptie van tenminste 2 koppen koffie...
Whehequote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ja...![]()
Sorry![]()
Ik zag even onder de lijn een nieuwe post doen...
==========================================
[afbeelding]
Ik heb trouwens elke dag een vergadering/overleg...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 per maand gelukkig
aangezien ik secretaris ben moet ik heul veel schrijven, dus kom ik amper aan 2 kopjes toe
beter kieken op games.fok.nlquote:Op woensdag 12 september 2007 11:52 schreef OA het volgende:
Maar M, waar haal jij die wijsheid trouwens vandaan?
Ik speur het hele forum af, incl Games, frontpage, etc... maar niets....![]()
Whehe.... Als ik notuleer kom ik ook niet verder dan 1 kopjequote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 per maand gelukkig
aangezien ik secretaris ben moet ik heul veel schrijven, dus kom ik amper aan 2 kopjes toe
Wat is niet lang?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb trouwens elke dag een vergadering/overleg...
Aangezien het niet al te lang duurt, drink ik doorgaans slechts 1 grote beker koffie.![]()
Waar gade heen mn jong?quote:
beter kieken op games.fok.nlquote:Op woensdag 12 september 2007 11:52 schreef OA het volgende:
Maar M, waar haal jij die wijsheid trouwens vandaan?
Ik speur het hele forum af, incl Games, frontpage, etc... maar niets....![]()
Jamaar, jamaar...quote:
10-15 min.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is niet lang?
Mijn vergaderingen duren pakweg 3 kwartier tot een uur.
Niet veel te bespreken dus. Kan ook informeel bij de koffieautomaatquote:
inderdaad!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet veel te bespreken dus. Kan ook informeel bij de koffieautomaat![]()
![]()
Wel lekker vlot![]()
Nee daar zal een hoop constructiefs uitkomenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad!
de mijne duren algauw een uur of 3
Dan moet er wel een koffieautomaat aanwezig zijn!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet veel te bespreken dus. Kan ook informeel bij de koffieautomaat![]()
![]()
Wel lekker vlot![]()
Zoeen heb ik maar eens per jaar. De ALV van de zwemverenigingquote:Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad!
de mijne duren algauw een uur of 3
Aaah. Beter dus. Lekkere zelfgezette koffiequote:Op woensdag 12 september 2007 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet er wel een koffieautomaat aanwezig zijn!![]()
Nee, ik werk in een relatief klein bedrijf qua personeel, dus zoeen apparaat is te duur per werknemer....![]()
Wij zetten dus nog zelf koffie met een ouderwetsch koffiezetapparaat!![]()
ehm, ja!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee daar zal een hoop constructiefs uitkomen
quote:
we doen liever 1 keer in de maand een lange vergadering waarin we heel veel ineens bespreken, dan 4 korte waarbij de helft niet aanwezig is.quote:
Dat eerste hebben we op de TU/e ook. In de coffeebarquote:Op woensdag 12 september 2007 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
Koffiebonen die gemalen worden
Versgezet dus, eventueel met een slok 'warme melk'
Overigens is DE ook goed te doen
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
Koffiebonen die gemalen worden
Versgezet dus, eventueel met een slok 'warme melk'
Overigens is DE ook goed te doen
Goed plan., Ik neem aan dat bij de maandelijkse vergadering wel altijd iedereen aanwezig isquote:Op woensdag 12 september 2007 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
we doen liever 1 keer in de maand een lange vergadering waarin we heel veel ineens bespreken, dan 4 korte waarbij de helft niet aanwezig is.
dat is ze geradenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan., Ik neem aan dat bij de maandelijkse vergadering wel altijd iedereen aanwezig is.
Dat had ik ook op de HES.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat eerste hebben we op de TU/e ook. In de coffeebar. Weliswaar meer dan 2x zo duur dan de standaard bak, maar ook zeker eens zo lekker. Gemiddeld eens per 2 dagen fietst zo'n bakkie er wel in
Whehe... anders straf van tante Muckie?quote:
indd ERG lekker. 2,1667x zo duur, maar wel erg lekker. Mijn gemiddelde ligt toch wel op 4 van die bakjes per weekquote:Op woensdag 12 september 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat had ik ook op de HES.
Die bakken zijn echt schandalig duur in vergelijking, maar wel erg lekker!![]()
ik volgende week donderdagquote:Op woensdag 12 september 2007 12:26 schreef buzzer het volgende:
Vergaderen
Dinsdag moet ik er helaas weer aan geloven....
hell yeahquote:Op woensdag 12 september 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... anders straf van tante Muckie?
Whehequote:Op woensdag 12 september 2007 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah![]()
dan gaan ze over de knie
dat ik het jongste bestuurslid sinds 107 jaar ben, mag de pret niet drukken![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:47 schreef MPG het volgende:
Zo. Tijd om te gaan lunsen. Na de luns velden sommetjes maken.
Laters![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:47 schreef MPG het volgende:
Zo. Tijd om te gaan lunsen. Na de luns velden sommetjes maken.
Laters![]()
Meneer de fotograaf, waarom heeft u nog steeds geen FoBo?quote:
Avond in indiaquote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
goedenavond, nog even posten hier in dit bijna volle topic.
Je kan er nog net bijquote:Op woensdag 12 september 2007 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
goedenavond, nog even posten hier in dit bijna volle topic.
Werkquote:
hey Jortquote:
fijnquote:Op woensdag 12 september 2007 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan er nog net bij![]()
![]()
Doe ik niet aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meneer de fotograaf, waarom heeft u nog steeds geen FoBo?![]()
Moggequote:Op woensdag 12 september 2007 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
wrkwekrwerkwekrwekrwekrwekrwekrquote:
Waarnaar meis?quote:
Ik ben maar één persoon hoor!quote:
Hoe doe je dat Jort?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:18 schreef JortK het volgende:
Vanavond me postcount in me UI freubelen
jij en de rest natuurlijkquote:
Ahaquote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
jij en de rest natuurlijk![]()
al weet ik het van een aantal inmiddels wel
Ja, maar dan veel knapper uiteraardquote:
Word ie dan automatisch bijgehouden in je UI?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:18 schreef JortK het volgende:
Vanavond me postcount in me UI freubelen
Nietusquote:
Karton!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Flrtlrslrtsrlsits!![]()
![]()
![]()
Srtifquote:
Scharminkelquote:Op woensdag 12 september 2007 14:44 schreef MPG het volgende:
ik 1.85, 65 kg, donkerblond en bruine ogen
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |