Wij staan naast elkaar in de OP!quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh. Wil je voor mij ook een kopje koffie vangen X?
Tofjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef crossover het volgende:
Tuurlijkhier lopen er nog genoeg wild rond!
Dus ik kan ook winnen?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, die ene dude die had gewonnen had niet eens meegedaan met de wedstrijd. Vandaag wordt een nieuwe winnaar bekend gemaakt.
Ik hoop dat er staat:
Kuukske
Nu niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 09:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus ik kan ook winnen?![]()
![]()
Leuk, niet meedoen.
Nee, je bent te laat Papjeequote:
Niet eerlijkquote:
Wie?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:29 schreef crossover het volgende:
Angelina Jolie heeft knokkelknieën![]()
Dat staat er toch?quote:
Is dat een dodelijke ziekte?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:29 schreef crossover het volgende:
It's a shamequote:Op woensdag 12 september 2007 09:29 schreef crossover het volgende:
Vermagering. Ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dat een dodelijke ziekte?![]()
Ja, maar wie is het?quote:
Tomb Raider films enzo. Gebruik eens google.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Ja, maar wie is het?
Waar moet ik haar van kennen?
Je kent Jolie toch wel? Actrice?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar wie is het?
Waar moet ik haar van kennen?
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tomb Raider films enzo. Gebruik eens google.
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Je kent Jolie toch wel? Actrice?
Wat een woede OA. Cursusje Anger Management nodig?quote:
Ja wat mot jequote:
Stoppelbaardjes.quote:
jaquote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij staan naast elkaar in de OP!
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een woede OA. Cursusje Anger Management nodig?
Whehe!quote:
Ik heb me net geschoren vanochtend....quote:
Gezellig.quote:
Oeh. De gedachtequote:Op woensdag 12 september 2007 09:44 schreef OA het volgende:
Ik heb me net geschoren vanochtend....![]()
Na 4 dagen, dat wel.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb me net geschoren vanochtend....![]()
Na 4 dagen, dat wel.![]()
Mja dat is fok, een deel nieuws en een deel show.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Whehe!![]()
Weet heus wel wie het is hoor, maar dat zoiets compleet niet boeiends weer nieuws moet zijn...![]()
Sommige mensen hebben echt niets beters te doen...![]()
Hele volksstammen eigenlijk, al die roddelbladen enzo![]()
quote:
Doe ik altijd zo. Ik ga me echt niet elke dag scheren!quote:
Zijn wij dezelfde persoon??quote:
Ik ben niet jaloers.quote:
Jij wilt geen baardgroei? Verstandig!!quote:
Nee hoor. Bovendien ziet ie er danquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef OA het volgende:
Maar jij vindt het dus niet erg als JD na een paar dagen niet scheren stekelig aanvoelt aan jouw gezicht?![]()
Womanquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet trekken
Wijfquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet trekken
Erg hequote:
Trek een toffe broek aan, hippe schoenen en een gaaf shirt. Het is prachtig weer buiten. Hoewel de eerste wolken Breda alweer binnen komen drijven.quote:
Hier in Den Haag ookquote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trek een toffe broek aan, hippe schoenen en een gaaf shirt. Het is prachtig weer buiten. Hoewel de eerste wolken Breda alweer binnen komen drijven.
Het is meestal de kunst voor mij om iets bij de schoenen en broek te zoeken. Ik heb nu een lichtblauw lowlands shirt met dat unicef logo en daar een witte longsleeve er onderquote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trek een toffe broek aan, hippe schoenen en een gaaf shirt. Het is prachtig weer buiten. Hoewel de eerste wolken Breda alweer binnen komen drijven.
Niets meer aan doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:06 schreef crossover het volgende:
Het is meestal de kunst voor mij om er iets bij te zoeken. schoenen en broek is niet zo'n probleem. Ik heb nu een lichtblauw lowlands shirt met dat unicef logo en daar een witte longsleeve er onder
stoppelbaardquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Jij wilt geen baardgroei? Verstandig!!![]()
Vrouwen met overmatige beharing...![]()
Maar jij vindt het dus niet erg als JD na een paar dagen niet scheren stekelig aanvoelt aan jouw gezicht?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |