Nee, elke dag.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Was dat trouwens nooi op maandag OA?
Vorige week is iemand daarmee bezig geweest....quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding]. Arm ding.
Vrijdag TG?
Tofquote:
Wacht maar tot je ooit gaat werken. Ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
ik vergader nooit, en drink ook nooit thee
Tegenwoordig, de laatste dagen iig, is het wel zinnig.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding]. Arm ding.
Vrijdag TG?
Ohw stoer! Promotie?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:03 schreef OA het volgende:
Tegenwoordig, de laatste dagen iig, is het wel zinnig.
We hebben elke dag een hoop te bespreken.![]()
Dat is voornamelijk mijn schuld... ik coördineer sinds kort alle intercontinentale transporten en daar heb ik elke dag wel nieuws over.![]()
Eer, wanneer staat je doktersbezoek op het program?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
ik vergader nooit, en drink ook nooit thee
duurt nog wel effequote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ooit gaat werken. Ofzo.
Nee...quote:
doktersprogram staat op de planning als die fucking pijn is weggetrokken (dmv een pilletje).quote:Op woensdag 12 september 2007 09:03 schreef OA het volgende:
[..]
Eer, wanneer staat je doktersbezoek op het program?
En wanneer begint die school nou eens?![]()
Ohw, ook leuk.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef OA het volgende:
Nee...![]()
Slechts een 'verdieping' van mijn taken....![]()
Je kunt beter met de pijn naar het ziekenhuis, dan dat je daar niet meer weet wat je aan moet wijzen? Ik weet niet wat je hebt?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
doktersprogram staat op de planning als die fucking pijn is weggetrokken (dmv een pilletje).
Dan stap ik in de auto en scheur zum hospitaal
Whehehe......quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef maffemuts het volgende:
Denk aan je rust en aan je koffie-drink-tijd OA ^^
Ik ben serieus aan het werk joh. Tegenwoordig. Zo druk heb ik het 't hele afgelopen jaar nog niet gehad.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef OA het volgende:
Whehehe......![]()
Ik en niet aan rust denken...![]()
Is het je al eens opgevallen hoe vaak ik hier aanwezig ben en hoeveel ik post elke dag?![]()
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
oh, en ik verwacht dat ik maandag begin.
Slechts de eerste 2 weken gemist
Ach so....quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doktersprogram staat op de planning als die fucking pijn is weggetrokken (dmv een pilletje).
Dan stap ik in de auto en scheur zum hospitaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |