KOMT DAT ZIEN KOMT DAT ZIEN! DE VROUW MET DE BAARD JA DAMES EN HEREN! NU BIJ CIRCUS BIERD.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrouwen moeten geen baarden hebben
uhm ik denk kleren ^^ of je kan een dagje als nudist leven en daar morgen uitgebreid verslag van doenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet trekken
Dat is nog niet eens zo'n heel slecht idee.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef maffemuts het volgende:
uhm ik denk kleren ^^ of je kan een dagje als nudist leven en daar morgen uitgebreid verslag van doen![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef crossover het volgende:
[..]
KOMT DAT ZIEN KOMT DAT ZIEN! DE VROUW MET DE BAARD JA DAMES EN HEREN! NU BIJ CIRCUS BIERD.
Welkequote:Op woensdag 12 september 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zat van de week nog een film te kijken waar dat soort mensen inzit
Ik wil het niet horenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zat van de week nog een film te kijken waar dat soort mensen inzit
Ik ben benieuwd naar je keuzequote:Op woensdag 12 september 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n heel slecht idee.
Het is fris mèn!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trek een toffe broek aan, hippe schoenen en een gaaf shirt. Het is prachtig weer buiten. Hoewel de eerste wolken Breda alweer binnen komen drijven.
Ja, een beetje wel hè? Ik merk het nu ook. Met het raam openquote:Op woensdag 12 september 2007 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
Het is fris mèn!
Nou, dan ben ik toch aan het werk. Dus dat geeft niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef JortK het volgende:
Nog 1,5 uur voordat Fok er weer uitligt
Sick sick sick.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef crossover het volgende:
Goddamn wat een tegenvaller is de nieuwe cd van QOTSA
ja echt?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef crossover het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
En oja! Ik heb een MySpace. Ik was dat alweer vergeten.
Kots aquote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef crossover het volgende:
In Ondiep....quote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MySpace
Kuukske toch...
Ik bedenk me net dat m'n ramen nog open staan.
Was ok in de veronderstelling dat ik gister gewoon thuis zou komen
Lenny, ben jij het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |