Nee, elke dag.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Was dat trouwens nooi op maandag OA?
Vorige week is iemand daarmee bezig geweest....quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding]. Arm ding.
Vrijdag TG?
Tofquote:
Wacht maar tot je ooit gaat werken. Ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
ik vergader nooit, en drink ook nooit thee
Tegenwoordig, de laatste dagen iig, is het wel zinnig.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding]. Arm ding.
Vrijdag TG?
Ohw stoer! Promotie?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:03 schreef OA het volgende:
Tegenwoordig, de laatste dagen iig, is het wel zinnig.
We hebben elke dag een hoop te bespreken.![]()
Dat is voornamelijk mijn schuld... ik coördineer sinds kort alle intercontinentale transporten en daar heb ik elke dag wel nieuws over.![]()
Eer, wanneer staat je doktersbezoek op het program?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
ik vergader nooit, en drink ook nooit thee
duurt nog wel effequote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ooit gaat werken. Ofzo.
Nee...quote:
doktersprogram staat op de planning als die fucking pijn is weggetrokken (dmv een pilletje).quote:Op woensdag 12 september 2007 09:03 schreef OA het volgende:
[..]
Eer, wanneer staat je doktersbezoek op het program?
En wanneer begint die school nou eens?![]()
Ohw, ook leuk.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef OA het volgende:
Nee...![]()
Slechts een 'verdieping' van mijn taken....![]()
Je kunt beter met de pijn naar het ziekenhuis, dan dat je daar niet meer weet wat je aan moet wijzen? Ik weet niet wat je hebt?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
doktersprogram staat op de planning als die fucking pijn is weggetrokken (dmv een pilletje).
Dan stap ik in de auto en scheur zum hospitaal
Whehehe......quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef maffemuts het volgende:
Denk aan je rust en aan je koffie-drink-tijd OA ^^
Ik ben serieus aan het werk joh. Tegenwoordig. Zo druk heb ik het 't hele afgelopen jaar nog niet gehad.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef OA het volgende:
Whehehe......![]()
Ik en niet aan rust denken...![]()
Is het je al eens opgevallen hoe vaak ik hier aanwezig ben en hoeveel ik post elke dag?![]()
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
oh, en ik verwacht dat ik maandag begin.
Slechts de eerste 2 weken gemist
Ach so....quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doktersprogram staat op de planning als die fucking pijn is weggetrokken (dmv een pilletje).
Dan stap ik in de auto en scheur zum hospitaal
Meer dan ikquote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe......![]()
Ik en niet aan rust denken...![]()
Is het je al eens opgevallen hoe vaak ik hier aanwezig ben en hoeveel ik post elke dag?![]()
Koffie drinken doe ik trouwens niet meer zo heel veel als voorheen. Gewoon 2 of 3 bakkies per dag.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, ook leuk.
[..]
Je kunt beter met de pijn naar het ziekenhuis, dan dat je daar niet meer weet wat je aan moet wijzen? Ik weet niet wat je hebt?
Nu denk je eraan. Dus hup. Wat zoek je? Of verkoop je.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef OA het volgende:
Ik wil al 2 weken lang een V&A topic openen, maar ik vergeet het telkens....![]()
iddquote:Op woensdag 12 september 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Meer dan ikmja k ben dan ook nieuw in KSC
dus komt vanzelf
![]()
Nou, ik kan je bij deze vertellen dat dit aantal binnen afzienbare tijd verveelvoudigt....quote:Aantal posts: 79
Ohw, dus je moet je "ontlasting" inleveren? Dat is zo gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb er inmiddels zo'n week of 3 last van, dacht dat het wel weg zou trekken, maar het lijkt erger te worden.
Nogal problemen met de ontlasting zeg maar, gister kwam er goed veel bloed mee, dus toen werd het me te gortig. Huisarts gesproken, die zei: ga maar naar het ziekenhuis met een sample, dan krijg je asap uitslag.
Ik ga dus niet echt ter ziekenhuis om daar behandeld te worden vooralsnog, hoewel dat stiekem wel om een hoekje staat te kijken.
Ja, die ene dude die had gewonnen had niet eens meegedaan met de wedstrijd. Vandaag wordt een nieuwe winnaar bekend gemaakt.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:08 schreef crossover het volgende:
En nog steeds zie je users met die domme usericon
Ik verkoop.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu denk je eraan. Dus hup. Wat zoek je? Of verkoop je.
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, dus je moet je "ontlasting" inleveren? Dat is zo gedaan.
En doe dat nou snel, des te eerder heb je uitslag.
Ohhw. Oké. Niet iets wat ik ga kopen van je dan.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:10 schreef OA het volgende:
Ik verkoop.
Maar om het topic te starten moet ik eerst even kijken, wat ik precies te bieden heb...![]()
Het gaat om een Neukia, maar ik weet dus niet wat ik er nog allemaal bij heb...![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, die ene dude die had gewonnen had niet eens meegedaan met de wedstrijd. Vandaag wordt een nieuwe winnaar bekend gemaakt.
Ik hoop het voor je... is de verloochening van je UI niet voor niets geweest!quote:Ik hoop dat er staat:
Kuukske
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:08 schreef crossover het volgende:
En nog steeds zie je users met die domme usericon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |