Knap gedaan, zei de baggeraar. Ik vind dat we wel een gebakje hebben verdiend... Leandra?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
Waarbij ik even opmerk dat ie precies om 23 uur 59 minuten en 59 seconden is gepost.
Uiteraard... tast toe, de taart staat in de OPquote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap gedaan, zei de baggeraar. Ik vind dat we wel een gebakje hebben verdiend... Leandra?
Altijd wat te klagen he.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
Ehm... het moet nummertje 337 zijn volgens mij![]()
Wat zou een Leandra name-topic zijn zonder commentaarquote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen he.
Nou vooruit ik zal een mod zoeken om je feesttopic een ander nummer te geven.
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cadeatje voor Leandraaaaaaaaah
[afbeelding]
Ooit komt er een dag dat ik jou betrap op een nummer foutquote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
Wat zou een Leandra name-topic zijn zonder commentaar![]()
![]()
![]()
Soheeee, doe maar hip!! Cool hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cadeautje voor Leandraaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Damn.. met joystick en nitro?? DIE WIL IK !!!!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
haha, mooi ding!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Veilig thuis gekomen?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
LEANDRA fefeliciflapstaart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
de rest hoi![]()
Sorry schat, wilde je eerste SC niet stelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
haha, mooi ding!
pa, ik heb ook mn eerste sc geopend(ben dus ook ontmaagd, best lekker btw), gelukkig heeft ma 'm al gezien, nu jij nog(sc #41).
zekert ik en mijn trouwe stalen paard trotseren weer en wind en komen altijd op bestemming aanquote:
Ik kan het niet... hij is té mooi versierd.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard... tast toe, de taart staat in de OP![]()
Ik denk zwaar gewondquote:
hee kontenbonker, gefeliciteerd met je bijvrouwtje!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef Pavement het volgende:
LEANDRA fefeliciflapstaart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
de rest hoi![]()
nee joh, ben je gek. met uw verjaardag ben ik de eerste die sc aanmaakt...met slaapzak voor de deur of zo rightquote:Op woensdag 12 september 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry schat, wilde je eerste SC niet stelen.
Dacht alleen dat ik het toch wel ruim op tijd had gezegt.
Zal ik je tekst over plakken in de OP?
Ohh gewoon heel thuisgekomen? Wat ben je vroeg, was het niet gezellig?quote:
Dat duurt nog best lang anders.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
nee joh, ben je gek. met uw verjaardag ben ik de eerste die sc aanmaakt...met slaapzak voor de deur of zo right![]()
Lief van je KZ Het is een fantastisch lijstje!quote:
wanneer is deze lieve kz jarig (die stoute wilikniewetenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kennis
Taal
Slim
Soms Tennis![]()
SMS
Kroeg
Kind
Onpartijdig
Streng
Rechtvaardig
Dapper
Lief
Gevoelig
Sterk
Mooi
Trots
Behulpzaam
Moeder
Verleden
Humor
Scherp
Betrokken
SC
COS
Vriendinnen
Jonge mannen
Prive dingetjes
Nauwkeurig
Oprecht
Open
Ervaren
Onmisbaar
![]()
![]()
![]()
Dat is "mijn" Lea![]()
tikkie overdrevenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lief van je KZ Het is een fantastisch lijstje!
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het niet... hij is té mooi versierd.
[afbeelding]
cheers luvquote:Op woensdag 12 september 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat duurt nog best lang anders.
Maar je bent meer dan welkom met slaapzak... Je mag zelfs in de tuin.
Ik probeerde hem heel stiekem in de Op te verwerken, maar hij deed het nietquote:Op woensdag 12 september 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Bruut!
Wie, Pavement? Verwerk die maar in de erwtensoep, voor straf. Zo'n mooie taart verruineren...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik probeerde hem heel stiekem in de Op te verwerken, maar hij deed het niet![]()
Hij is keigaaaaaaaaafquote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, mooi ding!
pa, ik heb ook mn eerste sc geopend(ben dus ook ontmaagd, best lekker btw), gelukkig heeft ma 'm al gezien, nu jij nog(sc #41).
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie, Pavement? Verwerk die maar in de erwtensoep, voor straf. Zo'n mooie taart verruineren...
Snertjongquote:Op woensdag 12 september 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie, Pavement? Verwerk die maar in de erwtensoep, voor straf. Zo'n mooie taart verruineren...
Slaap lekkert meidquote:
Nou jaaaa.... ook nog alle stukjes chocola ervanaf eten... Ik had toch een hogere dunk van jouw manieren, hoor.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
was lekker heb genoten denk dat ik nog maar een stukkie neem bUrp pardon
Al lang.......ik lig altijd om 11 uur plat....te wachten op dingen die komen gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
Is NMNS al naar bed?
kost mij ook moeite om de verleiding te weerstaan...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
krijg er nog echt honger van ook !
`WJ komt zo, hij is zn batman pakkie al een het aan doenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al lang.......ik lig altijd om 11 uur plat....te wachten op dingen die komen gaan.
wacht al een jaar of wat op deze manier
Je kan beter om die tijd iets ondernemen...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al lang.......ik lig altijd om 11 uur plat....te wachten op dingen die komen gaan.
dacht al dat je onderweg was naar L. voor die cursus zusammen met pervertquote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan beter om die tijd iets ondernemen...![]()
Je wacht tot je gaat komen?? Daar moet je wel wat voor doenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal maak altijd een boterham met kaas en dan fflkes in de magnetron sambal erbij en smullen maar, maar de kaas is opquote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kost mij ook moeite om de verleiding te weerstaan...
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wacht tot je gaat komen?? Daar moet je wel wat voor doen
beetje strak, het is die van m'n zusje...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
`WJ komt zo, hij is zn batman pakkie al een het aan doen
Ja, doe nu maar niet zo dapper, dat weet jij ook pas na het cursusmateriaal van Dolle Disaanquote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wacht tot je gaat komen?? Daar moet je wel wat voor doen
Zet je OP hier nog ff neer... ik heb helemaal dubbel gelegen tijdens het lezenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dacht al dat je onderweg was naar L. voor die cursus zusammen met pervert![]()
ik had het niet over eten...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Normaal maak altijd een boterham met kaas en dan fflkes in de magnetron sambal erbij en smullen maar, maar de kaas is op![]()
Weetje wat het is , hij heeft gewoon te weinig andere dingen om handen en voor de mond.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Nou jaaaa.... ook nog alle stukjes chocola ervanaf eten... Ik had toch een hogere dunk van jouw manieren, hoor.
MET WIE? MET WIE?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
Thnx allemaal![]()
![]()
Sorry voor de late reactie, was ff aan de telefoon![]()
SSsssssssssstttttttttquote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of jullie allemaal Leandra even kunnen bellen
06-43229784
ik bel hoor wies nr is dat ?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of jullie allemaal Leandra even kunnen bellen
06-43229784
Met mij, twee vliegen in één klap, feliciteren en date afspreken.....quote:
Pavement is voorzien... daar beginnen we niet aanquote:Op woensdag 12 september 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weetje wat het is , hij heeft gewoon te weinig andere dingen om handen en voor de mond.
Zeg pavermans Leandra heeft nog een cursus zoenen nodig.
Vooruit aan de slag![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weetje wat het is , hij heeft gewoon te weinig andere dingen om handen en voor de mond.
Zeg pavermans Leandra heeft nog een cursus zoenen nodig.
Vooruit aan de slag![]()
kan ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet je OP hier nog ff neer... ik heb helemaal dubbel gelegen tijdens het lezen![]()
![]()
![]()
Dan moet je toch echt van je rug afkomen hoor voor die datequote:Op woensdag 12 september 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met mij, twee vliegen in één klap, feliciteren en date afspreken.....![]()
ze lijkt mij er geil, alleen een beetje whiskey stem
snor tijdens het bellen afgeschoren?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met mij, twee vliegen in één klap, feliciteren en date afspreken.....![]()
ze lijkt mij er geil, alleen een beetje whiskey stem
Dan heeft ie in ieder geval genoeg oefening gehadquote:Op woensdag 12 september 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
Pavement is voorzien... daar beginnen we niet aan![]()
Ik was net klaar met het scheren van de linkerhelft van mijn scrotum, toen hing ze al opquote:Op woensdag 12 september 2007 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
snor tijdens het bellen afgeschoren?![]()
Dat kun je wel:quote:Op woensdag 12 september 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ik niet.
wilde ook bellen maar heb mn tel in een ovenschaal met water laten vallen en nr. staat in die tel. niet op sim-kaart.
bel je als je 50 wordt!!!
Dat heb ik nog nooit gedaan, waarom nu dan wel?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt van je rug afkomen hoor voor die date![]()
jesus WJ wat een josti ben je ookquote:Op woensdag 12 september 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kun je wel:
Klik in die post op edit.. dat is dit icoontje: [afbeelding]
Dan selecteer je de hele inhoud van je OP (blauw maken met je muis dus) en dan klik je rechts met je muis en klik je op kopiëren.
Daarna zet je de cursor in deze SC in het reactiescherm en klik je weer rechts met je muis en doe je plakken.
Dat is nou net het verschil tussen mij en dat spul in de villa: ik hou er wat andere normen en waarden op naquote:Op woensdag 12 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan heeft ie in ieder geval genoeg oefening gehad![]()
En zoenen mag best (volgens onze villa genieën dan)
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was net klaar met het scheren van de linkerhelft van mijn scrotum, toen hing ze al op![]()
Kijk zo krijg je nooit wat natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat heb ik nog nooit gedaan, waarom nu dan wel?
Behalve dat, ze is ouder dan 30, daar ga ik geen cent meer in investeren, blijft een kostenpost
Ja, het plaatselijk sufferdje staat er wekelijks vol van en de dorpsjournalist heeft z'n handen vol aan Leandra...De villa is er inderdaad niets bij.......quote:Op woensdag 12 september 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou net het verschil tussen mij en dat spul in de villa: ik hou er wat andere normen en waarden op na
Als't echt niet lukt, dan koop ik een veulen......quote:Op woensdag 12 september 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk zo krijg je nooit wat natuurlijk![]()
Bizar kreeg lee towers aan de lijnquote:Op woensdag 12 september 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
En Pavement?? Heb je nog iemand wakker gebeld??
Lea, Lee... scheelt nix eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 00:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bizar kreeg lee towers aan de lijn![]()
echt? ik anita meijer...zouden ze...?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bizar kreeg lee towers aan de lijn![]()
Jah, scheer je weg rakker.......ik doe het wel met ontharingscreme, 't wordt er zo lekker warm van down under....quote:Op woensdag 12 september 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
laat die andere helft voor mij, heb nog een ouwe mach 3 in de gootsteen liggen
Goed gedaan, WJquote:Op woensdag 12 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
Index / De Gouden Kooi
[DGK SC # 41] leandra leandra leandra gefeliciteerd!
willem-jozef
hoi
willem-jozef - woensdag 12 september 2007 @ 00:02
leandra is vandaag jarig. haar zoon heeft achter haar rug(kont)om geregeld dat er vanmiddag klokslag 13.30 uur een twaalftal kerels voor de deur staan. de cursus tongen wordt haar aangeboden door nmns en peevert, die zullen dan ook de tongmarathon aanvangen. daarop is er mogelijkheid tot taart eten bij haar vader, die ook graag wil dat ze weer snel aan een goeie kerel komt. na gedane oefening komt disana over uit groningen om het mondeling examen af te nemen. vervolgens met de praalwagen arnhem in op zoek naar een lekkere gozert zonder snor en een gestoppelde zak als ein kiwi!
LEVE DE KONINGIN!
Weetjes…
Kus weetjes
~ Kus dieet
Als je heftig zoent, verbruikt je lichaam tussen de 12 en 18 calorieën! Bovendien zijn er zo’n 34 spieren actief (je kaakspieren!) en je bloeddruk stijgt naar 150. Ben je een echt kusser, dan schijn je zo’n vijf jaar langer te leven. Genoeg redenen dus om nog maar eens intiem met je zoon/vriendin te zoenen!
op mijn nachtkastje...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
muh foto?
Weinig kans, heb al van alles geprobeerd om haar te slijten.....niemand heeft interessequote:Op woensdag 12 september 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
is er geen radio programma op dit moment waar we een verzoek nr voor leandra kunnen aanvragen ?
Niet uit Arnhem iig... sterker nog: het is niet eens (echt) in de buurt, en ik heb een pokke-hekel aan Arnhemquote:Op woensdag 12 september 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
Huh praalwagen arnhem, leandra waar kompie vandaan ?
ik woon 20min van arnhem daarom vroeg ik t, en heb hier in het dorp een kapperszaak zitten die leandra heetquote:Op woensdag 12 september 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet uit Arnhem iig... sterker nog: het is niet eens (echt) in de buurt, en ik heb een pokke-hekel aan Arnhem
1 iig jij van mij kanjerquote:Op woensdag 12 september 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu wil ik wel eens weten wie ondertussen achterlangs met wie zit te pm-en in dit roddeldorp.
Ik heb af en toe de indruk dat één posting goed is voor minimaal 10 pm's
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als't echt niet lukt, dan koop ik een veulen......![]()
Ik met jou, stuur es wat trug, trage...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu wil ik wel eens weten wie ondertussen achterlangs met wie zit te pm-en in dit roddeldorp.
ben al aan het luisterenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
Zoiets?
http://www.hottracksfm.nl/website/index.html
ik wil ookquote:Op woensdag 12 september 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik met jou, stuur es wat trug, trage...
Para-NMNSquote:Op woensdag 12 september 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
20 minuten welke kant op?? Noord, oost, zuid of west??quote:Op woensdag 12 september 2007 00:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik woon 20min van arnhem daarom vroeg ik t, en heb hier in het dorp een kapperszaak zitten die leandra heet
noord oostquote:Op woensdag 12 september 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 minuten welke kant op?? Noord, oost, zuid of west??
Maarre... nee, ik ben geen kapster, daar ben ik volstrekt ongeschikt voor
Dan zit je iig niet bij mij in de buurt, ik zit noord-westquote:
hier of daar een snor of een scrotum daar gelatenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 minuten welke kant op?? Noord, oost, zuid of west??
Maarre... nee, ik ben geen kapster, daar ben ik volstrekt ongeschikt voor
Daar waag ik me ook niet aan, als iemand dat niet zelf kan doen dan is ie niet zelfstandig genoeg voor mijquote:Op woensdag 12 september 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hier of daar een snor of een scrotum daar gelaten![]()
andere kant van het bos dusquote:Op woensdag 12 september 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zit je iig niet bij mij in de buurt, ik zit noord-west
En ik gok 30 a 40 minuten, maar dat is meer omdat je een hoop binnendoor moet rijden
normaal gesprek met hem is onmogelijk...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In the meantime, wat doe die Brain toch weer bot en dominant......
Beetje meer respect voor de zak van Sinterklaas s.v.p.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hier of daar een snor of een scrotum daar gelaten![]()
hahaha ik aan de andere kant, kiek uit het raam zie ik de zwijnen lopenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... zo ongeveer daar waar het bos begint
Wat nou Sinterklaas?? Ik las net dat je geen cadeautjes geeft aan 30-plussersquote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de zak van Sinterklaas s.v.p.![]()
Poehee, het behoort tot mijn voorspel.....halve dag (laten) ontbossen...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar waag ik me ook niet aan, als iemand dat niet zelf kan doen dan is ie niet zelfstandig genoeg voor mij![]()
Ik zie eerst nog koeien lopen maar met een km of 3 ook herten en zwijnen...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahaha ik aan de andere kant, kiek uit het raam zie ik de zwijnen lopen
ik krijg hier zo geen stijve plasser vanquote:Op woensdag 12 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Poehee, het behoort tot mijn voorspel.....halve dag (laten) ontbossen...
Hij staat er niet eens voor opquote:Op woensdag 12 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
Wat nou Sinterklaas?? Ik las net dat je geen cadeautjes geeft aan 30-plussers![]()
Je moet het ook weer niet zo letterlijk nemen. Ik ben wel selectief, dat dan weer welquote:Op woensdag 12 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat nou Sinterklaas?? Ik las net dat je geen cadeautjes geeft aan 30-plussers![]()
Zo ongeveer alles hoort bij "jouw" voorspel hè... zolang je zelf maar op je rug kunt blijven liggenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Poehee, het behoort tot mijn voorspel.....halve dag (laten) ontbossen...
Ja, bel dat nummer dan!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik krijg hier zo geen stijve plasser van
Kijk maar uit, zometeen wil niemand jou letterlijk meer nemen....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het ook weer niet zo letterlijk nemen. Ik ben wel selectief, dat dan weer wel
Ik geef mijzelf teveel "bloot"quote:Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles hoort bij "jouw" voorspel hè... zolang je zelf maar op je rug kunt blijven liggen![]()
Oh leuk, hebben we het over WJ?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
normaal gesprek met hem is onmogelijk...![]()
Ach, echte kwaliteit kijkt er wel doorheen....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen wil niemand jou letterlijk meer nemen....![]()
Uit welk tv spotje heb je dat nummer 'getrokken'?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, bel dat nummer dan!
Mwah, doe geen moeite..... zolang je je niet geschoren hebtquote:Op woensdag 12 september 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geef mijzelf teveel "bloot"![]()
Brian Disaan.......Brian wenst geen gebruik te maken van Amanda's opgedane kennis.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh leuk, hebben we het over WJ?
komt net weer binnen
Brian is kool, klaar !quote:Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian Disaan.......Brian wenst geen gebruik te maken van Amanda's opgedane kennis.
Rijke fantasie....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Uit welk tv spotje heb je dat nummer 'getrokken'?
Ken ik niet, beetje knappe meiden?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rijke fantasie....
Brian zit in de dominante mode. Die laat zijn testikels niet door tepels beroeren vandaag.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian Disaan.......Brian wenst geen gebruik te maken van Amanda's opgedane kennis.
Nee dank je, als je nou een zout dropje aangeboden had....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
Iemand een zoet dropje?
Ik dacht dat ik zout had mee genomen, nou niet dus![]()
Die heb ik dus nu nietquote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
Nee dank je, als je nou een zout dropje aangeboden had....![]()
Ik heb het nog wel netjes verstopt in de OPquote:
Ik wist het antwoord ook allang.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel netjes verstopt in de OP![]()
Nee, hij overschrijdt hiermee de Fok policy.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. dat zijn wel heleboel... is dat legaal??
![]()
'T is nu ongeveer de helft, hèquote:Op woensdag 12 september 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. dat zijn wel heleboel... is dat legaal??
![]()
Oi Insanaquote:Op woensdag 12 september 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij overschrijdt hiermee de Fok policy.
Hoi Ian_Nick trouwens![]()
Idd.... gaat lekker op snelheid zo, nog even en we kunnen zo in die van WJ verder... die staat nog openquote:
Alles goed in het Zaanse?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik post uitzonderlijk weinig de laatste tijd![]()
Je meent hetquote:Op woensdag 12 september 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik post uitzonderlijk weinig de laatste tijd![]()
nada heeft del aan haar lippen gelikt....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian zit in de dominante mode. Die laat zijn testikels niet door tepels beroeren vandaag.
Geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand heeft ook gevraagd of ie gesloten kan worden.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
Idd.... gaat lekker op snelheid zo, nog even en we kunnen zo in die van WJ verder... die staat nog open
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen idee.
Moet ik iemand bellen?Dat is toch geen nederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
Das idd ranzig, maar waarom loopt Brian daar nou zo om te zeiken, ze heeft vrijdag toch ook met die porno-actrice gezoend???quote:Op woensdag 12 september 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nada heeft del aan haar lippen gelikt....![]()
Is Avonne "Der SC Killert" al naar bed?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand heeft ook gevraagd of ie gesloten kan worden.
Maar je zal net zien, heeft deze er nog 10 te gaan gooien ze die ander dicht![]()
Grote kans vanquote:Op woensdag 12 september 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand heeft ook gevraagd of ie gesloten kan worden.
Maar je zal net zien, heeft deze er nog 10 te gaan gooien ze die ander dicht![]()
nada is een medespeler hij raakt zijn backup kwijt....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd ranzig, maar waarom loopt Brian daar nou zo om te zeiken, ze heeft vrijdag toch ook met die porno-actrice gezoend???
Of zit het verschil in het feit dat ze daar eerst toestemming voor heeft gevraagd??![]()
ook mogguh, nsdap-erquote:Op woensdag 12 september 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fecking hell, hebben we SC-updates?![]()
Nope, maar er is een ruzie (Brian en Amanda) en een gescripte ruzie (Dennis en Nadia) op de streams, dus die is in de COSquote:Op woensdag 12 september 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Avonne "Der SC Killert" al naar bed?
Moet van de regie...maar zijn manier, zijn botte agressieve dominantie, ik kan er tering slecht tegen als iemand zo tegen het zwakke geslacht tekeer gaat. Het manipulerende gedrag tegen een paar hersencellen met de verzamelnaam Amanda, bah...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd ranzig, maar waarom loopt Brian daar nou zo om te zeiken, ze heeft vrijdag toch ook met die porno-actrice gezoend???
Of zit het verschil in het feit dat ze daar eerst toestemming voor heeft gevraagd??![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Avonne "Der SC Killert" al naar bed?
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet van de regie...maar zijn manier, zijn botte agressieve dominantie, ik kan er tering slecht tegen als iemand zo tegen het zwakke geslacht tekeer gaat. Het manipulerende gedrag tegen een paar hersencellen met de verzamelnaam Amanda, bah...
COS updatesquote:Op woensdag 12 september 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fecking hell, hebben we SC-updates?![]()
avonne is best lief, hoor!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen idee.
Zo bijster interessant vind ik Avonne niet. Er zijn echt wel leukere mensen op fok.
*points at selfquote:Op woensdag 12 september 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen idee.
Zo bijster interessant vind ik Avonne niet. Er zijn echt wel leukere mensen op fok.
Ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen idee.
Ik versta die moffen beter in ieder geval.
Hmz, naam heeft net zoveel letters als Amanda....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
avonne is best lief, hoor!
Ze konden het ook in het Neerlandsch?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet.
Had van de week nog een mailtje van zo'n gare Duitser. Ik heb maar even terug gemaild dat ik hem mooi niet versta en dat ie maar ene taal moet gaan leren.
Kreeg ik een serieuze reactie terug in het Nederlands... Zowaar een echt bloos momentje.
Dat geloof ik ook heus wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:39 schreef willem-jozef het volgende:
avonne is best lief, hoor!
Leugenaarquote:Op woensdag 12 september 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook heus wel.
Maar toch.
Gelezen, ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelezen??
Het ging om de pics!!! (no pun intended)![]()
Dat laatste volg ik niet zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze konden het ook in het Neerlandsch?
Ordnung muss sein.![]()
Je bent het nummer van de Gilette-informatielijn weer kwijt?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjee, Leandra, mag ik je nog even bellen? Ik kan toch zo, halfgeschoren, echt de straat niet op
Ze is toch getrouwd ofzo.quote:
Geeft nix, de volgende is SC # 41 en die staat al een uur en 3 kwartier klaarquote:Op woensdag 12 september 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, is dit alweer #337!?
Post 's wat rustiger, stel COShoeren!
Ik raak alles kwijt de laatste tijd......scheelt een hoop zorgen welquote:Op woensdag 12 september 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent het nummer van de Gilette-informatielijn weer kwijt?
De mofjes die ik tegengekomen ben spreken ook écht geen woord Nederlandsch.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat laatste volg ik niet zo.
Ik mailde steeds met hem in het Engels en toen ineens was er een mailtje in het Duits. Dus ik denk, als hij vaag doet dan ik ook vaag doen. Had niet echt verwacht dat ie Nederlands zou kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dat het veel te langzaam gaat. Dit had 367 moeten zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, is dit alweer #337!?
Post 's wat rustiger, stel COShoeren!
Ehm... and your point is???quote:Op woensdag 12 september 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze is toch getrouwd ofzo.
Als ze niet leuk was dan was ze wel een ouwe vrijster geweest![]()
Dit wordt een record aantal opeenvolgende verjaardagstopiques?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix, de volgende is SC # 41 en die staat al een uur en 3 kwartier klaar
[DGK SC # 41] leandra leandra leandra gefeliciteerd!
Ben bang van wel... maar dat is WJ z'n maidentopic, dus ik vind dat we daar gewoon in verder moeten straxquote:Op woensdag 12 september 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit wordt een record aantal opeenvolgende verjaardagstopiques?![]()
M.a.w. deze moet vol?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben bang van wel... maar dat is WJ z'n maidentopic, dus ik vind dat we daar gewoon in verder moeten strax
Ehm... die heb ik hier voor me:quote:Op woensdag 12 september 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar kan ik de lijst van users die op de MEET komen vinden?![]()
![]()
What the fucking fuck!?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx love, enne... wat kun jij lekker dansen![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
De mofjes die ik tegengekomen ben spreken ook écht geen woord Nederlandsch.
Helaas verstaan ze af en toe een paar woorden wél wat dan weer lichte irritatie tot gevolg heeft.
Ik heb meestal gelukkig niet de neiging om zulke woorden te gebruiken. Maar toch. Denk dat het mailen nu op een iets lager pitje gaat van zijn kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En of dat nou komt door mijn taal of door het feit dat ik voortaan alleen nog maar antwoord in het Nederlands, dat laat ik maar even in het midden.I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
Jezus, dat wordt toch een zaal reserveren?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... die heb ik hier voor me:
Ian_Nick
Leandra
Dat ik niet wil ontkennen dat ze iets leuks heeft ergens. Eigenlijk meer dat ze daarom juist wel iets leuks moet hebben. (hmm rare logica)quote:
Heel restaurant afhurenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, dat wordt toch een zaal reserveren?
Minimaal....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, dat wordt toch een zaal reserveren?
Ik denk, ik breng het casual, anders loop je het risico dat je users afschrikt.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KOM JE OOK OP DE MEET!?!?!?!?!
Weet ik wel, maar de logica was te mooi om m te laten liggenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ik niet wil ontkennen dat ze iets leuks heeft ergens. Eigenlijk meer dat ze daarom juist wel iets leuks moet hebben. (hmm rare logica)
En het ging heul niet over jou
Het is besmettelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
En het ging heul niet over jou [afbeelding]
Wanneer en waar?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KOM JE OOK OP DE MEET!?!?!?!?!
Ik wist het ook nog!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaterdag 22 september, 16.00 uur in Staiway to Heaven in Utrecht...
www.stairway.nl
Toen ik hem ging uitschrijven kwam ik er ook niet helemaal meer doorheen.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Weet ik wel, maar de logica was te mooi om m te laten liggen
Wie komen er allemaal?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaterdag 22 september, 16.00 uur in Staiway to Heaven in Utrecht...
www.stairway.nl
Gaan wij daar samen in een hoekje zitten met een laptop en dan op FOK! zitten posten dat we ons afvragen wie er allemaal naar Utrecht zijnquote:
Dat hoop ik toch niet, die moet veel te vroeg op school zijn.... samen brunchen wordt meer gewaardeerdquote:Op woensdag 12 september 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toen ik hem ging uitschrijven kwam ik er ook niet helemaal meer doorheen.
Maar goed.
Morgen ontbijt op bed van je zoon?
Zo...wat een lijstquote:Op woensdag 12 september 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
De lijst tot nu toe:
Ian_Nick
Leandra
![]()
![]()
Watjequote:Op woensdag 12 september 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
Dat hoop ik toch niet, die moet veel te vroeg op school zijn.... samen brunchen wordt meer gewaardeerd
Tiep je dat nu heul de tijd uit je hoofd of heb je de lijst onder CTRL V staan?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
De lijst tot nu toe:
Ian_Nick
Leandra
![]()
![]()
Nu gaat het nog wel, maar als er nog meer namen bijkomen dan maak ik er een worddocje van... dan red ik het niet meer handmatig...quote:Op woensdag 12 september 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tiep je dat nu heul de tijd uit je hoofd of heb je de lijst onder CTRL V staan?![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga op het laatste moment afzeggen![]()
Als ie een beetje zoon was geweest dan had ie je om 1 minuut over 12 natuurlijk gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Het wordt aan beide kanten meer gewaardeerd... ik ben niet echt aanspreekbaar 's morgens![]()
Ik moet werkenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom komt Veulerst eigenlijk niet op de MEET, verdomme!?
Gelukkig is hij véél zoon.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ie een beetje zoon was geweest dan had ie je om 1 minuut over 12 natuurlijk gefeliciteerd![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet nog een aantal beestjes deaudtslaan eer ik op het juiste level ben de volgende boss te verslaan, dus ik geloof dat ik mij in bed ga leggen met een controller in mijn klamme handjes.
Welk spel?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet nog een aantal beestjes deaudtslaan eer ik op het juiste level ben de volgende boss te verslaan, dus ik geloof dat ik mij in bed ga leggen met een controller in mijn klamme handjes.
Mwah, laat m maar lekker slapen, dat komt morgen wel, en ik heb m'n cadeautje ook al gehadquote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ie een beetje zoon was geweest dan had ie je om 1 minuut over 12 natuurlijk gefeliciteerd![]()
Tot 18.00 uur gewoon en daarna beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Op zaterdag avond!?
Lieg niet, verdomme!
Thnx TAquote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef TherAngelina het volgende:
Gefeliciteerd Leandra!![]()
[afbeelding]
Klinkt als een goeie.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Mwah, laat m maar lekker slapen, dat komt morgen wel, en ik heb m'n cadeautje ook al gehad
Vorig jaar hing er een A4-tje vol met "40 jaar hè ouwe" op m'n slaapkamer deur, en op de deur van de trap..
En dan hebben we het nog niet over de manier waarop zoonlief de boel nogal eens placht te versieren![]()
Maar, maar!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tot 18.00 uur gewoon en daarna beschikbaar zijn.
En 16.00 uur is geen avond![]()
Alsof we daar om 22.30 uur niet nog steeds aan de bar hangenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tot 18.00 uur gewoon en daarna beschikbaar zijn.
En 16.00 uur is geen avond![]()
Niks te mare. Had je maar beter moeten plannenquote:
Ze zijn bij 12.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
9?? Ik dacht dat ze pas bij 8 waren
she's back! hoi freulequote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef TherAngelina het volgende:
Gefeliciteerd Leandra!![]()
[afbeelding]
En dan op zondag om 9 uur weer aanwezig moeten zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
Alsof we daar om 22.30 uur niet nog steeds aan de bar hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |