Ik probeerde hem heel stiekem in de Op te verwerken, maar hij deed het nietquote:Op woensdag 12 september 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Bruut!
Wie, Pavement? Verwerk die maar in de erwtensoep, voor straf. Zo'n mooie taart verruineren...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik probeerde hem heel stiekem in de Op te verwerken, maar hij deed het niet![]()
Hij is keigaaaaaaaaafquote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, mooi ding!
pa, ik heb ook mn eerste sc geopend(ben dus ook ontmaagd, best lekker btw), gelukkig heeft ma 'm al gezien, nu jij nog(sc #41).
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie, Pavement? Verwerk die maar in de erwtensoep, voor straf. Zo'n mooie taart verruineren...
Snertjongquote:Op woensdag 12 september 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie, Pavement? Verwerk die maar in de erwtensoep, voor straf. Zo'n mooie taart verruineren...
Slaap lekkert meidquote:
Nou jaaaa.... ook nog alle stukjes chocola ervanaf eten... Ik had toch een hogere dunk van jouw manieren, hoor.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
was lekker heb genoten denk dat ik nog maar een stukkie neem bUrp pardon
Al lang.......ik lig altijd om 11 uur plat....te wachten op dingen die komen gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
Is NMNS al naar bed?
kost mij ook moeite om de verleiding te weerstaan...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
krijg er nog echt honger van ook !
`WJ komt zo, hij is zn batman pakkie al een het aan doenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al lang.......ik lig altijd om 11 uur plat....te wachten op dingen die komen gaan.
wacht al een jaar of wat op deze manier
Je kan beter om die tijd iets ondernemen...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al lang.......ik lig altijd om 11 uur plat....te wachten op dingen die komen gaan.
dacht al dat je onderweg was naar L. voor die cursus zusammen met pervertquote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan beter om die tijd iets ondernemen...![]()
Je wacht tot je gaat komen?? Daar moet je wel wat voor doenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Normaal maak altijd een boterham met kaas en dan fflkes in de magnetron sambal erbij en smullen maar, maar de kaas is opquote:Op woensdag 12 september 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kost mij ook moeite om de verleiding te weerstaan...
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wacht tot je gaat komen?? Daar moet je wel wat voor doen
beetje strak, het is die van m'n zusje...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
`WJ komt zo, hij is zn batman pakkie al een het aan doen
Ja, doe nu maar niet zo dapper, dat weet jij ook pas na het cursusmateriaal van Dolle Disaanquote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wacht tot je gaat komen?? Daar moet je wel wat voor doen
Zet je OP hier nog ff neer... ik heb helemaal dubbel gelegen tijdens het lezenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dacht al dat je onderweg was naar L. voor die cursus zusammen met pervert![]()
ik had het niet over eten...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Normaal maak altijd een boterham met kaas en dan fflkes in de magnetron sambal erbij en smullen maar, maar de kaas is op![]()
Weetje wat het is , hij heeft gewoon te weinig andere dingen om handen en voor de mond.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Nou jaaaa.... ook nog alle stukjes chocola ervanaf eten... Ik had toch een hogere dunk van jouw manieren, hoor.
MET WIE? MET WIE?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
Thnx allemaal![]()
![]()
Sorry voor de late reactie, was ff aan de telefoon![]()
SSsssssssssstttttttttquote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of jullie allemaal Leandra even kunnen bellen
06-43229784
ik bel hoor wies nr is dat ?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of jullie allemaal Leandra even kunnen bellen
06-43229784
Met mij, twee vliegen in één klap, feliciteren en date afspreken.....quote:
Pavement is voorzien... daar beginnen we niet aanquote:Op woensdag 12 september 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weetje wat het is , hij heeft gewoon te weinig andere dingen om handen en voor de mond.
Zeg pavermans Leandra heeft nog een cursus zoenen nodig.
Vooruit aan de slag![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weetje wat het is , hij heeft gewoon te weinig andere dingen om handen en voor de mond.
Zeg pavermans Leandra heeft nog een cursus zoenen nodig.
Vooruit aan de slag![]()
kan ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet je OP hier nog ff neer... ik heb helemaal dubbel gelegen tijdens het lezen![]()
![]()
![]()
Dan moet je toch echt van je rug afkomen hoor voor die datequote:Op woensdag 12 september 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met mij, twee vliegen in één klap, feliciteren en date afspreken.....![]()
ze lijkt mij er geil, alleen een beetje whiskey stem
snor tijdens het bellen afgeschoren?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met mij, twee vliegen in één klap, feliciteren en date afspreken.....![]()
ze lijkt mij er geil, alleen een beetje whiskey stem
Dan heeft ie in ieder geval genoeg oefening gehadquote:Op woensdag 12 september 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
Pavement is voorzien... daar beginnen we niet aan![]()
Ik was net klaar met het scheren van de linkerhelft van mijn scrotum, toen hing ze al opquote:Op woensdag 12 september 2007 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
snor tijdens het bellen afgeschoren?![]()
Dat kun je wel:quote:Op woensdag 12 september 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ik niet.
wilde ook bellen maar heb mn tel in een ovenschaal met water laten vallen en nr. staat in die tel. niet op sim-kaart.
bel je als je 50 wordt!!!

Dat heb ik nog nooit gedaan, waarom nu dan wel?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt van je rug afkomen hoor voor die date![]()
jesus WJ wat een josti ben je ookquote:Op woensdag 12 september 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kun je wel:
Klik in die post op edit.. dat is dit icoontje: [afbeelding]
Dan selecteer je de hele inhoud van je OP (blauw maken met je muis dus) en dan klik je rechts met je muis en klik je op kopiëren.
Daarna zet je de cursor in deze SC in het reactiescherm en klik je weer rechts met je muis en doe je plakken.
Dat is nou net het verschil tussen mij en dat spul in de villa: ik hou er wat andere normen en waarden op naquote:Op woensdag 12 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan heeft ie in ieder geval genoeg oefening gehad![]()
En zoenen mag best (volgens onze villa genieën dan)
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was net klaar met het scheren van de linkerhelft van mijn scrotum, toen hing ze al op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |