Ik geef mijzelf teveel "bloot"quote:Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles hoort bij "jouw" voorspel hè... zolang je zelf maar op je rug kunt blijven liggen![]()
Oh leuk, hebben we het over WJ?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
normaal gesprek met hem is onmogelijk...![]()
Ach, echte kwaliteit kijkt er wel doorheen....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen wil niemand jou letterlijk meer nemen....![]()
Uit welk tv spotje heb je dat nummer 'getrokken'?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, bel dat nummer dan!
Mwah, doe geen moeite..... zolang je je niet geschoren hebtquote:Op woensdag 12 september 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geef mijzelf teveel "bloot"![]()
Brian Disaan.......Brian wenst geen gebruik te maken van Amanda's opgedane kennis.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh leuk, hebben we het over WJ?
komt net weer binnen
Brian is kool, klaar !quote:Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian Disaan.......Brian wenst geen gebruik te maken van Amanda's opgedane kennis.
Rijke fantasie....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Uit welk tv spotje heb je dat nummer 'getrokken'?
Ken ik niet, beetje knappe meiden?quote:Op woensdag 12 september 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rijke fantasie....
Brian zit in de dominante mode. Die laat zijn testikels niet door tepels beroeren vandaag.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian Disaan.......Brian wenst geen gebruik te maken van Amanda's opgedane kennis.
Nee dank je, als je nou een zout dropje aangeboden had....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
Iemand een zoet dropje?
Ik dacht dat ik zout had mee genomen, nou niet dus![]()
Die heb ik dus nu nietquote:Op woensdag 12 september 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
Nee dank je, als je nou een zout dropje aangeboden had....![]()
Ik heb het nog wel netjes verstopt in de OPquote:
Ik wist het antwoord ook allang.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel netjes verstopt in de OP![]()
Nee, hij overschrijdt hiermee de Fok policy.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. dat zijn wel heleboel... is dat legaal??
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |