Para-NMNSquote:Op woensdag 12 september 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu wil ik wel eens weten wie ondertussen achterlangs met wie zit te pm-en in dit roddeldorp.
Ik heb af en toe de indruk dat één posting goed is voor minimaal 10 pm's
20 minuten welke kant op?? Noord, oost, zuid of west??quote:Op woensdag 12 september 2007 00:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik woon 20min van arnhem daarom vroeg ik t, en heb hier in het dorp een kapperszaak zitten die leandra heet
noord oostquote:Op woensdag 12 september 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 minuten welke kant op?? Noord, oost, zuid of west??
Maarre... nee, ik ben geen kapster, daar ben ik volstrekt ongeschikt voor
Dan zit je iig niet bij mij in de buurt, ik zit noord-westquote:
hier of daar een snor of een scrotum daar gelatenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 minuten welke kant op?? Noord, oost, zuid of west??
Maarre... nee, ik ben geen kapster, daar ben ik volstrekt ongeschikt voor
Daar waag ik me ook niet aan, als iemand dat niet zelf kan doen dan is ie niet zelfstandig genoeg voor mijquote:Op woensdag 12 september 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hier of daar een snor of een scrotum daar gelaten![]()
andere kant van het bos dusquote:Op woensdag 12 september 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zit je iig niet bij mij in de buurt, ik zit noord-west
En ik gok 30 a 40 minuten, maar dat is meer omdat je een hoop binnendoor moet rijden
normaal gesprek met hem is onmogelijk...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In the meantime, wat doe die Brain toch weer bot en dominant......
Beetje meer respect voor de zak van Sinterklaas s.v.p.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hier of daar een snor of een scrotum daar gelaten![]()
hahaha ik aan de andere kant, kiek uit het raam zie ik de zwijnen lopenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... zo ongeveer daar waar het bos begint
Wat nou Sinterklaas?? Ik las net dat je geen cadeautjes geeft aan 30-plussersquote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de zak van Sinterklaas s.v.p.![]()
Poehee, het behoort tot mijn voorspel.....halve dag (laten) ontbossen...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar waag ik me ook niet aan, als iemand dat niet zelf kan doen dan is ie niet zelfstandig genoeg voor mij![]()
Ik zie eerst nog koeien lopen maar met een km of 3 ook herten en zwijnen...quote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahaha ik aan de andere kant, kiek uit het raam zie ik de zwijnen lopen
ik krijg hier zo geen stijve plasser vanquote:Op woensdag 12 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Poehee, het behoort tot mijn voorspel.....halve dag (laten) ontbossen...
Hij staat er niet eens voor opquote:Op woensdag 12 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
Wat nou Sinterklaas?? Ik las net dat je geen cadeautjes geeft aan 30-plussers![]()
Je moet het ook weer niet zo letterlijk nemen. Ik ben wel selectief, dat dan weer welquote:Op woensdag 12 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat nou Sinterklaas?? Ik las net dat je geen cadeautjes geeft aan 30-plussers![]()
Zo ongeveer alles hoort bij "jouw" voorspel hè... zolang je zelf maar op je rug kunt blijven liggenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Poehee, het behoort tot mijn voorspel.....halve dag (laten) ontbossen...
Ja, bel dat nummer dan!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik krijg hier zo geen stijve plasser van
Kijk maar uit, zometeen wil niemand jou letterlijk meer nemen....quote:Op woensdag 12 september 2007 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet het ook weer niet zo letterlijk nemen. Ik ben wel selectief, dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |