Nu gaat het nog wel, maar als er nog meer namen bijkomen dan maak ik er een worddocje van... dan red ik het niet meer handmatig...quote:Op woensdag 12 september 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tiep je dat nu heul de tijd uit je hoofd of heb je de lijst onder CTRL V staan?![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga op het laatste moment afzeggen![]()
Als ie een beetje zoon was geweest dan had ie je om 1 minuut over 12 natuurlijk gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Het wordt aan beide kanten meer gewaardeerd... ik ben niet echt aanspreekbaar 's morgens![]()
Ik moet werkenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom komt Veulerst eigenlijk niet op de MEET, verdomme!?
Gelukkig is hij véél zoon.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ie een beetje zoon was geweest dan had ie je om 1 minuut over 12 natuurlijk gefeliciteerd![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet nog een aantal beestjes deaudtslaan eer ik op het juiste level ben de volgende boss te verslaan, dus ik geloof dat ik mij in bed ga leggen met een controller in mijn klamme handjes.
Welk spel?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet nog een aantal beestjes deaudtslaan eer ik op het juiste level ben de volgende boss te verslaan, dus ik geloof dat ik mij in bed ga leggen met een controller in mijn klamme handjes.
Mwah, laat m maar lekker slapen, dat komt morgen wel, en ik heb m'n cadeautje ook al gehadquote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ie een beetje zoon was geweest dan had ie je om 1 minuut over 12 natuurlijk gefeliciteerd![]()
Tot 18.00 uur gewoon en daarna beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Op zaterdag avond!?
Lieg niet, verdomme!
Thnx TAquote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef TherAngelina het volgende:
Gefeliciteerd Leandra!![]()
[afbeelding]
Klinkt als een goeie.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Mwah, laat m maar lekker slapen, dat komt morgen wel, en ik heb m'n cadeautje ook al gehad
Vorig jaar hing er een A4-tje vol met "40 jaar hè ouwe" op m'n slaapkamer deur, en op de deur van de trap..
En dan hebben we het nog niet over de manier waarop zoonlief de boel nogal eens placht te versieren![]()
Maar, maar!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tot 18.00 uur gewoon en daarna beschikbaar zijn.
En 16.00 uur is geen avond![]()
Alsof we daar om 22.30 uur niet nog steeds aan de bar hangenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tot 18.00 uur gewoon en daarna beschikbaar zijn.
En 16.00 uur is geen avond![]()
Niks te mare. Had je maar beter moeten plannenquote:
Ze zijn bij 12.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
9?? Ik dacht dat ze pas bij 8 waren
she's back! hoi freulequote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef TherAngelina het volgende:
Gefeliciteerd Leandra!![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |