Voor de planning moet je bij Leandra zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks te mare. Had je maar beter moeten plannen![]()
Deze moest je hebben:quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Dat plaatje van die zoen is wel een beetje...![]()
Dat kan echt 100x beter... Maar het is een leuk begin, dit jaar word nog erger natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
Dat je wakker wordt en ehm.... lees, kijk en huiver: Verjaardag 2005![]()
Afschuiver.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor de planning moet je bij Leandra zijn.
Die vind ik mooiquote:Op woensdag 12 september 2007 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
voor leandra die niet van harige harries houdt(doe er je voordeel mee, snorrie):
http://www.youtube.com/watch?v=ftZAZWLrWKo&mode=related&search=
Okee ik ben dus niet de enige die dat vind.quote:
Of terug naar 0quote:Op woensdag 12 september 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Zullen we geweaun vanaf 41 verder nummeren?
Even kijken om welk liedje het gaatquote:Op woensdag 12 september 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vraag 'm voor je aan als je op de meet komt.![]()
Oh ja, ik doe een voorsteldatum, niemand komt met wat beters (en niemand meldt zich aan) en dan heb ik het allemaal gedaan??quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor de planning moet je bij Leandra zijn.
Zoenen moet je niet naar kijken, dat moet je doen..quote:Op woensdag 12 september 2007 02:17 schreef Veulen het volgende:
Dat plaatje van die zoen is wel een beetje...![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe een voorsteldatum, niemand komt met wat beters (en niemand meldt zich aan) en dan heb ik het allemaal gedaan??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |