Ik heb ergens 15 Oktober gelezen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer komt het uit?
nope, next-genquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef andre347 het volgende:
En hoe gaat de PC versie er uit zien? Niet weer zoals de PS2 versie hoop ik
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ergens 15 26 Oktober gelezen..
Nu komt er eindelijk een next-gen voetbal game op de PS3, en dan sla jij hem overquote:Op woensdag 12 september 2007 12:52 schreef iSwets het volgende:
Hmmmm. dat interview gebeuren is dat echt aanwezig in het spel en waar dan? Voor of na afloop van een wedstrijd of gewoon als video-segment? Ik denk als ik alles zo overzie dat ik lekker een PES versie oversla omdat ik eigenlijk bij PES6 alle transfers,echte namen e.d. al heb ingevoerd t/m vandaag. Dus voor de nieuwe spelers hoef ik het spel niet te kopen. Wel mischien voor de uitshirts maar dat is dan wel erg makkelijk scoren om over te stappenDaarnaast speel ik het nog lekker op een PS3 en een Samsung tv scherm en ziet alles er prima uit!
![]()
Rumplepad 2 heb ik. Precies hetzelfde als een PS2 controller, alleen iets zwaarder. Heerlijk ding om mee op de PC te spelen. 25,- dacht ikquote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef andre347 het volgende:
Ja ik wil ook een goeie controller kopen maar weet ook niet welke. Heb gehoord van een PS-Controller maar speelt dat wel lekker op de PC? Ik speel nu ook met een controller maar niet met kruisje/rondje enz.
Die site die ergens naar aftelde, waar staat die nu op?
Nou dan zal ik eens rondkijken als de nieuwe PES komtquote:Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Rumplepad 2 heb ik. Precies hetzelfde als een PS2 controller, alleen iets zwaarder. Heerlijk ding om mee op de PC te spelen. 25,- dacht ik
Niemand die dit weet..?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:13 schreef satecl het volgende:
Kan een PS3 controller worden aangesloten op de PC zodat je ermee kunt pessen?
Net geprobeerd, maar het ging er niet beter op. Me USB nokte ermee.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet dat het met de PS2 controller niet kan. Probeer eens wat op Google -> PC/PS3 controller ofzo?
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef febster het volgende:
Nu niet meer, vette trailer(daar ging het toch om?)
Fifa demo vanavond online op PS3 storequote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er al iets bekend over een demo? (verkapte tvp)
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Fifa demo vanavond online op PS3 store
Was dat maar met PES2008, maar toch vind ik het leuk dat ik even kan kijken hoe FIFA08 is... zal wel weer niets wezen hoor, maar toch..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Die site is gewoon een lokkertje geweest... Staat geen ene hol op.Kutfransen weer.
![]()
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht dat heel Engeland erin zou zitten dit jaar?
Eredivisie, boeiequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietMaar Eredivisie, Bundesliga en Celtic enz. in ieder geval wel
Spanish Liga?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietMaar Eredivisie, Bundesliga en Celtic enz. in ieder geval wel
Ik vind PES helemaal geweldig, maar als ze niet alle clubs van de Primera División erin hebben ben ik toch wel heel teleurgesteld en zal ik het een stuk minder gaan spelen.quote:
fifa demo heb ik al, ik heb het over een pes demoquote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fifa demo heb ik al, ik heb het over een pes demo![]()
Bij jouw nickname lees ik steeds: Babangida.quote:
Zo lang nog...quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:31 schreef endr0me het volgende:
26 oktober is dus de verwachte releasedate
Dat heb ik dus echt al heel vaak gehoord. Maar ik ben gewoon blank hoor!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij jouw nickname lees ik steeds: Babangida.![]()
En wanneer op de PS3?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor net dat de Demo op Xbox Live staat.
Sletquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben over 5 minuten uit dus meteen downloaden
Dus niet alleen de Fifa demo wordt afgekraakt door Pes addictsquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef -Dries- het volgende:
Ben ik de enige bij wie het veld in PES 2008 demo er gaar uitziet? Het lijkt soms alsof er 2 textures over elkaar heen lopen ofzo..
Juist niet meer met Real, nu Ronaldo daar weg isquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef rival het volgende:
en voortaan iedereen met real madrid spelen zeker
[edit] of barca natuurlijk nu met henry erbij
Haast niks veranderd. Je moet wel je best doen om veranderingen te ontdekken. Ook zag ik op screens dat je aan shirtjes kon trekken, maar dat is nog niet in de demo gelukt. Wel lijkt het schieten wat beter. Je schiet nu minder snel over.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:19 schreef ElpokeroLeroy het volgende:
Eerste indruk van alle mensen die de demo spelen?
half nederland speelt erquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Juist niet meer met Real, nu Ronaldo daar weg is
Ik was bij 2007 al Realquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef rival het volgende:
en voortaan iedereen met real madrid spelen zeker
[edit] of barca natuurlijk nu met henry erbij
Heb nergens last vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef -Dries- het volgende:
Ben ik de enige bij wie het veld in PES 2008 demo er gaar uitziet? Het lijkt soms alsof er 2 textures over elkaar heen lopen ofzo..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef satecl het volgende:
Wanneer komt de demo nou in de PS Store
Waar wel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:53 schreef Leonos het volgende:
De demo staat niet op de amerikaanse marketplace.
Maar wat is het een topspel, werd helemaal gelukkig toen ik hem speelde
Weet iemand hoe je shirtje trekt en swables (ofzo?) maakt?
Heb je een europese account?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik noi scheel? Ik zie die hele demo niet op marketplace.
Wattt??? Neeequote:Op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef Eskimowned het volgende:
kreeg dit van amazon.co.uk:
Unfortunately, the release date for the item(s) listed below was changed by the supplier, and we
need to provide you with a new estimated delivery date based on the new release date:
"Pro Evolution Soccer 2008 (Xbox 360)" [Video Game]
Estimated arrival date: 30/10/07 - 01/11/07
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Dammit.
![]()
Sluit ik me bij aan. Ik wil ook een demo nu hier op dit moment. Kan ik mooi in het weekend nog even spelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef Cheiron het volgende:
PC demo.. komop nou!! Ik wil ook spelen
Ik wil die PC demo ook welquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ik wil ook een demo nu hier op dit moment. Kan ik mooi in het weekend nog even spelen![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:43 schreef VoreG het volgende:
Demo's?!
Waar is de PC demo? Ik vind het schandalig dat ze het superieure platform achterstellen.
Content: PES 2008 Demo
Price: Free
Availability: Not available in Asia or North America
Dash Text: [<ESRB EN>] A stunningly real, breathtakingly beautiful football game! That's PES 2008! Download, play and tell your friends "This is My Game".
Size: 1.18 GB
1,18 GB
Ik heb geen idee, sorryquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:38 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Wat kan ik doen zodat ik die wel krijg?
Werkt dat een beetje goed in het spel? Of kan je continu gaan liggen en vrije trappen krijgen?quote:
In 3 potjes heb ik alleen maar kaarten gepaktquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje goed in het spel? Of kan je continu gaan liggen en vrije trappen krijgen?
Waren het overduidelijke schwalbes? Probeer het eens als er een tackle wordt ingezet etc.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:30 schreef Ringhio het volgende:
[..]
In 3 potjes heb ik alleen maar kaarten gepakt![]()
Overduidelijk jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waren het overduidelijke schwalbes? Probeer het eens als er een tackle wordt ingezet etc.
Ben wel erg benieuwd daarnaar.
Al ben ik wel bang dat als je het trucje kent dat het makkelijk wordt...
Zelfs bij een tackle is 't me nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waren het overduidelijke schwalbes? Probeer het eens als er een tackle wordt ingezet etc.
Ben wel erg benieuwd daarnaar.
Al ben ik wel bang dat als je het trucje kent dat het makkelijk wordt...
Dat bedoelde ik ja. Even je TV op 1080i zetten en het wordt minder.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:48 schreef MaxC het volgende:
Het veld is heel raar, je hebt een 'mooi' stuk en een 'lelijk' stuk. Het mooie zie je in de buurt van de bal en verschuift steeds. Dit ziet er echt kut uit en moeten ze gewoon fixen! Grafisch vind ik het bagger, slechter dan PES 6.
Godverdomme nog een punt van ergenis!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:48 schreef MaxC het volgende:
De scheidsrechter is ook een object waar je af en toe tegenaan schiet of loopt.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:29 schreef Enchanter het volgende:
Vond hem wel leuk.
Alleen die scheidsrechter![]()
Simpele tackle , krijg ik rood (en die tackle was niet van achter)
Brazilie klopt geen moer van , Ronaldo , Adriano en Ronaldinho starten op de bank , moet je dus zelf helemaal aanpassen.
Adriano is nog steeds supergoed , dus live zal weer iedereen Brazilie en (als hij in Inter ook zo goed is) Inter.
Maar ik ga 'm wel halen denk ik![]()
Kom op dat was voor de Copa , zet ze dan helemaal niet in het spel , trouwens Alves zit er volgens mij niet eens inquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef endr0me het volgende:
[..]
Waarom klopt dat niet ? Het 'echte' Brazilie speelt ook al een tijdje zonder Ronaldinho Ronaldo etc maar met Alves, Vagner en Elano..
Dat Adriano zo goed is snap ik ook niet nee..
Die zijn ze nog aan het zoekenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kom op dat was voor de Copa , zet ze dan helemaal niet in het spel , trouwens Alves zit er volgens mij niet eens in![]()
20 Oktober toch, moeten ze nog snel zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dis toch maar een demo?, dus ze hebben nog tijd zat om de grafische bagger eruit te halen?
Lijkt me wel dat er nog aan gewerkt wordt. Zo zijn er inderdaad wat AI bugs en lijkt de AA nog niet lekker geimplementeerd. Zelf hoop ik dat ze de speelsnelheid nog iets naar beneden schroeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dis toch maar een demo?, dus ze hebben nog tijd zat om de grafische bagger eruit te halen?
Bij PES is dat meestal het geval inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:12 schreef endr0me het volgende:
Ik wet in ieder geval wel dat de demo's qua gameplay altijd enorm anders aanvoelden dan de definitieve versies, dat zal nu ook wel weer zo zijn
je moest eens weten hoe vaak ik zulke ballen erin kegel met Adrianoquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Als je in een rechte lijn naar boven of naar beneden loopt en je wilt dan schieten op goal is het altijd een superzwak schot. Dat was in de vorige versie ook al zo, dat moeten ze echt verbeteren
Op de PC versie kan je wel gewoon hard knallen als je in een rechte lijn naar beneden of naar boven loopt en dan schiet maar op de 360 versie echt niet hoor, je moet eerst beetje schuin lopenquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe vaak ik zulke ballen erin kegel met Adriano
en Crouch mogen ze ook wel pimpen, die is sinds deel 5 al underrated qua stats
Hmm, vanuit bepaalde hoeken is het inderdaad triest hoe spelers schieten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Als je in een rechte lijn naar boven of naar beneden loopt en je wilt dan schieten op goal is het altijd een superzwak schot. Dat was in de vorige versie ook al zo, dat moeten ze echt verbeteren
ik heb een keer met Ronaldo een doelpunt gemaakt toen hij bij de balaanname met de rug naar het doel van de tegenstander was gekeerdquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, vanuit bepaalde hoeken is het inderdaad triest hoe spelers schieten.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef taart het volgende:
omfgwtfbbq. waarom weet ik nu pas dat er een demo op xbox live staat?![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? 2 goals ofzo? Ik kreeg altijd alleen hoger dan een 5,5 met doelpuntenmakers of assist-geversquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
EJa, de matchratings, zijn de ratings tussen verdedigers en spitsen weer abnormaal verschillend?, hoogste weed ik oouit haalde met een verdediger is een 8
ik haalde ooit een 8 met roberto carlos, maakte 2 goals, 1 assist en hield links vrijwel dicht, heel vaak bal veroverd enzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? 2 goals ofzo? Ik kreeg altijd alleen hoger dan een 5,5 met doelpuntenmakers of assist-gevers
quote:Op zondag 23 september 2007 00:36 schreef taart het volgende:
2e wedstrijd op top player gelijk 2-0 gewonnen
en dan ook nog zo'n goal maken:
http://nl.youtube.com/watch?v=J-436homAVw
Dan komt ie dus morgenquote:Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef endr0me het volgende:
Geen demo voor de pc meer vandaag ben ik bang
quote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hak me pik eraf als er morgen nog geen demo is.![]()
Genoteerd.quote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt die demo ineens woensdag 00:01 uur, wij lekker spelen en dan zit jij bij de eerste hulp te kuttenquote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is de demo ook voor de PS3 bevestigd..?quote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
Konami heeft toch bevestigd dat de PC-demo in het begin van deze week zou verschijnen?
Dat is dus vandaag (lijkt me nog sterk) of anders morgen
Maar verdomme, ik wil ook spelen!!!
Nee, maar hij komt donderdagquote:Op maandag 24 september 2007 23:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Is de demo ook voor de PS3 bevestigd..?
Ben ik even blij dat die demo er nu is.quote:Op maandag 24 september 2007 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Komt die demo ineens woensdag 00:01 uur, wij lekker spelen en dan zit jij bij de eerste hulp te kutten
Ja, lucky bastard!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat die demo er nu is.Had al een mes bijl klaarliggen. [afbeelding]
Want? Zeg dat je ziek bent en ga naar huis ofzo!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Schooiers, ik moet nog tot 20.00 wachten
Whehequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want? Zeg dat je ziek bent en ga naar huis ofzo!
Waar kan je de resolutie aanpassen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Net gespeeld, MACHTIG MOOI!
Ook al kon ik maar tot 1280x800 selecteren (ipv 1680x1050), het zag er al prachtig uit, en het speelt ook lekker! Iets trager dan PES6, maar misschien maar goed ook. Even twee keer op beginnersniveau Portugal vernederd met Brazilië en Spanje
En dat noemt ie snelquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:55 schreef VoreG het volgende:
Downloading
Morgen kan ik spelen...
Ah het downloadeng aat snel. 100kb/s. Nog 2 1/2 uur
Ik lees overal juist dat hij trager is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:29 schreef Frasier het volgende:
Na een paar dagen spelen (Xbox 360 demo) vind ik 'm toch iets te snel spelen. De full mag zeker iets trager. Lijkt af en toe net of ie op fast forward staat.
Op de 360 is de demo wel degelijk sneller dan PES 6quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik lees overal juist dat hij trager is?
settings.exequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar kan je de resolutie aanpassen?
Ik speel in 1280*1024quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:54 schreef Cheiron het volgende:
Wat een tegenvaller zeg:
- geen 1440*900 resolutie
- De bal klinkt alsof hij lek is
- In windowd modus is alles een beetje stroperig
- in fullscreen modus (max 1024*768) draait hij op 2* de snelheid.. zoals die optie in Pes6...
Het is verdorie toch geen beta?!
Wen je wel aan, wedstrijd in de demo duurt niet zo lang. Maar in de Full version kun je dat allemaal zelf instellenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Cheiron het volgende:
Pes 6 speelde uitstekend. Nog iets irritants: dat wachten op het fluitje van de scheids bij een vrije trap: FLUIT MAN, wacht niet eerst 4 seconden...
Zeker niet overal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Cheiron het volgende:
Pes 6 speelde uitstekend. Nog iets irritants: dat wachten op het fluitje van de scheids bij een vrije trap: FLUIT MAN, wacht niet eerst 4 seconden...
Daar heb ik ook last van. In zette een tackle in, maar mistte de speler, maar die viel welquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:14 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zeker niet overal.
Over die vrije trappen heb je gelijk... dat duurt echt te lang. Vind de scheids bij vlagen ook belachelijke rode kaarten uitdelen trouwens.
Oke bedankt voor het antwoord. Maar hoe komt het dan dat ik dit niet bij PES6 heb?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:29 schreef Cheiron het volgende:
Ja, maar dat is redelijk logisch: dan geeft het spel de poppetjes wat meer detail, en is dus ook zwaarder voor je computer.
PES2008 is nogal al wat veranderd op gebied van graphics dus daar heb je dan ook een beter PC voor nodigquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:55 schreef Delichris het volgende:
[..]
Oke bedankt voor het antwoord. Maar hoe komt het dan dat ik dit niet bij PES6 heb?
Ik heb dat haperen ook op de 360 versie heurquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:02 schreef andre347 het volgende:
[..]
PES2008 is nogal al wat veranderd op gebied van graphics dus daar heb je dan ook een beter PC voor nodig
Die loopt inderdaad zeker niet optimaal buiten 't spelen om. Die entrance-scene (die je alleen krijgt bij Brazilie - Argentinie) is helemaal een dramaquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:38 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb dat haperen ook op de 360 versie heur
Dat laatste is een tearing probleempje: bij de settings force v-sync aanzetten en dan is het grotendeels weg. Ik heb het nu alleen nog in de cutscenes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik was erg skeptisch omdat ik PES6 echt kut vond vergeleken met de vorige versies. Onder voorbehoud ben ik nu weer redelijk optimistisch. Ik weet natuurlijk hoe erg de AI weer gaat kutten in andere wedstrijden. (Spelers die opeens geen bal meer raken etc. of door onzichtbare krachten worden tegengehouden.) Maar goed, schwalbes zijn niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk. Tijdens het testen stuk of 10 geprobeerd en uiteindelijk 1 penalty en 7 gele kaarten aan overgehouden.Spelers bewegen gelukkig ook wat atletischer, geen domme botsingen meer waarbij jouw speler compleet tot stilstand komt. Trucjes heb ik me nog niet echt in verdiept. Helaas zullen we wel weer last krijgen van "hero-players". C. Ronaldo heeft de bal echt bizar kort aan de voet en je kunt gewoon vrij door de verdediging lopen met die knakker.
Waar ik mij echter wel aan stoor en dat is tot nu toe in alle versies zo dat bij PES een soort vage horizontale lijn over 't scherm loopt elke zoveel seconden. Alsof het beeld vaag gerefreshed wordt ofzo. Ligt niet aan mijn monitor want het gebeurt alleen in PES. Weet niet of 't aan de knuppelige port ligt maar 't is vrij irritant.
Jij hebt gewoon geen videokaart die PS 3.0 aankan, staat ook duidelijk erbij als je met je muis over de high settings gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net 1 minuut gespeeld (1 minuut in-game) en ik sta met 1-0 voor, eerste bal op goal.
De menu's vind ik erg goed uitzien, alleen het is wel winnen, ipv driehoekje moet ik nu rondje gebruiken om iets te cancellen in menu's. Ook is het weer een 100% port, alleen dit keer van de Xbox.
Hij is wel erg zwaar voor m'n pc, want hij loopt wat langzaam op sommige momenten en ik vind het belachelijk dat ikniet zelf mag kiezen want mn instellingen zijn.
Ik wil High hebben, maar van desetting
mag ik alleen medium doen..
Straks kijken of het op een andere resolutie wel mogelijk is.
Radeon 9800 Pro, maar laat mij zelf bepalen of ik het wil of niet. Gaat het traag ingame verander ik het zelf wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen videokaart die PS 3.0 aankan, staat ook duidelijk erbij als je met je muis over de high settings gaat.
Welke videokaart heb je dan?
E toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net serieus zitten zoeken of de knop voor rennen was veranderd.
Dit is toch geen sprinten?! Het lijkt wel alsof ze met beton in de schoenen lopen
Ehm, volgens mij begrijp je iets niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Radeon 9800 Pro, maar laat mij zelf bepalen of ik het wil of niet. Gaat het traag ingame verander ik het zelf wel.
Prey of Oblivion zou mijn videokaart dan ook niet moeten ondersteunen, maar daar heb ik wel zelf de keuze of ik op Ultra High wil spelen.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij begrijp je iets niet.
Dat heeft niks te maken met of het wel of niet langzaam loopt, jouw videokaart ondersteunt dat gewoon niet, dus kun je niet op high spelen.
Volgens mij eisen die spellen dat dan ook niet...quote:Op woensdag 26 september 2007 00:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Prey of Oblivion zou mijn videokaart dan ook niet moeten ondersteunen, maar daar heb ik wel zelf de keuze of ik op Ultra High wil spelen.
Ik lees nu pas dat je het over een bepaalde optie hebt, dan kanhet inderdaad kloppen dat het niet werktquote:Op woensdag 26 september 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij eisen die spellen dat dan ook niet...
ik kan 'em ook gewoon voor de PSP halen ipv voor de PC. Hoef ik ook geen controller te halenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Je moet gewoon een controller halen
Hier lukt het prima, je moet ze echt alle 3 tegelijk induwen met de bal aan de voet..quote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die schwalbes kunnen bij mij nog echt niet. Mijn speler wil niet eens vallenIk zag hier staan dat je RB + LB + LT in moest drukken. deze drie totsen zijn op mijn toetsenbord E + Q + Z. Maar als ik deze drie tegelijk indruk, doet de speler niets wat op een schwalbe lijkt of op een overtreding van de tegenstander.
Maar ik zal wel noob zijn op dit gebied
Ik zal eens moeten gaan oefenen hierop op beginners mode denk ik
Het schieten is realistischer geworden, als je in PES 6 van de zijkant kwam aanlopen dan kreeg je af en toe een pegel richting cornervlag. Je hebt nu veel meer acties die je in het echt ook zit, tegen de paal, een goede redding van de keeper etc etc.quote:Op woensdag 26 september 2007 06:55 schreef pfaf het volgende:
Is het te makkelijk geworden om te scoren?
Ik kan niet wachten tot ik 'm kan spelen, maar eigenlijk hoeft het ook weer niet. Aangezien ik PES 6 nog elke dag speel sinds de release vorig jaar en deze me eigenlijk perfect bevalt. Het idee dat het scoren vergemakkelijkt is spreekt me in ieder geval niet aan, al hoop ik dat dit overtrokken is... ?
als het aan mij ligt stellen ze de Xbox versie zo lang mogelijk uitquote:Op woensdag 26 september 2007 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil hem op de xbox spelenwanneer komtie uit
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:21 schreef r.liong het volgende:
[..]
als het aan mij ligt stellen ze de Xbox versie zo lang mogelijkheid uit
Maar om je vraag te beantwoorden is hieronder de officiele persrelease:
Konami Digital Entertainment GmbH heeft aangekondigd dat 25 oktober de release datumzal wordem voor de begeerde PES 2008 titel. Althans, de 25stewordt dé launch voor de PLAYSTATION®3, Xbox 360, PC-DVD, PlayStation®2, en de mobiele versies van de game;de PSP® (PlayStation®Portable) en de Nintendo DS versie volgen in november.
Ik had het ook bij een herhaling.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef VoreG het volgende:
Overigens wordt het bij mij ontzettend traag als ik een achterbal moet nemen of als ik een corner krijg. Als je echter dan weer het overzicht krijgt is alles weer normaal..
Hier ook ongeveer.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef Cheiron het volgende:
60 fps normaal en 30-35 tijdens de herhalingen hier trouwens.
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:24 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de 1e bug al te pakken.
Keeper haalt Kaka neer en krijgt rood. Mag ik een penalty nemen staat er geen keeper in de goal.
Het was helaas in de 80e minuut, anders had ik de 10-0 wel kunnen halen, want er stond tot aan het einde van de wedstrijd geen keeper in de goalquote:
Ja, valt me ook op. Zal wel voor spanning moeten zorgen.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:34 schreef VoreG het volgende:
Wat staat die camera vreemd als je een penalty tegen krijgt...
Op je C schijf moet je 3,5 gig vrij hebben. Konami heeft wat moeite met het goed programmeren van software.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:45 schreef gs1905 het volgende:
Ik heb gisteren spel gedownload en wilde ik hem installeren. maar toen kreeg ik probleem met installeren van demo .er is geen plaats genoeg op harddisk maar er is wel nog 5 gb over.
Weet iemand raad misschien?Op C schijf heb paar documenten en windows bestanden. Alleen de windowsbestanden nemen veel ruimte in.
Hahahaquote:Op woensdag 26 september 2007 16:24 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de 1e bug al te pakken.
Keeper haalt Kaka neer en krijgt rood. Mag ik een penalty nemen staat er geen keeper in de goal.
Brazilie, Argentinie, Spanje, Portugal, Turkije Frankrijkquote:Op woensdag 26 september 2007 17:19 schreef toma het volgende:
Welke landen zitten er in de demo ??
Ik irriteer me mateloos aan de 'poep-renners' het ziet er echt niet uit hoe ze rennen. Ook zijn de haperingen ontzettend irritant.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef endr0me het volgende:
Zo te horen word het spel over het algemeen toch wel goed ontvangen
Waar ik me mateloos aan irriteer is het geluid, hopen dat ze dit nog fixen in de full
Eindelijk iemand die ook iets over het geluid zegt; wat is het bij jou? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig of de bal ook bij anderen "lek" klinkt. Heel dof. Dan merk je opeens dat geluid een hoop toevoegt aan een game. Een enorme harde bal met een "pfff" geluidje lijkt toch een stuk minder hard opeens.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef endr0me het volgende:
Zo te horen word het spel over het algemeen toch wel goed ontvangen
Waar ik me mateloos aan irriteer is het geluid, hopen dat ze dit nog fixen in de full
Ja, maar ik denk dat het gewoon aan de strandbal ligt die Konami heeft uitgekozen, een blauwe bal kom op!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook iets over het geluid zegt; wat is het bij jou? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig of de bal ook bij anderen "lek" klinkt. Heel dof. Dan merk je opeens dat geluid een hoop toevoegt aan een game. Een enorme harde bal met een "pfff" geluidje lijkt toch een stuk minder hard opeens.
Dat geluid idd.. net alsof je tegen een lekke bal schiet..quote:Op woensdag 26 september 2007 17:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook iets over het geluid zegt; wat is het bij jou? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig of de bal ook bij anderen "lek" klinkt. Heel dof. Dan merk je opeens dat geluid een hoop toevoegt aan een game. Een enorme harde bal met een "pfff" geluidje lijkt toch een stuk minder hard opeens.
had je tegenstander zijn wissels al gebruikt?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was helaas in de 80e minuut, anders had ik de 10-0 wel kunnen halen, want er stond tot aan het einde van de wedstrijd geen keeper in de goal.
Dat weet ik niet meer. Volgens mij niet, want de max aan wissels dat ik heb gezien was 2 spelers in andere games.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
had je tegenstander zijn wissels al gebruikt?
dat truukje doet 'ie echt vaak, de smeerlapquote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:
Net per ongeluk met C. Ronaldo
Kom op iemand afsprinten, nou.. sprinten.. dat gehandicapte geren, en ik haal de bal achter m'n standbeen langs om die speler te omspelen. Geweldige beweging is dat zeg.
Bovendien moet er dan een veldspeler het keeperstenue overnemen.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Volgens mij niet, want de max aan wissels dat ik heb gezien was 2 spelers in andere games.
Geen vergelijking, rechtstreekse port van de console versie..quote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef JustBlaze het volgende:
PES 2008 op de pc spreekt me niet aan. Heb net die demo een tijdje gespeeld (10 potjes ongeveer) en het is me toch een partij houterig qua gameplay. Lijkt meer op schaken (zonder dat het te moeilijk wordt) dan op vloeiend voetbal spelen. Groot pluspunt vind ik de graphics van de spelers. Zien er echt ubermooi uit. Jammer dat je dan in een troosteloze ambiance speelt (stadion, publiek, geluid) Die graphics zijn dan weer een stuk minder.
Kan iemand de vergelijking maken tussen de pc versie en de NEXT-GEN console versie? Want voor mij is de pc versie geen aanleiding om PES 2008 te gaan kopen.
Dat zou moeten ja, maar dat gebeurde dus niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bovendien moet er dan een veldspeler het keeperstenue overnemen.
Dan kan 't nog wel anders spelen... PES 6 was ook port van PS2 en speelde toch anders.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:06 schreef endr0me het volgende:
[..]
Geen vergelijking, rechtstreekse port van de console versie..
noem eens een verschil dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan kan 't nog wel anders spelen... PES 6 was ook port van PS2 en speelde toch anders.
Het ging je toch om de graphics ? (althans dat begreep ik uit je post).. die zijn namelijk precies hetzelfde..quote:Op woensdag 26 september 2007 18:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan kan 't nog wel anders spelen... PES 6 was ook port van PS2 en speelde toch anders.
Het ging mij nergens om... ik was namelijk niet de poster van het bericht.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:07 schreef endr0me het volgende:
[..]
Het ging je toch om de graphics ? (althans dat begreep ik uit je post).. die zijn namelijk precies hetzelfde..
qua gameplay zullen er wel wat tweaks inzitten ja
en dat pes6 anders speelde dan de ps2 versie is bullshit, waren niet voor niets cross-compatible online
Ik vind het op de PS2 trager speler (PES6). Het voelde gewoon heel anders aan.quote:
Dit is wel fijn nieuws inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef Un4 het volgende:
Mensen, hou er wel even rekening mee dat deze demo snel is gereleased omdat FIFA ook nog met een demo kwam. Er zal ongetwijfeld heel wat veranderd zijn in de volledige versie, wat ook al aangegeven is door mensen met een nieuwere preview versie.
Je moet duidelijk de richting aangeven, ik vind het wel verbeterd.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef Cheiron het volgende:
De throughpasses lijken ook anders te werken. Normaal probeerde hij de bal voor de persoon te plaatsen, nu ook naast. Zorgt er wel voor dat je niet zo goed meer kunt rekenen op waar de bal komt..
Ook hoge through-passes worden nu veel beter de diepte in gespeeldquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet duidelijk de richting aangeven, ik vind het wel verbeterd.
Het lobsysteem werkt weer heerlijk nu, gewoon normaal een bal kunnen lobben.
Heb ik trouwens al verteld dat die mannetjes niet normaal kunnen rennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |