Jij hebt gewoon geen videokaart die PS 3.0 aankan, staat ook duidelijk erbij als je met je muis over de high settings gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net 1 minuut gespeeld (1 minuut in-game) en ik sta met 1-0 voor, eerste bal op goal.
De menu's vind ik erg goed uitzien, alleen het is wel winnen, ipv driehoekje moet ik nu rondje gebruiken om iets te cancellen in menu's. Ook is het weer een 100% port, alleen dit keer van de Xbox.
Hij is wel erg zwaar voor m'n pc, want hij loopt wat langzaam op sommige momenten en ik vind het belachelijk dat ikniet zelf mag kiezen want mn instellingen zijn.
Ik wil High hebben, maar van desetting
mag ik alleen medium doen..
Straks kijken of het op een andere resolutie wel mogelijk is.
Radeon 9800 Pro, maar laat mij zelf bepalen of ik het wil of niet. Gaat het traag ingame verander ik het zelf wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen videokaart die PS 3.0 aankan, staat ook duidelijk erbij als je met je muis over de high settings gaat.
Welke videokaart heb je dan?
E toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net serieus zitten zoeken of de knop voor rennen was veranderd.
Dit is toch geen sprinten?! Het lijkt wel alsof ze met beton in de schoenen lopen
Ehm, volgens mij begrijp je iets niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Radeon 9800 Pro, maar laat mij zelf bepalen of ik het wil of niet. Gaat het traag ingame verander ik het zelf wel.
Prey of Oblivion zou mijn videokaart dan ook niet moeten ondersteunen, maar daar heb ik wel zelf de keuze of ik op Ultra High wil spelen.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij begrijp je iets niet.
Dat heeft niks te maken met of het wel of niet langzaam loopt, jouw videokaart ondersteunt dat gewoon niet, dus kun je niet op high spelen.
Volgens mij eisen die spellen dat dan ook niet...quote:Op woensdag 26 september 2007 00:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Prey of Oblivion zou mijn videokaart dan ook niet moeten ondersteunen, maar daar heb ik wel zelf de keuze of ik op Ultra High wil spelen.
Ik lees nu pas dat je het over een bepaalde optie hebt, dan kanhet inderdaad kloppen dat het niet werktquote:Op woensdag 26 september 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij eisen die spellen dat dan ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |