abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53474195
bij mij doet de gamerhell versie het ook niet
pi_53474248
zal wel een bug zijn dan, vanmiddag werkte het nog prima
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_53474513
Die van Gamershell is corrupt inderdaad. Heb 'm na die misser van Usenet gehaald en die doet 't prima.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53474761
og meer mensen last van haperingen enz? heb een nvidia 7900gt kaart dus het lijkt me dat dat geen probleem mag zijn..
pi_53474773
Van Gamershell heb ik gedownload en die is nu aan het installeren. Gaat wel traag overigens dat installeren.
pi_53474885
ik was m net ook aan t downloaden op 72% bleef ie hangen kon ik weer opnieuw beginnen.
pi_53475090

volgens mij hebben meer mensen het doorgekregen dat er een demo is
pi_53475189
Ik heb net 1 minuut gespeeld (1 minuut in-game) en ik sta met 1-0 voor, eerste bal op goal .

De menu's vind ik erg goed uitzien, alleen het is wel winnen, ipv driehoekje moet ik nu rondje gebruiken om iets te cancellen in menu's. Ook is het weer een 100% port, alleen dit keer van de Xbox.

Hij is wel erg zwaar voor m'n pc, want hij loopt wat langzaam op sommige momenten en ik vind het belachelijk dat ikniet zelf mag kiezen want mn instellingen zijn.
Ik wil High hebben, maar van de setting mag ik alleen medium doen..

Straks kijken of het op een andere resolutie wel mogelijk is.
pi_53475564
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net 1 minuut gespeeld (1 minuut in-game) en ik sta met 1-0 voor, eerste bal op goal .

De menu's vind ik erg goed uitzien, alleen het is wel winnen, ipv driehoekje moet ik nu rondje gebruiken om iets te cancellen in menu's. Ook is het weer een 100% port, alleen dit keer van de Xbox.

Hij is wel erg zwaar voor m'n pc, want hij loopt wat langzaam op sommige momenten en ik vind het belachelijk dat ikniet zelf mag kiezen want mn instellingen zijn.
Ik wil High hebben, maar van de setting mag ik alleen medium doen..

Straks kijken of het op een andere resolutie wel mogelijk is.
Jij hebt gewoon geen videokaart die PS 3.0 aankan, staat ook duidelijk erbij als je met je muis over de high settings gaat.

Welke videokaart heb je dan?
pi_53475604
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon geen videokaart die PS 3.0 aankan, staat ook duidelijk erbij als je met je muis over de high settings gaat.

Welke videokaart heb je dan?
Radeon 9800 Pro, maar laat mij zelf bepalen of ik het wil of niet. Gaat het traag ingame verander ik het zelf wel.

1 wedstrijd erop zitten, maar ik vind de balsnelheid vrij traag. Het bewegen gaat vreemd en kan ik de camerastand aanpssen of niet?

Ah dat lag aan de resolutie. Het spel liep wel vloeiend, maar wat trager. Nu loopt het wel snel.
pi_53476024
Waar kan je je settings veranderen dan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53476034
Ik heb net serieus zitten zoeken of de knop voor rennen was veranderd.
Dit is toch geen sprinten?! Het lijkt wel alsof ze met beton in de schoenen lopen
pi_53476084
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net serieus zitten zoeken of de knop voor rennen was veranderd.
Dit is toch geen sprinten?! Het lijkt wel alsof ze met beton in de schoenen lopen
E toch?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53476256
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

Radeon 9800 Pro, maar laat mij zelf bepalen of ik het wil of niet. Gaat het traag ingame verander ik het zelf wel.
Ehm, volgens mij begrijp je iets niet.

Dat heeft niks te maken met of het wel of niet langzaam loopt, jouw videokaart ondersteunt dat gewoon niet, dus kun je niet op high spelen.
pi_53476304
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:00 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ehm, volgens mij begrijp je iets niet.

Dat heeft niks te maken met of het wel of niet langzaam loopt, jouw videokaart ondersteunt dat gewoon niet, dus kun je niet op high spelen.
Prey of Oblivion zou mijn videokaart dan ook niet moeten ondersteunen, maar daar heb ik wel zelf de keuze of ik op Ultra High wil spelen.
pi_53476407
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Prey of Oblivion zou mijn videokaart dan ook niet moeten ondersteunen, maar daar heb ik wel zelf de keuze of ik op Ultra High wil spelen.
Volgens mij eisen die spellen dat dan ook niet...
pi_53476644
Ik zit me echt kapot te ergeren aan dat 'rennen' van die spelers. Het lijkt wel snelwandelen, qua snelheid en ook qua idioot loopje. Het lijkt alsof ze moeten schijten, maar zo hard rennen ze dan weer niet.

Het schietsysteem ben ik wel erg tevreden over. Ballen gaan tenminste voor het grootste deel op doel af ipv kilometers naast als je schuin naar de goal komt rennen.
Al heb ik de keepers wel weer op de gebruikelijke blunders kunnen betrappen, ballen doorlaten die vlak naast hun komen etc.

Is het lob systeem trouwens weer veranderd? Ik moet weer zoeken naar hoe ver ik de schietknop moet indrukken bij het lobben, ben ernog niet helemaal uit .
pi_53476698
Jah is veranderd, lijkt weer makkelijker te zijn
Brett Holman
pi_53477582
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij eisen die spellen dat dan ook niet...
Ik lees nu pas dat je het over een bepaalde optie hebt, dan kanhet inderdaad kloppen dat het niet werkt .

Ik heb niet echt een positief gevoel bij deze demo.. Zal het morgen wel uittypen .
  woensdag 26 september 2007 @ 06:55:40 #245
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53478622
Is het te makkelijk geworden om te scoren?

Ik kan niet wachten tot ik 'm kan spelen, maar eigenlijk hoeft het ook weer niet. Aangezien ik PES 6 nog elke dag speel sinds de release vorig jaar en deze me eigenlijk perfect bevalt. Het idee dat het scoren vergemakkelijkt is spreekt me in ieder geval niet aan, al hoop ik dat dit overtrokken is... ?
  woensdag 26 september 2007 @ 08:54:52 #246
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53479278
Mijn videokaart trekt het niet meer , terwijl PES6 nog vloeiend liep...
Verder zien de menu's enzo er goed uit
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53479417
Over het scoren: ik moest wel enorm wennen aan het schieten op doel. Bij PES6 moest je echt even tappen omdat je anders de bal het stadion uit schoot. In PES7 had ik de eerste 10 minuten alleen maar rollertjes op de keeper

Zowiezo is de hele schotkracht aangepast geloof ik. Ook bij corners werkt het anders lijkt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53484804
het schietsysteem is verbeterd !!
  woensdag 26 september 2007 @ 13:40:11 #249
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53485667
Die schwalbes kunnen bij mij nog echt niet. Mijn speler wil niet eens vallen Ik zag hier staan dat je RB + LB + LT in moest drukken. deze drie totsen zijn op mijn toetsenbord E + Q + Z. Maar als ik deze drie tegelijk indruk, doet de speler niets wat op een schwalbe lijkt of op een overtreding van de tegenstander.

Maar ik zal wel noob zijn op dit gebied

Ik zal eens moeten gaan oefenen hierop op beginners mode denk ik
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:43:37 #250
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53485779
Je moet gewoon een controller halen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo